home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 524 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 35446 gange)
KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Paris Saint-Germain
« : 01 Nov 2011, 14:54 »

Hej derude,
Jeg vil prøve at starte en tråd om den ny-rige franske klub, Paris Saint-Germain.

Jeg er som sagt blevet cheftræner for PSG og bestyrelsens krav til sæsonen var at vinde ligaen. Jeg har fået små 110,- mio. kr. at handle for. Det kan dog forhøjes en del ved at reducere i løn budgettet.
Mit mål for klubben er at avle mange talenter og så vidt muligt kun købe franske spillere til holdet. En undtagelse må være Javier Pastore og Diego Lugano, som lige er kommet til holdet før sæsonen og er rimelig centrale spillere på holdet.

Der vil komme opdateringer undervejs.

Mvh KFBDK
Logged

Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #1: 02 Nov 2011, 00:31 »

Lyder som en god plan.. Har selv startet et save op med dem, og tror godt det kan blive et underholdende et Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #2: 10 Nov 2011, 08:22 »

Hvem har i købt?
Logged


Twajz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #3: 10 Nov 2011, 09:03 »

Vagner Love, Podolski, Christian Eriksen, Van der Wiel og lejet Boilesen
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #4: 10 Nov 2011, 09:18 »

Har købt fierro, lucas andersen, van der wiel :-)
Logged


resolutioNNN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #5: 12 Nov 2011, 18:40 »

Er også startet med PSG og har som plan at købe ind i danske og franske spillere, eller spillere fra den franske liga, hvilket ikke er gået super godt i første vindue. Har købt de to Kroatere Milan Badelj og Sime Vrsaljko og den danske Lucas Andersen. Desuden har jeg prøvet at skaffe Niang, men uden held, da Caen simpelthen ikke vil af med ham.
Lige pt forhandler jeg med Podolski, Eriksen og Viktor Fischer. Har også sikret mig Carlos Fierro til 2012 Smiley

Så altså ingen franske spillere indtil videre, men det kan der jo rettes op på. Det lader i øvrigt til at jeg får brugt en STØRRE mængde penge i dette første transfervindue Opstemt
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #6: 12 Nov 2011, 18:42 »

Jeg har også sikret mig fierro til 2012, og købt Junami fra Malaga :-) får 4 i vudering, 18 år :-)
Men jeg tror jeg ender på en 3-4 plads, så bliver nok fyret Skuffet
Logged


maxi123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #7: 23 Nov 2011, 21:21 »

Hvordan bruger i Pastore og Gameiro? Smiley
Logged

Aalborg BK

stewart259
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #8: 26 Nov 2011, 13:41 »

er nu igang med 2. sæson med PSG fører ligaen efter vinter pausen med 7point til Lyon. Vandt ligaen første år og vandt Euro cup (over Lille).
Mit hold ser således ud halvejs i 2. sæson

                       Sirigu
Van der wiel - Lugano - Sakho - Maxwell
                        Matuidi
                Pastore - Palombo
Pedro                                        Nene
                       Gameiro

Bænk:  Areola  Bisevac  Menez  Niang  L.Andersen  Tiene  Chantome

Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #9: 04 Dec 2011, 19:31 »

Jeg er igang med mit første spil i FM12, det blev med PSG - Til at starte med, troede jeg faktisk de havde flere penge, men sådan var det ikke.. Og det gør mig slet ikke noget, da jeg går meget op i at økonomien i de klubber jeg styrer er iorden.

Jeg blev skuffende, i hvert fald for mig selv, nr. 3 i ligaen i første sæson, en sæson hvor jeg skulle afprøve diverse taktikker, for at finde den bedste.
Dog vandt jeg begge pokalturneringer, så det gjorde lidt op for den skuffende placering i ligaen.

Nu skriver vi så sæson 2, og jeg er ubesejret i de første 4 kampe, hvor bl.a. OM fik en lussing på 5-1, og jeg har lige kvalificeret mig til CL med en samlet 10-1 sejr over Werder Bremen.

Mit spil har det formål at lære "nye" talenter at kende, derfor har jeg givet mig selv den regel at jeg ikke må købe spillere der er født senere end 1990.
Den regel har jeg overholdt ret godt Smiley
Mine samlede Transfers ser således ud :
Amato Ciciretti 11 mio. kr.
Romario 20 mio. kr.
Felipe Gutierrez 25 mio. kr.
Martin ;ontoya 30. mio.
Lucas Digne 11 mio.
Lenny Nangis 20 mio. kr.
Carlos Fierro 11 mio.
Loris Fossati (regen?) 12 mio kr.
Nathaniel Chalobah (regen) 20 mio. kr.

