home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50609 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #180: 06 Dec 2011, 12:57 »

God offensiv opstilling med Barker som den helt store kreatør - han er godt nok fantastisk. Jeg havde måske satset lidt på en anden end Ingrey, men det virker til at du har uendeligt med tillid til ham, og han er der også god, men ikke United-klasse i min verden. ;-)

Held og lykke med at vifte City af tronen - super blog.

Som Tyggegummi siger, er det svært at smide ham af, når han scorer så mange mål. Men du har også ret i, at jeg har en masse tålmodighed med ham, men han betaler i den grad tilbage i øjeblikket.

Tak for ordene!

Fremragende blog. :-)

Fantastisk statistik du har fået opbygget med mesterskabene, og hold da ferie for nogle vanvittige spillere du har fået udviklet i Barker, Hornby og ikke mindst Morrison, der er blevet helt exceptionelt god i forhold til mit save. Spændende med noget udfordring i ligaen for en sjælden gangs skyld, og så bliver det også rigtig spændende at se hvordan det nye kuld udvikler sig.
 

Barker og Hornby har udviklet sig helt fantastisk meget. Det er en fornøjelse at følge. Morrison bliver bare langsomt bedre og bedre.

Også en stor tak til dig!
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #181: 06 Dec 2011, 18:42 »

Hej Toby.

Hvordan finder du nemmest dine talenters udvikling i tal? Kigger du blot på træningsgrafen ?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #182: 06 Dec 2011, 19:00 »

Hej Toby.

Hvordan finder du nemmest dine talenters udvikling i tal? Kigger du blot på træningsgrafen ?

Jeg plejer at tage et screenshot af spilleren før og efter sæsonen, nem måde at følge en spillers udvikling over en sæson (og flere sæsoner for den sags skyld)
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #183: 06 Dec 2011, 20:07 »

Hej Toby.

Hvordan finder du nemmest dine talenters udvikling i tal? Kigger du blot på træningsgrafen ?

Som Yessir siger, ellers kan du trykke på attributten, og så kommer udviklingen frem.  Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #184: 06 Dec 2011, 22:29 »


Og nice save, skulle du nogensinde få lyst til at uploade det, så råb lige højt.
+1.
Ville egentlig være et super godt save at smide op. Smiley
Hvad med din træning, synes ikke du har beskrevet den (er ikke sikker). Har du selv lavet dine programmer der, eller hentet nogle?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #185: 06 Dec 2011, 22:32 »

+1.
Ville egentlig være et super godt save at smide op. Smiley
Hvad med din træning, synes ikke du har beskrevet den (er ikke sikker). Har du selv lavet dine programmer der, eller hentet nogle?

Jeg har lavet mine egne programmer. Til målmænd, backs, centrale forsvarsspillere, playmakere, midtbanespillere, fløje og angribere. Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #186: 06 Dec 2011, 23:00 »

Jeg har lavet mine egne programmer. Til målmænd, backs, centrale forsvarsspillere, playmakere, midtbanespillere, fløje og angribere. Smiley
De har i hvert fald givet pote. Har du også lavet det til dit u19-hold?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #187: 06 Dec 2011, 23:02 »

De har i hvert fald givet pote. Har du også lavet det til dit u19-hold?

Niks. Smiley

Men så snart mine håbefulde U18-spillere bliver 17 år, bliver de rykket op til reserveholdet og har dermed adgang til mine træningsprogrammer.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #188: 07 Dec 2011, 12:18 »


Næsten fejlfrit efterår
01/06-2018

Endnu en sæson er færdigspillet, og det blev atter en medrivende og succesfuld omgang for mit United-mandskab. Det blev dog til en trist afslutning, da vi i sæsonens sidste kamp skuffede.
PREMIER LEAGUE
1. United | 109-22 | 96
2. Spurs | 91-46 | 80
3. Chelsea | 76-40 | 74

CHAMPIONS LEAGUE
Barcelona 1 - 3 United
United 6 - 1 Barcelona

United 2 - 0 Real Madrid
Real Madrid 2 - 1 United

Lyon 1 - 0 United

FA CUP
City 1 - 2 United

United 3 - 1 Stoke

United 4 - 0 Wigan


lll


Selvom vi lå på 2. pladsen ved nytår, og for en gangs skyld så ud til at få lidt modstand i kampen om mesterskabet, endte vi alligevel med at feje al modstand af banen med en fantastisk sidste halvdel af sæsonen. City lignede vores største konkurrent, men de kunne i den grad ikke følge op på deres flotte start på sæsonen. De vandt kun syv ligakampe efter nytår, og dalede derfor ned på 4. pladsen. Mit hold var som sagt derimod fuldstændig suveræne i første halvdel af 2018. Bortset fra tre uafgjorte kampe blev det til lutter sejre i ligaen. Vi endte på en overlegen 1. plads med 16 point ned til Tottenham på 2. pladsen.

