Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 12:23:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
0 Brugere, 687 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Lower League Management
Dafuges Challenge på FMF
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
...
13
Forfatter
Emne: Dafuges Challenge på FMF (Læst 54738 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller
Dafuges Challenge på FMF
«
:
24 Okt 2011, 22:57 »
Inde på Sigagames forummet, er de med udgivelse af FM 12 begyndt på endnu en omgang af Dafuges challenge. Dette er til dem der ikke er klar over det, en challenge der kort fortalt går ud på at rykke et hold fra de nederste engelske divisioner, og hele vejen til hedder og ære ved at vinde Premier League og Champions League. Men hvorfor skal de kun have det sjovt med dette på Sigagames? Hvorfor skal vi ikke være med? Mit svar er, "det skal vi også!". Derfor vil jeg nu byde op til dans med Dafuges challenge, først ved at forklare reglerne, og sidenhen ved at give jer det bedste overblik over hvordan det går for de forskellige spillere. Så hermed følger en forklaring af reglerne.
Målet med spillet:
At tage et hold, der ved spillets begyndelse er uspilbart, og rykke dem hele vejen op gennem rækkerne, for til sidst at opnå sejr i Premier League og Champions League.
Spillets regler:
Du starter med at loade et spil, hvor der ikke er andet end de engelske ligaer med. Inden du starter spillet er det vigtigt at du har slået de rigtige indstillinger til og fra. Så inden du starter spillet skal du sikre dig at det ser
således ud
. Måden du tilføjer de lavere ligaer med, er ved at opstille din database som Custom.
Når du har loadet spillet, opretter du en ny manager. Denne manager behøver du ikke gøre det store ud af, for ham skal du kun bruge til at gå på ferie med. Ferien skal vare til den 24. Juni 2012, hvor holdene fra de lavere ligaer bliver tilføjet. Et tip er dog kun at lade ferien vare til 23. Juni 2012, da du på den måde kan genindlæse spillet, og på den måde spille med det hold du helst vil, ved at genindlæse, indtil dette er oprykket. På nedenstående skema kan du se hvilke hold der har mulighed for at rykke op i Blue Square North / South, og hvad deres Rep er. Kort sagt kan man sige at jo højere Rep de har, jo større mulighed er der for at de rykker op, hvilket vil sige at et hold som Frome med 400 point er noget nært umuligt at komme til at spille med. Desuden bestemmer Rep'en også hvor svært det vil være for dig fra spillets start.
Ryman League Premier Division
AFC Hornchurch 1100
Aveley 700
Billericay 1200
Bury Town 1200
Canvey Island 1100
Carshalton 1350
Concord Rangers 800
Cray 900
East Thurrock 950
Harrow 1150
Hastings Utd 1000
Hendon 1300
Horsham 850
Kingstonian 1250
Leatherhead 750
Lewes 1400
Lowestoft 1350
Margate 1100
Met Police 800
Tooting & Mitcham 1150
Wealdstone 1150
Wingate & Finchley 1000
Evo-Stik Southern Premier Division
Arlesey 550
Banbury 900
Barwell 650
Bashley 650
Bedford 1050
Brackley 700
Cambridge City 1150
Chesham 900
Chippenham 950
Cirencester 700
Evesham 600
Frome 400
Hemel Hempstead 650
Hitchin 1050
Leamington 700
Oxford City 1000
Redditch 1100
St Albans 1350
Stourbridge 600
Swindon S 750
Totton 450
Weymouth 1100
Evo-Stik Northern Premier Division
Ashton Utd 900
Bradford PA 1150
Burscough 800
Buxton 850
Chasetown 950
Chester 1500
Chorley 1000
FC United 1450
Frickley 850
Hednesford 1150
Kendal 950
Marine 1100
Matlock 1000
Mickleover 650
Nantwich 950
North Ferriby 1050
Northwich 1400
Rushall 650
Stafford 1250
Stocksbridge 750
Whitby 800
Worksop 1100
Når du har fundet det hold du vil spille med, sletter du den gamle ferie-manager, og opretter en ny, som du skal bruge til selve spillet. Denne managers erfaringer, skal være sat til det lavest mulige, det vil sige Serie-6 spiller. Desuden foreskriver de officielle regler at nationaliteten skal sættes til ens rigtige nationalitet, som i dette tilfælde er dansk, da målet med spillet er at holde ultimativ realisme, og nationaliteten kan faktisk have indflydelse senere i spillet.
Øvrige regler er som følger:
Du må ikke flytte klub medmindre du bliver fyret. Bliver du fyret kan du enten vælge at starte med endnu et nyoprykket hold, eller at starte helt forfra.
Det er ikke tilladt at styre et landshold under udfordringen.
