home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 875 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 37836 gange)
Rumex
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #105: 20 Jun 2012, 13:09 »

Jeg startede mit spil med PSG, og idag er jeg i 2021 med Champions League vundet hvert år, Ligaen vundet hvert år, Super Cuppen vundet hvert år. Jeg har faktisk vundet ALT hvert år. Jeg er den bedste Manager i spillet foran Sir Alex. Min klub er den 3 rigeste i spillet med en balance på 6 milliarder. Jeg har et løn-budget på 41 mio, jeg har et transferbudget på 1.7 milliarder.

Det er faktisk lidt for let at spille med PSG. Jeg startede med at købe Yann M'Vila som har gjort det strålende på den defensive midtbane, eller har spillere som Hamsik, Douglas Costa, Seydou Doumbia huseret i klubben. Doumbia der blev topscore 2 sæsoner i træk, og en Kevin Gameiro der blev topscore i den første sæson, de er begge angribere der kan sparke bolde i kassen.

Det eneste jeg finder trist ved PSG er deres bestyrelse, der skal godt nok en del til før de går med til de ting jeg vil have. Jeg har ført nu fået lov til at købe stadionet så jeg kan udvide det. Men ellers er det en sjov klub, lidt for let, men sjovt nok når man er langt fremme og man spiller med regens, den franske liga er god fordi man kan have så mange spillere registreret til ligaen, så der er rig muglighed for at give ens talenter en masse spilletid.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #106: 20 Jun 2012, 13:09 »

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #107: 20 Jun 2012, 13:18 »

??
Det her bliver mit sidste indlæg i denne tråd for der er ingen grund til at diskutere en enkelt spiller i en klub tråd.

"Åh det ved jeg nu ik. Jeg havde da et save med ham hvor han lå til at blive på højde med gallas som må siges at være en af de bedste højre backs i spillet  og i mit nuværende save står han til at blive lige så god som maicon så vil da påstå han er ganske habil  desuden kan han sælges for mindst 3 gange så meget senere i spillet hvis man køber ham tidligt"


"Med hvad dog? Gallas PA er en af de højeste i spillet så at ligge til at blive lige så god eller bedre end gallas må da bestemt være accepteret."

Held og lykke med at find lige så stabile spillere med lige så stort salgs potentiale (som ikke er regens) til sime's pris Smiley
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #108: 20 Jun 2012, 13:21 »

Tror det som blomvikings undrer sig over, er at du kan sige Gallas er en af de bedste højrebacks i spillet.
Det er ganske enkelt bekymrende, hvis du har denne holdning.

Er helt på linje med at Vrsaljko er en topback, men heller ikke han bliver en af de bedste i spillet. Der er sgu langt fra ham op til Maicon, Dani Alves og Ramos..



Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #109: 20 Jun 2012, 13:26 »

Tror det som blomvikings undrer sig over, er at du kan sige Gallas er en af de bedste højrebacks i spillet.
Det er ganske enkelt bekymrende, hvis du har denne holdning.

Er helt på linje med at Vrsaljko er en topback, men heller ikke han bliver en af de bedste i spillet. Der er sgu langt fra ham op til Maicon, Dani Alves og Ramos..




Det har selvfølgelig været en skrivefejl fra min side. Jeg mener at Vrsaljko blev/bliver lige så god som gallas da han var på sit top niveau. Det hele startede ud i at blom ikke troede på at Sime's PA ændre sig pænt fra spil til spil hvilket det er ret tydeligt at den gør Smiley

Edit: Nej han lander ikke på maicon's niveau ren stats mæssigt men det gør han uden tvivl bedømmels mæssigt. Ihvertfald i mit spil.. Så ved jeg ikke om jeg har været voldsomt heldig eller ej
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:29 af whispers » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #110: 20 Jun 2012, 13:29 »

Det her bliver mit sidste indlæg i denne tråd for der er ingen grund til at diskutere en enkelt spiller i en klub tråd.

"Åh det ved jeg nu ik. Jeg havde da et save med ham hvor han lå til at blive på højde med gallas som må siges at være en af de bedste højre backs i spillet  og i mit nuværende save står han til at blive lige så god som maicon så vil da påstå han er ganske habil  desuden kan han sælges for mindst 3 gange så meget senere i spillet hvis man køber ham tidligt"


"Med hvad dog? Gallas PA er en af de højeste i spillet så at ligge til at blive lige så god eller bedre end gallas må da bestemt være accepteret."

