home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 37040 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #90: 19 Jun 2012, 11:11 »

Som du selv nævner er Gameiro en habil angriber. Han er altså en sand bomber i FM-regi, i og med at han er hurtig - hvis man spiller ham rigtig. Jeg synes han har hentet fremragende spillere ind. M'Vila og Vidal på en central midtbane. Det kan nærmest ikke blive bedre. Vidal er en af spillets bedste på den position!! M'Vila er også fantastisk, og bliver kun bedre og bedre med tiden.

Jeg spiller med den nyeste patch, og Vrsaljko gør det fantastisk hver eneste gang. Jeg synes ikke PA er et argument i om han er god eller ej. Det er alligevel MEGET sjældent man får udviklet en spiller så meget at han rammer sit ultimative topniveau. FM er som sagt et spil der handler lige så meget om erfaringer som fakta. Enhver ved at Vrsaljko ikke er så god som Sagna, men hvis ens erfaringer siger noget andet i Football Manager - er det vel fair nok at synes han er bedre.

I øvrigt må jeg spørge. Hvorfor købe for at købe? Han har allerede udskiftet en del på sit hold - og en mand som Siguri er altså en fremragende keeper, der ikke behøver blive erstattet.

Nu har jeg aldrig oplevet M'Vila præsterer så godt som rapporterne fortæller han bør. Vidal er sublim ja.

At du siger PA ikke er et argument for om han er god eller ej ryster mig. En spillers PA fortæller jo hvor god han potentielt kan blive. JA 99% opnår ikke deres fulde PA, men derfor tæller PA'en da ekstremt meget !! Hvis fx Vrsajlko har 180 i PA og en anden vilkårlig DR har 190, så er der sikkert ingen af dem der når deres fulde PA, men ham med 190 ender formentligt højere end Vrsajlko hvis de fik samme træning.

Jeg ved slet ikke hvor du får fra at jeg synes han skal udskifte nogen eller noget lign. ?? Du digter selv det der.

Jeg kommenterede udelukkende på din udtalelse om at det var det bedste hold du nogensinde havde set i FM, intet andet.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #91: 19 Jun 2012, 11:22 »

Nu har jeg aldrig oplevet M'Vila præsterer så godt som rapporterne fortæller han bør. Vidal er sublim ja.
Jeg har også i andre saves, haft svært ved at få M'Vila til at præstere, men her i PSG er han helt fantastisk. Og jeg har lige afvist et tilbud på ham fra Madrid på 360 millioner Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #92: 19 Jun 2012, 11:27 »

Nu har jeg aldrig oplevet M'Vila præsterer så godt som rapporterne fortæller han bør. Vidal er sublim ja.

At du siger PA ikke er et argument for om han er god eller ej ryster mig. En spillers PA fortæller jo hvor god han potentielt kan blive. JA 99% opnår ikke deres fulde PA, men derfor tæller PA'en da ekstremt meget !! Hvis fx Vrsajlko har 180 i PA og en anden vilkårlig DR har 190, så er der sikkert ingen af dem der når deres fulde PA, men ham med 190 ender formentligt højere end Vrsajlko hvis de fik samme træning.

Jeg ved slet ikke hvor du får fra at jeg synes han skal udskifte nogen eller noget lign. ?? Du digter selv det der.

Jeg kommenterede udelukkende på din udtalelse om at det var det bedste hold du nogensinde havde set i FM, intet andet.

Jeg har ikke nævnt det er det bedste hold, men et af dem ift. til ligaen og holdet. Du digter selv det der.

Du sagde at hans hold kan forbedres på flere pladser, det må i og for sig betyde at du synes han skal udskifte et par spillere for at få et bedre hold? Du kom endda med konkrete eksempler på hvem.

Som du nævner, betyder PA noget - det er klart, det giver en indikation om hvor god en spiller kan blive. Men PA betyder ikke hvor god en back han bliver, men hvor god en fodboldspiller han bliver. Hvis Vrsaljko har 180, og en anden har 190, betyder det ikke at ham på 190 bliver en bedre højreback end Vrsaljko. Hans hjørnespark, frispark og straffespark kan eksempelvis være det som han udvikler sig meget mere i end Vrsaljko - og hvor vigtigt er det? Derfor mener jeg, at man ikke kan bruge den til noget.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #93: 19 Jun 2012, 12:07 »

WHAT!?

No offense, men hans defensiv samt målmanden kan da forbedres på flere pladser? Vrsajlko er en middelback, især efter den nyeste patch kom. Alex er ikke engang top 10 DC ? Sirigu er en god målmand, men ikke top 5, desuden vil jeg påstå at Cavani er en del bedre end Gameiro.

@jokke Jeg synes du har et super godt hold, uden tvivl, jeg "nedtoner" det bare fordi jeg ikke mener det er det bedste FM hold jeg har set Smiley

Vrsajlko's PA er forskellig fra spil til spil Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #94: 19 Jun 2012, 12:27 »

1: Jeg har ikke nævnt det er det bedste hold, men et af dem ift. til ligaen og holdet. Du digter selv det der.

