home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AFC Ajax
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax  (Læst 39945 gange)
ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #60: 15 Feb 2012, 16:22 »

Nå nu til den nye sæson Smiley

Jeg startede med at vinde JC Schaal 2-0 over AZ, og det er jo altid dejligt at starte sæsonen med et trofæ Smiley

PT. har jeg spillet 6 kampe i ligaen og vundet alle 6 og har en målscore på 20-1 Opstemt

I CL har jeg trukket Bayern, Lazio og Lorient og har forventninger om ihvertfald at blive nummer 3 Smiley

Her er mine transfers for første sæson

Her er mine transfers for anden sæson

Stillingen i ligaen

Og til sidst hold opstillingen



Så er jeg nået til januar 2013 og indtil videre har det været en fantastisk sæson!! Smiley

I Eredivisie ligger jeg nummer 1. med 50 point for 18 kampe (16 vundet og 2 uafgjort) med en målscore på 53-8. AZ ligger på 2. pladsen med 42 point, så har fået lavet et pænt hul ned til dem Smiley

I CL trak jeg som sagt Bayern, Lazio og Lorient, og havde gjort mig tilfreds med en samlet 3.plads. Det skulle dog vise sig at spillerne havde det anderledes! Vi vandt gruppen og endte ud med at have 15 point ud af 18 mulige. Kun Lazio besejrede os en enkelt gang. 
Nu har jeg så trukket Benfica i første knockout runde, så det ser egentlig fornuftigt ud Smiley

Logged

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #61: 27 Feb 2012, 15:00 »

Dansk Temauge!!!

                         Fischer
          Jørgensen-Eriksen-Andersen
                   Serrero-Henriksen
Boilesen-Verthongen-Alderweireld-Van der Wiel
                         Cillesen 
Logged


Da vi stadig var gode <3

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #62: 29 Feb 2012, 19:52 »

Hej!!!!

Jeg er startet med AJAX, og vil med tiden ha truppen til at bestå udelukkende af danske spillere. Med Eriksen, Boilesen og Fischer, er de allerede godt igang.

Startopstilling

Carsten Jensen (regen)

Daniel Wass - Frederik Sørensen - Andreas Bjelland - Nicolai Boilesen

Jens Stryger Larsen - Kasper Lorentzen

Lucas Andersen - Christian Eriksen - Nicolai Jørgensen

Victor Fischer


Transfers

1. Sæson
Kenneth Zohore
Leje

Nicolai Jørgensen
45 mio

Lucas Andersen
10 mio

Bashkim Kadrii
12 mio


2. Sæson
Carsten Jensen (Regen)
Fri

Frederik Sørensen
50 mio

Andreas Bjelland
25 mio

Daniel Wass
6,5 mio

Jens Stryger Larsen
25 mio

Kasper Lorentzen
60 mio

Casper Olsen (Regen)
Fri

Kenneth Hansen (Regen)
Fri

Claus Madsen (Regen)
Fri

Uffe Bech
5 mio

Emil Larsen
17 mio

Mathias Zanka Jørgensen
25 mio


Resultater

Det går mildt sagt ad helvedes til. Første sæson vandt jeg sikkert supercuppen, men både i ligaen og champions league/europa league gik det skidt. Både i Ligaen og i min champions league gruppe blev jeg treer, samtidet med at jeg røg ud i anden knockoutrunde i europa league. Cuppen var dog fin med et finalenederlag.

I anden sæson går det som forventet skidt. Efter salgene af alle mine tidligere stamspillere som Verthongen, Alderweireld og Van der Wiel rækker det kun til en 7. plads halvvejs gennem sæsonen. Jeg blev treer i Europa League gruppen, og er i kvartfinalen i Cuppen. I forhold til mine forventninger er det sådan set gået ok.

Screenshots

Carsten Jensen


Daniel Wass


Frederik Sørensen


Andreas Bjelland


Nicolai Boilesen


Jens Stryger Larsen


Kasper Lorentzen


Lucas Andersen


Christian Eriksen


Nicolai Jørgensen


Victor Fischer


Mathias Zanka Jørgensen


Uffe Bech


Claus Madsen


Casper Olsen


Kenneth Hansen


Bashkim Kadrii


Emil Larsen
Logged


Da vi stadig var gode <3

FCM
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #63: 20 Mar 2012, 11:36 »

Er startet op med Ajax efter den nye opdatering. Spændende hold hvor der er plads til nogle justeringer hvis Ajax skal tilbage til deres gamle topniveau. Så derfor har jeg lavet følgende handler pt.

Ind er kommet.

