home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50634 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #135: 23 Nov 2011, 16:09 »


United-knægte bag cuptriumf
12/03-2016

Selvom skaderne synes at hagle ned over os i øjeblikket, har det ikke kostet på nogle fronter endnu. Vi ligger stadig på en suveræn 1. plads, er stadig med i Champions League og FA Cup, og så var har vi minsandten også vundet et trofæ.

Det skete efter at mine unge spillere fortsatte deres fantastiske form i League Cup. Efter de yderst imponerende sejre over Liverpool og City fortsatte eventyret imod Everton, hvor Ingrey igen ramte formen og scorede to gange. Med en scoringstotal på fem mål havde han været vores helt store League Cup-stjerne. Nu ventede Chelsea i semifinalen, og igen fattede jeg næsten ikke, hvor godt mine unge spillere kunne spille. Chelsea blev gjort til skamme med 3-0 i den første kamp på Old Trafford efter et selvmål og et mål hver fra Veerman og Pereira, som udgjorde det centrale forsvar.

Med 1-1 i returkampen var billetten til Wembley sikret. I finalen ventede Stoke, og de skulle op imod fem spillere på 20 år, tre spillere på 19, en på 18 og en på 17. Antonio Valencia var den eneste i startopstillingen, som var over 20 år gammel. Spillerne spillede lige så godt som i de forrige runder, men denne gang manglede skarpheden. Vi var klart bedre end Stoke, men efter 120 minutters spil havde hverken Stoke eller os fundet vej til netmaskerne. I straffesparkskonkur rence trådte min 20-årige keeper Sinclair i karakter og tog to af Stokes fire spark. Vi behøvede kun at score på tre spark, og så havde vi vundet 3-1. Trofæet var vores.
TOPSCORERE
38 - Javier Hernández
11 - Will Barker
8 - Kevin Ingrey, Anderson

OPLÆGGERE
15 - Anderson
12 - Paul Pogba
11 - Antonio Valencia

I ligaen har vi med fem sejre og to uafgjorte gjort det ganske tilfredsstillende i det nye år. Defensiven fortsætter med at imponere, og i de syv kampe lukkede vi kun mål ind i en enkelt af dem, og det skete på en meget frustrerende måde, da Stoke udlignede vores 2-0-føring med to mål i de sidste ti minutter. Vi ligger hele ni point foran nummer to, City, og har oven i købet spillet en kamp mindre.

I Champions League var Porto ingen udfordring, og med en samlet sejr på 5-1 er vi klar til kvartfinalen for femte gang i træk under min ledelse. Med en 2-1-sejr over Stoke i FA Cuppens 5. runde venter der os også en kvartfinale i den turnering, her venter City på udebane. Ingrey fik scoret sine første mål udenfor League Cuppen med to kasser imod Stoke.

Alt ser meget lyst ud, men vores fysioterapeuter er kommet på hårdt arbejde på det seneste. Evans fik for noget tid siden et ordentligt slag, og lægerne kunne fortælle nordireren, at der ventede ham en pause på otte måneder. Welbeck led også en hård skæbne, hans pause var dog kun halv så stor. I øjeblikket er Rafael, Valencia og Anderson også ude med skader. Det er vigtige spillere, og vi behøver dem tilbage snarest muligt!
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #136: 23 Nov 2011, 16:12 »

Ros skal du også have en scouser Wink

Rigtig lækker blog!
- Enkelt og overskuelig grafik
- Fangende læsning
- Gode resultater
- Genial fodboldfilosofi (bruger de unge spillere)

Alt i alt har den det månedens blog skal indeholde! Smiley

Må erklære mig enig her.. Godt nok ville jeg ikke have noget imod at man engang imellem køber en verdensstjerne (høre jo til med de helt store klubber) men når det er sagt, så er denne blog virkelig fremragende.

Hvorfor JeppeA er så beskeden og blot siger den har alt hvad en måneds blog bør indeholde ved jeg ikke, for allerede nu er dette en af kandidaterne til årets blog.  Wink    Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #137: 23 Nov 2011, 17:14 »

Må erklære mig enig her.. Godt nok ville jeg ikke have noget imod at man engang imellem køber en verdensstjerne (høre jo til med de helt store klubber) men når det er sagt, så er denne blog virkelig fremragende.

