home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AFC Ajax
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax  (Læst 40774 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #75: 15 Apr 2012, 00:38 »

Jeg er også startet med Ajax og ligger glimrende ud, nogen der har brugt Viktor Fischer på førsteholdet hvor han bomber? For hos reserverne skyder han basser ind en efter en men i Ligaen der går det lidt dårligere.. Desuden har jeg fået solgt både, Sulejmani &  Lodeiro de passer ikke rigtig ind i truppen også koster de for meget, og resultaterne i ligaen er gode 13 kampe spillet 12 vundet 1 uafgjort og champions league er jeg pt i gruppe med Inter, Villarreal & M.Haifa og ligger på en første plads efter at havde spillet 3-0 og 0-3 mod Haifa og 1-1 mod inter og 3-3 mod villarreal Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #76: 15 Apr 2012, 00:44 »

Jeg er også startet med Ajax og ligger glimrende ud, nogen der har brugt Viktor Fischer på førsteholdet hvor han bomber? For hos reserverne skyder han basser ind en efter en men i Ligaen der går det lidt dårligere.. Desuden har jeg fået solgt både, Sulejmani &  Lodeiro de passer ikke rigtig ind i truppen også koster de for meget, og resultaterne i ligaen er gode 13 kampe spillet 12 vundet 1 uafgjort og champions league er jeg pt i gruppe med Inter, Villarreal & M.Haifa og ligger på en første plads efter at havde spillet 3-0 og 0-3 mod Haifa og 1-1 mod inter og 3-3 mod villarreal Smiley

Fin start kan jeg se Opstemt - Sulejmani bomber virkelig for mig - Viktor Fischer har jeg rykket op i førsteholdstruppen, men han scorer ikke rigtig nogle basser...
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #77: 15 Apr 2012, 00:46 »

Fin start kan jeg se Opstemt - Sulejmani bomber virkelig for mig - Viktor Fischer har jeg rykket op i førsteholdstruppen, men han scorer ikke rigtig nogle basser...

Kunne bare ikke rigtig få Sulejmani til at score så jeg satte Hamdaoui ind istedet og det går meget bedre ! Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #78: 15 Apr 2012, 01:04 »





Her er lidt af det jeg har opnået indtil videre i min korte tid som manager i Ajax ! Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #79: 15 Apr 2012, 19:27 »

Så fik jeg spillet 1. sæson færdig, og det blev til en stensikker sejr i ligaen. - Super Cup og pokalturneringen blev også vundet !



Kolbeinn blev liga topscorer



Mine transfers i løbet af sæsonen:



Desværre kom jeg ikke særlig langt i CHL, da Arsenal blev endestationen i første knockout runde - samlet nederlag på 3-2
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #80: 18 Apr 2012, 18:59 »

Slet ikke andre, der spiller med Ajax?

Anden sæson er færdiggjort, og det var en ganske fin sæson. Det blev nemlig til en treble. Opstemt Dog måtte jeg nøjes med Europa League.. Pokalen blev vundet uden de store anstrengelser, mens jeg gik ubesejret gennem den hjemlige liga med rekorden 28-6-0.

Formationen er stort set identisk med den i ovenstående indlæg. Fernando er blevet foretrukket fremfor Enoh. Danskerne havde en rigtig fornuftig sæson. Eriksen var den spiller i ligaen med den højeste gennemsnitsvurderin g, Boilesen som #4, mens Fischer også fik spilletid på førsteholdet, og gjorde det ganske fint. 8 mål i 9(4) kampe var hans tally i ligaen. Fischer bliver dog ikke mere end back-up spiller, da jeg ikke har tiltro til, at han bliver god nok som starter for mit hold.

Jeg syntes dette save er ret nemt i hvert fald hjemme i Holland, men det er nu meget hyggeligt alligevel.
Tredje sæson færdiggjort og det i ligaen kører det fortsat som smurt. I år blev ligaen vundet med statistikken 30-4-0. Det betyder, at jeg ikke har tabt de seneste 83 kampe i Eredivisie. Op til denne sæson blev Andre Schurrle købt for den relativt nette sum af 92 millioner. Han gjorde det fint og scorede 27 kasser i 28(5) ligakampe. Theo Janssens kontrakt udløber efter denne sæson. Han har gjort det godt i denne sæson, men kombineret med hans alder på snart 33 og at mit akademi har forsynet mig med Emile Brinkman, så får Theo Janssen ikke hans kontrakt forlænget. 

Pokalen blev ikke prioriteret særligt højt, men det var alligvel lidt skuffende at se mine reserver ryge ud til Heerenven i kvarten på deres bane. I Champions League gik det godt. Jeg nåede kvartfinalen, hvor jeg blev sendt ud af Milan samlet 3-2. Inden da gik jeg ubesejret gennem gruppespillet, hvor jeg var i gruppe med Barcelona, Standard og Toulouse. I den første KO-runde blev Dortmund sendt ud samlet 7-2 efter de bl.a. blev basket 4-1 på Signal Iduna Park.

Jeg spiller stadig 4-2-3-1 og min foretrukne startoptilling er nok:
Vermeer
VdW - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Fernando - Brinkman
Serero - Eriksen - Schürrle
Sigþórsson

I øvrigt har jeg ikke valgt at forlænge Fischers kontrakt. Jeg vil hellere satse på ham her, der blev købt for blot 700K:
http://i2.lulzimg.com/3e1574769b.jpg
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #81: 26 Apr 2012, 13:04 »

Jeg er også startet med Ajax. Alt går som det skal dvs. jeg vinder meget. Jeg har kun købt en central forsvarsspiller og Darron Gibson til den defensive midtbane. Ellers bruger jeg de offensive spilllere, som klubben har. Specielt Siem de Jong synes jeg er fantastisk. Så er Eriksen selvf. assit-kongen!
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #82: 01 Maj 2012, 18:54 »

4. sæson er lige startet og efter 3 kampe fører jeg ligaen med 2 sejre og en enkelt uafgjort.