Gale Agbossoumonde skifter 1/7 2012   1.3 mill kr
Kruno Ivancic  skifter 18/1 2012   7.5 mill kr ( Dinamo)
Leo skifter 1/6 2012   7.75 mill kr  ( Cruzerio)
Francesco Luciani fri tranfer  ung talentfuld italiensk målmand
Wilfried   23 mill kr  ( Vitesse)
Victor Ahlmann   1.8 mill kr  (AaB)
Dylan Donkers  6.25 mill kr (VVV) måske lidt en satsning, må tiden vise
Romario  9 mill kr  (Internacional) har aldrig prøvet ham før men kun hørt godt om ham.
Lucas Andersen  9.5 mill kr (AaB) Mente han var et must buy køb
Fabian Giefer 33 mill kr (Leverkusen) En fremtidig 1 mand i målet
Kara  14 mill (Tromsø) Altid en succes på midtbanen efter noget tid
Uffe Bech 15 mill kr ( Lyngby) Ved ikke om jeg har købt katten i sækken her ?
Emil Larsen  15 mill kr ( Lyngby) Tror på den unge spiller kan gøre sig fast hurtigt
Diafra Sakho  21 mill kr ( FC Metz) Ung talentfuld angriber de næste MANGE år
Jordan Lukaku 2.75 mill kr ( Anderlecht) Håber han er  værd at satse på til fremtiden
Rasmus Falk  7.75 mill kr ( OB) Sikker investering
Mattias Johansson  11 mill kr (Kalmar FF) Billig GOD højre back
Jacques Zoua  9.25 mill kr (Basel) Håber han er fremtidens angriber
Tobias Sippel 29 mill kr ( Kaiserslautern) Ny 1 målmand tror han bliver Super

Ialt handler ind for205 mill kr

Har solgt følgende.

Araz Özbiliz  1.8 mill kr til Hearts
Enoh Eyong  13 mill kr til Vitesse
Jeroen Verhoeven  1.5 mill kr til Southampton
Andrè Ooijer  1.7 mill kr til Newcastle
Viktor Fischer  lejet ud til Volendam
Uffe Bech  lejet ud til Volendam

Ialt salg for 18 mill kr.

Har flere handler undervejs hvis de lykkedes

Spiller enten 4-2-3-1 eller 4-3-1-2
Tabte den først pokal finale på straffe til Twente

Håber jeg får lidt respons

Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #64: 20 Mar 2012, 13:09 »

Hej!!!!

Jeg er startet med AJAX, og vil med tiden ha truppen til at bestå udelukkende af danske spillere. Med Eriksen, Boilesen og Fischer, er de allerede godt igang.

....

Det går mildt sagt ad helvedes til. Første sæson vandt jeg sikkert supercuppen, men både i ligaen og champions league/europa league gik det skidt. Både i Ligaen og i min champions league gruppe blev jeg treer, samtidet med at jeg røg ud i anden knockoutrunde i europa league. Cuppen var dog fin med et finalenederlag.

I anden sæson går det som forventet skidt. Efter salgene af alle mine tidligere stamspillere som Verthongen, Alderweireld og Van der Wiel rækker det kun til en 7. plads halvvejs gennem sæsonen. Jeg blev treer i Europa League gruppen, og er i kvartfinalen i Cuppen. I forhold til mine forventninger er det sådan set gået ok.

....

Hvordan har du fået Viktor Fischer til at blive så god? Han er jo vanvittig!
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #65: 01 Apr 2012, 22:47 »

Jeg er også begyndt med Ajax og har færdiggjort min første sæson. I første sæson var jeg top of the league hele sæsonen. Der var tidspunkter, hvor forspringet var 15 point ned til Twente, der var nærmeste forfølger. Forspringet endte dog med kun at være på 3 point efter sidste spillerunde. I ChL blev jeg trukket i gruppe med Inter, Valencia og Otelul. Jeg endte desværre kun på 3 pladsen i gruppen, da mine spillere ikke magtede at udnytte det spille- og chancemæssige overtag, som jeg havde mod Inter og Valencia hjemme på Amsterdam ArenA. 3 pladsen betød Europa League, men den turnering blev nedprioriteret. Jeg kunne dog alligevel se mine reserver gå samlet videre efter 2 kampe mod Spartak Moskva. Næste modstander var Udinese og det blev endestationen. I pokalen røg jeg ud i kvarten.

Jeg stiller op på følgende måde:

4-2-3-1
Vermeer
VdW - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Enoh - Janssen
Serero - Eriksen - Boerrigter
Sigþórsson

Transfers
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #66: 12 Apr 2012, 18:41 »

Slet ikke andre, der spiller med Ajax?

Anden sæson er færdiggjort, og det var en ganske fin sæson. Det blev nemlig til en treble. Opstemt Dog måtte jeg nøjes med Europa League.. Pokalen blev vundet uden de store anstrengelser, mens jeg gik ubesejret gennem den hjemlige liga med rekorden 28-6-0.