Hvorfor JeppeA er så beskeden og blot siger den har alt hvad en måneds blog bør indeholde ved jeg ikke, for allerede nu er dette en af kandidaterne til årets blog.  Wink    Thumbs Up
Ros skal du også have en scouser Wink

Rigtig lækker blog!
- Enkelt og overskuelig grafik
- Fangende læsning
- Gode resultater
- Genial fodboldfilosofi (bruger de unge spillere)

Alt i alt har den det månedens blog skal indeholde! Smiley

Jeg takker og bukker til jer begge! Smiley

Du har helt ret i, at selv United jo også køber verdensstjerner, Guldbrand. Men alligevel tror jeg, at jeg ville miste motivation, hvis jeg købte en spiller, som bare ville gøre en kæmpe forskel. Men lad os nu se, hvad der sker.  Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #138: 24 Nov 2011, 16:34 »


En lille treble
16/05-2016

Min femte sæson i Manchester United er slut, og afslutningen på den bragte både skuffelse og glæde. En ineffektiv præstation skulle gå hen og betyde en hel del for helhedsindtrykket af sæsonen.

Vi havde trukket Lyon i Champions League-kvartfinalen, og med en 3-2-sejr i Frankrig havde vi skaffet os et rigtig godt udgangspunkt forud for returkampen. Men da franskmændene seks dage senere mødte op på Old Trafford, var vi knap så skarpe foran kassen. Jeg stillede med mine bedste spillere til returopgøret, og jeg havde sparet næsten hele startopstillingen imod Lyon i weekendens kamp imod Wolves, som var spillet tre dage forinden. Jeg havde bestemt ikke taget for let på opgaven efter det glimrende resultat i Frankrig, og mine spillere skabte da også noget, der burde have givet en sejr. Skudstatistikken sagde 17-6 i vores favør, men da dommeren fløjtede for sidste gang, stod der 0-2 på måltavlen. Lyon var videre til semifinalen, hvor de har sendt Barcelona ud. Nu venter der en finale imellem Lyon og Real Madrid.

Det var en kæmpe skuffelse, at vi ikke kom længere end kvartfinalen, fordi vi bare ikke kunne få puttet bolden i kassen, men succes i FA Cuppen hjalp på min tilfredshed. Selvom jeg havde et par reserver i startopstillingen ude imod City i kvartfinalen, blev det alligevel til en imponerende 2-0-sejr, som Hernández og Hughes stod for. I semifinalen fik Wolves ikke et ben til jorden, og vi tævede dem med 6-0 efter blandt andet tre sjældne mål af Valencia. I finalen ventede Wayne Rooneys Aston Villa...

I ligaen har jeg et par gange måtte spare nogle af mine profiler, og det har kostet lidt point. Vi tabte til Swansea og spillede uafgjort imod Wolves, men ellers har jeg ikke kunne klage. Vi har slået Liverpool, Chelsea og Arsenal, og der har aldrig været nogen tvivl om, at vi igen i år skulle løfte guldet. Vi nåede dog også lige at tabe point til Aston Villa. Et Villa-hold, som endte på 2. pladsen. Grunden til det? Wayne Rooney. I sommer tog megastjernen et kontroversielt skifte til Birmingham-klubben, og han har spillet en helt, helt forrygende sæson for sølvvinderne. Rooney har uden tvivl været ligaens bedste spiller, og med hele 41 mål blev han også topscorer. Vi endte ni point foran Villa, men de fik altså chancen for at snuppe FA Cup-trofæet, da vi mødte dem på Wembley.

To straffespark indenfor den første halve time i FA Cup-finalen var bag en 1-1-stilling. Sæsonens to største spillere i den engelske liga, Hernández og Rooney, stod for de to scoringer. Med ti minutter igen af første halvleg skulle Cleverley score et fantastisk mål, som bragte os på sejrskurs for anden gang i kampen. Siden da fik Aston Villa aldrig rigtig skabt noget, der kunne føre til mål, og vi var tættere på 3-1. Men det endte med 2-1, og jeg kunne løfte FA Cup-trofæet for tredje gang!