Første kamp var mod Willem II og endte 6-0 hvilket må siges at være en god start på sæsonen for hele holdet, og ikke mindst Adebayor og Poli som begge fik deres debut for Ajax i den kamp.

Anden kamp var mod FC Groeningen og endte skuffende 1-1, hvilket var en spand kold vand lige i hovedet efter en god start på sæsonen.

Vi fik dog tørret det kolde vand af os, og vandt tredje kamp i sæsonen mod PSV med cifrene 8-0, som man kun kan være meget svært tilfreds med Opstemt

Som I kan se er Adebayor i storform, hvilket kun glæder mit købmandshjerte meget, da jeg fik ham på en fri-transfer 5 dage før sæsonens første kamp Smiley
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #83: 31 Maj 2012, 13:39 »

Jeg startede op med Ajax i de sene nattetimer og glæder mig meget til at komme ordentlig i gang med ligaen. Som alle andre satser jeg på de unge talenter, men har også set mig varm på en mand som Clarence Seedorf efter sæsonen. Truppen har jo omkring 8 offensive midtbanespillere, så jeg har valgt at stille op i en smal 4-2-3-1 for at udnytte det, men også give plads offensivt til en mand som Gregory Van der Wiel.

Forventet startopstilling: Vermeer; VDW, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Enoh, Janssen; De Jong, Eriksen, Sulejmani; El Hamdaoui

Sulejmani får godt nok en fyrstelig hyre og han er ikke med i mine fremtidige planer. Boilesen føler jeg ikke er helt klar til at være min faste venstreback så nu starter jeg op med Vurnon Anita. Af salg har jeg solgt den tykke tredje målmand og en russisk angriber som jeg ikke vidste Ajax havde. Med hensyn til tilgange har jeg været så original at hente Lucas Andersen!?!, Espen Ruud som backup til højrebacken og et ungt sydafrikansk talent til midterforsvaret vad navn Xulu. Derudover har jeg et godt øje til Granit Xakha fra FC Basel.

Andre der spiller med børnehaven Ajax?
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: AFC Ajax
« Svar #84: 31 Maj 2012, 14:45 »

Jeg spiller stadigvæk med Ajax og har spillet 2 sæsoner siden sidste opdatering. Jeg er nået til 16/17 sæsonen, der stort set lige er blevet påbegyndt. Spiller for sjette sæson i træk 4-2-3-1.

Vermeer
VdW - Verweij - Vertonghen - Boilesen
Brinkman - Fernando
Mwuigi - Eriksen - Schürrle
Sigþórsson

Alderweireld ville selv væk. Jeg havde ellers foretrukket at beholde ham, da han er home-grown. Han blev solgt for 92.5 mio.

Mesterskabet og pokalen er blevet vundet i 14/15 og 15/16, mens jeg i 14/15 og 15/16 er røget ud i KO-fasen til City begge år. I 14/15 var det i første KO-runde, mens det i 15/16 var i kvartfinalen, hvor jeg i første KO-kamp havde vundet 3-1 hjemme på Amsterdam ArenA, men endte desværre med at få en snitter på udebane, hvor jeg tabte hele 5-0.

Har pt. 22 spillere i min trup, hvor 11 af spillerne allerede er home-grown i klubben, mens 4 andre bliver det inden for 2 år.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2012, 14:47 af Korzika » Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #85: 31 Maj 2012, 17:06 »

Det ser ikke ud til at du har gjort de store indkøb. Jeg har lige forlænget kontrakterne med VdW og Vertonghen til 5 år, hvilket gjorde at deres løn cirka blev fordoblet til £20.000. Har du haft nemt ved at holde på dine stjerner, da det er det jeg lidt frygter for?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #86: 31 Maj 2012, 17:19 »

Få fat i Niang uanset hvad. Mit nye stadion hedder Niang Park, fordi han i sin tid scorede 396 mål i 288 kampe.
Logged


rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #87: 31 Maj 2012, 17:58 »

Tsk Niang Park. Sigporsson Stadium here we come!



El Hamdaoui og Eriksen var skadede så blev nødt til at tage "de næstbedste". Islændingen spillede en syg kamp da han lagde op til de to første mål, scorede to selv og sendte Sulejmani i dybden på de Jongs 4:0 kasse. Det virker dog til at min taktik vil virke bedre hvis jeg ændre midtbanen til en pyramide, da de Jong blev ved med at trække en Twente spiller ind i det hul som Sigporsson skabte. Det bliver en stor sæson!

EDIT: VdW ude i de næste to måneder og Lodeiro i 6-7 uger! Go go Ruud!
« Seneste Redigering: 31 Maj 2012, 18:00 af rasmussidelmann » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #88: 31 Maj 2012, 21:22 »

Espen Ruud alligevel? Grin

Ellers sådan lige generelt, så synes jeg, det er fantastisk at være Ajax. Overkommelig liga, gode talenter, gode faciliteter og så ikke mindst reglen om, at man kan have så mange udlændinge i så mange aldre, som man vil.
Logged


rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #89: 31 Maj 2012, 21:36 »

Kan fornemme du tænker det er lidt af et scoop jeg har gjort der.

Grupperne til Champions League er blevet trukket og jeg har været så heldig at trække FC Barcelona, Marseille og Napoli. Det skal nok blive skægt... 2x Atiba Hutchinson gjorde også lide at PSV kom tilbage fra 2:0 i Amsterdam. Det spiller bare.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010