home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50578 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #195: 09 Dec 2011, 20:43 »

Kom Barker op igennem eget akademi? Og er det muligt at få et par SS, af de store stjerne på holdet? :-)

Det gjorde han, ja. Du kan se de fleste af mine spillere i min forrige opdatering. Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #196: 09 Dec 2011, 21:16 »

Vildt med en score på 43-4. Burde næsten kun være muligt i spansk fodbold Peace
Håber virkelig at når du ikke gider det her save mere, at du ligger det op her i tråden. Du har virkelig formået det med at gøre holdet "engelsk".
Hvordan står det til med gælden? Synes ikke jeg har kunnet læse mig til noget der, og er du blevet overtaget eller sidder Glazer familien stadigvæk tykt på den trone?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #197: 09 Dec 2011, 21:35 »

Vildt med en score på 43-4. Burde næsten kun være muligt i spansk fodbold Peace
Håber virkelig at når du ikke gider det her save mere, at du ligger det op her i tråden. Du har virkelig formået det med at gøre holdet "engelsk".
Hvordan står det til med gælden? Synes ikke jeg har kunnet læse mig til noget der, og er du blevet overtaget eller sidder Glazer familien stadigvæk tykt på den trone?

Det er stadig Glazer. Jeg skrev om, at al gæld var væk i den her update:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=31567.msg960716#msg960716

Min økonomi er helt forrygende. Sidste sæson bød på en profit på næsten £50.000.000.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #198: 10 Dec 2011, 16:00 »

Vildt, at du kan holde motivationen!

Har personligt haft svært ved, at holde motivationen i FM12, da jeg simpelthen synes det er for let. Og efter 8 mesterskaber i træk, må du næsten være af samme overbevisning.

Til bloggen; bedste på siden lige nu, og i det sidste lange stykke tid. FLOT!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #199: 10 Dec 2011, 18:17 »

Vildt, at du kan holde motivationen!

Har personligt haft svært ved, at holde motivationen i FM12, da jeg simpelthen synes det er for let. Og efter 8 mesterskaber i træk, må du næsten være af samme overbevisning.

Til bloggen; bedste på siden lige nu, og i det sidste lange stykke tid. FLOT!

Det er også udelukkende på grund af min måde at spille med United, der holder mig kørende. At jeg ikke har købt en eneste spiller over 18 år, og at jeg arbejder på at gøre mit hold mere og mere britisk, holder min motivation oppe. Det er jo ikke fordi, at jeg gør det let for mig selv, men det kører sgu meget godt.

Og tusind tak for de pæne ord!
Logged

Sebastian Amstrup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #200: 13 Dec 2011, 17:17 »

Dette er en af de bedste blogs jeg har læst.   Thumbs Up

Har fulgt den lige fra starten, men har først fået oprettet en bruger nu, så du skulle da lige have en abb. Smiley

Thumps op!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #201: 13 Dec 2011, 17:23 »


En ny double
01/06-2019

Så fandt min ottende sæson i det nordlige England også sin afslutning, og det blev lidt af en kopi i forhold til den forrige sæson. Det endte med to trofæer, og vi måtte atter slutte sæsonen af på skuffende måde.

Vi holdt stand i ligaen, men vi formåede desværre ikke at gå igennem de 38 kampe uden nederlag. Den 27. april skulle det noget overraskende blive Newcastle, der stoppede vores fantastiske stime på 55 ligakampe uden nederlag. Det var selvfølgelig meget frustrerende, at det skulle ske i en hjemmekampe imod mindre gode Newcastle. Specielt fordi vi dominerede kampen og havde næsten fire gange så mange afslutninger som gæsterne, men også fordi deres scoring faldt i minut 90. Siden skulle vi også lide et nederlag ude imod City, men med et pointtotal på 98 kunne jeg ikke klage. Målscoreren på 108-17 var et højdepunkt. Vores defensiv har været helt, helt forrygende. Offensiven var heller ikke til at kimse af, og det er tredje sæson i træk, at vi scorer et trecifret tal.

Ingen kunne røre os i ligaen, men det var anderledes i Champions League. Twente og Schalke havde udnyttet, at jeg stillede med reserverne, og pludselig lå vi på 3. pladsen, inden gruppespillets sidste kamp imod Schalke. Tyskerne sendte chokbølger igennem Old Trafford med en scoring efter seks minutter, men to Ingrey-mål samt et enkelt fra Barker sikrede os heldigvis en 3-1-sejr, og så var vi klar til ottendedelsfinalern e.

I knockoutkampene viste vores sande styrke. Valencia fik ørerne i maskinen på Old Trafford i ottendedelsfinalens første kamp, hvor vi vandt 3-0, inden reserverne kunne gøre arbejdet færdig i Spanien ved kun at tabe 1-0. I kvartfinalen fik vi hævnet finalenederlaget fra sidste sommer, da vi samlet slog Lyon med 4-2 efter have tabt 2-0 i Frankrig. I semifinalen ventede et nyt fransk mandskab i form af Marseille. Med to mål var Barker stjernen i den første kamp, som vi vandt 4-2, inden McCabe tog overskrifterne i Frankrig med et hattrick, der var bag en 3-2-sejr.

