home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50621 gange)
Thygesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #150: 29 Nov 2011, 15:15 »

Har fulgt med i den her blog på sidelinien, og hvilken én! Virkelig en god og flot blog! Den har inspireret mig til at prøve det samme, er i anden sæson, og har købt Andre-Stegen fra Gladbach som reserve. Hvordan ser det ud med økonomi og gælden? For jeg mister 70 mio hver måned på gæld.. Så tænker jeg bare, at du må da snart have fjernet gælden? Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #151: 29 Nov 2011, 23:24 »

Har fulgt med i den her blog på sidelinien, og hvilken én! Virkelig en god og flot blog! Den har inspireret mig til at prøve det samme, er i anden sæson, og har købt Andre-Stegen fra Gladbach som reserve. Hvordan ser det ud med økonomi og gælden? For jeg mister 70 mio hver måned på gæld.. Så tænker jeg bare, at du må da snart have fjernet gælden? Smiley

Det får du svar på i næste opdatering. Wink

Jeg er glad for, at du følger med, og at jeg inspirer dig! Håber dit spil er lige som fedt som mit.  Smiley
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #152: 30 Nov 2011, 01:27 »

Fantastisk blog!
Håber du fortsætter længe endnu! Kun rosende ord kan gives - du sætter selv de tillægsord på, som du gerne vil have!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #153: 30 Nov 2011, 13:35 »


Gældfrie United nærmer sig ligamål nummer 100
16/03-2017

Selvom Chelsea fik ram på os i den næstsidste kamp inden jul, synes vi stadig at være enorme favoritter til at vinde både mesterskabet og FA Cuppen. Vi scorer rigtig mange mål, og efter 27 kampe i ligaen har vi nettet intet mindre end 88 gange.


TOPSCORERE
30 - Kevin Ingrey
14 - Will Barker
13 - Ravel Morrison

OPLÆGGERE
17 - Will Barker
16 - Ravel Morrison
12 - Toby Hughes

I en yderst frustrerende kamp for vores vedkommende vandt Chelsea med hele 4-1 over os. Pogba havde bragt os i front tidligt i kampen, men så begyndte Chelsea at vise skræmmende skarphed foran kassen. De scorede på næsten alle deres muligheder, mens vi brændte flere store chancer. Ud fra spil og chancer burde vi havde sikret en komfortabel sejr, men vi endte i stedet med at få en sæk.

Vi gjorde dog hurtigt op for det med 3-0 over City, 5-2 over Middlesbrough og 5-0 over Swansea i årets tre sidste kampe. Vi sluttede dermed 2016 af med manér, og det kunne vi blandt andet takke Ingrey for. Han scorede to gange imod Boro og fortsætter med at imponere. Angriberen er storfavorit til at snuppe topscorerprisen med 29 ligamål, hvilket er ni flere end Rooney, som er nummer to på listen.

I det nye år er det blevet til syv sejre i otte ligakampe, kun Arsenal har taget point fra os, da de udlignede vores 1-0-føring med et kvarter igen. Efter 27 runder har vi kun tabt point tre gange, hvilket har givet os et hul på 14 point ned til Chelsea.

Netop Chelsea har vi slået ud af FA Cuppen. Efter 0-0 på Old Trafford formåede mine yngre kræfter at snuppe en 1-0-sejr i omkampen. Barry Walker stod bag målet, der sikrede os billetten til 4. runde, hvor Stoke blev kørt over med 4-0. I 5. runde slog vi Portsmouth med 3-1, før Aston Villa heller ej kunne stoppe os, og med en 2-0-sejr er vi blevet klar til semifinalen på Wembley imod Swansea. Barry Walker har været FA Cuppens helt store profil med fem mål i fire kampe.

I Champions League har vi netop smadret Porto med 5-2 på eget græs, efter det var blevet til et fornuftigt 1-1-resultat i Portugal. Jeg har kun vundet Champions League en enkelt gang ud af fem mulige, og i år må turneringen være topprioritet. City og Tottenham er blevet slået ud i ottendedelsfinalern e, mens Wayne Rooneys Aston Villa minsandten stadig er i bowlen, når det inden længe bliver afgjort, hvem der møder hinanden i kvartfinalerne.

Og som overskriften antyder, er Manchester United endelig gældfrie. Klubben skylder ingen penge, og økonomien er i den grad i sikre hænder.
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #154: 30 Nov 2011, 14:06 »

SS af Ingrey? Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #155: 30 Nov 2011, 14:27 »

Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #156: 30 Nov 2011, 14:58 »

Utroligt at Ingrey har scoret så mange mål. Han er ikke noget særligt synes jeg.. Dog er han vildt hurtig, og det er nok en stor del af forklaringen Smiley
Logged

Manchester United

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #157: 30 Nov 2011, 15:08 »

Utroligt at Ingrey har scoret så mange mål. Han er ikke noget særligt synes jeg.. Dog er han vildt hurtig, og det er nok en stor del af forklaringen Smiley

Hans hurtighed og hans to foretrukne træk "Likes To Tro To Beat Offside Trap" og "Knocks Ball Past Opponent" må være næsten hele forklaringen. Men ja, det er lidt utroligt, at han allerede nu smadrer boldene i kassen og faktisk er bedre end Hernández, som har bedre stats end ham.
Logged

Super-EfB
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #158: 30 Nov 2011, 15:48 »

Det er jo fantastisk, at se hvor godt du gør det!
- Man får jo nærmest tanker tilbage på de fantastiske Busby Babes!

