home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 194 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 37125 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #75: 19 Jun 2012, 10:04 »

Det må jeg sige!!

Jeg synes det er en af de bedste FM-hold jeg nogensinde har set!!! Jeg har ikke så stor fan af Hazard, da jeg synes han er lidt for meget dribler ift. til holdspiller i Football Manager! Men stadigvæk er han jo en klassespiller. Pastore er helt eminent, og Willian har jeg ikke selv haft, men har set mange andre der har. I deres saves, gør han det bare fantastisk.

Gameiro har alt hvad en ene angriber skal kunne - og han er jo perfekt at have på toppen!

Alex er vel den eneste som snart skal skiftes ud, ellers er det hold her godt nok stærkt! Hvis du har mange gode reserver der næsten er lige så gode, må du virkelig være kandidat til alle de store titler!

WHAT!?

No offense, men hans defensiv samt målmanden kan da forbedres på flere pladser? Vrsajlko er en middelback, især efter den nyeste patch kom. Alex er ikke engang top 10 DC ? Sirigu er en god målmand, men ikke top 5, desuden vil jeg påstå at Cavani er en del bedre end Gameiro.

@jokke Jeg synes du har et super godt hold, uden tvivl, jeg "nedtoner" det bare fordi jeg ikke mener det er det bedste FM hold jeg har set Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #76: 19 Jun 2012, 10:14 »

Det må jeg sige!!

Jeg synes det er en af de bedste FM-hold jeg nogensinde har set!!! Jeg har ikke så stor fan af Hazard, da jeg synes han er lidt for meget dribler ift. til holdspiller i Football Manager! Men stadigvæk er han jo en klassespiller. Pastore er helt eminent, og Willian har jeg ikke selv haft, men har set mange andre der har. I deres saves, gør han det bare fantastisk.

Gameiro har alt hvad en ene angriber skal kunne - og han er jo perfekt at have på toppen!

Alex er vel den eneste som snart skal skiftes ud, ellers er det hold her godt nok stærkt! Hvis du har mange gode reserver der næsten er lige så gode, må du virkelig være kandidat til alle de store titler!
Tak for de fine ord, haha. Jeg er også selv rigtigt glad for holdet, og som du siger er Alex på vej ud - skal bare finde ud af hvem, har også hentet Inigo Martinez, til at tage stille og roligt over, da jeg synes han er et af de store talenter på den plads. Men jeg skal helt sikkert også ud og finde en mere, gerne et regen.

Jeg er også kommet rigtig godt i gang i år, hvor jeg har slået United to gange i Champions Leauge gruppen og skal møde Mainz i 1. knouckout runde. Så jeg vil mene, at jeg er rigtig godt på vej til trofæet med de store ører.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #77: 19 Jun 2012, 10:16 »

WHAT!?

No offense, men hans defensiv samt målmanden kan da forbedres på flere pladser? Vrsajlko er en middelback, især efter den nyeste patch kom. Alex er ikke engang top 10 DC ? Sirigu er en god målmand, men ikke top 5, desuden vil jeg påstå at Cavani er en del bedre end Gameiro.

@jokke Jeg synes du har et super godt hold, uden tvivl, jeg "nedtoner" det bare fordi jeg ikke mener det er det bedste FM hold jeg har set Smiley
Kan sagtens følge dig, og er også til dels enig. Kan godt se at jeg skal ind og forstærke mig i defensiven, men for eksempel Vrsajlko gør det over al forventning og det samme med Sirigu. Alex er også på vej ud Smiley Har du nogle forslag til bedre DC og DR? Er meget åben for forslag. Gamerio er sikkert ikke bedre end Cavani, men han smækker basser ind hele tiden i Ligue 1 og også i CHL.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #78: 19 Jun 2012, 10:16 »

WHAT!?

No offense, men hans defensiv samt målmanden kan da forbedres på flere pladser? Vrsajlko er en middelback, især efter den nyeste patch kom. Alex er ikke engang top 10 DC ? Sirigu er en god målmand, men ikke top 5, desuden vil jeg påstå at Cavani er en del bedre end Gameiro.

Football Manager-diskussioner handler lige så meget om erfaringer som fakta. For i det overståene er jeg helt enig. Cavani er MEGET bedre end Gameiro, og Siguri er da overhovedet ikke verdens bedste forsvarsspiller.

Jeg siger, det er en af de bedste FM-hold jeg nogensinde har set, fordi han spiller i Frankrig og ift. til det faktum, har han et af de vildeste hold!

Vrsaljko er en fremragende back, hvis han får spilletid. Jeg har ham selv i Arsenal, hvor han holder Sagna ude af startopstillingen for 2. sæson i træk. Han har fantastiske egenskaber for en back.

Alex er ikke i top ti. Men læs første sætning i mit sidste afsnit. ;-)
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #79: 19 Jun 2012, 10:21 »

Vrsaljko er en fremragende back, hvis han får spilletid. Jeg har ham selv i Arsenal, hvor han holder Sagna ude af startopstillingen for 2. sæson i træk. Han har fantastiske egenskaber for en back.
Enig. Jeg køber ham hver gang, og er meget begejstret for ham - og så er hans alder jo også fantastisk god.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #80: 19 Jun 2012, 10:23 »

Football Manager-diskussioner handler lige så meget om erfaringer som fakta. For i det overståene er jeg helt enig. Cavani er MEGET bedre end Gameiro, og Siguri er da overhovedet ikke verdens bedste forsvarsspiller.

