home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham?  (Læst 67314 gange)
Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #390: 29 Jul 2012, 22:18 »

Og heeeey, god ferie til dig!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #391: 02 Aug 2012, 07:59 »

Hvordan bruger i Lucas Moura ??

Jeg købte ham til Chelsea (for den betragtelige sum af 300 mio!  Huh ) og brugte ham flittigt!
Han spillede nogle gode kampe med et gennemsnit på 7.10 efter de første 5-6 kampe. Dog uden hverken assister eller mål !  ticked off

Senere blevet jeg fyret og så så jeg han havde scoret 4 mål i 3 kampe ? FML...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #392: 06 Aug 2012, 16:28 »

Hvordan vil i bruge Kyle Bartley i sæson 2017-2018 i Arsenal? Smiley

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #393: 06 Aug 2012, 16:37 »

Hvordan vil i bruge Kyle Bartley i sæson 2017-2018 i Arsenal? Smiley



Må vi se et SS af ham?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #394: 06 Aug 2012, 16:46 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #395: 06 Aug 2012, 16:49 »

Tja, et eller andet sted, så vil jeg blot benytte ham som en alm. central forsvarsspiller
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #396: 06 Aug 2012, 16:55 »

Ok tak. Kan han spille ved siden af en rutineret mand som fx Vermaelen, Chiellini, Rami eller Vertonghen, som jeg råder over? Så man kan få gjort ham mere sikker og udviklende.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #397: 09 Aug 2012, 13:19 »

Hvordan skal jeg bruge Oliver Giroud med Sociedad?
Skal han være alene på toppen, eller ville han have godt af en makker som Agirretxe?
Hvilken rolle skal han have? Targetman, skarpretter eller endda komplet angrebsspiller? :-)
Logged


DressKuku
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #398: 11 Aug 2012, 20:29 »

Hey,

Jeg har netop købt Jovetic til mit hold (jeg er Arsenal) fra starten af sæsonen 2014/2015.
Jeg har tidligere spillet 4-2-3-1, men jeg ændrer det nu til 4-2-2-2, og jeg vil derfor gerne høre, hvilke roller RvP og Jovetic skal have? (Her tænker jeg på fremskudt, dybdeliggende angriber osv.)
Jeg håber, I har gode forslag.

Mvh,
Andreas
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #399: 11 Aug 2012, 21:10 »

Hey,

Jeg har netop købt Jovetic til mit hold (jeg er Arsenal) fra starten af sæsonen 2014/2015.
Jeg har tidligere spillet 4-2-3-1, men jeg ændrer det nu til 4-2-2-2, og jeg vil derfor gerne høre, hvilke roller RvP og Jovetic skal have? (Her tænker jeg på fremskudt, dybdeliggende angriber osv.)
Jeg håber, I har gode forslag.

Mvh,
Andreas

Jeg vil foreslå ham som en dybdeliggende angriber, da han virker fin til at kunne trække ned i banen, og måske aflevere til RvP eller spille den yderligere ud på kanten Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #400: 14 Aug 2012, 05:14 »

Ikke så meget hvordan jeg skal bruge, men hvem. Kan ikke rigtig bestemme mig for hvem af dem der skal være starter.
Lala får en ½ stjerne mere i CA og en hel stjerne i PA og er marginalt bedre i poacher-attributes. Han har desuden været Wonderkid de sidste 2 sæsoner.
Sanogo til gengæld er en etableret stjerne , som to gange har været topscorer i CL og desuden er han lidt bedre i luften.

Vedkommende skal ligge alene på toppen som poscher.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/zd113788.png
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #401: 19 Aug 2012, 15:53 »

Hey guys. Jeg har i denne sæson haft kæmpe problemer med mine angribere, har dog endelig fundet en ( på fri !! ) som kan putte læderet i kassen. Men mit problem er med disse 2 dyrt købte spillere:


Har simpelthen prøvet alt med dem, men det virker bare som om intet virker, alene på toppen, sammen med en makker på toppen, fremskudt, skarpretter, dybdeliggende. Alt, men det virker ikke rigtig som om der er noget der virker. Så prøver nu lige at søge lidt gode råd herinde, hvordan ville i prøve at spille med de 2 spillere?  Thumbs Up

- Tak på forhånd!
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #402: 19 Aug 2012, 20:10 »

Dame N'Doye (FCK) alene på toppen i en 4-5-1? Smiley
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #403: 22 Aug 2012, 12:05 »

Citat
Hey guys. Jeg har i denne sæson haft kæmpe problemer med mine angribere, har dog endelig fundet en ( på fri !! ) som kan putte læderet i kassen. Men mit problem er med disse 2 dyrt købte spillere:


Har simpelthen prøvet alt med dem, men det virker bare som om intet virker, alene på toppen, sammen med en makker på toppen, fremskudt, skarpretter, dybdeliggende. Alt, men det virker ikke rigtig som om der er noget der virker. Så prøver nu lige at søge lidt gode råd herinde, hvordan ville i prøve at spille med de 2 spillere? 

- Tak på forhånd!

??
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan skal jeg bruge ham?
« Svar #404: 22 Aug 2012, 12:17 »

??

Til dine to angribere vil jeg påpege at en af årsagerne til de er lavt scorende kan være koldblodighed. jo lavere det er jo sværere har de ved at holde hovedet koldt foran mål og dette kan have en indflydelse.

Derefter vil jeg sige at de to sammen muligvis kan fungere. Learcio virker som en udemærket komplet angriber i angrebs rolle. Han kan skabe lidt på egen hånd, samtidig med at selv være farlig. Desuden arbejder han godt, så en eventuel fremskudt angriber kunne også virke.
Morato derimod virker for mig som en skarpretter, eller trequarstia. Han har ikke meget arbejdsstyrke eller teamwork, så han skal bare ligge inde foran kassen.  Dette ville jeg forsøge hvis det var mine spillere
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010