home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AFC Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax  (Læst 39130 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #90: 31 Maj 2012, 21:39 »

Bestemt, hurtig som var han en sort bosat i Bronx, og driblestærk som var han opvokset i Pamplona. Man kan ikke andet end at beundre dine scouting skills
Logged


rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #91: 31 Maj 2012, 22:03 »

Al den misundelse. Haters gonna hate!
VdW er faktisk tilbage nu, men overvejer at beholde Ruud inde fordi han har gjort det så godt :-D
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #92: 31 Maj 2012, 23:59 »

Ruud er normand, det må være svar nok

Stille og rolig ligakamp..
Logged


rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #93: 01 Jun 2012, 00:17 »

Det er cool. Du må godt få mit nummer, så du bare kan skrive næste gang du står og mangler en spiller!

- Helt seriøst, så løb jeg en i nogle voldsomme problemer i Frankrig. En 1:7 snitter gjorde at al harmoni og moral som var bygget op, blev revet fra hinanden. Derefter tabte vi til ligaens nummer chok, Breda, og røg ud af pokalturneringen til et amatørhold! Jeg tror dog vi er kommet tilbage på rette spor med to 4:0 sejr over Groningen og Excelsior, men damn det andet var en underlig oplevelse.

EDIT: Damn son. 2036! Du burde måske snart give dig til noget andet :-D
« Seneste Redigering: 01 Jun 2012, 00:21 af rasmussidelmann » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #94: 01 Jun 2012, 00:24 »

Var det med Ruud på holdet? Wink

Der står 2064, hvordan helvede får du det tal til 2036? Grin

Og btw, så er det nærmest det eneste FM-save jeg har haft kørende, siden FM12 kom ud.. Er oppe på 27 dage, haha
Logged


rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #95: 01 Jun 2012, 00:28 »

VdW var lige kommet tilbage fra den skade han fik i den første kamp. Skulle tydeligvis have holdt mig til Ruud...

Og matematik er ikke min stærke side. Er talblind!
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #96: 08 Jun 2012, 10:03 »

Jeg er også startet op med Ajax og har valgt at satse på helt unge spillere Smiley.
Af tranfers har jeg købt:
Sime Vrsaljko
Markus Henriksen
Lucas Andersen
Lenny Nangis
Marco Verratti

Mens af jeg har smidt spillere væk som jeg mente ikke havde en fremtid på mit Ajax save Smiley.

Jeg har 3 danskere i startopstillingen, mens Viktor Fischer får massere af spilletid da han gør næsten lige så godt som "Koldeben" i angrebet Wink

Jeg er end til videre ubesejret i Ligaen med en målscore der hedder 14-1 efter de først 6 kampe. Jeg har kun spillet én CHL kamp end til videre, men det blev en sejr på 1-0 over Inter Smiley


Jeg glæder mig til at komme 2-3 år ind i det her save og se hvor god udvikling mine spillere har Opstemt
Logged

Underdogen
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #97: 08 Jun 2012, 11:24 »

Er lige startet og har købt Marko Verratti og Ingolfur Sigurdson begge spillere kan varmt anbefales.
Hvordan ser Viktor Fischer ud om nogle sæsoner han har nemlig spillet blandet for mig?
Logged

Underdogen
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #98: 09 Jun 2012, 20:53 »

Er nu godt i gang og ligger nummer 1 i ligaen og toer i min pulje i CL. Eriksenhar et snit på 7,58 i den hjemlige liga og Van Der Wiel 7,49 er godt tilfreds og Verratti er efter en skadespause tilbage og har spillet nogle gode kampe.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #99: 13 Jun 2012, 12:39 »

Nu har jeg efterhåden leget med tanken om at skulle game med Ajax og jeg tror en start nærmer sig..

Er der nogen gode råd? must buys/must sales osv..

Jeg overvejer at stille op i en 4-2-3-1 med Eriksen som den klassiske 10'er bag angriberen..

         ANG
OMV ERIKSEN OMH
       MC MC
   VB FC FC HB
       Keeper

Af transfers overvejer at sælge Enoh, Bulykin og den afrikanske angriber, som jeg ikke kan huske hvad hedder.. de burde kunne indbringe et sted i mellem 80 og 130 millioner kroner.. Thumbs Up

Af køb overvejer jeg;
Markus Henriksen
Luuk de Jong/Mbaye Niang
Kara
Diverse hollandske talenter  Smiley

Jeg vil såvidt muligt købe unge spillere af hollandsk oprindelse, men den eneste regel jeg har lavet omkring transfers er at jeg ikke må købe spillere over 27 år (dog er det tilladt hente spillere over 27 på en fri transfer)

Lyder det muligt??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #100: 13 Jun 2012, 23:31 »

Nu har jeg efterhåden leget med tanken om at skulle game med Ajax og jeg tror en start nærmer sig..

Er der nogen gode råd? must buys/must sales osv..

Jeg overvejer at stille op i en 4-2-3-1 med Eriksen som den klassiske 10'er bag angriberen..

         ANG
OMV ERIKSEN OMH
       MC MC
   VB FC FC HB
       Keeper

Af transfers overvejer at sælge Enoh, Bulykin og den afrikanske angriber, som jeg ikke kan huske hvad hedder.. de burde kunne indbringe et sted i mellem 80 og 130 millioner kroner.. Thumbs Up

Af køb overvejer jeg;
Markus Henriksen
Luuk de Jong/Mbaye Niang
Kara
Diverse hollandske talenter  Smiley

Jeg vil såvidt muligt købe unge spillere af hollandsk oprindelse, men den eneste regel jeg har lavet omkring transfers er at jeg ikke må købe spillere over 27 år (dog er det tilladt hente spillere over 27 på en fri transfer)

Lyder det muligt??

Hold for guds skyld på Kolbienn han er gud som skarpretter også køb Maicon(lokomotiv Moscow) eller Erick Torres
Logged

Tidligere: Baloo38

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #101: 14 Jun 2012, 11:24 »

Hold for guds skyld på Kolbienn han er gud som skarpretter også køb Maicon(lokomotiv Moscow) eller Erick Torres

Har jeg skrevet at han skal sælges? Huh Maicon kan jeg ikke finde og Torres bliver aldrig til noget i mine saves Sur

Ser det ellers godt ud?

Logged

- Veni, vidi, vici -

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #102: 15 Jun 2012, 14:18 »

Har jeg skrevet at han skal sælges? Huh Maicon kan jeg ikke finde og Torres bliver aldrig til noget i mine saves Sur

Ser det ellers godt ud?



nej jeg solgte Kolbeinn efter første sæson hvor han lavede 43 mål i 40 kampe da Lyon åbenbart kom med et for højt tilbud så bestyrelsen accepterede det, har du ikke den Brasilianske liga med det kan også være han er Gremio nemlig, ved ikke om han var lejet til dem i forvejen eller om det er noget der skete mens jeg spillede
Logged

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #103: 15 Jun 2012, 14:27 »

Logged

Tidligere: Baloo38

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #104: 16 Jun 2012, 11:16 »

Jeg slogte Kolbeinn i starten af anden sæson, frivilligt...

Jeg fik så fat i Babacar og Armenteros som har gjort det fantastisk i de tre sæsoner de har været i klubben, Milan var endda ude efter Babacar i sæsonstarten af 4. sæson...
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010