home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AFC Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: AFC Ajax  (Læst 38777 gange)
AndersVest
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #15: 02 Nov 2011, 22:37 »

Er lige startet en med Ajax, jeg søger udfordring derfor har jeg besluttet mig for at satse på unge spillere, måden jeg vil gøre det på er at have som mål at vinde alt med mit u19 hold, dvs. U-Champions League, og u19 liga... har kun købt skandinaviske talenter indtil videre, derudover vil jeg selvfølgelig gå efter at vinde mesterskabet, og det ser okay ud, startede med en 4-0 sejr i super-cuppen Smiley
Logged

Nav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #16: 02 Nov 2011, 22:48 »

Er lige startet en med Ajax, jeg søger udfordring derfor har jeg besluttet mig for at satse på unge spillere, måden jeg vil gøre det på er at have som mål at vinde alt med mit u19 hold, dvs. U-Champions League, og u19 liga... har kun købt skandinaviske talenter indtil videre, derudover vil jeg selvfølgelig gå efter at vinde mesterskabet, og det ser okay ud, startede med en 4-0 sejr i super-cuppen Smiley

Så du har taget jobbet som manager for deres U19 hold? Eller er det bare 2 prio efter første holdet?
Logged

AndersVest
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #17: 02 Nov 2011, 22:55 »

Altså, jeg startede med Ajax, også lige i starten besluttede jeg mig for også at styre deres u19 hold... Har fået købt en masse danske spillere til det hold
Logged

Nav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #18: 02 Nov 2011, 22:58 »

Hvem styre så "Ajax"?
Logged

AndersVest
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #19: 02 Nov 2011, 23:06 »

Styre begge hold, det er det jeg mener... Smiley
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #20: 03 Nov 2011, 00:08 »

Synes da ikke der er noget der hedder U-Champions League? Eller er der noget jeg har misset? Smiley
Logged


AndersVest
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #21: 03 Nov 2011, 13:21 »

Det er der så kan jeg fortælle... Jeg gik inder under deres u19 hold, og kiggede kampe... Så kommer der u-champions league kampe frem, jeg er i gruppe med: Rosenborg, Fenerbache og Aston Villa... Den samme turnering er der i virkeligheden. Det er bl.a. der Viktor Fischer har enorm succes, hvor Ajax efter 3 kampe havde 9 point Smiley
Logged

Nav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #22: 03 Nov 2011, 15:29 »

Styre begge hold, det er det jeg mener... Smiley

Det må give dig en masse kampe :O Jeg har valgt at prøve Danmark af til EM i 2014 udover fuldtid's kontrakten hos Ajax

Held og lykke mate
Logged

AndersVest
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #23: 03 Nov 2011, 15:50 »

Tak, ja det kommer til at tage LAAAANG tid! men starten for mig har være fantastisk...
4-0 sejr mod Twente(Supercuppen)
Tre sejr, af 3-0, 4-0 og 2-0 i ligaen..
Og 3-0 sejr i første u19 liga kamp! Smiley
Logged

FM4Ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #24: 07 Nov 2011, 21:18 »

Nå, efter mindre succes med mit andet save vil jeg prøve med Ajax! Synes det er en super fed klub omkring deres talent arbejde og deres unge første holds trup! Nogle der kan anbefale en god taktik og nogle gode talenter til holdet? Smiley
Logged

Barca - Werder Bremen - Brøndby! <3

Swush
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AFC Ajax
« Svar #25: 16 Nov 2011, 00:22 »

Så blev min første sæson med Ajax færdig, og det bliver en yderst godkendt sæson. En sikker liga titel, med 19 point ned til Twente. Røg desværre tidligt ud af CHL. Jeg trøstede mig selv med at gruppen var i den hårde ende (Barcelona, Marseille og Udinese). Europa League blev dog en succes, desværre med et 3-1 nederlag til Man City i finalen. Men undervejs blev Napoli, Schalke og specielt AC Milan gennempryglet (samlet 5-0 sejr).

Har ikke lavet nogle store indkøb, kun investeret i fremtiden. Indtil videre er der kommet 22 spillere, alle under 19 år. Har faktisk ikke købt en spiller over 19 år, det sgu for dyrt!

Derudover er det sgu dejligt at sidde og kigge på et u19 hold proppet med kæmpe talenter Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #26: 17 Nov 2011, 21:40 »

Så blev min første sæson med Ajax færdig, og det bliver en yderst godkendt sæson. En sikker liga titel, med 19 point ned til Twente. Røg desværre tidligt ud af CHL. Jeg trøstede mig selv med at gruppen var i den hårde ende (Barcelona, Marseille og Udinese). Europa League blev dog en succes, desværre med et 3-1 nederlag til Man City i finalen. Men undervejs blev Napoli, Schalke og specielt AC Milan gennempryglet (samlet 5-0 sejr).

Har ikke lavet nogle store indkøb, kun investeret i fremtiden. Indtil videre er der kommet 22 spillere, alle under 19 år. Har faktisk ikke købt en spiller over 19 år, det sgu for dyrt!

Derudover er det sgu dejligt at sidde og kigge på et u19 hold proppet med kæmpe talenter
Smiley
Helt enig. Ind til videre har jeg også bare købt talenter ind, og min gennemsnitsalder ligger på 21. Jeg har sørget for, at træningen og trænerne er helt i top og fundet de bedste talentspejdere til at finde de største talenter, specielt i Sydamerika. Holland er jo et fantastisk sted på grund reglerne, eller mangel på samme, angående udlændinge. Eriksen er simpelthen for vild!

Christian Eriksen
Lopes
Patricio Cardozo
Christian Castro
Marcelo Díaz
Nikola Gavranovic
Taktik
Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #27: 17 Nov 2011, 23:30 »

Et Ajax-save med danske talenter? Tror det ville være et godt valg.

Hvordan er økonomien i Ajax?
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #28: 18 Nov 2011, 02:35 »

Et Ajax-save med danske talenter? Tror det ville være et godt valg.

Hvordan er økonomien i Ajax?
Det kan i hvert fald anbefales. Lucas Andersen har også udviklet sig ganske godt, og Boilesen sidder stabilt på backpladsen.

De har ingen udestående lån (eller kan ikke huske om de har i starten), og du får cirka 60-90 millioner at købe ind for hver sæson. Så ja, de har en ganske glimrende økonomi.
Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AFC Ajax
« Svar #29: 18 Nov 2011, 13:31 »

Det kan i hvert fald anbefales. Lucas Andersen har også udviklet sig ganske godt, og Boilesen sidder stabilt på backpladsen.

De har ingen udestående lån (eller kan ikke huske om de har i starten), og du får cirka 60-90 millioner at købe ind for hver sæson. Så ja, de har en ganske glimrende økonomi.

Indtil videre er jeg stadig kun i første transfervindue, hvor jeg har købt: Thomas Enevoldsen, Lucas Andersen, Frederik Sørensen, Nicklas Helenius, Rasmus Falk og Viktor Ahlmann.

Så det er dejligt dansk! Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010