home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AFC Ajax
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax  (Læst 40037 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #45: 04 Dec 2011, 01:15 »

Den hedder u/19 champions league
Og jeg har været inde på Aston Villas hold, de har en der er over 30 med Huh

Det sgu i hvert fald meget gerne være den her http://en.wikipedia.org/wiki/NextGen_series
Logged


brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #46: 04 Dec 2011, 01:35 »

Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #47: 04 Dec 2011, 02:28 »


Forskellen er bare at du spiller med den danske oversættelse, det er samme turnering. Ang. ham på 30, så er han på deres reservehold, men kan ikke spille kampene i den turnering  Smiley
Logged


brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #48: 04 Dec 2011, 02:45 »

Forskellen er bare at du spiller med den danske oversættelse, det er samme turnering. Ang. ham på 30, så er han på deres reservehold, men kan ikke spille kampene i den turnering  Smiley
Hmm okay.
Synes bare det var mærkeligt at det var reserveholdet og ikke u/19 Wink
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #49: 12 Dec 2011, 12:30 »

Så blev første sæson med Ajax vundet, og hvilken sæson. Hele sæsonen igennem har jeg lagt side om side med Twente, men i sidste kamp skulle jeg kun bruge en uafgjort for at sikrer mig titlen som ligamester. Denne kamp vandt jeg en stensikker 2-0 sejr over Herenveen, som endte på en 4. Plads. Dette gjorde, at jeg blev nr. 1 med 5 point foran Twente, da de spillede 1-1 mod NEC.

Som en ekstra bonus gik jeg også hele vejen i pokalturneringen, dog med nogle meget lette modstandere undervejs. I finalen trak jeg så Utrecht og det blev noget af en afklapsning. Hele 9-0 vandt jeg og Sulejmani blev matchvinder med intet mindre end 4 mål.
På transfermarkedet stod det således til:
Ind:
Lucas Andersen, 8,5 mio
Nicolai Jørgensen, leje
Andreas Bjelland, 15 mio
Jelle Vossen, 14 mio
Michel (brasiliansk højre-back), 23 mio

Ud:
Jeoren Verhoeven, 1,6 mio
André Ooijer, 500k
Thulani Serero, Leje, beløb 4,2 mio
Derk Boerrigter, leje
Ruben Ligeon, Leje
Ricardo van Rihjn, leje

Christian Eriksen blev den spiller med bedst gnm. bedømmelse på 7.41. Han stod for 10 scoringer og 24 assist i 40(2) kampe.
Holdest topscorer med den næst bedste bedømmelse blev Mounir El Hamdaoui med en karakter på 7.37. Han stod for 26 af de i alt 115 scorede mål i alle turneringer.

Så man må sige, at det har været en helt forrygende sæson. Så må vi ses om jeg kan forsvare begge titler og komme lidt længere i Champions League til næste sæson. Nåede til første knock-out fase og blev slået ud af Leverkusen på udebane mål.

Nu glæder jeg mig til at se mit transfer-beløb til den kommende sæson Opstemt
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

BIF-4-ever!
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #50: 21 Dec 2011, 15:54 »

Jeg har også valgt at starte et spil med Ajax, hvilket snart må siges at være en slags tradition, da jeg har haft et save med Ajax i hvert FM spil siden 2006.

I dette save går det strålende. Jeg har fået en masse talenter ind, og også nogle lidt mere erfarne spillere til at holde sammen på en ellers ung trup.

Første sæson blev en stor succes med sejr i både ligaen og cuppen..

I anden sæson ser det om muligt endnu mere lyst ud, da jeg har succes i alle 3 turneringer. (CHL, ligaen og cuppen)
Ligger på en sikker 1. plads efter 20 runder, og er i første knockout runde i CHL, hvor jeg har trukket Werder Bremen, og er også videre i Cuppen.

Min startopstilling svinger meget, da jeg kører med et rotationsprincip pga de mange unge spændende spillere, og da jeg ser det som en stor og sjov udfordring, at få holdet til at præstere stabilt, vha forskellige spillere som alle holder sig til ilden..

Dog ville det her være et godt bud på den stærkeste opstilling:

                      Vermeer

M'Benqué - Alderweireld - Vertonghen - Van der Wiel
             
            Edinho - Theo Janssen
   
           Régattin - Eriksen - Coutinho
                 
                   Sigborsson/Carlos Vela

Første sæsons indkøb var ikke det store:

Edinho - 50 mio
Régattin - 22 mio

ingen solgt.

Anden sæson bød på en del flere indkøb, både af de lidt ældre profiler, men også spændende talenter:
Lucas Andersen - 9.25mio
M'Benque - 60mio
Adryan - 7.75mio
Coutinho - 65mio
Varlos Vela - 43mio.

