home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:56:50 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  Dafuges Challenge på FMF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Dafuges Challenge på FMF  (Læst 54855 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Dafuges Challenge på FMF
« Svar #105: 08 Nov 2011, 21:29 »

Du misforstår mig. Jeg tænker sådan generelt. Det er måske et dumt spørgsmål, men denne challenge er jo virkelig hardcore, og jeg gad godt vide, om der er en liste over hvem der har gennemført denne. Det er der muligvis nok ikke, men jeg tænker bare, at det ikke kan være mange. :-)

Aaah. Jamen jo, der er rigtig mange der har klaret denne challenge, i hvert fald i de tidligere versioner. Jeg ved ikke om nogen har nået det i FM12 endnu, men i trådende på SI Games' forum har der i hvert fald tidligere været nogle som holdt styr på det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #106: 08 Nov 2011, 21:30 »

Challengen har kørt i en evighed, og er efterhånden gennemført mange gange. Gætter på mellem 10 og 50 pr. spil, dog ofte de samme spillere. Den tråd, du nævner, Jakob, er den officielle Dafuge's Challenge-tråd, som er inde på det officielle FM-forum. (crazy) De nævnte spilleres status/position er kun dem fra FM12.

Welsh Wizard er godt nok vild i år, så vidt, jeg har set. Mener nok, han har taget 1. pladsen i diverse ligaer hver eneste sæson? Havde han ihvertfald op til Championship, så vidt jeg husker. Voldsomt.. Cool
Okay, mellem 10-50 er sgu heller ikke ret meget. Wink

Men ja, han virker rimelig skarp ham der, Welsh Wizard. Men jeg har sgu aldrig om det før, men det er nok bare mig der tåger.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #107: 08 Nov 2011, 21:34 »

Okay, mellem 10-50 er sgu heller ikke ret meget. Wink

Men ja, han virker rimelig skarp ham der, Welsh Wizard. Men jeg har sgu aldrig om det før, men det er nok bare mig der tåger.

Nej, mange mister formentlig interessen, hvis de går i stå, hvilket let kan ske et par sæsoner fremme. Sådan har det ihvertfald været for mig i tidligere udgaver af FM - i år vil jeg dog have gennemført challengen! ;-) 10-50 er dog mest et gæt fra min side, men jeg tror, det dækker det meget godt, når nu det er så bredt, haha.

Hvis ikke du følger med inde i den engelske Dafuge's-tråd er der vel heller ikke nogen måde, du kunne kende ham på, så det er klart nok. :-) Jeg kender ham lidt af navn fra de tidligere år, hvor han også har gjort det godt i Gundo's Challenge (som er Dafuge's i de "små europæiske nationer" - Danmark hører f.eks. med herunder). Ikke ligefrem nogen celebrity, så vidt jeg ved, hehe.

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #108: 08 Nov 2011, 21:53 »

Nej, mange mister formentlig interessen, hvis de går i stå, hvilket let kan ske et par sæsoner fremme. Sådan har det ihvertfald været for mig i tidligere udgaver af FM - i år vil jeg dog have gennemført challengen! ;-) 10-50 er dog mest et gæt fra min side, men jeg tror, det dækker det meget godt, når nu det er så bredt, haha.

Hvis ikke du følger med inde i den engelske Dafuge's-tråd er der vel heller ikke nogen måde, du kunne kende ham på, så det er klart nok. :-) Jeg kender ham lidt af navn fra de tidligere år, hvor han også har gjort det godt i Gundo's Challenge (som er Dafuge's i de "små europæiske nationer" - Danmark hører f.eks. med herunder). Ikke ligefrem nogen celebrity, så vidt jeg ved, hehe.

Jeg vil skyde på at der er mellem 1 og 500000 der har gennemført, så er jeg garderet.

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #109: 08 Nov 2011, 21:56 »

Jeg vil skyde på at der er mellem 1 og 500000 der har gennemført, så er jeg garderet.

Det indlæg fanger vist meget godt essensen af mit "gæt". Grin

Newton Heath
Manager

« Svar #110: 08 Nov 2011, 22:19 »

32 kampe er spillet af første sæson og jeg er med ti kampe igen på en ottendeplads. :-)

Der er lige nu ni point op til femtepladsen der giver adgang til playoff-kampene, men som jeg ser det er mit hold ikke helt klart til at rykke op, selvom jeg har ligaens bedste form for tiden. Jeg har fundet en taktik der fungerer til perfektion, og med undtagelse af Eastleight, har intet hold slået mig siden min nedtur til nytår. Siden jeg var nummer 14 den 1. januar har min statistik heddet 8-2-1, og det er ikke mange kampe siden jeg smadrede Maidenhead med 5-0 på deres bane.

Mit resterende program er relativt let, min trup er skadesfri og med min gode form i hukommelsen tror jeg på flere point inden sæsonen slutter. Om det rækker til en playoff-plads er svært at vurdere, men selvfølgelig vil jeg da gå efter den.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 08 Nov 2011, 22:28 »

En lille status.

Der er spillet 19 kampe og ligger 5 point fra play-off i Blue Square Bet Premier. Og er i første runde af fa-cuppen hvor der mødes chelmsford, fra Bet North første opgør endte 3-3.

,,

Newton Heath
Manager

« Svar #112: 08 Nov 2011, 23:42 »

Kom som sagt stærkt igen sidst på sæsonen, men det blev ved lige ved og næsten. :-)

Forventningerne nu er at jeg skal ud og have styrket min vaklende defensiv, jeg var trods alt et de mest scorende hold, og blev kun svigtet af defensiven og min lidt tynde midtbane, og hvis det lykkedes er planen klart at jeg skal op i Blue Square Premier, hvis ikke næste år, så i hvert fald næste år igen. En dårlig tredjedel af sæsonen var nok til ødelægge det for mig, efter at jeg både startede og sluttede stærkt, men det er op på hesten og så ud og arbejde for at komme op i BSP.

Erzael
Manager

« Svar #113: 09 Nov 2011, 00:11 »

Det er sgu en acceptabel sæson Newton. Du har i hvert fald potentiale til at nå en oprykning i næste sæson, hvis du holder de samme takter. Spørgsmålet er så bare om du kan holde på dine gode spillere her og nu, og om du kan hente nogle nye gode spillere til. Synes altid transfervinduerne er hektiske nede i de rækker Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #114: 09 Nov 2011, 00:22 »

Ja, den var helt acceptabel. Specielt når man tænker på at mit mål var at komme i øverste halvdel. Jeg er selvfølgelig ikke nået så langt i vinduet, men jeg har haft en god start, hvor det er lykkedes mig at komme af med tre spillere jeg sjældent bruger, der tilsammen hæver et par tusinde ugentligt, og samtidigt erstattet dem med en dygtig midterforsvar og en central midtbanespiller, der klart har kvaliteterne til at blive dominerende i rækken. Derudover har jeg faktisk en rimelig sund økonomi, hvilken jeg naturligvis forsøger at holde i godt stand, så alt for mange handler bliver det nok ikke til, i hvert fald ikke uden at der ryger nogen den anden vej også. :-)

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #115: 09 Nov 2011, 01:05 »

Så er jeg nået til slutningen af januar i mit spil, og jeg ligger på en foreløbigt 12. plads. Play-off virker ikke helt umulig, men det bliver svært. Jeg startede sæsonen fint ud, og var med i den sjove ende, men så ramlede jeg ind i en ustabil periode, hvor jeg blandt andet tabte 4 kampe i streg, og så var jeg lige pludselig nede som nummer 16. Nu prøver jeg at kæmpe mig tilbage, og jeg håber på det bedste.

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #116: 09 Nov 2011, 10:15 »

Som ny bruger herinde, tror jeg det vil være passende at begynde på denne challenge. Spillet er sat i gang, og sidder nu bare og venter på, at jeg kan vælge hold!

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

Mads FP
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 09 Nov 2011, 10:30 »

Valget faldt på Bedford. Så er det bare at komme i gang! :-)

Arsenal er det ultimative fodboldhold!

Seller95
Manager

« Svar #118: 09 Nov 2011, 10:33 »

Velkommen til, Mads FP og held og lykke! Thumbs Up Godt at se endnu en Arsenal fan. Wink

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #119: 09 Nov 2011, 11:08 »

Velkommen til, Mads FP og held og lykke! Thumbs Up Godt at se endnu en Arsenal fan. Wink

Dem er der dejligt mange af Wink

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010