Der er ikke solgt nogen spillere for nogen betydelige beløb, dog er Chantome blevet udlånt, efter han blev utilfreds, håber han vender tilbage med mere spillelyst.

Mit hold ser nu således ud:
          Sirigu

Montoya Lugano Sakho Tiene

       Sissoko Matuidi

Menez    Pastore  Nene

           Gameiro

Min alternative opstilling ser således ud:
            Sirigu

Montoya Lugano Sakho Tiene
         
       Sissoko/Matuidi   
     
       Menez     Pastore

Erding    Gameiro   Nene

Målet i 2 sæson er selvfølgelig at blive mester, og derudover komme videre fra gruppespillet hvor jeg er havnet med Inter(Vinder) og Valencia.
Logged

Younes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #10: 04 Dec 2011, 23:53 »

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste, der har taget udfordringen op med PSG.

Jeg har spillet de første 26 kampe i ligaen og ligger nummer 1 med 4 point ned til Marseille og en kamp i hånden.

Jeg er i finalen i den ene af pokalturneringerne. I kvartfinalerne i den anden og har slået Napoli i den første af to 1/8-finaler i Euro League, så det ser fornuftigt ud.

Før sæsonen købte jeg:
- Alderweireld (midterforsvar)
- Theophile-Catherine (venstre back)
- Moussa Sow (angriber)

Og jeg solgte:
- Luyindula
- Arnaud

I Januar købte jeg
- Arturo Vidal (central midt)
- Mame Biram Diouf (lån)

Og solgte/lånte:
- Bodmer (lån)
- Erdinc (lån)
- Bisevac
- Hoarau

Stærkeste startopstilling:

----------------------------- Sirigu ------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Jallet ------- Alderweireld ----- Sakho -------- T.-Catherine
--------------------------------------------------------------------
---------------------------- Matuidi ------------------------------
--------------------------------------------------------------------
------------------ Pastore ------------ Vidal -------------------
--------------------------------------------------------------------
---- Menez -------------------------------------------- Nene ---
--------------------------------------------------------------------
---------------------------- Gameiro -----------------------------


Spillere som Chantome, Lugano og Sow spiller dog en del go gør det stort set lige så godt som dem, der har deres pladser.
Derudover så har jeg måske været lidt for glad for at sælge. Mangler en spiller eller to når der er skader og karantæner, men jeg  er kommet godt i gennem det.

Min defensiv er bundsolid! Ud af mine ialt 43 kampe i sæsonen ind til videre har jeg 23 clean sheets og har kun i 5 kampe lukket mere end 1 mål ind.

Derudover så sørg for at spil med Bahebeck. Han er et mega talent. Han er vist i førsteholdstruppen til at starte med og jeg har givet ham en del kampe. Både Real Madrid og City har været ude med bud på ca. 40-50 mil men jeg har sagt nej til det hele. Smiley
Logged

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #11: 09 Dec 2011, 13:33 »

Så har jeg også spillet en sæson med Paris SG! Et spændende hold med rig mulighed for udfordring, pga. at bestyrelsen forventer meget af én allerede fra start. Det var forventet, at jeg skulle vinde ligaen, cuppen og Euro League. Det så lyst ud, mht til alle tre turneringer, et langt stykke af vejen. Men efter en rigtig dårlig april måned, endte jeg med at slutte sæsonen uden nogle pokaler i pokalskabet!

Fransk Liga: Nr 2

Fransk Cup: Semi

EL: Semi

Jeg brugte en stor del af mit budget den første sæson på at hente G. Chellini (ca. 170 mio) fra Juventus - en rigtig god spiller, men tror, at jeg skulle have satset lidt mere på bredden i stedet. En stor del af mine spillere var i hvert fald meget brugte sidst på sæsonen, hvilket kan være én af forklaringerne på mit forsømte forår!