Det hele skulle altså ende med tre trofæer, hvilket jeg ikke kan klage over. Hernández må betragtes som holdets klart bedste spiller i den her sæson med intet mindre end 47 mål. Der var dog ikke plads til ham blandt ligaens 11 bedste, hvor Cavani og Rooney udgjorde angrebet. Vi havde dog Pogba og Valencia på midtbanen samt Fábio, Jones, Rafael og de Gea blandt de fem bagerste. Valencia og Anderson delte pladsen som klubbens assistkonge med 15 oplæg hver, men sidstnævnte var skadet de sidste måneder og spillede færre kampe end ecuadorianeren.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #139: 25 Nov 2011, 11:59 »


Gennemgang af truppen
07/08-2016

Der er taget hul på min sjette sæson i Manchester United, og med seks sejre i syv venskabskampe har vi fået en glimrende optakt. Senere i dag venter Community Shield-opgøret imod Aston Villa, som har revanche til gode. Jeg bringer jer her en gennemgang af min meget tilfredsstillende trup, som indeholder hele 36 brugbare spillere:

Målmænd
David de Gea
Karl Sinclair


På målmandsposten har jeg ingen bekymringer. De Gea er en verdensklasse målmand, og Sinclair har potentialet til at blive lige så stor som spanieren, men lige nu er han en fantastisk andenmålmand, som også får sine kampe, som vi har set i de tre forrige sæsoner.

Backs
Patrice Evra
Rafael
Fábio
Adam McGrath
Christoph Bauer


Evra synger på sidste vers, og jeg regner med, at denne sæson bliver hans sidste. Fábio og Rafael er de klare førstevalg på de to backpladser, men jeg er også spændt på at følge McGrath og Bauers udvikling. De er to hurtige backs, som sagtens kan få meget spilletid i denne sæson.

Centrale forsvarsspillere
Nemanja Vidic
Chris Smalling
Jonny Evans
Phil Jones
Scott Cassidy
Leon Walker
René Veerman
Lee Davison
Pedro Pereira


Det centrale forsvar er måske holdets bedste område. Der er i den grad kamp om de to pladser i midten af forsvaret. Smalling og Jones må i øjeblikket siges at være de bedste, specielt efter Evans har mistet en hel del af sin kvalitet efter sin langtidsskade. Det skal blive yderst spændende at se, hvem der af Walker, Veerman og Pereira får flest kampe. Davison og Cassidy er stadig meget unge - men gode - og må nok vente et år eller to endnu.

Fløjspillere
Antonio Valencia
Ravel Morrison
Will Barker
Ollie Cowen
Robbie McCabe
Cristiano Marchi
Ghislain Koné


Morrison og Barker er i virkeligheden bedst på den centrale del af banen, men jeg har gjort mest brug af dem på venstre fløjen, og derfor er de med her. Valencia er derimod 100 % fløjspiller og det klare førstevalg på højre fløj. Jeg glæder mig til at følge udviklingen af Cowen, McCabe, Marchi og Koné, som er hentet i franske Auxerre for næsten tre millioner pund. De fire skal nok få deres chancer i år.

Centrale midtbanespillere
Paul Pogba
Darren Fletcher
Anderson
Tom Cleverley
Barry Walker
Daryl Hornby
Toby Hughes
Richard Barnes


Toby Hughes fik en del kampe i sidste sæson, og han er ved at presse sig på som førstevalg. Det er dog stadig Pogba og Fletcher, som er mine bedste spillere her. Anderson har desværre mistet noget af sit høje niveau på grund af en skade, og nu har Cleverley netop også pådraget sig en skade. Jeg håber, at Anderson kan holde sig skadesfri og kommer tilbage på sit sædvanlig niveau. Barnes er hentet i Bolton for næsten 10 millioner pund, og ham er der høje forventninger til.

Angribere
Javier Hernández
Kevin Ingrey
Ferry Veerman
Danny Welbeck
Ross Shanks


Welbeck er svækket efter en langtidsskade, men er nu endelig tilbage. Sammen med Veerman og Ingrey står han dog helt klart i skyggen af Hernández, som er holdets helt store stjerne. Mexicaneren er selvfølgelig førstevalg, men alle tre vil selvfølgelig få chancen, og Welbeck vil også blive brugt på højre kanten.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #140: 26 Nov 2011, 02:00 »

WAUW for en trup.. Det er altså novembers bedste blog, der kører her.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #141: 26 Nov 2011, 02:11 »

Synes godt nok ikke din midtbane er særlig stærk, og der tænker jeg både kanter og centralt.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #142: 26 Nov 2011, 09:34 »

Er det muligt at se et SS af ham du i 2 sæson hentede for 15 millioner £?