2: Du sagde at hans hold kan forbedres på flere pladser, det må i og for sig betyde at du synes han skal udskifte et par spillere for at få et bedre hold? Du kom endda med konkrete eksempler på hvem.

3: Som du nævner, betyder PA noget - det er klart, det giver en indikation om hvor god en spiller kan blive. Men PA betyder ikke hvor god en back han bliver, men hvor god en fodboldspiller han bliver. Hvis Vrsaljko har 180, og en anden har 190, betyder det ikke at ham på 190 bliver en bedre højreback end Vrsaljko. Hans hjørnespark, frispark og straffespark kan eksempelvis være det som han udvikler sig meget mere i end Vrsaljko - og hvor vigtigt er det? Derfor mener jeg, at man ikke kan bruge den til noget.


1:
Det må jeg sige!!

Jeg synes det er en af de bedste FM-hold jeg nogensinde har set!!! 
Du skriver direkte, at det er noget af det bedste du nogensinde har set?? Hvordan skal det så forstås Huh ? At du så udspecificerer senere er fint nok, men jeg kommenterede jo ikke på det, men på det oprindelige du skrev.

2: Jeg sagde, at der KAN forbedres på flere pladser, for at holdet ville blive endnu bedre. Jeg har aldrig sagt han burde?? Hvis det fungerer for jokke, så er det jo helt perfekt, men det er stadig langt fra det bedste hold jeg har set i FM. At jeg nævner alternativer skyldes jo at jokke spørger mig? "Har du nogle forslag til bedre DC og DR? Er meget åben for forslag." Så er det vel meget naturligt at komme med nogle bud?

3: Du kan altid bruge den til noget? Det er vanvittigt at du mener man ikke kan bruge den til noget, det ryster mig!! En spiller der har højre back som naturlig position udvikler sig jo ikke kun indenfor afslutninger og hovedspil? Det siger jo sig selv at han hovedsagligt udvikler de stats der hører til hans naturlige position, ikke udelukkende, men hovedsagligt.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #95: 19 Jun 2012, 12:30 »

Vrsajlko's PA er forskellig fra spil til spil Smiley

Ja, men mere forskellig er den altså heller ikke Smiley Det er jo bare super for jokke hvis han spiller godt for ham, det gør ham bare ikke til en top 3 back i FM, nøgternt set.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #96: 19 Jun 2012, 12:40 »

1.
Jeg forstod ikke hvad du kommenterede på, men du må have med at jeg forklarede nærmere senere.

2.
"No offense, men hans defensiv samt målmanden kan da forbedres på flere pladser? Vrsajlko er en middelback, især efter den nyeste patch kom. Alex er ikke engang top 10 DC ? Sirigu er en god målmand, men ikke top 5, desuden vil jeg påstå at Cavani er en del bedre end Gameiro."

Det skrev du inden at han spurgte om råd - det var det jeg henviste til. Ikke at du har besvaret de pladser han ønsker spillere til - det er jo helt i orden og korrekt gjort. ;-)

3.
Som sagt synes jeg ikke det er vigtigt.

PA er ikke tilgængelig for FM-spillere på nær hvis de bruger ekstraprogrammer eller redigerer i editoren. Jeg ved ikke hvem der har hvad i det, da jeg ikke bruger sådanne programmer. Jeg synes den er irrelevant - fordi man ikke ved det eller burde vide det.

Jeg har KUN gode erfaringer med Vrsaljko, og det er det jeg bygger min påstand på, at han er fremragende og især ift. Ligue 1. Jeg vil skam også kunne nævne 5-10 backs der er bedre, hvis man ser sådan på det.


Med mine FM-erfaringer med de forskellige spillere, har han et helt sublimt hold. Det er det jeg bygger min udtagelse på. :-) Jeg er fuldstændig ligeglad med om Abate eksempelvis er bedre end Vrsaljko i og med jeg aldrig har haft Abate i FM - dermed kan jeg ikke sige om han er bedre eller ej.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #97: 19 Jun 2012, 12:56 »


2.
"No offense, men hans defensiv samt målmanden kan da forbedres på flere pladser? Vrsajlko er en middelback, især efter den nyeste patch kom. Alex er ikke engang top 10 DC ? Sirigu er en god målmand, men ikke top 5, desuden vil jeg påstå at Cavani er en del bedre end Gameiro."

Det skrev du inden at han spurgte om råd - det var det jeg henviste til. Ikke at du har besvaret de pladser han ønsker spillere til - det er jo helt i orden og korrekt gjort. ;-)

3.
Som sagt synes jeg ikke det er vigtigt.

PA er ikke tilgængelig for FM-spillere på nær hvis de bruger ekstraprogrammer eller redigerer i editoren. Jeg ved ikke hvem der har hvad i det, da jeg ikke bruger sådanne programmer. Jeg synes den er irrelevant - fordi man ikke ved det eller burde vide det.

