home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 37129 gange)
FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #60: 04 Jun 2012, 15:07 »

Så fik jeg spillet 1. sæson færdig med PSG Opstemt - og hvilken en af slagsen ! - Blev mester, vandt pokalturneringen og Europa League !
Gamerio nappede topscorer prisen med 20 basser i sæsonen og Sirigu blev årets målmand i Frankrig !

I første vindue blev der handlet en smule:


- Romário og Carlos Fierro blev også hentet - de kom dog først lidt senere.

Anden vindue so far Opstemt :


Her har I så holdet lige før første venskabskamp i 2012:


Synes dog ikke min trup er så bred, men samtidig kan jeg heller ikke se, hvor jeg skulle dække ind Huh - Hvad siger I ?  Peace
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #61: 04 Jun 2012, 15:15 »

Fedt at du har haft så meget succes med dit hold FreDDy! Thumbs Up

Jeg er også lige startet, og transfervinduet er næsten slut. Indtil videre har jeg købt Willian til OMH og OMV, Karim Ait Fana til OMV, jeg har lånt Seydou Keita til midten, og købt højre backen Sime Vrsaljko. Jeg er dog stadig på udgik efter en venstre back og en cm, har dog kun 45 mio tilbage. Har i nogle forslag til forstærkningen på de to positioner?

Jeg vandt første kamp i sæsonen 2-0 over Lorient, derefter 1-1 mod en svær udebane mod Stade Rennais. En skuffende udekamp resulterede i 1-1 mod Bursapor i Euro Cup kval. Derefter en overbevisende 5-0 mod Valenciennes, hvor Gamerio endelig kom i gang. Hvordan bruger I ham?? Som det kan ses har mit hold været ret svingende, og ved ikke hvad jeg skal forvente indtil videre. Men endnu en forstærkning kunne gøre eventuelle underværker!
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #62: 04 Jun 2012, 15:17 »

Fedt at du har haft så meget succes med dit hold FreDDy! Thumbs Up

Jeg er også lige startet, og transfervinduet er næsten slut. Indtil videre har jeg købt Willian til OMH og OMV, Karim Ait Fana til OMV, jeg har lånt Seydou Keita til midten, og købt højre backen Sime Vrsaljko. Jeg er dog stadig på udgik efter en venstre back og en cm, har dog kun 45 mio tilbage. Har i nogle forslag til forstærkningen på de to positioner?

Jeg vandt første kamp i sæsonen 2-0 over Lorient, derefter 1-1 mod en svær udebane mod Stade Rennais. En skuffende udekamp resulterede i 1-1 mod Bursapor i Euro Cup kval. Derefter en overbevisende 5-0 mod Valenciennes, hvor Gamerio endelig kom i gang. Hvordan bruger I ham?? Som det kan ses har mit hold været ret svingende, og ved ikke hvad jeg skal forvente indtil videre. Men endnu en forstærkning kunne gøre eventuelle underværker!

Jeg har brugt Gameiro som skarpretter gennem hele første sæson  Peace - Hvordan stiller du op ?
Og nu hvor du har købt Willian, hvor katten har du så Javier Pastore Huh

EDIT: jeg læste forkert ! - men hvis du så bruger Willian og Fana som fløje, hvad så med Nene og Menez ? Opstemt
« Seneste Redigering: 04 Jun 2012, 15:20 af FreDDy » Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #63: 04 Jun 2012, 16:06 »

Jeg har brugt Gameiro som skarpretter gennem hele første sæson  Peace - Hvordan stiller du op ?
Og nu hvor du har købt Willian, hvor katten har du så Javier Pastore Huh

EDIT: jeg læste forkert ! - men hvis du så bruger Willian og Fana som fløje, hvad så med Nene og Menez ? Opstemt
De roterer Smiley Fana er også mere backup for Nene, og så er Menez langtidsskadet Skuffet
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #64: 04 Jun 2012, 16:19 »

De roterer Smiley Fana er også mere backup for Nene, og så er Menez langtidsskadet Skuffet

Nåh for den ! - surt med Menez Skuffet
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #65: 04 Jun 2012, 16:38 »

Der kom mesterskabspokalen i hus efter en 5-2 sejr over Lille Wink
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #66: 04 Jun 2012, 16:44 »

Vandt sikkert 5-0 over Bursapor, og er videre til gruppespillet i Europa Leauge. Men så beviste mine spillere endnu en gang at vi ikke er særligt stabile, ved at tabe 2-1 mod Toulouse.
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #67: 05 Jun 2012, 13:45 »

Så kom det næste trofæ til PSG ! - Super Cuppen  Peace - Slog A.C. Milan 2-0
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #68: 07 Jun 2012, 08:26 »