Som den skarpe observator vil bemærke, er der brugt ret mange penge.. Dette skyldes at jeg fik 2 tilbud som min bestyrelse mente var for gode til, at de skulle afvise, på trods af at det var bærende kræfter.. Nemlig Serero og Sulejmani.

Solgt:
Serero - 60mio
Sulejmani - 43mio
Cillessen - 15mio
Boerrigter - 30 mio

(God jul!)  Thumbs Up

Logged

Mastek
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #51: 05 Jan 2012, 19:46 »

Så blev det tid til et AFC Ajax spil...

Har aldrig spillet med dem før. Har dog godt tænkt på dem, men ikke ville starte i den Holladske liga da jeg frygtede, at den ville blive lige så kedelig som den danske.

Men nu har jeg altså gjort det alligevel...  Smiley

Indkøb sæson 2011/2012:

Lucas Andersen fra Aab for 8 millioner DKR
Gabriel Silva fra Palmeiras for 30 millioner DKR
Ruben Yttergård Jenssen fra Tromsø for 11 millioner DKR

Salg sæson 2011/2012:

Lorenzo Ebecilio til West Bromwich for 3,75 millioner DKR
Aras Özbiliz til Motherwell for 350.000 DKR

Så det er ikke det vilde jeg har lavet på transfermarkedet. Har dog spejdet en hel del spillere.


Jeg vandt 2-1 efter forlænget spilletid.
I i ligaen ligger jeg pt. 1'er. Min spil i ligaen er ikke verdensklasse, men jeg får dog trods alt de sejre jeg skal.
I Champions League går det meget bedre end jeg havde forventet. Jeg er i gruppe med Arsenal, Dinamo Villareal. Og jeg havde inden starten sat et må som 3'er i gruppen og videre i Europa League. Men det ser ud til, at jeg kan komme videre fra gruppespillet. De første 3 kampe er forløbet med en 1-2 sejr  ude over Arsenal, en 5-1 sejr hjemme og Dinamo og en uafgjort 1-1 hjemme mod Villareal.



Så indtil videre er jeg glad for, at være i AFC Ajax.


Mastek
Logged

!

madsskaarup
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #52: 22 Jan 2012, 08:08 »

Så er jeg ved at være godt inde i spillet, er lige startet på min 3. sæson og synes efterhånden mit hold begynder at ligne noget: http://gratisupload.dk/vis_billede/672248/ Smiley
Logged

wannabelord
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #53: 27 Jan 2012, 00:56 »

Jeg er os startet et ajax save , med målet at vinde Champions League tilbage til dette tidligere mester hold , og der skal selvfølgelig spilles dejligt flydene angrebsspil, som dengang, og så skal der da os være nogen bærende Danske kræfter på holdet ,. Indkøbs mæssigt har jeg satset på at hente primært unge nordiske spillere til holdet, og og så sælge ud af et par af de spillere der kunne give nogle gode penge i kassen , men som jeg ikk så som nogen bærende kræfter ..

Transfersne ser således ud :  http://gupl.dk/672617/

Hva' sys i om det ?
- Ville gerne ha' ku behold de Jong , da jeg tror han ville kunne blive en rigtig dygtig angriber , Men da AJAX allerede havde hentet 2 nye BO ind inden sæsonen gik igang, samt den Danske Fischer som jeg naturligvis skal ha' spillet op som starter , plus det faktum at mine taktikker kun benytter 1 angriber på toppen, syntes jeg det var et nødvendigt salg Smiley

Indtil videre er jeg kun i den spæde begyndelse , det er blevet til 5 kampe i Ligaen , der har medført 4 sejre og et nederlag , og en allerede vundet pokal i Super-Cup'en, tegner det meget lovende sys jeg Smiley

BTW: Tjek lige Michael Krohn-Dehli's kampform ud her ,,. Han er et must buy Wink

http://gupl.dk/672615/

http://gupl.dk/672616/
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #54: 27 Jan 2012, 07:54 »

Jeg er os startet et ajax save , med målet at vinde Champions League tilbage til dette tidligere mester hold , og der skal selvfølgelig spilles dejligt flydene angrebsspil, som dengang, og så skal der da os være nogen bærende Danske kræfter på holdet ,. Indkøbs mæssigt har jeg satset på at hente primært unge nordiske spillere til holdet, og og så sælge ud af et par af de spillere der kunne give nogle gode penge i kassen , men som jeg ikk så som nogen bærende kræfter ..

