home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forbedringer til FmFreaks.dk
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FmFreaks.dk  (Læst 230180 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Forbedringer til FmFreaks.dk
« Svar #1350: 18 Jan 2011, 00:16 »

Standard-længde. 14 dage kan jeg se Smiley
Hvorfor fik Lavezzi så to måneder for at lave en story?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

plutonium
Manager

« Svar #1351: 18 Jan 2011, 00:19 »

Der var der tale om andre omstændigheder der gjorde sig gældende, og dem skal vi ikke tage her.

Det er for lang og indviklet en diskussion, som jeg ikke ønsker at tage på det offentlige forum. Hvis du forfærdeligt gerne vil have en forklaring fra min hånd må du skrive en pb.

Under alle omstændigheder må du vente til i morgen med svar, da jeg går i seng nu. Har en eksamen i morgen tidlig  Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #1352: 18 Jan 2011, 00:21 »

No offense, men det er bare et link? Jeg ved godt, det ville være problematisk, hvis alle postede sådanne links konstant, men det er derfor, vi har ordet 'advarsel'. Jeg ved ikke, om folk har hørt om det, eller om man er for fortørnet over det rææææædselsfulde link, som alle helt sikkert er så dumme at trykke på?

Nu så jeg uheldigvis linket, og jeg må indrømme, at jeg blev pisse hamrende sur - hvilket måske også kunne fornemmes i chatten. Den video er SÅ grænseoverskridende, så man tror det er løgn. Fair, jeg kan nok godt klare at se sådan en video uden mareridt - det kan du muligvis også - men når jeg ved, der sidder 11-13-årige børn herinde, som befinder sig herinde for at snakke fodbold, og de så får klasket sådan en video i ansigtet uden advarsel - det er fandme bare ikke i orden. Det er muligt, at der ikke var mange, som så filmen, men det er ikke pointen.  

Brugeren var fuldstændig klar over, at den her video tangerede til noget helt ekstremt - ekstremt ulækkert - og hvis der ikke havde været en straf efterfølgende, ville det have været en katastrofe.

Godt at crewet var på dupperne og satte et eksempel.
« Seneste Redigering: 18 Jan 2011, 00:46 af Njaourinho » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #1353: 18 Jan 2011, 00:22 »

Kan jeg så ikke kommentere yderligere på, Frederik... så de første 3 sekunder, men læste godt hvad der skete i chatten Tunge

Altså jeg så heller ikke mere gundet siden vidst var fyldt med virus, for den var ihf. fucked Smiley
- Men bare udfra de få sek jeg så, synes jeg "lorten" er det rigtige navn!

:-)

Vinokourov
Manager

« Svar #1354: 18 Jan 2011, 00:22 »

Nu så jeg uheldigvis linket, og jeg må indrømme, at jeg blev pisse hamrende sur - hvilket måske også kunne fornemmes i chatten. Den er video er SÅ grænseoverskridende, så man tror det er løgn. Fair, jeg kan nok godt klare at se sådan en video uden mareridt - det kan du muligvis også - men når jeg ved, der sidder 11-13-årige børn herinde, som befinder sig herinde for at snakke fodbold, og de så får klasket sådan en video i ansigtet uden advarsel - det er fandme bare ikke i orden. Det er muligt, at der ikke var mange, som så filmen, men det er ikke pointen.  

Brugeren var fuldstændig klar over, at den her video tangerede til noget helt ekstremt - eksremt ulækkert - og hvis der ikke havde været en straf efterfølgende, ville det have været en katastrofe.
Enig i alt, undtagen at et ban er for meget.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Lavezzi
Gæst

« Svar #1355: 18 Jan 2011, 00:23 »

Der var der tale om andre omstændigheder der gjorde sig gældende, og dem skal vi ikke tage her.

Det er for lang og indviklet en diskussion, som jeg ikke ønsker at tage på det offentlige forum. Hvis du forfærdeligt gerne vil have en forklaring fra min hånd må du skrive en pb.

Under alle omstændigheder må du vente til i morgen med svar, da jeg går i seng nu. Har en eksamen i morgen tidlig  Tunge
Hvis du - eller nogen anden - sender et svar til Vino, så send gerne det svar til mig også. Tak. Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #1356: 18 Jan 2011, 00:25 »

At han derudover opfører sig som en klovn, gør heller ikke sagen videre betagende.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1357: 18 Jan 2011, 08:52 »

Jeg er helt sikker på at crewet ved hvad de gør, og har truffet den rigtige beslutning med den ban. Helt ærligt, 2 uger er ingenting, og hvorfor dog sammenligne sagerne? Hvorfor skal der altid drages diskussioner over når crew laver et ban? Hvis det er så forfærdeligt, så søg dog selv ind og forsøg at ændre sagerne. Folk vil aldrig blive enige om hvilke brugere der skal bannes og hvem der skal have advarsler - og for hvad. Så heldigvis har vi et kompetent crew der kan tage sig af det.

