home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 36570 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #120: 20 Jun 2012, 15:07 »

Lahm's CA er det samme som hans PA i mit spil Smiley. Ramos ligger 2 under og Alves ligger 3 under

Ja fordi man fra spillets start har vurderet at han ikk kan forbedre sig?

Lahm er færdigudviklet, derfor samme CA som PA - Vrsajlko er et talent derfor en væsentligt højere PA end CA, dermed ikke sagt at han når sin PA.

Lad os droppe diskussionen, vi kommer ikke videre, men du burde altså lige læse lidt mere op på PA/CA, for det virker ikke helt som om du har "forstået" hvad de helt præcis står for Smiley

Tjek evt. http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2012-players/83183-complete-ca-pa-thread.html

Ikke så udspecificeret, men der står meget af det i store træk.  Thumbs Up

Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #121: 20 Jun 2012, 23:28 »

I andre der spiler med PSG, og har vundet ligaen i et par år...

Hvor nemt har i ved at "hugge" de andres hold talenter når de kommer frem i foråret..?
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #122: 21 Jun 2012, 16:22 »

Hvordan gør Menez det for jer? Han har overhovedet ikke præsteret i mine træningskampe, eller i starten af ligaen Skuffet jeg overvejer allerede at skifte ham ud..(
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #123: 21 Jun 2012, 16:29 »

Hvordan gør Menez det for jer? Han har overhovedet ikke præsteret i mine træningskampe, eller i starten af ligaen Skuffet jeg overvejer allerede at skifte ham ud..(

Han har gjort det fantastisk for mig - er halvvejs igennem 2. sæson - han var vild i 1. sæson
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #124: 21 Jun 2012, 16:30 »

Hvordan gør Menez det for jer? Han har overhovedet ikke præsteret i mine træningskampe, eller i starten af ligaen Skuffet jeg overvejer allerede at skifte ham ud..(
Første halvdel af sæson 6 spillede han kanon godt og lagde og til en masse mål, men her i foråret har han ikke været alt for godt...

Jeg overvejer det samme som dig...
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #125: 21 Jun 2012, 16:31 »

Han har gjort det fantastisk for mig - er halvvejs igennem 2. sæson - han var vild i 1. sæson

Hvilken rolle bruger du ham i? Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #126: 21 Jun 2012, 16:50 »

Hvordan gør Menez det for jer? Han har overhovedet ikke præsteret i mine træningskampe, eller i starten af ligaen Skuffet jeg overvejer allerede at skifte ham ud..(
Han gjorde meget godt i 1. sæson, lidt ustabil - nogle gange en af mine bedste og nogle gange en af de dårligste, så synes han virker til at have et ret højt bundniveau. Men han er en fin spiller at have, men bliver på mit holdt ude af Willian og Gökhan Tore på højre kanten - men en rigtig god breddespiller.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #127: 22 Jun 2012, 21:09 »



Fantastisk afslutning på tredje sæson, og sikke en måde at vinde på Opstemt Er spændt på hvad næste transfervindue byder på, både med budget, men også med interesserede spiller fra de støre klubber.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #128: 23 Jun 2012, 15:36 »

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det transfervindue, som jeg lige har været igennem efter CHL triumfen. Jeg har forstærket defensiven markant:

- Petr Cech
- Rafael (United backen)
- José Angel
- van der Wiel
- Simon Kjær

Jeg synes selv det er markante forstærkninger, og samtidigt også unge spiller (undtagen Cech) - jeg ville bare gerne have haft lidt offensivt, da det er det sjoveste, selvom jeg ikke rigtigt kunne finde de store forstærkninger, som kostede under en halv milliard Smiley Sime Vrsaljko er dog blevet solgt, da bestyrelsesformande n dog valget i egen hånd og sendte ham til Valencia for 175 millioner.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #129: 23 Jun 2012, 15:48 »

Køb Julian Draxler Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #130: 23 Jun 2012, 16:01 »

Er han noget specielt da?

- Glemte lige, at jeg også har lejet Aaron Ramsey.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #131: 23 Jun 2012, 16:55 »

Jeg tror at han bliver vanvittig Smiley
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #132: 24 Jun 2012, 22:02 »

2. sæson er spillet færdig ! - Mesterskabet kom i hus for anden år i træk og CHL trofæet er nu hos mig !

Vandt CHL finalen mod Barca med hele 5-1 ! - 5 skud inden for målrammen resulterede altså i 5 basser !

Lippi er træner i Barca pt. og det gør da også ondt på en inkarneret barca-fan at se dem stille op i en 4-4-2 og tabe 1-5 !
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #133: 25 Jun 2012, 19:50 »

Så er transfervinduet ved at lukke og kampen om mesterskabspokalen fløjtes i gang om lidt !

Holdet ser, anno 2013, sådan her ud !:   Peace

EDIT: Mesterskabspokalen blev selvfølgelig vundet !
« Seneste Redigering: 25 Jun 2012, 20:10 af FreDDy » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #134: 26 Jun 2012, 13:14 »

Jeg var superglad for PSG omkring årtusindskiftet og det er en af de hold, som jeg har gamet mest med i FIFA. I FM er det aldrig blevet til så meget, men de er altså bare helt fantastiske til at udvikle talenter og det tiltalte mig meget ved PSG. At de har fået en rigmand i ryggen og har økonomien i orden hjælper da også lidt på det. Jeg har selv gang i et meget nationalisk save, hvor jeg kun må købe franske spillere og i løbet af max tre sæsoner skal hele holdet være fransk. Det betyder altså et farvel til Alex, Sirigu og Pastore mfl. Det er en satsning, men det er også et svært og krævende projekt. Jeg har ikke solgt det store fra endnu, da jeg tror på at jeg kan få mere for mine udenlandske spiller enten i vintertransfersvind uet eller til den kommende sommer Thumbs Up

Jeg har haft store problemer med at finde den rigtige taktik, men nu ser det ud til at lykkes med en 4-4-2 med offensive kanter og aggressive team talks.. Indtil videre har det givet en samlet femteplads med to points forskel mellem nummer fem og nummer tre, mens der er syv og seks point til nummer et og to efter tolv spillerunder.

Europa League har været lidt af en joke indtil videre, hvor alle slår alle, hvilket indtil videre betyder at vi er i fare for ikke at går videre efter følgende resultater

Maribor 1:4 PSG
PSG 0:0 Maccabi Haifa
Udinese 3:0 PSG
PSG X:X Udinese
PSG X:X Maribor
Maccabi Haifa X:X PSG

Jeg satser på at vi henter syv point i de sidste tre kampe, men allerhelst hente alle ni og true Udineses førsteplads. I pokaltturningeren har vi spillet os videre med reserver og ungdomsspillere. Det gik super godt Thumbs Up

Jeg kommer lige med lidt SS når jeg kommer hjem af transfers og uddyber det Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010