Velkommen Baines, Mapou Yanga Mbiwa og Moussa Dembélé i 2. transfervindue (januar) i første sæson.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #69: 08 Jun 2012, 15:00 »

Så er første sæson overstået, vandt de to pokalturneringer og ligaen. Røg dumt ud af Europa Leauge ....
Jeg har til 2. sæson forstærket midtbanen med Yann M'Vila og Marvin Martin, den offensive del er blevet klart forstærket med Hazard og talent Mbaye Niang Opstemt

Sirigu
Vrsjalko Alex Sakho Baines
M'Vila Martin
Willian/Menez Pastore Hazard
Dembélé/Gamerio


Sådan ser min starter udmiddelbart ud, kører rotation på venstre kanten og i angrebet blandt andet. Areola får også chancen i pokalen, og Lugano spiller selvfølgelig også.
« Seneste Redigering: 08 Jun 2012, 15:35 af jokke » Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #70: 18 Jun 2012, 06:30 »

Efter 4 år i Amsterdam som manager for Ajax, har jeg nu revet teltpælene op og rykket til Paris for at være manager for PSG, jeg har fået en to årig kontrakt. Mit primære mål er at vinde CHL med PSG, men det kan tidligst blive i 16/17 sæsonen fordi Wenger floppede med PSG sidste sæson og de fik en 10. plads.

Min trup:




Jeg fik ryddet godt og grundigt op i truppen og solgt mange, og selvfølgelig købte jeg nogle af mine gamle spiller plus min gamle ass træner i Ajax og fulgte mig til Paris.

Lige nu siger datoen 1 September og jeg er forsat ubesejret i ligaen og uden der er gået et mål ind...


Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #71: 18 Jun 2012, 08:17 »

Efter 4 år i Amsterdam som manager for Ajax, har jeg nu revet teltpælene op og rykket til Paris for at være manager for PSG, jeg har fået en to årig kontrakt. Mit primære mål er at vinde CHL med PSG, men det kan tidligst blive i 16/17 sæsonen fordi Wenger floppede med PSG sidste sæson og de fik en 10. plads.

Min trup:




Jeg fik ryddet godt og grundigt op i truppen og solgt mange, og selvfølgelig købte jeg nogle af mine gamle spiller plus min gamle ass træner i Ajax og fulgte mig til Paris.

Lige nu siger datoen 1 September og jeg er forsat ubesejret i ligaen og uden der er gået et mål ind...



Det ser sgu spændende ud!! Min start 11er ser på nuværende tidspunkt sådan her ud (inde i tredje sæson):

Sirigu
Vrsaljko Sakho Alex Baines
M'Vila Vidal
Willian Pastore Hazard
Gamerio
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #72: 19 Jun 2012, 07:11 »

Det ser sgu spændende ud!! Min start 11er ser på nuværende tidspunkt sådan her ud (inde i tredje sæson):

Sirigu
Vrsaljko Sakho Alex Baines
M'Vila Vidal
Willian Pastore Hazard
Gamerio


Ja Pastore nåede jeg ikke og få glæde af Hr. Wenger slogte ham i sæsonen 13/14 for 150 mil. Hazard er nu i Bayern. Det var to af de spiller jeg havde set frem til at arbejde med, men ikke i denne omgang...

Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #73: 19 Jun 2012, 08:14 »

Ja Pastore nåede jeg ikke og få glæde af Hr. Wenger slogte ham i sæsonen 13/14 for 150 mil. Hazard er nu i Bayern. Det var to af de spiller jeg havde set frem til at arbejde med, men ikke i denne omgang...


Ja okay, men er sikker på du kan finde lignende kræfter Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #74: 19 Jun 2012, 09:56 »

Det ser sgu spændende ud!! Min start 11er ser på nuværende tidspunkt sådan her ud (inde i tredje sæson):

Sirigu
Vrsaljko Sakho Alex Baines
M'Vila Vidal
Willian Pastore Hazard
Gamerio


Det må jeg sige!!

Jeg synes det er en af de bedste FM-hold jeg nogensinde har set!!! Jeg har ikke så stor fan af Hazard, da jeg synes han er lidt for meget dribler ift. til holdspiller i Football Manager! Men stadigvæk er han jo en klassespiller. Pastore er helt eminent, og Willian har jeg ikke selv haft, men har set mange andre der har. I deres saves, gør han det bare fantastisk.

Gameiro har alt hvad en ene angriber skal kunne - og han er jo perfekt at have på toppen!

Alex er vel den eneste som snart skal skiftes ud, ellers er det hold her godt nok stærkt! Hvis du har mange gode reserver der næsten er lige så gode, må du virkelig være kandidat til alle de store titler!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010