home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50605 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: My United
« Svar #165: 04 Dec 2011, 22:56 »

Det er fandeme flot, Toby! Er vild med at du har så mange britiske spillere, og Ingrey, som jeg jo ellers ikke så det store lys i, har godt nok være fantastisk Smiley Kan jeg lokke et ss af Barker, Morrison og Ingrey ud af dig? Keep up the good work! Thumbs Up
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #166: 04 Dec 2011, 22:58 »

er begyndt at læse med igen Toby, og må sige fandme gode resultater og ham Ingrey hold da fast han er vild
Logged

Tidligere: Baloo38

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #167: 04 Dec 2011, 23:20 »

Rigtig fed blog du har gang i Toby, selvom jeg ikke kan fordrage holdet. Men elsker din udvikling sf de unge spillere, og det er jo intet mindre end imponerende hvad du har opnået. KIU Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #168: 05 Dec 2011, 12:14 »

Det er fandeme flot, Toby! Er vild med at du har så mange britiske spillere, og Ingrey, som jeg jo ellers ikke så det store lys i, har godt nok være fantastisk Smiley Kan jeg lokke et ss af Barker, Morrison og Ingrey ud af dig? Keep up the good work! Thumbs Up

Morrison
Ingrey
Barker

Barker er virkelig blevet en fantastisk spiller, og desuden har Hornby også udviklet sig til en verdensklasse spiller.

er begyndt at læse med igen Toby, og må sige fandme gode resultater og ham Ingrey hold da fast han er vild

Han er nemlig vild! Super du læser med!

Rigtig fed blog du har gang i Toby, selvom jeg ikke kan fordrage holdet. Men elsker din udvikling sf de unge spillere, og det er jo intet mindre end imponerende hvad du har opnået. KIU Opstemt

Tusind, tusind tak!  Thumbs Up
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #169: 05 Dec 2011, 12:22 »

Toby, hvordan udvælger du hvem der skal være vejleder for hvem, tager f.eks. bare den bedste i den position eller den der minder mest på spillestil eller hvordan?
Logged

Tidligere: Baloo38

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #170: 05 Dec 2011, 12:27 »

Toby, hvordan udvælger du hvem der skal være vejleder for hvem, tager f.eks. bare den bedste i den position eller den der minder mest på spillestil eller hvordan?

Det eneste, jeg kigger efter, er Determination. Vejlederen skal have høj Determination og meget helst højere end den unge spiller. Spillere med Determination under 15 er meget sjældent vejledere for mig.

Spillestil er ligegyldigt. Fletcher kunne f.eks. være en glimrende tutor for Morrison, selvom de ikke minder om hinanden.

Jeg har konstant gerne omkring ti spillere, der bliver vejledt.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #171: 05 Dec 2011, 12:40 »

Det eneste, jeg kigger efter, er Determination. Vejlederen skal have høj Determination og meget helst højere end den unge spiller. Spillere med Determination under 15 er meget sjældent vejledere for mig.

Spillestil er ligegyldigt. Fletcher kunne f.eks. være en glimrende tutor for Morrison, selvom de ikke minder om hinanden.

Jeg har konstant gerne omkring ti spillere, der bliver vejledt.

Determination er det ikke beslutsomhed eller hvad?
Logged

Tidligere: Baloo38

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #172: 05 Dec 2011, 12:45 »

Determination er det ikke beslutsomhed eller hvad?


Jo, men det hedder vist Målrettethed på dansk nu.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #173: 05 Dec 2011, 12:46 »

Jo, men det hedder vist Målrettethed på dansk nu.

okay tak for det
Logged

Tidligere: Baloo38

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #174: 05 Dec 2011, 12:49 »

Det eneste, jeg kigger efter, er Determination. Vejlederen skal have høj Determination og meget helst højere end den unge spiller. Spillere med Determination under 15 er meget sjældent vejledere for mig.

Spillestil er ligegyldigt. Fletcher kunne f.eks. være en glimrende tutor for Morrison, selvom de ikke minder om hinanden.

Jeg har konstant gerne omkring ti spillere, der bliver vejledt.

Shit du har alligevel fået nogen vilde spillere ud af det  Thumbs Up

Spillestil er ligegyldig, hvad så med preferred moves? Dem unlearner du så bare, hvis de ikke passer til en given spiller?

Og nice save, skulle du nogensinde få lyst til at uploade det, så råb lige højt. Så vil jeg muligvis spille med Manchester for første gang siden Cantona æraen.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #175: 05 Dec 2011, 12:54 »

Shit du har alligevel fået nogen vilde spillere ud af det  Thumbs Up

Spillestil er ligegyldig, hvad så med preferred moves? Dem unlearner du så bare, hvis de ikke passer til en given spiller?

Og nice save, skulle du nogensinde få lyst til at uploade det, så råb lige højt. Så vil jeg muligvis spille med Manchester for første gang siden Cantona æraen.

