home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:58:22 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 14:30:32 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Dafuges Challenge på FMF
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Dafuges Challenge på FMF  (Læst 51542 gange)
real ralle
Førsteholdsspiller

Sv: Dafuges Challenge på FMF
« Svar #150: 15 Nov 2011, 17:56 »

Efter en 2-1 sejr i slutspil finalen er mit Northwich hold rykket op i Blue Square Premier Smiley

rallew0p
Juniorspiller
**

« Svar #151: 15 Nov 2011, 20:31 »

Tror jeg sætter Newcastle lidt på bero og starter her.
Editer senere når holdet er fundet.
Valget faldt på Kingstonian!
« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 21:13 af rallew0p » Logged

Erzael
Manager

« Svar #152: 16 Nov 2011, 16:25 »

Så er den tredje sæson færdigspillet. Endnu engang fik vi kun omkring de 50 point, og faktisk endda under 50 point. Så der er pt. langt op til Blue Square Premier, men jeg giver skam ikke op her. Jeg vil simpelthen rykke op i rækkerne :-)

rallew0p
Juniorspiller
**

« Svar #153: 16 Nov 2011, 16:35 »

Så er den tredje sæson færdigspillet. Endnu engang fik vi kun omkring de 50 point, og faktisk endda under 50 point. Så der er pt. langt op til Blue Square Premier, men jeg giver skam ikke op her. Jeg vil simpelthen rykke op i rækkerne :-)

Så fedt, held og lykke!
Personligt har jeg aldrig spillet LLM før, så kender ingen spillere (formoder enlig at i heller ikke gør..) eller noget som helst, men har ladet mig høre at man skal sørge for at have et meget bredt hold, så jeg signer bare en masse spillere..

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 19 Nov 2011, 05:29 »

Så er første sæson færdigspillet og det endte med en plads midt i tabellen. Var spået en plads under stregen, men mit personlige mål var alligevel play-off, så helt tilfredsstillende var denne sæson ikke. Dog skal det siges, at jeg fik 4 skader på 4 måneder eller derover til folk der var til set stampladser og derudover væltede det ind med små skader. Havde bl.a. begge mine målmænd skadet på samme tid.
Dog ser jeg frem til næste sæson, og ser store muligheder for play-off.

SS:

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #155: 19 Nov 2011, 14:38 »

3sæson:
http://imageshack.us/photo/my-images/254/skrmbillede20111105kl21.png/ sluttede med en solid midterplacering

4 sæson:
http://imageshack.us/photo/my-images/717/skrmbillede20111119kl14.png/
oprykning blev sikret via play-off i semifinalen der blev spillet mod York med 1-1 ude og 3-0 hjemme. Finalen blev spillet mod lincoln og med en 2-1 sejr var oprykningen sikret til npower League 2

,,

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #156: 22 Nov 2011, 17:57 »

2. sæson blev ikke meget bedre, denne gang blev det til en 10. plads, hvilket er 3 pladser bedre ift. første sæson. Dog endte vi med samme point antal og omkring 15 point efter den eftertragtede play-off plads, så der er stadig en del arbejde at gøre. Jeg har desuden opsnappet nogle ekstremt spændende regens som helt klart er blandt de bedste i ligaen.
SS af ligastilling og et par af spillerne kommer senere.

EDIT: Desuden mangler du denne del under regler "If you have a foreign player on a free transfer who is willing to come on trial, you do not need to be able to scout them, as long as you have them at the club on trial so you can get a coach report on him. If an agent offers you a player, you can sign him without scouting him."
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 18:25 af Footi » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #157: 25 Nov 2011, 20:17 »

Så er jeg snart klar til sådan et spil, jeg har nu været på ferie næsten et år og ligaen slutter snart Opstemt

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

turbobassen
Lilleputspiller
*

« Svar #158: 27 Nov 2011, 17:03 »

Jeg har startet en med Bury Town Smiley

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 27 Nov 2011, 19:05 »

2. sæson blev ikke meget bedre, denne gang blev det til en 10. plads, hvilket er 3 pladser bedre ift. første sæson. Dog endte vi med samme point antal og omkring 15 point efter den eftertragtede play-off plads, så der er stadig en del arbejde at gøre. Jeg har desuden opsnappet nogle ekstremt spændende regens som helt klart er blandt de bedste i ligaen.
SS af ligastilling og et par af spillerne kommer senere.

EDIT: Desuden mangler du denne del under regler "If you have a foreign player on a free transfer who is willing to come on trial, you do not need to be able to scout them, as long as you have them at the club on trial so you can get a coach report on him. If an agent offers you a player, you can sign him without scouting him."