VIl gerne se om han er blevet til noget, havde mine tvivl da jeg først så både ham og prisen, da jeg, at dømme ud fra hans stats, ikke ville have betale for ham  Peace
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #143: 26 Nov 2011, 09:52 »

WAUW for en trup.. Det er altså novembers bedste blog, der kører her.. KUTGW Thumbs Up

Tusind tak, JimmyGP! Smiley

Synes godt nok ikke din midtbane er særlig stærk, og der tænker jeg både kanter og centralt.

Mine spillere har ikke de vildeste stats, nej, overhovedet ikke. Men den er tydeligvis god nok til at vinde mesterskabet, League Cup og FA Cup i samme sæson.

Er det muligt at se et SS af ham du i 2 sæson hentede for 15 millioner £?

VIl gerne se om han er blevet til noget, havde mine tvivl da jeg først så både ham og prisen, da jeg, at dømme ud fra hans stats, ikke ville have betale for ham  Peace

Kevin Ingrey står i min seneste opdatering. Wink
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #144: 26 Nov 2011, 10:38 »

Kevin Ingrey står i min seneste opdatering. Wink
Citat

Fandt ham Wink

Mener du at han var pengene værd? Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #145: 26 Nov 2011, 20:10 »

Fandt ham Wink

Mener du at han var pengene værd? Smiley

Han er hver en penny værd. Det har jeg en god grund til at kunne sige. Mere om det i næste opdatering...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #146: 28 Nov 2011, 12:27 »


Målrig start
01/10-2016

Havde det ikke været for et nederlag på St. James' Park til Newcastle, ville starten på min sjette sæson i United kunne betegnes som absolut perfekt. Men på trods af det skuffende nederlag til de sort og hvid stribede Magpies har jeg al mulig grund til at være yderst begejstret over sæsonstarten.
3-0 vs. Aston Villa (n)
6-1 vs. Swansea (h)
4-2 vs. Blackburn (a)
5-2 vs. Stoke (h)
2-0 vs. Aston Villa (a)
6-1 vs. CFR Cluj (h)
4-0 vs. Arsenal (h)
5-0 vs. Tottenham (h)
1-2 vs. Newcastle (a)
2-1 vs. Lyon (a)

Et selvmål og en scoring hver fra Hernández og Valencia sikrede sæsonens første sølvtøj, da Aston Villa mødte overmagten i Community Shield og tabte 3-0 til mine tropper. Siden har de fået endnu en mulighed for at besejre os, men på Villa Park trak vi igen det længste strå med en 2-0-sejr. Siden Rooneys skifte til Villa er det blevet til fire sejre og en uafgjort kamp imod Birmingham-klubben.

Inden 2-0-sejren imod Rooney og co. var det blevet til tre forrygende sejre i en fantastisk augustmåned, hvor vi viste skræmmende styrke i offensiven. Mine spillere fandt vej til netmaskerne hele 15 gange i de tre ligakampe, som blev spillet i august. Først tilintetgjorde Ingrey på egen hånd Swansea med intet mindre end fem mål i en suveræn 6-1-sejr. Den 19-årige angriber er i den grad begyndt at betale tilbage af de £15.000.000, jeg købte ham for. Den lynhurtige forward nettede et hattrick 23 minutter. En uge senere kunne vi rejse hjem fra Blackburn med en 4-2-sejr, inden Stoke også blev slagtet på Old Trafford med 5-2.
TOPSCORERE
7 - Kevin Ingrey
4 - Will Barker
4 - Javier Hernández

OPLÆGGERE
7 - Will Barker
4 - Toby Hughes
4 - Ravel Morrison

Udover sejren på Villa Park og nederlaget til Newcastle fik Arsenal også vores sprudlende offensiv at smage, da 100.000 tilskuere på Old Trafford kunne se os smadre London-klubben med 4-0. Welbeck og Morrison scorede hver et mål, mens Barker omsatte til straffespark til mål. Efter seks runder er det altså blevet til fem sejre og et nederlag i ligaen, hvilket placerer os på en 1. plads med en suveræn målscorer.
MÅNEDENS PL-SPILLER
I AUGUST

1. Will Barker
2. Ravel Morrison
3. Kevin Ingrey

I League Cuppen har mine unge spillere igen formået at imponere mig - som aldrig før. Vi trak i Tottenham 3. runde, og jeg forventede en hård kamp, men selvom jeg ikke havde en eneste spiller over 20 år i startopstillingen, blev det til en imponerende 5-0-sejr over Spurs. Marchi, Hughes, Fábio, Walker og et selvmål af Corluka var bag sejren.