Ærgerligt at JKJ har skrevet det langt mest fornuftige indlæg i debatten, og det så er blevet totalt ignoreret.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #1358: 19 Jan 2011, 00:32 »

Nu tråden alligevel er aktiv har jeg to forslag til forbedringer.

1. Lav chatboksen til en ægte chatboks, eller alternativt lav en chat andetsted på siden, behøver ikke være andet end et simpelt IRC plugin.

2. Tilføj mulighed for at boksen til at svare i kan gøre større eller mindre mens man skriver. Svært at forklare, men har set det andetsteds hvor der ved siden af boksen er to pile man kan klikke på.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #1359: 19 Jan 2011, 02:11 »

Jeg har egentlig ikke nogle idéer til forbedringer, men vil blot nævne en forhåbning om at i, i det nye design, ikke vægter design højere end funktionalitet. Jeg har efterhånden set mange sider som var rigtig flotte og fede, men som samtidig var uoverskuelige eller ikke brugervenlige, og det får mig til ikke at gide og besøge siden, og det håber jeg ikke vil ske for min yndlings FM side Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1360: 19 Jan 2011, 02:41 »

Jeg har egentlig ikke nogle idéer til forbedringer, men vil blot nævne en forhåbning om at i, i det nye design, ikke vægter design højere end funktionalitet. Jeg har efterhånden set mange sider som var rigtig flotte og fede, men som samtidig var uoverskuelige eller ikke brugervenlige, og det får mig til ikke at gide og besøge siden, og det håber jeg ikke vil ske for min yndlings FM side Smiley

Nu er jeg ikke crew, men kender Martin rigtig godt, og jeg vil nærmest garantere at funktionalitet vægter højere end design.
Det var i hvert fald hvad vi gjorde på FmGround.

Yessir
Manager

« Svar #1361: 19 Jan 2011, 10:28 »

Hvorfor skal der altid drages diskussioner over når crew laver et ban?

Fordi det er sjovt at trolle, og så gætter jeg på at Vino og WS som minimum er internet buddies  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #1362: 19 Jan 2011, 10:53 »

Fordi det er sjovt at trolle, og så gætter jeg på at Vino og WS som minimum er internet buddies  Wink

Men derfor bør man jo stadig ikke sætte spørgsmålstegn ved de afgørelser crewet laver.

Som tidligere skrevet bliver de jo ikke bare taget hen overhovedet på brugerne herinde.

Såvidt jeg er oirenteret bliver sådanne sager jo drøftet frem og tilbage og derfra tager man så en beslutning.
Man kan være utilfreds, fair nok. Men jeg er ret overbevist om at når en sådan beslutning er taget så står den ved magt og så ændre crewet den ikke.
Hvorfor så bruge tid på at brokke sig?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1363: 19 Jan 2011, 11:25 »

Det er jo så det der er sjovt for nogle at gøre alligevel JKJ og det kaldes at trolle. Gætter på at dem der gør det, enten ikke har et liv udenfor skærmens verden, eller at de nu bare har fundet et sted, hvor de kan fremstå lidt smarte og sjove, noget de næppe oplever udenfor skærmens verden Wink

EDIT: Skal pointeres, at jeg ikke anklager Vinoukourov for at trolle i denne sag Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jan 2011, 11:33 af KongFjong » Logged

Yessir
Manager

« Svar #1364: 19 Jan 2011, 11:28 »

Men derfor bør man jo stadig ikke sætte spørgsmålstegn ved de afgørelser crewet laver.

Som tidligere skrevet bliver de jo ikke bare taget hen overhovedet på brugerne herinde.

Såvidt jeg er oirenteret bliver sådanne sager jo drøftet frem og tilbage og derfra tager man så en beslutning.
Man kan være utilfreds, fair nok. Men jeg er ret overbevist om at når en sådan beslutning er taget så står den ved magt og så ændre crewet den ikke.
Hvorfor så bruge tid på at brokke sig?

Som KongFjong skriver, så er det fordi det er deri det "sjove" ligger for nogen eksistenser på internettet. I sjældne tilfælde er det da meget sjovt, men i det her tilfælde meget ringe udført, og jeg kan godt forstå at du ikke ser pointen i det Vino har haft kørende i den her debat.

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010