I Champions League viste vi også skræmmende styrke. Efter et lidt svagt gruppespil smadrede vi portugisiske Sporting med samlet 9-5 efter en gevaldig målfest i Portugal, hvor mine reserver fik et hæderligt 4-5-resultat. Dernæst ventede Champions League-vinderne fra 2006, 2009, 2011, 2012, 2015 og 2017, Barcelona. Jeg havde mødt den spanske gigant tre gange tidligere og tabt alle tre gange, hvorfor jeg havde mine bange anelser. Men mine spillere skulle i den grad gøre mig stolte ved at spille to forrygende kampe. Vi vandt 3-1 i Barcelona, og på Old Trafford gjorde vi arbejdet færdig med en majestætisk 6-1-sejr, hvor Will Barker stod i spidsen med et hattrick.

Holdet der tilintetgjorde Barcelona

Nu ventede den anden spanske gigant, Real Madrid, i semifinalen. Med 2-0 på Old Trafford fik vi et upåklageligt udgangspunkt, og da McCabe udlignede Real Madrids 1-0-føring på Bernabéu efter 48 minutter, vidste jeg, at finalepladsen var hjemme. Med et mål i overtiden skulle hovedstadsklubben dog alligevel få sig en sejr. En sejr, som de ikke kunne bruge til noget, for vi nappede billetten til finalen, hvor franske Lyon var modstanderen. Målscoreren i Madrid, Robbie McCabe, præsterede fremragende over de fire kampe imod de to spanske mandskaber med en kasse i hver af de fire opgør.

Foran 50.000 tilskuere til finalen imod Lyon på Swedbank Arena i Stockholm levede vi ikke op til vores præstationer imod Barcelona og Real Madrid. Franskmændene kom foran efter en lille halv time, og selvom vi havde vores forsøg på at score og samtidig holdt Lyon fra flere muligheder, havde jeg aldrig fornemmelsen af, at vi skulle få udlignet. Lyon vandt 1-0, og jeg skulle tabe i min tredje Champions League-finale, ligesom jeg også led nederlag i min anden.

14 dage inden opgøret i Sverige vandt jeg min femte FA Cup-titel. Vice-kaptajn Phil Jones var kampens bedste spiller med to mål i en stensikker 4-0-sejr over Championship-holdet, Wigan. Da mit hold i kvartfinalen vandt 2-1 ude over City, vidste jeg godt, at meget skulle gå galt, hvis det ikke skulle blive til endnu et cuptrofæ. Stoke, Middlesbrough og Wigan var nemlig udover os de tre hold, der var tilbage i turneringen.

Efter sejre over Barcelona og Real Madrid var det en stor skuffelse at tabe til Lyon i finalen, men med succes i ligaen og FA Cuppen er jeg tilfreds med sæsonhøsten. Ingrey blev topscorer for anden sæson i træk, denne gang var han dog skarpt forfulgt af Hernández, som med 21 mål scorede en enkelt færre end englænderen. Will Barker var dog helt klart sæsonens bedste spiller med 16 mål og 24 assists.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #189: 08 Dec 2011, 19:19 »


VM-finale domineret af United-spillere
12/08-2018

Min ottende sæson i Manchester United har taget sin begyndelse, og jeg har i løbet af sommeren kunne følge mange af mine spillere i det netop afsluttede VM. Finalen stod imellem Frankrig og England, og hele ni United-spillere optrådte i løbet af de 90 minutter. Pogba for Frankrig og Sinclair, McGrath, Smalling, Hornby, Morrison, Barker, L. Walker og McCabe for England. Tre af dem kom på tavlen, hvor Sinclair var i den mindre heldige afdeling, da han med et selvmål hjalp Frankrig. Derudover scorede Pogba og Barker, og det var førstnævntes mandskab, der trak det længste strå. Frankrig vandt 4-2, og dermed har Pogba nu alene håneretten i United-truppen.

