home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:58:22 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 14:30:32 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23498
  0 Brugere, 828 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shopcryptominer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Dafuges Challenge på FMF
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dafuges Challenge på FMF  (Læst 51538 gange)
Erzael
Manager

Sv: Dafuges Challenge på FMF
« Svar #120: 09 Nov 2011, 13:38 »

Så er anden sæson også blevet spillet færdig. Selvom vi fik skrabet flere point sammen end sidste sæson, så røg vi desværre en plads ned. En 17. plads var resultatet, og der er pt. lang vej op til play-off pladserne. De spillere jeg har på holdet lige nu begynder at kræve rimelig meget i løn, så jeg tror det er på tide med en udskiftning på mange af pladserne. 5000 om ugen er i hvert fald lige et tak for højt til BSN.

Halvvejs:

Slutstilling:

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #121: 09 Nov 2011, 14:03 »

Dem er der dejligt mange af Wink

Mange tak!
- Og det er dejligt at høre, at man er blandt ligestillede! :-)

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #122: 09 Nov 2011, 14:20 »

Jeg skal lige vide, ingen at man gør noget forkert, må man bruge søgefeltet, eller skal man udelukkende finde sine spillere gennem sine talentspejdere?

Altså jeg er klar over at man skal kunne tage en rapport på dem, men må man ikke bruge søgefunktionerne, til at finde spillere, og så tage en rapport af dem, og så købe dem? :-)

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #123: 09 Nov 2011, 14:39 »

Efter lidt over et måned at spillet, sker dette:
http://imageshack.us/photo/my-images/820/fangruppe.jpg/

Måske kan de tilføje nogle dadler til pengekassen!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 09 Nov 2011, 16:14 »

Jeg skal lige vide, ingen at man gør noget forkert, må man bruge søgefeltet, eller skal man udelukkende finde sine spillere gennem sine talentspejdere?

Altså jeg er klar over at man skal kunne tage en rapport på dem, men må man ikke bruge søgefunktionerne, til at finde spillere, og så tage en rapport af dem, og så købe dem? :-)

Du er velkommen til at bruge søgefunktionen. Så længe du enten KAN scoute spilleren, eller har haft ham på prøve, er det ligemeget hvordan, du har fundet ham. Player naming osv er også tilladt af samme grund. :-)

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 09 Nov 2011, 16:19 »

Du er velkommen til at bruge søgefunktionen. Så længe du enten KAN scoute spilleren, eller har haft ham på prøve, er det ligemeget hvordan, du har fundet ham. Player naming osv er også tilladt af samme grund. :-)

Troede jeg ikke man måtte  Rullende Øjne min talentspejder finder alligevel bedre spillere end mig  Opstemt

,,

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #126: 09 Nov 2011, 16:21 »

Super, tak for det. :-)

Nu er min første sæson som træner for Carshalton færdigspillet, og det blev til en 8. plads. Ganske fint, og jeg er klar til at gå efter oprykning i næste sæson. De sidste måneder blev en lang jagt på den sidste play-off-plads, men den fik jeg aldrig. Det var måske også godt nok. Nu er jeg i hvert fald etableret i ligaen, og i næste sæson forventer jeg en oprykning!

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #127: 09 Nov 2011, 17:20 »

Hov, forresten. Jeg mangler et SS.

Managerprofil:
http://imageshack.us/photo/my-images/705/managerprofilefirstseas.jpg/

Jeg håber ikke det er for sent :-)

Newton Heath
Manager

« Svar #128: 09 Nov 2011, 18:36 »

Mit bedste halvår i Canvey Island er nu overstået og her ved 1. januar 2014 fører jeg suverænt Blue Square Bet South. Jeg har otte point ned til 2. pladsen og hele tyve point ned til den sjetteplads, der ikke giver adgang til PO. Min offensive trio er mine klart største profiler, og højdepunkterne har været ligasejre på 6-1 over Chelmsford og 7-0 over Sutton, mens jeg slog BSP-holdet Macclesfield i 1. runde af FA Cuppen med 2-0 hjemme i omkamp, inden League One-mandskabet Yeovil smadrede mig 4-0 på deres bane i anden runde.

Jeg regner klart med at rykke op førstepladsen, men man kan jo altid komme ud for et kollektivt kollaps, og det må jeg også tage højde for. Uanset hvad skulle jeg i hvert fald gerne ende i Blue Square Premier efter denne sæson, både for økonomiens, men også for forventningernes skyld.

Seller95
Manager

« Svar #129: 09 Nov 2011, 18:53 »

Mit bedste halvår i Canvey Island er nu overstået og her ved 1. januar 2014 fører jeg suverænt Blue Square Bet South. Jeg har otte point ned til 2. pladsen og hele tyve point ned til den sjetteplads, der ikke giver adgang til PO. Min offensive trio er mine klart største profiler, og højdepunkterne har været ligasejre på 6-1 over Chelmsford og 7-0 over Sutton, mens jeg slog BSP-holdet Macclesfield i 1. runde af FA Cuppen med 2-0 hjemme i omkamp, inden League One-mandskabet Yeovil smadrede mig 4-0 på deres bane i anden runde.

Jeg regner klart med at rykke op førstepladsen, men man kan jo altid komme ud for et kollektivt kollaps, og det må jeg også tage højde for. Uanset hvad skulle jeg i hvert fald gerne ende i Blue Square Premier efter denne sæson, både for økonomiens, men også for forventningernes skyld.
Det ser jo fremragende ud! Må man spørge om, hvem din offensive trio er? For jeg har selv problemer i angrebet, og kan ikke selv finde nogle ordentlige spillere.. :/

Arsenal <3

Newton Heath
Manager

« Svar #130: 09 Nov 2011, 18:59 »

Ja selvfølgelig. :-)

OMH: Harry Baker, 23 år, England
OMV: Martin Pusic, 26 år, Østrig
BO: Richie Barrollhet, 21 år, Frankrig

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 10 Nov 2011, 18:09 »

Hmm hvorfor må jeg ikke opdateres på start siden at jeg er rykket op

,,

PhilipFlink
Manager

« Svar #132: 10 Nov 2011, 18:38 »

Ja selvfølgelig. :-)

OMH: Harry Baker, 23 år, England
OMV: Martin Pusic, 26 år, Østrig
BO: Richie Barrollhet, 21 år, Frankrig
Det ser jo fremragende ud! Må man spørge om, hvem din offensive trio er? For jeg har selv problemer i angrebet, og kan ikke selv finde nogle ordentlige spillere.. :/

Puhaaa. Står der ikke på forsiden, at man ikke må dele ud af spiller viden. osv ...! :s  Kys

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 10 Nov 2011, 18:59 »

Puhaaa. Står der ikke på forsiden, at man ikke må dele ud af spiller viden. osv ...! :s  Kys

Jo det gør der faktisk

,,

NiklasV
Gæst

« Svar #134: 10 Nov 2011, 19:12 »

Så er jeg hoppet med på bølgen! Smiley

Skriver lige om 5 min. hvad holdnavnet bliver! Wink

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010