Da jeg har haft ekstremt travlt med arbejde og at færdiggøre min 3. sæson, har jeg helt glemt at komme med billeder af ligastillingen og de spillere, som jeg fortalte om.

Vi kan starte med ligastillingen fra sidste sæson (eller forrige - er netop blevet færdig med 3. sæson!):

Som sagt har jeg også fået færdiggjort 3. sæson, og hvilken sæson! Jeg var for tredje år i træk spået en plads i nedrykningsdramaet til trods for de to midterplaceringer de sidste to sæsoner. I denne her sæson lå vi og balancerede omkring 5. pladsen igennem hele sæsonen, hvilket er den sidste plads der giver adgang til Play-off spillet. I næstsidste spillerunde sikrede vi os den vigtige 5. plads. Vi vandt samlet 5-2 i play-off semifinalen over Braintree og skulle møde Gainsborough i finalen. Af en eller anden underlig grund blev den spillet på deres hjemmebane, hvilket ikke just gjorde det lettere. Dog gjorde holdet det fantastisk og vandt 1-2 til trods for at have kommet bagud 1-0. Det betyder at Bury Town er i Blue Square Premier efter 3 sæsoner i BSN!

SS af ligastillingen i 3. sæson

Profiler:

Kim Hørbye kom til på en fri transfer i midten af 2. sæson. Efter at have haft ham på prøvetræning i to omgange valgte jeg at signe ham og han har bestemt ikke skuffet. Er blevet kåret til MoM 5 gange i 3. sæson.

David Evans blev anbefalet af min scout i starten af 2. sæson og blev derefter købt for 25k DKK.

Så alt i alt må konklusionen være at 3. gang var lykkens gang for Bury Town og at den nu står på bold i BSP!

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #160: 27 Nov 2011, 19:48 »

Flot min klub bruger 27 millioner på et nyt stadion. Det resulterer i at klubben er sat under administration og jeg starter den nye sæson med -10 point. Derudover har jeg intet transferbudget og et lønbudget der lyder på 21k/u!!!

Szczesny
Manager

« Svar #161: 27 Nov 2011, 19:50 »

Flot min klub bruger 27 millioner på et nyt stadion. Det resulterer i at klubben er sat under administration og jeg starter den nye sæson med -10 point. Derudover har jeg intet transferbudget og et lønbudget der lyder på 21k/u!!!

Haha - tillykke med oprykningen Opstemt

Må håbe at alle de ekstra besøgende giver overskud i fremtiden. Og at du kan redde holdet, trods de hårde vilkår!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #162: 27 Nov 2011, 19:54 »

Haha - tillykke med oprykningen Opstemt

Må håbe at alle de ekstra besøgende giver overskud i fremtiden. Og at du kan redde holdet, trods de hårde vilkår!

Ej, men det er til grin. Selvom jeg er under mit lønbudget kan jeg højest byde 150 kr./u til nye spillere og jeg har en trup på 10-15 mand. What to do?! Græder

Newton Heath
Manager

« Svar #163: 27 Nov 2011, 19:57 »

Ej, men det er til grin. Selvom jeg er under mit lønbudget kan jeg højest byde 150 kr./u til nye spillere og jeg har en trup på 10-15 mand. What to do?! Græder

10-15 mand? Vil da sige at der er en markant forskel på at have 10 eller 15 mand. Tunge

Men du er tydeligvis på spanden. Kan sagtens forstå hvis at du er frusteret, og det bliver uden tvivl umådeligt svært at vende skuden.

Et held og lykke skal du dog have med på vejen.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #164: 27 Nov 2011, 19:57 »

Må håbe at alle de ekstra besøgende giver overskud i fremtiden.

Tvivler desværre på, at hans indtægter vil vokse styrtende på grund af en oprykning (og nyt stadion). Det er nok FA Cuppen, han skal hente penge i nu.

@Footi: Hvordan i alverden havde du penge til at købe for sidste sæson? :O Jeg er i tredje sæson, hvor jeg er placeret i Blue Square Bet Premier, og på intet tidspunkt har jeg haft noget transferbudget, eller noget der tydede på, at jeg snart ville få æren af at have sådan et.

Held og lykke med at klare skærene i Blue Square Bet Premier. Jeg er sikker på, at du nok skal klare det sportslige - det økonomiske kan dog blive svært, så held og lykke med det. Og lad os håbe, at bestyrelsen tager lidt ansvar for deres egne fejl, ved at spytte lidt penge i klubkassen. :-)

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010