Formationen er stort set identisk med den i ovenstående indlæg. Fernando er blevet foretrukket fremfor Enoh. Danskerne havde en rigtig fornuftig sæson. Eriksen var den spiller i ligaen med den højeste gennemsnitsvurderin g, Boilesen som #4, mens Fischer også fik spilletid på førsteholdet, og gjorde det ganske fint. 8 mål i 9(4) kampe var hans tally i ligaen. Fischer bliver dog ikke mere end back-up spiller, da jeg ikke har tiltro til, at han bliver god nok som starter for mit hold.

Jeg syntes dette save er ret nemt i hvert fald hjemme i Holland, men det er nu meget hyggeligt alligevel.
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #67: 12 Apr 2012, 19:51 »

Jeg tror snart jeg skal have gang i et Ajax save Peace - hvordan ser jeres holdinstruktioner ud ?
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #68: 12 Apr 2012, 19:56 »

Korzika, hvad har du gjort af Sulejmani & Lodeiro?  Huh
« Seneste Redigering: 12 Apr 2012, 20:22 af FreDDy » Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #69: 12 Apr 2012, 21:57 »

Jeg tror snart jeg skal have gang i et Ajax save Peace - hvordan ser jeres holdinstruktioner ud ?
Holdinstrukser


Jeg har skilt mig af med både Sulejmani og Lodeiro. Lodeiro spillede egengligt fint, men han kæmpede med Eriksen og Aisatti om pladsen som offensiv midt, og der valgte jeg at satse på Eriksen og Aisatti. Han krævede også meget i løn.

Sulejmani kunne jeg ikke få helt i gang. Derudover er Sulejmani også meget løntung. Han tjente 285K om ugen, så mente det var bedst at lade ham gå på fri. Derudover har Serero udviklet sig rigtig godt, og han har været super god som wing på højrekanten.


Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #70: 12 Apr 2012, 22:05 »

Holdinstrukser


Jeg har skilt mig af med både Sulejmani og Lodeiro. Lodeiro spillede egengligt fint, men han kæmpede med Eriksen og Aisatti om pladsen som offensiv midt, og der valgte jeg at satse på Eriksen og Aisatti. Han krævede også meget i løn.

Sulejmani kunne jeg ikke få helt i gang. Derudover er Sulejmani også meget løntung. Han tjente 285K om ugen, så mente det var bedst at lade ham gå på fri. Derudover har Serero udviklet sig rigtig godt, og han har været super god som wing på højrekanten.




Ok - fint fint - ville bare lige høre ! - jeg er ved at få solgt Lodeiro, og Serero er lejet ud - så vil jeg se, hvordan Sulejmani gør det. Kan evt. være han skal sælges næste vindue :-)
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #71: 12 Apr 2012, 22:07 »

Det blev til en god 4-0 sejr over Twente i cuppen ! Opstemt
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #72: 13 Apr 2012, 08:38 »

Ok - fint fint - ville bare lige høre ! - jeg er ved at få solgt Lodeiro, og Serero er lejet ud - så vil jeg se, hvordan Sulejmani gør det. Kan evt. være han skal sælges næste vindue :-)
Jeg satsede også på Sulejmani i starten, men Serero overstrålede ham. Men Sulejmani kan sikkert blive rigtig farlig, hvis man kan få ham i gang.

Det blev til en god 4-0 sejr over Twente i cuppen ! Opstemt
Min erfaring er, at det er Twente, du skal kæmpe med mesterskabet om, så det tegner da godt!
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #73: 13 Apr 2012, 08:40 »

Jeg satsede også på Sulejmani i starten, men Serero overstrålede ham. Men Sulejmani kan sikkert blive rigtig farlig, hvis man kan få ham i gang.
Min erfaring er, at det er Twente, du skal kæmpe med mesterskabet om, så det tegner da godt!

Det tegner rigtig godt, ja Smiley
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #74: 14 Apr 2012, 22:37 »

Så fik jeg spillet de 20 første kampe i ligaen - ligger på 1. pladsen ! - Ajax har et fantastisk hold, og har da udmærket med midler til at hente et par nye ansigter fra starten.

Der har været flere højdepunkter indtil videre i sæsonen:

2-1 sejr over R. Madrid i CHL gruppespil
5-0 sejr over PSV
4-0 sejr over AZ

Sæsonens suk:
0-2 nederlag til NEC - 2 x Lasse Schøne (han er nu hentet på fri-transfer, så han ikke laver det nummer igen)

Det går jo bare fantastisk, og jeg regner da også med at køre trofæet hjem. Nu må vi se med CHL, da jeg har trukket The Gunners i første knockout runde
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010