Men det stoppede ikke her for mine youngsters. Med en lignende startopstilling fik rumænske Cluj også ørene i maskinen i Champions League-gruppespillets første runde. Scoringer fra Hughes, McGrath, Walker, Pereira, Cowen og McCabe gav os en flot 6-1-sejr. I anden runde ude imod Lyon stillede jeg med et noget stærkere og mere rutineret hold, og det kastede en ny god sejr af sig i en svær kamp. Vi vandt 2-1 i Frankrig efter mål af Barker og Ingrey, som fik sit første mål i Europa.

Will Barker har været formidabel. Han bliver bare bedre og bedre. Indtil videre har han scoret fire mål og lagt op til syv, og han har også fået debut på landsholdet. Han er faktisk oppe på otte kampe for England - og det 20-årige wonderkid har minsandten allerede scoret fire landskampsmål.
Logged

Aaskov79
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #147: 28 Nov 2011, 19:10 »

 :)Det er en imponerende blog, du har gang i her. Har læst den igennem 4 gange nu, for at se, om der er nogle ting, jeg selv kunne bruge i mit Eastleigh save.
Logged

Don´t take life too serius, you will never get out of it alive!!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #148: 29 Nov 2011, 13:29 »

:)Det er en imponerende blog, du har gang i her. Har læst den igennem 4 gange nu, for at se, om der er nogle ting, jeg selv kunne bruge i mit Eastleigh save.


Det er fantastisk at høre!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #149: 29 Nov 2011, 13:33 »


Uniteds børn tromler videre
18/12-2016

Manchester United er utrolige i år. Vi har en gennemsnitsalder på 21, men vi formår alligevel at knuse næsten al modstand. Igen i år overrasker vi i den grad. En bred trup, konstant rotation i startopstillingen og en masse af sultne unge spillere har været bag stor succes i denne sæson indtil videre.

Siden sidst har vi spillet ni ligakampe, og vi har vundet samtlige. Bortset fra en kamp på White Hart Lane imod Tottenham har det ikke været de sværeste kampe, men vi har vundet dem overlegent. Vi har fortsat med at score en masse mål, og det kan vi først og fremmest takke en Kevin Ingrey for. Angriberen, som fylder 20 inden længe, har været hamrende skarp foran kassen. Udover hans fantastiske fem mål imod Swansea i ligapremieren har han blandt scoret fire mål imod Fulham og to hattrick imod Wolves og Cardiff. Han roterer med Hernández og har derfor ikke spillet så mange kampe, men alligevel er han klar ligatopscorer. Alt i alt er det blevet til 19 mål i 10 kampe for Ingrey. Yderst imponerende og meget begejstrende.
TOPSCORERE
19 - Kevin Ingrey
9 - Will Barker
6 - Javier Hernández

OPLÆGGERE
11 - Ravel Morrison
10 - Toby Hughes
9 - Will Barker

Med 14 sejre i 15 kampe i ligaen synes mesterskabet næsten allerede vores, og i Champions League har vi været lige så suveræne. Selvom jeg flere gange har gjort brug af mine reservespillere, blev det til maksimum point i gruppen. I den sidste kamp imod Lyon, hvor første pladsen forinden var sikret, stillede jeg f.eks. med en usædvanligt ung line-up, som vandt med 3-0 efter mål af Barry Walker (to) og Scott Cassidy. Det var en overraskende 3-0-sejr over et stærkt Lyon-mandskab, og det var til trods for, at McCabe blev udvist efter allerede 13 minutter.

Næsten alt går vores vej i øjeblikket, og solen skinner i den grad på Old Trafford, men i League Cuppen voksede træerne alligevel ikke ind i himlen. Efter 5-0-sejren over Tottenham blev vi lidt overraskende sendt ud af Preston efter at have smidt en 1-0-føring, som McCabe havde sikret os efter ti minutter. 18-årige McCabe har bortset fra hans førnævnte udvisning i Champions League været forrygende i netop Champions League, hvor han har nettet fire gange.

Nu venter Chelsea på Stamford Bridge og City på Old Trafford i de næste to kampe. Med to sejre her vil det for alvor set lyst ud.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010