Jeg siger, det er en af de bedste FM-hold jeg nogensinde har set, fordi han spiller i Frankrig og ift. til det faktum, har han et af de vildeste hold!
Vrsaljko er en fremragende back, hvis han får spilletid. Jeg har ham selv i Arsenal, hvor han holder Sagna ude af startopstillingen for 2. sæson i træk. Han har fantastiske egenskaber for en back.

Alex er ikke i top ti. Men læs første sætning i mit sidste afsnit. ;-)

Det synes jeg stadigvæk ikke. Jeg ved at PSG starter med en nogenlunde rep. og efter nogle år bliver den bedre i takt med at man vinder osv. Og på det tidspunkt han er i, i spillet nu, så burde det være muligt at hente bedre forsvarsspillere samt målmænd.

Spiller du med nyeste patch? Eller startede du dit spil før den seneste patch? For efter de nye opdateringer er Vrsajlko's stats samt PA faldet en hel del.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #81: 19 Jun 2012, 10:24 »

Det synes jeg stadigvæk ikke. Jeg ved at PSG starter med en nogenlunde rep. og efter nogle år bliver den bedre i takt med at man vinder osv. Og på det tidspunkt han er i, i spillet nu, så burde det være muligt at hente bedre forsvarsspillere samt målmænd.

Spiller du med nyeste patch? Eller startede du dit spil før den seneste patch? For efter de nye opdateringer er Vrsajlko's stats samt PA faldet en hel del.
Det er jeg faktisk i tvivl om, hvor kan jeg se det?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #82: 19 Jun 2012, 10:26 »

Kan sagtens følge dig, og er også til dels enig. Kan godt se at jeg skal ind og forstærke mig i defensiven, men for eksempel Vrsajlko gør det over al forventning og det samme med Sirigu. Alex er også på vej ud Smiley Har du nogle forslag til bedre DC og DR? Er meget åben for forslag. Gamerio er sikkert ikke bedre end Cavani, men han smækker basser ind hele tiden i Ligue 1 og også i CHL.

Har selv spillet med PSG og ved at Gameiro er ren klasse! Smiley Men derfor findes der selvfølgelig spillere der er endnu bedre.

Mht. midterforsvaret har jeg haft rigtig gode erfaringer med både Dedé og Kurt Zouma, dem synes jeg du burde kigge på. På højrebacken kunne du prøve at få fat i Debuchy for at holde det fransk, ellers så er Kyle Walker altid en klassespiller Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #83: 19 Jun 2012, 10:27 »

Det er jeg faktisk i tvivl om, hvor kan jeg se det?

Kig inde under 'spilstatus' og der kan du se hvilken patch du bruger.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #84: 19 Jun 2012, 10:29 »

Kig inde under 'spilstatus' og der kan du se hvilken patch du bruger.
Tak, det gør jeg senere.

Har selv spillet med PSG og ved at Gameiro er ren klasse! Smiley Men derfor findes der selvfølgelig spillere der er endnu bedre.

Mht. midterforsvaret har jeg haft rigtig gode erfaringer med både Dedé og Kurt Zouma, dem synes jeg du burde kigge på. På højrebacken kunne du prøve at få fat i Debuchy for at holde det fransk, ellers så er Kyle Walker altid en klassespiller Smiley
Dem vil jeg kigge på tusind tak, men har kigget på Debuchy og ser ham ikke som bedre end Vrsajlko. Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #85: 19 Jun 2012, 10:31 »

Dem vil jeg kigge på tusind tak, men har kigget på Debuchy og ser ham ikke som bedre end Vrsajlko. Smiley

Det er han helt sikkert heller ikke hvis du spiller med den forrige patch Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #86: 19 Jun 2012, 10:35 »

Kan det passe den hedder 12.2.2?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #87: 19 Jun 2012, 10:38 »

Det synes jeg stadigvæk ikke. Jeg ved at PSG starter med en nogenlunde rep. og efter nogle år bliver den bedre i takt med at man vinder osv. Og på det tidspunkt han er i, i spillet nu, så burde det være muligt at hente bedre forsvarsspillere samt målmænd.

Spiller du med nyeste patch? Eller startede du dit spil før den seneste patch? For efter de nye opdateringer er Vrsajlko's stats samt PA faldet en hel del.

Som du selv nævner er Gameiro en habil angriber. Han er altså en sand bomber i FM-regi, i og med at han er hurtig - hvis man spiller ham rigtig. Jeg synes han har hentet fremragende spillere ind. M'Vila og Vidal på en central midtbane. Det kan nærmest ikke blive bedre. Vidal er en af spillets bedste på den position!! M'Vila er også fantastisk, og bliver kun bedre og bedre med tiden.

Jeg spiller med den nyeste patch, og Vrsaljko gør det fantastisk hver eneste gang. Jeg synes ikke PA er et argument i om han er god eller ej. Det er alligevel MEGET sjældent man får udviklet en spiller så meget at han rammer sit ultimative topniveau. FM er som sagt et spil der handler lige så meget om erfaringer som fakta. Enhver ved at Vrsaljko ikke er så god som Sagna, men hvis ens erfaringer siger noget andet i Football Manager - er det vel fair nok at synes han er bedre.

I øvrigt må jeg spørge. Hvorfor købe for at købe? Han har allerede udskiftet en del på sit hold - og en mand som Siguri er altså en fremragende keeper, der ikke behøver blive erstattet.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #88: 19 Jun 2012, 10:38 »

Kan det passe den hedder 12.2.2?

Det er den nyeste, som jeg også bruger.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #89: 19 Jun 2012, 10:40 »

Han gør det stadig fantastisk, og skifter ham sgu ikke, før at der kommer et fantastisk regen Opstemt Men går efter Dede nu, som dog desværre er skiftet til Porto og er i gang med siden anden sæson.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010