Transfersne ser således ud :  http://gupl.dk/672617/

Hva' sys i om det ?
- Ville gerne ha' ku behold de Jong , da jeg tror han ville kunne blive en rigtig dygtig angriber , Men da AJAX allerede havde hentet 2 nye BO ind inden sæsonen gik igang, samt den Danske Fischer som jeg naturligvis skal ha' spillet op som starter , plus det faktum at mine taktikker kun benytter 1 angriber på toppen, syntes jeg det var et nødvendigt salg Smiley

Indtil videre er jeg kun i den spæde begyndelse , det er blevet til 5 kampe i Ligaen , der har medført 4 sejre og et nederlag , og en allerede vundet pokal i Super-Cup'en, tegner det meget lovende sys jeg Smiley

BTW: Tjek lige Michael Krohn-Dehli's kampform ud her ,,. Han er et must buy Wink

http://gupl.dk/672615/

http://gupl.dk/672616/
Markus Henriksen bliver dejlig..  Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #55: 29 Jan 2012, 23:17 »

Jeg har også startet et spil med Ajax, og er næsten lige kommet i gang med 2. sæson.

I 1. sæson vandt vi mesterskabet med 78 point og en målscore på 92-23, hvilket jeg syntes er ganske pænt Smiley

I CL røg jeg ud af gruppespillet, som nummer 4 og kunne vinke farvel til europæisk bold. Jeg var i gruppe med Marseille, Inter og Dortmund, der endte i den rækkefølge. Lidt skuffende at ryge ud, men samtidig gav det mig bedre tid til at koncentrere mig fuldt ud om ligaen.

I cuppen, røg jeg overraskende ud i kvartfinalen til Heracles, der (så vidt jeg husker) lå sidst i Eredivsie på daværende tidspunkt. Jeg havde ellers stillet med en del stam-spillere også et par reserver, men vi tabte altså 4-1 i forlænget spilletid. Igen en skuffelse.

Nå nu til den nye sæson Smiley

Jeg startede med at vinde JC Schaal 2-0 over AZ, og det er jo altid dejligt at starte sæsonen med et trofæ Smiley

PT. har jeg spillet 6 kampe i ligaen og vundet alle 6 og har en målscore på 20-1 Opstemt

I CL har jeg trukket Bayern, Lazio og Lorient og har forventninger om ihvertfald at blive nummer 3 Smiley

Her er mine transfers for første sæson

Her er mine transfers for anden sæson

Stillingen i ligaen

Og til sidst hold opstillingen

« Seneste Redigering: 15 Feb 2012, 16:23 af ronen » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #56: 29 Jan 2012, 23:24 »

Er der egentlig nogle hold der kan true Ajax?

Overvejer lidt at starte med dem, med den taktik jeg har lavet herinde.. Tror den ville passe godt .. Er det bare en walk over? eller er det sådan Ajax er Hollands svar på FCK Opstemt?
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #57: 29 Jan 2012, 23:45 »

Er der egentlig nogle hold der kan true Ajax?

Overvejer lidt at starte med dem, med den taktik jeg har lavet herinde.. Tror den ville passe godt .. Er det bare en walk over? eller er det sådan Ajax er Hollands svar på FCK Opstemt?

Jeg synes klart det er sværre at være Ajax end at være FCK.

Modstanderne i Holland er langt bedre og der er flere til at blande sig i toppen. Det er sjælent jeg har formået at nappet guldet i første forsøg med Ajax, hvor imod at man nærmest er elendig hvis ikke man vinder guldet med FCK i første sæson i Danmark Smiley .. Men det er bestemt en sjov klub at starte med, da de jo har en masse unge spillere man kan udvilke. Det er dog utrolig svært at holde på dem.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #58: 29 Jan 2012, 23:55 »

Ajax er en rigtig fed klub hvis man kan lide at købe billige talenter/udvikle egne talenter, bruge dem i et par år og så sælge dem videre og tjene herre duller. Det har jeg haft meget sjov med! Smiley
Logged

thomaspb
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #59: 11 Feb 2012, 12:45 »

Vil da lige komme med et bud på et slagkraftigt Ajax hold:

                            Vermeer

Van der wiel   Alderwied   Vertongen   Boilesen

                     Hamsik      Enoh

G. Dos santos         Eriksen           Vargas

                             Rondon

Derudover er hentet Rasmus Falk, R. Cotton, M. Diarra og A. Hinkel.

Ser frem til sæsonstart!!!!  Opstemt

Har solgt størstedelen af reserveholdet, samt El hamdoui, Boerichter, De jong, russeren, serrero, sulejmani, og Lodeiro er også på vej af sted...

Dyr start 11'er = smal trup så skal gerne igennem første sæson uden skader.
Fremadrettet er det slut med indkøb over 100 mio. Nu står den på talenter!  Smiley
Man er vel i Ajax!!!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010