Det er tilladt at have moderklubber, men det frarådes at bruge disse til at få fat i lejemål. Det er dog helt op til den enkelte spiller om man vil dette, men hav hele tiden realismen i baghovedet.
Når du skal skrive under med nye spillere skal du være i stand til at få en rapport på dem. Det vil sige at du hele tiden skal bruge dine talentspejdere for at få fat i nye spillere.
Det er ikke tilladt at bruge nogen for for editors, genie scouts eller lignende. Ligesom man under spillet ikke må tilføje flere ligaer.
Man må ikke diskutere sin konkrete taktik med andre spillere, det er op til en selv at afgøre den slags, ligesom det ikke er tilladt at få råd om diverse spillere.
Skulle man være i tvivl om noget er det muligt at læse de officielle regler for gamet her:
http://community.sigames.com/showthread.php/279812-dafuge-s-FM12-challenge
.
I nedenstående indlæg er det muligt at læse videre om hvordan du rapporterer om dit save her i tråden, så vi kan få så meget af vide om hvordan alle de små klubber klarer sig! Så se bare at komme i gang, og det kan ikke gå for langsomt.
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth
jskovc
Førsteholdsspiller
Sv: Dafuges Challenge på FMF
«
Svar #1:
24 Okt 2011, 23:04 »
Her i dette indlæg vil det være muligt at følge med i hvor langt de andre på challengen er nået i deres mål mod toppen. Men hvis du selv vil være med til at vise hvordan det går i din vej mod toppen, skal du gøre som følger. Når du har oprettet din manager, og fundet det hold du vil spille med, skal du poste et SS af det her i tråden. På den måde har du lavet din tilmelding i tråden. Herefter opfordrer jeg dig til så tit som muligt at smide et SS af stillingen i din liga, så andre kan følge med. Men som minimum skal du smide det en gang om året ved sæsonafslutningen, så jeg kan se hvor du ligger henne, og kan få dig opdateret her på listen. Nedenfor kan du følge listen over hvem der er nået længst, hvor mange challenge spillere, der er i hver lige, og hvor mange der spiller med hvilke hold. Den sidste opgave er at give den så meget gas som muligt.
HOLD:
4 spillere: FC United,
2 spillere: Lowestoft, Chester, Carshalton, Bedford, Northwich
1 spiller: Chippenham, Tooting & Mitcham, Redditch, Cambridge City, Weymouth, Canvey Island, Lewes, Bury Town, Kingstonian
Ligaer:
League 2: 1 spiller
Blue Square Premier: 5 spillere
Blue Square North: 11 spillere
Blue Square South: 5 spillere
Brugere:
Jskovc, Bedford, Blue Square Premier, 3. sæson
Indsæt Navn, Chippenham, Blue Square Premier, 3. sæson
Papi, FC United, Blue Square Premier, 2. sæson
The X, Chester, Blue Square North, 1. sæson
Flink14, Tooting & Mitcham, Blue Square Premier, 3. sæson
Bibo123, Nortwitch, League 2, 5. sæson (tredje forsøg)
Atnotes, Lowestoft, Blue Square North, 1. sæson
kiddbanann, Carshalton, Blue Square South, 1. sæson
Erzael, Lowestoft, Blue Square North, 4. sæson
gutten92, cambridge city, Blue Square North, 1. sæson
Seller95, Weymouth, Blue Square Premier, 2. sæson
Nicolajtmadsen, Chester, Blue Square North, 1. sæson
Newton Heath, Canvey Island, Blue Square South, 2. sæson
Jacob E, Carshalton, Blue Square South, 2. sæson
Troels J, FC United, Blue Square North, 1. sæson
Mads FP, Bedford, Blue Square North, 1. sæson
Sj1986, Lewes, Blue Square South, 1. sæson
NiklasV, FC United, Blue Square North, 1. sæson
Brøndby Zupras, FC United, Blue Square North, 1. sæson
real ralle, northwich, blue square north, 1. sæson
Footi, Bury Town, Blue Square North, 2. sæson
Rallew0p, Kingstonian, Blue Square South, 1. sæson
«
Seneste Redigering: 19 Nov 2011, 17:24 af jskovc
»
-Citat Jørgen Leth
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #2:
24 Okt 2011, 23:26 »
Super med en Dafuge's-tråd herinde. Du kan passende tilføje mig til listen med folk, der deltager herindefra. ;-)
Holdet er Chippenham Town, og selvom min progress nok hovedsageligt vil blive postet i min
blog
, vil jeg forsøge at skrive sæsonopdateringer herinde, ligesom jeg gør inde på det officielle forum.
PS: Jeg går ud fra, at du også poster inde i den "rigtige" Dafuge's tråd - i så fald, hvad hedder du så inde på det officielle forum, jskovc? :-)
EDIT: Hvis du også gerne vil have start-screenshottet herinde, kommer det
her
.