Jeg er nu klar til 2. sæson, hvor jeg skal spille CHL! Mit mål er at vinde ligaen og evt. cuppen, samt gøre en god figur i CHL

Indkøb til 2. sæson:
Lavezzi: 155 mio
Eriksen: 45 mio+40 på afbetaling over 48 måneder)
Pandev: 35 mio
Bosingwa : Fri
Obraniak: Fri
Nigel de Jong: Lån med købsoption

Opstilling (Start på 2. sæson): 4-2-3-1
Målmand: Sirigu
Forsvar fra højre: Jallet, Sakho, Lugano, Chellini
Midtbane: De Jogn, Matuidi
Off midt: Lavezzi, Pastore, Eriksen
Angreb: Gamerio

Update til indlæg:

Nu er jeg nået til 1. september og dermed er transfer-vinduet lukket og der er trukket lod til CHL-grupperne..

Udover ovenstående indkøb, så fik jeg sidenhen tilført Jack Wilshere på en lejeaftale :-)
I CHL skal jeg nok få mit at se til - Jeg er kommet i gruppet med Inter, Man City og AEK Athen..
« Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 17:16 af Gune » Logged

Odense Boldklub!

stewart259
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #12: 09 Dec 2011, 16:07 »

Igang med 3. sæson nu. havde en fabelagtig 2. sæson hvor jeg vandt ligaen med 12 point til lyon og vandt Champions league gik videre som 2er i puljen efter chelsea men så slog jeg atletico - barca - Man U - og til sidst Arsenal i finalen...

Er rigtig tilfreds med mit hold (kig OP) så har hentet lidt bredde og en satans masse unge til 3. sæson. bla. eriksen til at aflaste en altid træt pastore. har også købt papadopoulus(?) til at erstatte lugano med tiden... men et super fedt hold at spille med...
Logged

Gune
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #13: 17 Dec 2011, 16:34 »

Slet ingen ingen der spiller med PSG...? Tråden er da i hvert fald totalt død!

Jeg er igang med min 3. sæson - sikrede mig mesterskabet i 2. sæson og er godt på vej til at gentage den succes.. Samtidig er jeg stadig med i CHL (Skal møde Liverpool i 8. delen), samt den franske pokalturnering, hvor jeg er i kvarten og skal møde et hold fra Nationalrækken.

Jeg har, som tidligere annonceret i glædestråden, i denne Torres tilknyttet holdet på en lejeaftale. Han gjorde det upåklageligt indtil han, desværre, løb ind i langtidsskade (5-6 måneder).. Derudover har jeg hentet spillere som Lavezzi, Chellini, Eriksen, Kagawa, Hamsik, Van der Wiel m.fl.
Logged

Odense Boldklub!

DizDiz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #14: 04 Jan 2012, 14:53 »

Jeg er også startet med PSG i to omgange. Første omgang var ikke en succes på trods af jeg hentede Tevez til angrebet. Der blev bare lukket alt for mange mål ind (Ikke mindst Lugano spillede lort i midterforsvaret) og der blev kun scoret i ny og næ af Tevez i front. Efter næsten en halv sæson lå jeg 7 i ligaen og var 14 point efter OM på 1. pladsen. Blandt andet klaskede jeg OM på udebane 4-0 og tabte hjemme weekenden efter til Evian med 5-1 Huh Har aldrig oplevet noget lignende.

Så nu starter jeg på en frisk Smiley



Mit nye hold m. PSG i første sæson ser sådan ud:

Stærkeste startopstilling:

----------------------------- Sirigu ------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Sime------ Alderweireld -----Vertonghen---------- Sakho
--------------------------------------------------------------------
---------------------------- Fellaini------------------------------
--------------------------------------------------------------------
---Srna-------- -------------------------------------Eriksen-------
-----------------------    ---Pastore-----------------------------
---- ------------------------------------------- ----------------
--------------------------------------------------------------------
----------------------- Cardozo----Kadlec------------------------

Ind: Srna (130 mio.), Cardozo (95 mio.), Kadlec (33 mio.), Eriksen (55 mio. - rent røverkøb), Fellaini (150 mio.), Sime (15 mio.), Alderweireld (55 mio.), Verhonghen (70 mio.), Badlej (35 mio.), Humberto Suazo (30 mio.)

Ud: Nene (110 mio.), Ceara (0 kr.), Camara (7,5 mio), Armand (10 mio.), Hoarau (55 mio.), Mevlut (35 mio.), Luyindula (8,5 mio.)


Efter 5 kampe ligge jeg på førstepladsen m. alle kampe vundet og en målscore på 16-2. Så det hjalp åbenbart at smide næsten hele holdet ud og starte forfra.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 14:55 af DizDiz » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010