Held og lykke med at find lige så stabile spillere med lige så stort salgs potentiale (som ikke er regens) til sime's pris Smiley

Underligt som både dig og Cesc mener jeg siger at Sime er en dårlig back eller ihf. mindre god, det hentyder i til. Det har jeg aldrig sagt. Det jeg prøver at fortælle jer er, at han ikke er og heller ikke bliver en top back, lige som Gallas heller ikke er nogen top back og aldrig bliver det.

Og ja du kan sælge ham til 3 gange mere, hvilket heller ikke er så voldsomt når manden går for ca 25 mio?

Vrsajlko er en fin back, og et røverkøb subtopklubber, men en verdensklasse back bliver han aldrig.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #111: 20 Jun 2012, 13:29 »

Det har selvfølgelig været en skrivefejl fra min side. Jeg mener at Vrsaljko blev/bliver lige så god som gallas da han var på sit top niveau. Det hele startede ud i at blom ikke troede på at Sime's PA ændre sig pænt fra spil til spil hvilket det er ret tydeligt at den gør Smiley

Vis mig hvor jeg betvivler det?  Shockeret
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #112: 20 Jun 2012, 13:30 »

Vis mig hvor jeg betvivler det?  Shockeret


"Ja, men mere forskellig er den altså heller ikke Smiley" Der Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #113: 20 Jun 2012, 13:31 »



"Ja, men mere forskellig er den altså heller ikke Smiley" Der Smiley

Der siger jeg da netop at den ændrer sig fra spil til spil, men at hans PA ikke er 150 i det ene spil og 200 i det næste?  funny funny funny
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #114: 20 Jun 2012, 13:32 »

Der siger jeg da netop at den ændrer sig fra spil til spil, men at hans PA ikke er 150 i det ene spil og 200 i det næste?  funny funny funny
Hans PA ligger på 160 i mit gamle spil og 185/87 i mit nuværende.. vil mene det er ret drastisk
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #115: 20 Jun 2012, 13:36 »

Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre.. Kunne tænke mig til at hans PA ligger på -9 (=150-180 range).. Så den holder ikke i byretten.

Omkring hans præstationer bedømmelsesmæssigt, tror jeg også Maicon kunne ligge bedre end Vrsaljko i dit spil. Det er bare fordi at AI'en ikke kan få ham til at fungere. Så havde du Maicon, burde han spille bedre.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #116: 20 Jun 2012, 13:38 »

Hans PA ligger på 160 i mit gamle spil og 185/87 i mit nuværende.. vil mene det er ret drastisk

Players with negative potential:
These types of players are assigned negative PA scores in the editor so that the game can randomly generate their potential each game (so it will most of the time always be different)
Now this is done so that they will either become World Stars or they will fade away (the developers cannot assume that Areola is going to become the next Buffon)


EDIT: Med andre ord vil talenter stort set aldrig have samme PA i to forskellige spil.
Og som 2770-Realfan siger så holder det ikke det du siger:
-10 = 170-200
-9 = 150-180
-8 = 130-160
-7 = 110-140
-6 = 90-120
-5 = 70-100
-4 = 50-80
-3 = 30-60
-2 = 10-40
-1 = 0-30

« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 13:41 af blomvikings » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #117: 20 Jun 2012, 14:49 »

Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre.. Kunne tænke mig til at hans PA ligger på -9 (=150-180 range).. Så den holder ikke i byretten.

Omkring hans præstationer bedømmelsesmæssigt, tror jeg også Maicon kunne ligge bedre end Vrsaljko i dit spil. Det er bare fordi at AI'en ikke kan få ham til at fungere. Så havde du Maicon, burde han spille bedre.
Har lige kigget og i mit nuværende save ligger hans PA på 177 (det andet var et kvalificeret gæt).. Det giver ham en PA der er oppe og ligge ved Alves, Lahm og over Ramos. Kan ikke se hvordan i kan mene at han ikke _kan_ blive en top back
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #118: 20 Jun 2012, 14:55 »

Har lige kigget og i mit nuværende save ligger hans PA på 177 (det andet var et kvalificeret gæt).. Det giver ham en PA der er oppe og ligge ved Alves, Lahm og over Ramos. Kan ikke se hvordan i kan mene at han ikke _kan_ blive en top back

Ja en PA der ligger omkring fx Lahm's CA, right?

En spiller når aldrig hans PA fyi...
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #119: 20 Jun 2012, 15:01 »

Ja en PA der ligger omkring fx Lahm's CA, right?

En spiller når aldrig hans PA fyi...
Lahm's CA er det samme som hans PA i mit spil Smiley. Ramos ligger 2 under og Alves ligger 3 under
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010