«
Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 23:41 af Indsæt_Navn
»
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #3:
24 Okt 2011, 23:40 »
Citat af: Indsæt_Navn 24 Okt 2011, 23:26
Super med en Dafuge's-tråd herinde. Du kan passende tilføje mig til listen med folk, der deltager herindefra. ;-)
Holdet er Chippenham Town, og selvom min progress nok hovedsageligt vil blive postet i min
blog
, vil jeg forsøge at skrive sæsonopdateringer herinde, ligesom jeg gør inde på det officielle forum.
PS: Jeg går ud fra, at du også poster inde i den "rigtige" Dafuge's tråd - i så fald, hvad hedder du så inde på det officielle forum, jskovc? :-)
Nej det gør jeg ikke, for jeg fatter ikke hvor mine SS bliver af på Windows 7
-Citat Jørgen Leth
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #4:
24 Okt 2011, 23:44 »
Ouch. Hvis du bare trykker print screen, "kopierer" den så ikke screenshottet, sådan at hvis du går ind i Irfan View, Paint, Photoshop eller lignende, og trykker "sæt ind"/"paste", så kommer det frem derinde, hvorefter du bare kan gemme det via. programmet, og selv vælge lokation? Ellers har Steam vistnok en screenshot-funktion, hvor man trykker på en af F-knapperne, og så gemmes det på deres side. Dog husker jeg ikke hvilken F-knap, men det er nok til at finde ud af. :-)
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #5:
25 Okt 2011, 00:14 »
Er der andre der er i gang med at gøre sig klar til denne challenge?
Og ja nu poster jeg derinde, jeg hedder Jskovc der også...
-Citat Jørgen Leth
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #6:
25 Okt 2011, 01:10 »
Kan godt lide selve challengen, er dog ikke tilhænger af spil med kun et spilbart land, da jeg undervejs er stor tilhænger af at hjælpe Danmark så meget som muligt, hvilket ofte betyder jeg bliver landstræner. Vil ønske dem som skal være med i denne challenge, held og lykke!
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #7:
25 Okt 2011, 01:23 »
Citat af: BelthazorDK 25 Okt 2011, 01:10
Kan godt lide selve challengen, er dog ikke tilhænger af spil med kun et spilbart land, da jeg undervejs er stor tilhænger af at hjælpe Danmark så meget som muligt, hvilket ofte betyder jeg bliver landstræner. Vil ønske dem som skal være med i denne challenge, held og lykke!
Ja, det er lidt frustrerende, men det er den eneste måde, hvorpå udfordringen kan holdes fair for alle. En tilsvarende challenge findes dog også for mindre EU-lande inde på det officielle forum, hvor den hedder "Gundo's Challenge". Her er Danmark et af de spilbare lande, hvis du skulle være interesseret i, at prøve det. :-)
På emnet Danmark & Dafuge's Challenge, vil jeg lige give et lille tip til de, der skulle gå i gang med Dafuge's Challenge. Nogle enkelte danske klubber har fået regen-talenter i den første sæson, og de kan være værd at prøve at hente til prøvetræning, da det jo som bekendt gør det lovligt at signe dem efterfølgende. To af mine tre bedste spillere, har jeg fået på denne måde, efter de blev frigjort af Brøndby og FCM. Husk dog, at det er absolut nødvendigt, at tage dem på prøvetræning først,
og
at tage et screenshot, der kan bevise, at de har været på prøve. :-)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #8:
25 Okt 2011, 01:42 »
Tænker lidt, hvordan vil de holde styr på om folk undervejs tilføjer og fjerner ekstra ligaer, det bliver da noget af et arbejde at se igennem, hvis alle skal poste et screenshot hver halvår af deres spilstatus, men okay hvis man ikke føler sig i stand til at spille inden for reglernes ramme må man vel, som jeg, undlade at deltage.
Godt man kan lave "private challenges" med vennerne/folk herinde!
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #9:
25 Okt 2011, 01:58 »
Man poster jo heller ikke noget screenshot af sin spilstatus fra start af, så man kan i realiteten snyde hele vejen igennem. Der er bare ikke rigtig noget formål, da der ikke er nogen præmie eller lignende. End ikke ekstraordinær hæder, da mange før har gennemført challengen. Desuden kan den både blive lettere og sværere af andre ligaer, da modstanderne i Champions League vil være bedre. I sidste ende er reglerne der jo bare del af den udfordring, man vælger at stille sig selv. At det så er sjovere, når flere forsøger det samme, er netop årsagen til, at de er opstillet på et forum, som ved Dafuge's. :-)
Men ja, det er derfor, det er så godt, at diverse FM-fora er helt åbne, således at man selv kan finde på challenges, eller om ikke andet, så oprette tråde til alternative udgaver af andre folks challenges.
papi
Ynglingespiller
«
Svar #10:
25 Okt 2011, 09:58 »
jeg er klar også.. Jeg har valgt FC United i BS North - skal nok prøve at holde den opdateret hvis interessen holdes ved lige.