Ingrey var også med i VM-truppen, og jeg har dermed 10 spillere på det engelske landshold i øjeblikket. Derfor var det endnu mere fristende, da England efter turneringens afslutning tilbød mig en kontrakt. På fuldstændig samme tid henvendte Italien, Brasilien og Mexico sig også til mig. Det var meget smigrende med fire henvendelser på samme tid og fra så store nationer, men efter grundig overvejelse takkede jeg nej til alle fire, selvom specielt England trak i mig.

Derfor har jeg stadig al min koncentrationen rettet imod Manchester United, og jeg er godt i gang med forberedelserne i min ottende sæson. Anderson, Evans, Valencia, R. Veerman og Pereira har i løbet af sommeren forladt klubben. Jeg forudså meget lidt spilletid til Anderson og Valencia, hvorfor jeg lod dem gå, mens Evans' niveau har været meget dalende siden hans skade. Veerman og Pereira havde dog helt klart niveauet, specielt sidstnævnte, som er blevet en fantastisk forsvarsspiller, men igen forudså jeg ikke meget spilletid til de to, eftersom Davison, Jones, Cassidy, Walker og Smalling står forrest i køen i midterforsvaret. Jeg fik £12.750.000 for Veerman og Pereira, der skiftede til henholdsvis Galatasaray og Roma.

Her inden længe venter Community Shield-opgøret imod Tottenham, inden vi ligger ud med en hjemmekamp imod Swansea i Premier Leagues første runde.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #190: 08 Dec 2011, 22:54 »

Denne blog og savet det kører på... Der er kun et ord der dækker...

RESPEKT

KIU
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Tyggegummi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #191: 09 Dec 2011, 19:50 »

Denne blog og savet det kører på... Der er kun et ord der dækker...

RESPEKT

KIU

Man ville bare ønske at han intet liv havde, så han kun kunne koncentrere sig om sit spil og blog Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #192: 09 Dec 2011, 20:01 »

Hehe, tusind tak, drenge! Wink

Så skal I da have en opdatering. Coming up!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #193: 09 Dec 2011, 20:13 »


Slinger i Champions League-valsen
01/12-2018

Alt tyder på et niende mesterskab på stribe for Manchester United. Vi er startet sæsonen forrygende med maksimum point efter 13 runder, og allerede nu har vi intet mindre end 12 point ned til nærmeste forfølger. Det er ved at blive lidt kedeligt uden modstand i ligaen, men samtidig glæder det mig, at holdet gør det så godt med så mange britiske spillere på holdet. Måske er det netop dét, der gør forskellen.

På forhånd lignede udebanekampene imod Arsenal og Aston Villa de sværeste opgaver, når man kiggede på de første 13 ligakampe. Men McCabe var med to mål imod Arsenal hovedårsagen bag en overlegen 4-1-sejr, mens Ingrey, ligeledes med to scoringer, var man of the match på Villa Park.
TOPSCORERE
13 - Robbie McCabe
6 - Kevin Ingrey
5 - Will Barker

OPLÆGGERE
14 - Will Barker
7 - Toby Hughes
5 - Robbie McCabe

Ligastilling
Kampe

Det lader ikke til, at der er nogle, der kan stoppe os. Vi har også den betydeligt bedste målscorer, som lyder på 43-4, hvilket vidner om en meget velfungerende defensiv og en sprudlende offensiv. Jeg er glad for, at defensiven fungerer så godt. Vi har mistet en dygtig spiller i Pereira, og Jones har været ramt af en slem skade. Davison og Walker har ofte udgjort midterforsvaret, og det er specielt glædeligt, at Davison gør det så godt. I offensiven har Barker og McCabe været flyvende med henholdsvis 14 oplæg og 13 mål.

Vi er blevet sendt ud af League Cuppen, efter de unge ikke kunne klare Tottenham på Old Trafford. Gæsterne vendte en 1-0-føring, som Cassidy havde stået for, og vandt kampen 2-1. I Champions League har jeg måske også satset for meget på unge og urutinerede kræfter, for med en runde tilbage af gruppespillet ligger vi på 3. pladsen med ni point. Twente indtager 1. pladsen med ti point, mens Schalke med lige så mange point ligger på 2. pladsen. Vi møder sidstnævnte på hjemmebane i gruppens sidste runde, og jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal skaffe billetten til ottendedelsfinalern e.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #194: 09 Dec 2011, 20:25 »

Kom Barker op igennem eget akademi? Og er det muligt at få et par SS, af de store stjerne på holdet? :-)
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010