KUTGW!
Logged

Why don't city fuck off home?!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #159: 01 Dec 2011, 13:01 »

Fantastisk blog!
Håber du fortsætter længe endnu! Kun rosende ord kan gives - du sætter selv de tillægsord på, som du gerne vil have!

Det er jo fantastisk, at se hvor godt du gør det!
- Man får jo nærmest tanker tilbage på de fantastiske Busby Babes!

KUTGW!

Tusind tak, drenge! Smiley

Opdatering om sæsonafslutningen inden længe.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #160: 01 Dec 2011, 13:46 »


Suveræne United genvinder guldet i overlegen stil
21/05-2017

En altoverskyggende magtdemonstration i Premier League har cementeret Manchester Uniteds plads som Englands altdominerende mandskab. Det er klubbens syvende mesterskab på stribe og det sjette under min ledelse. Både pointantal samt scorede mål nåede op på trecifrede tal.

Efter kun fire pointtab blev det nemlig til hele 104 point, mens en konstant sprudlende offensiv sikrede en fantastisk målscorer på 119-26. En vidunderlig trekløver i form af Ingrey, Barker og Morrison var hovedårsagen til de mange mål. Til sammen leverede de 71 mål og 50 assists - og det var bare i ligaen. Der er ingen tvivl om, at de har en lang fremtid i klubben foran sig.

Vi holdt niveau i de sidste 11 ligarunder, hvor vi kun smed point ude imod City, hvor vi spillede 1-1. De tre mest nævneværdige kampe kom lige i træk fra den 18. til 29. april. Birmingham og Sunderland blev slået med 4-0, og Tottenham blev sendt hjem fra Old Trafford med en sæk på 5-0. Over de tre kampe scorede Ingrey seks mål, og heller ikke han mistede niveau på noget tidspunkt. Han endte på en klar første plads på ligaens topscorerliste med 39 mål, og han slog dermed Hernández' rekord på 38 ligamål fra den forrige sæson.

Efter vi havde sendt Porto ud af Champions League, skulle vi op imod Real Madrid. I en lige kamp på Bernabéu trak værterne det længste strå med en 2-0-sejr. 2-0-målet kom i overtidens tredje minut, og vi skulle hurtigt komme til at fortryde, at vi ikke var lige lidt mere koncentrerede i kampens slutning. På Old Trafford kom vi nemlig foran med 1-0 efter 78 minutter på mål af Valencia, og 1-0 havde været nok til forlænget spilletid, hvis Higuaín ikke havde scoret i de allersidste sekunder i det første opgør. Og en forlænget spilletid kunne vi sagtens have brugt, eftersom vi havde haft teten hele kampen igennem og faktisk burde have ført med mere end 1-0 efter flere store scoringsmuligheder. Men det blev ved 1-0, og vi måtte forlade Champions League.

I FA Cuppen nød vi heldigvis succes, og alt andet ville også have været en enorm skuffelse. Det blev hurtigt afgjort, at vi skulle skaffe os en ny billet til Wembley, da vi i semifinalen foran 90.000 tilskuere smadrede Swansea med 3-0. Barker, Welbeck og Hernandez var de tre scoringshelte. I finalen imod Ipswich skulle vi straks vise mindre effektivitet foran målet. Vi havde 21 afslutninger og flere store chancer igennem de 120 minutter, som vi måtte ud i, men bolden ville ikke i nettet. Ipswich havde heldigvis heller ikke fundet vej til netmaskerne på deres få chancer, og kampen måtte ud i en straffesparkskonkur rence. Her viste mine spillere til gengæld langt større skarphed end Ipswich. Det var allerede afgjort efter tre spark fra hver. Ingrey, Hughes og Morrison havde nettet for mit mandskab, mens Ipswich havde misset tre gange. Vi kunne løfte FA Cup-trofæet for fjerde gang under mit styre.

Det har været en fantastisk sæson, hvor mit unge hold har fejet næsten al modstand af banen på ligaen. Hele 15 britere fik i løbet af sæsonen mindst 10 optrædener for klubben. Det er mit mål at gøre klubben mere og mere britisk, og med Davison, Barnes, Cassidy, McCabe og Shanks bankende på førsteholdsdøren ser det lyst ud.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #161: 02 Dec 2011, 21:53 »

Wauw det er jo for vildt.. er det mon tid til at kalde bloggen for Toby Babes?? Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #162: 04 Dec 2011, 22:13 »

Wauw det er jo for vildt.. er det mon tid til at kalde bloggen for Toby Babes?? Thumbs Up

Haha, det ville være en ære.  Wink

Jeg takker!
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #163: 04 Dec 2011, 22:43 »

Af ren nysgerrighed - hvornår kan vi forvente en update?
Er gået død i mit eget save, så mangler lidt inspiration!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #164: 04 Dec 2011, 22:45 »

Af ren nysgerrighed - hvornår kan vi forvente en update?
Er gået død i mit eget save, så mangler lidt inspiration!

I kan forvente en opdatering i morgen. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010