Starter Screenshot
«
Seneste Redigering: 25 Okt 2011, 15:20 af papi
»
BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #11:
25 Okt 2011, 12:36 »
Citat af: papi 25 Okt 2011, 09:58
jeg er klar også.. Jeg har valgt FC United i BS North - skal nok prøve at holde den opdateret hvis interessen holdes ved lige.
Fedt med flere deltagere! FC United var også klart et af de hold jeg overvejede, men mest af alt for at få has på United
Og nu lige en lille odatering på mit eget spil. Det startede ganske glimrende, med en sejr i den første kamp på 4-2, og uafgjort 3-3 i anden kamp. Men så gik det helt galt og efter ni kampe hedder statistikken 1-2-6, og med kun et point ned til stregen skal der til at ske nye ting. Målet før sæsonen var dog også blot at undgå nedrykning, men jeg havde da ambitioner om at det kunne ske på en noget mere nobel måde.
Ligastilling
-Citat Jørgen Leth
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #12:
25 Okt 2011, 14:42 »
Så har jeg spillet 3 kampe mere. Efter et nederlag til et non-league hold i 2. kvalrunde i FA Cup, var det tid til at ændre taktik. 5-3-2 blev lavet om til 4-4-2 bred diamant, og det så ud til at give pote, da de næste to kampe blev vundet 2-0 (det første clean sheet i sæsonen) og 1-0. Herefter blev jeg noget mere positiv omkring spillet. i 12. ligakamp, var det tid til at møde ligaens 3. plads, og med den fornyede optimisme, prøvede vi at spille en anelse mere offensivt end tidligere.... 0-5, det skulle vi så ikke have gjort, 12 kampe, 11 point, 18. pladsen.
-Citat Jørgen Leth
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #13:
25 Okt 2011, 15:34 »
Det med non-league holdet var også
så
tæt på at ske for mig. Jeg spillede uafgjort mod dem på udebane (1-1), så førte jeg 2-0 ved pausen på hjemmebane.. well, mine spillere var tidligere blevet fornærmede, da jeg gav dem den gode, gamle "don't get complacent"-tale, så det undlod jeg. Så endte kampen 2-2, og vi måtte i forlænget spilletid. Her skiftede jeg min traditionelle kontra-taktik ud, for at spille meget offensivt, og det gav i sidste ende pote. Alligevel endte jeg med at gå fra, at have en hel uge mellem to kampe, til at have en midtuge kamp, og ovenikøbet forlænget spilletid, således at praktisk talt alle mine spillere endte med lav kondition.
I det hele taget har det taktiske også vist sig at være et problem for mig på det seneste. Jeg startede med en sejr, tabte to, og derefter kom jeg ind i en super god stime, og jeg lå rimelig fast på 6 pladsen. Så vidt jeg husker, spillede jeg 7 eller 8 kampe uden nederlag. Derefter vendte det dog, og kom op på 4-5 kampe uden sejr, hvilket først blev brudt, da en modstander fik smidt en mand ud. Problemet lader til at være, at holdene begyndte at spille en smule anderledes mod mig, hvilket fjernede en del af min kontrataktiks effektivitet. Det er i det hele taget også lidt fjollet af mig, at spille på kontra, når jeg ofte har 50-60% boldbesiddelse, men eftersom jeg ikke kender alle holdenes niveau, er det svært at gøre sig klog på, hvem jeg skal spille offensivt mod osv.. Anyway, så er jeg begyndt at køre "Control" på hjemmebane, og i alle kampe skifte til "attacking", hvis jeg kommer bagud/skal jagte en sejr.
Jeg håber virkelig, at du klarer den, jskovc. :-)
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #14:
25 Okt 2011, 17:01 »
20 kampe spillet, og intet fungerer! Modstanderen får alt for mange meget nemme mål! Vi hænger ikke sammen på midtbanen, og selvom vi ofte har lige så mange, eller flere chancer end modstanderen, er der flere selvmål fra de andre, end der er reelle mål fra mine angribere, der ikke virker til at går mod kassen, trods de mest åbentlyse chancer. 20 kampe spillet, datoen er 22. December, og statistikken hedder 4-3-13, til trods for alt det dårlige, og de sølle 15 point, er der stadigt et point ned til stregen, med vauxhall der har en -14 målscore, hvor vores hedder -28! Men the show must go on, og jo flere kampe vi spiller, jo bedre bliver det forhåbentligt.
-Citat Jørgen Leth
Sider:
[
1
]
2
3
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »