home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 240 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham?  (Læst 67095 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #405: 22 Aug 2012, 12:21 »

Citat
Til dine to angribere vil jeg påpege at en af årsagerne til de er lavt scorende kan være koldblodighed. jo lavere det er jo sværere har de ved at holde hovedet koldt foran mål og dette kan have en indflydelse.

Derefter vil jeg sige at de to sammen muligvis kan fungere. Learcio virker som en udemærket komplet angriber i angrebs rolle. Han kan skabe lidt på egen hånd, samtidig med at selv være farlig. Desuden arbejder han godt, så en eventuel fremskudt angriber kunne også virke.
Morato derimod virker for mig som en skarpretter, eller trequarstia. Han har ikke meget arbejdsstyrke eller teamwork, så han skal bare ligge inde foran kassen.  Dette ville jeg forsøge hvis det var mine spillere

Mange tak for dit svar! Har bare lige et enkelt sidste spørgsmål ;-)
Skal en skarpretter helst ikke bare have så højt i afslutning som muligt?  Thumbs Up
Logged

RasmusXF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #406: 22 Aug 2012, 12:33 »

Mange tak for dit svar! Har bare lige et enkelt sidste spørgsmål ;-)
Skal en skarpretter helst ikke bare have så højt i afslutning som muligt?  Thumbs Up

Hvis du går ind på din taktik og trykker spillerindstillinge r. Så kan du se, hvilke stats der er vigtige for de forskellige positioner og deres indstillinger, hvis du trykker på spilleren. En skarpretters vigtigste stats er afslutning, dribling, koldblodighed, forudseende, uden bold, acceleration, adræthed, balance og hurtighed.
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #407: 22 Aug 2012, 12:38 »

Tak, igen ;-)
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #408: 22 Aug 2012, 13:11 »

Jeg spiller med Juventus i anden sæson, og har et angreb med Cavani og Matri. Hvordan skal jeg spille de to sammen?
Lige nu bruger jeg Cavani som skarpretter og Matri som fremskudt, men jeg synes ikke det fungerer. De scorer ikke særlig mange mål, og hvis der bliver scoret er det næsten kun Matri der scorer. Hvad gør jeg?
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #409: 22 Aug 2012, 13:40 »

Syntes du skal prøve at overveje Cavani som defensiv angriber. Smiley
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #410: 25 Aug 2012, 19:33 »

http://gyazo.com/99ea2bd95df7a727a2ce283277def0d5

Hvordan skal jeg bruge ham her, kan simpelthen ikke få ham til at spille godt, hvilket jo burde være umuligt
Logged

Tidligere: Baloo38

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #411: 30 Aug 2012, 11:02 »

http://gyazo.com/99ea2bd95df7a727a2ce283277def0d5

Hvordan skal jeg bruge ham her, kan simpelthen ikke få ham til at spille godt, hvilket jo burde være umuligt
Ser en glimrende box til box spiller i ham, men kan ikke selv få det optimale ud af netop denne type spiller.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #412: 30 Aug 2012, 11:12 »

http://gyazo.com/99ea2bd95df7a727a2ce283277def0d5

Hvordan skal jeg bruge ham her, kan simpelthen ikke få ham til at spille godt, hvilket jo burde være umuligt

Kunne godt se ham som en dybdeliggende playmaker. Han har gode playmaker skills, fysisk stærk og okay i det defensive. Med hans 8 afslutning, 8 dribling og 10 flair tror jeg ikke han vil fungere oppe omkring feltet. Han skal stå dybere på banen og fordele spillet. Bare et forslag Smiley
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #413: 01 Sep 2012, 21:01 »

Steven Fletcher og Jay Rodriguez?
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #414: 03 Sep 2012, 17:45 »

Nogle der har erfaring med Lacina Traore??

Edit: Og Hamsik, ham kunne jeg også godt tænke mig at høre, hvordan folk for mest ud af ham? Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Sep 2012, 22:35 af ReaLFCK » Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #415: 05 Sep 2012, 15:40 »

Nogle der ved hvordan Oviedo skal bruges? Kan ikke få ham til at udnytte sit kæmpe potientiale.... Skuffet


Hjæææælp.

Edit: Helenius/Kadrii også!
« Seneste Redigering: 05 Sep 2012, 15:45 af Strandby » Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #416: 05 Sep 2012, 15:46 »

Nogle der ved hvordan Oviedo skal bruges? Kan ikke få ham til at udnytte sit kæmpe potientiale.... Skuffet


Hjæææælp.

Mon ikke det bedste er at spille ham som fullback eller endog wingback, angreb og med invendig angriber på venstre kanten?  Smiley selvfølgelig i en kontrollerende taktik  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #417: 10 Sep 2012, 21:29 »

Jeg spiller med Lazio i 2015 og har lige nu et angreb bestående af Seydou Doumbia og Mario Balotelli. Doumbia spiller jeg som skarpretter, og han bomber derud af! Men hvordan skal Balotelli spilles? Hans rapport siger at han spiller bedst som skarpretter, men er det en god idé at spille med to skarprettere? Hvad synes i jeg skal spille Balotelli som?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #418: 10 Sep 2012, 22:21 »

Jeg spiller med Lazio i 2015 og har lige nu et angreb bestående af Seydou Doumbia og Mario Balotelli. Doumbia spiller jeg som skarpretter, og han bomber derud af! Men hvordan skal Balotelli spilles? Hans rapport siger at han spiller bedst som skarpretter, men er det en god idé at spille med to skarprettere? Hvad synes i jeg skal spille Balotelli som?

Dybdeliggende angriber  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #419: 11 Sep 2012, 15:13 »

Nu ved jeg ikke, om nogen herinde spiller med aab, men har aldrig fået så meget ud af helenius og så lidt ud af curth, som når jeg har spillet dem begge åpå toppen henholdsvis som targetmand og skarpretter.. Jeg ved godt, at curth ikke er "skarpretter-typen", og måske i langt højere grad også bør bruges som TM, men med min defensive midterakse, kan jeg ikke lige forestille mig to ens indstillinger være specielt nyttige.. har i erfaringer med duoen? Eller bare aalborgs bomber nummer 1?

I et andet save, hvor jeg er FCK har jeg lige lejet viktor fischer i de kommende to sæsoner med køboption - hvordan skal jeg spille ham?
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010