Jeg har KUN gode erfaringer med Vrsaljko, og det er det jeg bygger min påstand på, at han er fremragende og især ift. Ligue 1. Jeg vil skam også kunne nævne 5-10 backs der er bedre, hvis man ser sådan på det.


Med mine FM-erfaringer med de forskellige spillere, har han et helt sublimt hold. Det er det jeg bygger min udtagelse på. :-) Jeg er fuldstændig ligeglad med om Abate eksempelvis er bedre end Vrsaljko i og med jeg aldrig har haft Abate i FM - dermed kan jeg ikke sige om han er bedre eller ej.

Cavani nævnte jeg bare for at stille det hele i perspektiv.

Men ja, det er vel også helt i orden at vi ikke har samme holdning til hele PA-delens vigtighed. Det skal så også siges at jeg heller ikke benytter mig af hverken FMRTE, GS og hvad de ellers hedder.

Mht. det du siger til sidst, så har vi bare snakket fuldstændig forbi hinanden. Jeg anede ikke at din mening om hans hold var baseret på den erfaring du personligt har med spillerne i FM, og ikke det generelle billede af spillerne Smiley

Så lad os lukke den her.  Forseglede Læber Smiley

Men FEDT hold du har jokke, haha Wink
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #98: 19 Jun 2012, 16:11 »

Så kom jeg også igang med PSG, et spændende klub med masser af mulighed grundet det enorme transferbudget. Er lige kommet til d. 1 september og transfervinduet er smækket i.

Har anskaffet mig Javier Hernandez (195 mil), Lukas Podolski (205 mil), Kurt Zouma (82,5 mil), Fernandinho (115 mil). For disse fire spiller kom jeg op på et svimlende beløb af 600 millionær kroner.

Derudover har jeg lejet Danny Welbeck, i lejeaftalen er der indbygget en købsklausul på 80 millionær.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #99: 19 Jun 2012, 18:28 »

Ja, men mere forskellig er den altså heller ikke Smiley Det er jo bare super for jokke hvis han spiller godt for ham, det gør ham bare ikke til en top 3 back i FM, nøgternt set.
Åh det ved jeg nu ik. Jeg havde da et save med ham hvor han lå til at blive på højde med gallas som må siges at være en af de bedste højre backs i spillet  og i mit nuværende save står han til at blive lige så god som maicon så vil da påstå han er ganske habil  desuden kan han sælges for mindst 3 gange så meget senere i spillet hvis man køber ham tidligt
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #100: 20 Jun 2012, 09:18 »

Så kom jeg også igang med PSG, et spændende klub med masser af mulighed grundet det enorme transferbudget. Er lige kommet til d. 1 september og transfervinduet er smækket i.

Har anskaffet mig Javier Hernandez (195 mil), Lukas Podolski (205 mil), Kurt Zouma (82,5 mil), Fernandinho (115 mil). For disse fire spiller kom jeg op på et svimlende beløb af 600 millionær kroner.

Derudover har jeg lejet Danny Welbeck, i lejeaftalen er der indbygget en købsklausul på 80 millionær.

Gode køb. Fortæl endelig løbende hvordan det forløber sig!
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #101: 20 Jun 2012, 10:19 »

Åh det ved jeg nu ik. Jeg havde da et save med ham hvor han lå til at blive på højde med gallas som må siges at være en af de bedste højre backs i spillet  og i mit nuværende save står han til at blive lige så god som maicon så vil da påstå han er ganske habil  desuden kan han sælges for mindst 3 gange så meget senere i spillet hvis man køber ham tidligt


Ej nu stopper du?
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #102: 20 Jun 2012, 12:18 »


Ej nu stopper du?

Med hvad dog? Gallas PA er en af de højeste i spillet så at ligge til at blive lige så god eller bedre end gallas må da bestemt være accepteret.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #103: 20 Jun 2012, 12:28 »

Med hvad dog? Gallas PA er en af de højeste i spillet så at ligge til at blive lige så god eller bedre end gallas må da bestemt være accepteret.

Ja hans PA ?? Sådan er det underligt nok for mange af de bedre gamle spillere, de har en høj PA, men den når de jo på ingen måde? Manden bliver vist nok snart 35 år, så det må være begrænset hvor meget udvikling der er tilbage i ham??
Come on, det siger jo sig selv at en mand på 34 år ikke udvikler sig yderligere?
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #104: 20 Jun 2012, 12:45 »

Ja hans PA ?? Sådan er det underligt nok for mange af de bedre gamle spillere, de har en høj PA, men den når de jo på ingen måde? Manden bliver vist nok snart 35 år, så det må være begrænset hvor meget udvikling der er tilbage i ham??
Come on, det siger jo sig selv at en mand på 34 år ikke udvikler sig yderligere?
Læs hele teksten Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010