Jeg har ikke tænkt på noget med Preferred Moves, men jeg har heller ikke oplevet mine spillere blive dårligere af det.

Det kunne da sagtens være, at jeg kunne finde på at uploade spillet. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #176: 05 Dec 2011, 13:09 »


Briterne tager over
01/01-2018

Året er nu 2018, og jeg er godt halvvejs igennem min syvende sæson i Manchester United.

Jeg har ikke foretaget mig nogle indkøb, og det er simpelthen, fordi der bare ikke er nogen britere, der har potentialet til at blive store United-spillere. Jeg har besluttet mig for, at jeg kun ville købe spillere fra Storbritannien, men det ser ikke ud til, at der bliver produceret nogle store stjernefrø. Heldigvis kan klubben selv producere spillere, som er fra Storbritannien. I år er Robbie McCabe blevet hentet op til førsteholdstruppen, og med fem mål og seks assists i 10 kampe har han vist, at det var det helt rigtige at gøre.

Derudover kan det ikke vare længe, før Cassidy, Shanks, Barnes og Davison også tager skridtet op til førsteholdstruppen. Desuden er der nye skud på stammen: De fire 17-årige engelske knægte, Dominic Heywood, Tommy Moseley, Kyle Reilly og Andrew Ramirez forventes også en stor fremtid.
100 % BRITISH LINE-UP

INGREY   MCCABE
MORRISON       BARKER       WELBECK
HORNBY
MCGRATH   WALKER   JONES   SMALLING
SINCLAIR

Med alle de englændere og skotter kommende op igennem systemet ser fremtiden mindre god for nogle af mine mere eksotiske spillere. Med Ingrey, McCabe og Shanks i angrebet samt Ramirez bliver der ikke meget plads til Hernández, og på midtbanen kommer Anderson og Valencia længere og længere væk fra spilletid. De Gea kan også ende med måtte af sted, hvis Heywood udvikler sig godt nok. Jeg ønsker at gøre truppen mere og mere britisk, men det kan blive svært at skulle sige farvel til navne som Fábio, Rafael og Pogba.

Jeg er godt i gang med at integrere alle mine britere på holdet. I en fantastisk og vigtig 3-1-sejr ude imod City havde jeg otte englændere i startopstillingen. Jeg har konstant syv-otte-ni britere i min line-up, og rekorden er på 10 britere i startopstillingen. Det skete i League Cup imod City, men der endte vi også med en sæk på 4-0.

I år har vi fået modstand i ligaen. Det er faktisk slet ikke mit mandskab, som har kunne fejre nytår på 1. pladsen. Den sidder City på, og vi har to point op til dem, men dog med en kamp i hånden. Tottenham har også set skarpe ud i år, og jeg tror ikke, at der er nogen tvivl om, at det kommer til at stå imellem City, Tottenham og os. Vi har allerede nu tabt flere point, end vi gjorde i hele sidste sæson, og dermed synes mit syvende mesterskab ud af syv mulige ikke så sikkert.

I Champions League skulle en Lyon-scoring i det tredje minuts overtid på Old Trafford betyde, at vi endte på på 2. pladsen. Barnes havde bragt mit hold i front kort før pausen, men efter en time fik franskmændene udlignet, og i overtiden hev de altså også alle tre point hjem. Bortset fra den kamp gjorde mine spillere, som for det meste var reservere, det ganske glimrende. At Hernández, Bauer og Cowen med en scoring hver hentede tre point ude imod Sampdoria var f.eks. fantastisk.

Kevin Ingrey har ikke været helt så skarp som i sidste sæson, men han er dog alligevel vores klare topscorer med 15 mål. Som forventet ligger Will Barker øverst på assistlisten med 12 oplæg.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #177: 05 Dec 2011, 15:20 »

God offensiv opstilling med Barker som den helt store kreatør - han er godt nok fantastisk. Jeg havde måske satset lidt på en anden end Ingrey, men det virker til at du har uendeligt med tillid til ham, og han er der også god, men ikke United-klasse i min verden. ;-)

Held og lykke med at vifte City af tronen - super blog.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #178: 05 Dec 2011, 15:28 »

Fremragende blog. :-)

Fantastisk statistik du har fået opbygget med mesterskabene, og hold da ferie for nogle vanvittige spillere du har fået udviklet i Barker, Hornby og ikke mindst Morrison, der er blevet helt exceptionelt god i forhold til mit save. Spændende med noget udfordring i ligaen for en sjælden gangs skyld, og så bliver det også rigtig spændende at se hvordan det nye kuld udvikler sig.
Logged

Tyggegummi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #179: 05 Dec 2011, 23:30 »

God offensiv opstilling med Barker som den helt store kreatør - han er godt nok fantastisk. Jeg havde måske satset lidt på en anden end Ingrey, men det virker til at du har uendeligt med tillid til ham, og han er der også god, men ikke United-klasse i min verden. ;-)

Held og lykke med at vifte City af tronen - super blog.

Det ser da ud til at han har den rette klasse til holdet Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010