Den tidligere United-stjerne
gjorde det af med os

Dermed var vi klar til min anden Champions League-finale på to år og min fjerde på otte. Som i 2014, hvor vi vandt turneringen, var modstanderen Bayern. Mit hold var noget svækket, eftersom jeg manglede Barker og Morrison, hvilket betød, at 20-årige Ross Shanks fik en plads i angrebet ved siden af Ingrey. Med 15 mål i denne sæson har Shanks imponeret voldsomt, og derfor blev han valgt fremfor Marchi. Bayern kom foran på et hjørnespark efter et kvarters spil, men siden da havde de ingenting at byde på. Vi satte os fuldstændig på kampen, men først i overtidens tredje minut gav vores massive overtag pote, da Hornby brød igennem og udlignede. Kampen skulle dermed i forlænget spilletid, men her svigtede vores skarphed desværre stadig, og det ved blev 1-1 efter 120 minutter. Efter en skudstatistik på 27-6 i vores favør ville et nederlag på straffespark være ekstra bittert, og sådan skulle det desværre ende. Hornby og Hughes missede fra mit hold, og så kunne den tidligere United-spiller, Nani, score på Bayerns femte spark, og tyskerne fik dermed deres hævn.

Vi vandt FA Cuppen for fjerde år i træk efter sejre over Derby, Southampton, Middlesbrough, Cardiff, Arsenal og Ipswich (i den rækkefølge). Kun Arsenal var en opgave, da vi måtte ud i straffesparkskonkur rence. Jeg var dog yderst tilfreds med mine spillere, som kæmpede bravt, til trods for - og måske også på grund af - Barnes' udvisning i kampens andet minut. I finalen var der allerede lukket og slukket i pausen, hvor vi førte 4-0 over Ipswich på mål Shanks, Morrison og McCabe (to). Desværre var det også her, at Barker pådrog sig sin skade, og det blev dyrt.

Sæsonens klare topscorer blev Robbie McCabe. Han levede i den grad op til, hvad han præsterede i den forrige sæson og nåede 32 sæsonmål. Ingey og Shanks fulgte op med henholdsvis 17 og 15 mål. Igen var der dog ingen, der kunne røre Will Barker. Han er en af Europas bedste spillere, hvis ikke den bedste. Han lagde op til imponerende 29 mål i denne sæson. De unge drenge, Davison og Walker, imponerede mig i forsvaret, og de var faktisk det typiske par i det centrale forsvar, blandt andet på grund af skader til Jones og Smalling. Jeg fik givet en masse spilletid til Shanks, Reilly, Ramirez, Ahmed og Heywood fra reserveholdet, og de gjorde det godt. 18-årige Ramirez havde en formidabel præstation i ligakampen imod Chelsea. Han var manden bag en flot 4-1-sejr med to mål og to assists.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2011, 19:24 af SirToby » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #202: 13 Dec 2011, 17:51 »

Du gør det fandme godt!
Og med sådan en stor trup, lå jeg lige mærke til at der kun var 2, der er under 7 i gennemsnitsbedømmel se!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #203: 13 Dec 2011, 19:07 »

Dette er en af de bedste blogs jeg har læst.   Thumbs Up

Har fulgt den lige fra starten, men har først fået oprettet en bruger nu, så du skulle da lige have en abb. Smiley

Thumps op!


Skide godt at høre, tak skal du ha'! Smiley

Du gør det fandme godt!
Og med sådan en stor trup, lå jeg lige mærke til at der kun var 2, der er under 7 i gennemsnitsbedømmel se!

Blandt andet en skidt Welbeck, som er blevet ødelagt af en skade. Han får ikke forlænget sin kontrakt. Smiley

Og mange tak!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #204: 14 Dec 2011, 16:18 »


Nye skud på stammen
01/10-2019

Så er der taget hul på nummer ni - min niende sæson i Manchester United. Målet er stadig at gøre klubben mere og mere britisk og stadigvæk kunne kæmpe med om de tre store titler, og i løbet af sommeren har jeg forstærket klubben med fire nye britiske ansigter:

     >> Robbie Alexander - £1.200.000 fra Hibernian
Jeg håber meget på, at Alexander kan udvikle sig til noget brugbart, for lige nu ligger jeg kun inde med McGrath og Moseley af britisk herkomst på backpladserne. Det er nok området, hvor jeg er tyndest besat, når det kommer til britiske spillere, og derfor er jeg glad for at have fundet Alexander.

     >> Aiden Whitehead - £13.000.000 fra Aston Villa
Whitehead er den mest lovende af min fire investeringer. Han er fyldt 17 for mindre end en måned siden, og under Fletchers vinger er han allerede begyndt at udvikle sig. Han bliver meget spændende at følge, men jeg måtte også punge op med et stort beløb.

     >> Keith Thompson - £1.000.000 fra Leiceter
Der skal arbejdes meget med hans teknik, og det var også kun hans hurtighed, som tiltrak mig. Men vi har før set en lignende spiller udvikle sig til en rigtig god førstesholdsspiller . Det er selvfølgelig Kevin Ingrey, der er tale om.

     >> Dan Bridcutt - £1.200.000 fra Southampton
For £1.2000.000 kan Bridcutt godt gå hen og blive et fantastisk køb. Han har alle muligheder for udvikle sig til en topangriber.
3-0 vs. City (n)
7-0 vs. Blackpool (h)
5-1 vs. Middlesbrough (a)
4-1 vs. Birmingham (h)
6-0 vs. Aston Villa (a)
2-0 vs. Fiorentina (h)
0-1 vs. Arsenal (h)
0-2 vs. Arsenal (a)
4-0 vs. Newcastle (a)

Udover de fire er der selvfølgelig stadig også Heywood, Moseley, Reilly og Ramirez, som jeg alle forventer får en fremtid i klubben. Sinclair fylder 24 om fem dage, og så vil han blive en fantastisk tutor for Heywood.

Sæsonen er skudt i gang, og vi har lagt ud som lyn og torden. Efter seks ligarunder har vi scoret intet mindre end 26 mål, og det er til trods for, at vi i hjemmekampen imod Arsenal måtte gå fra Old Trafford uden at have scoret. Blackpool, Middlesbrough, Birmingham, Aston Villa og Newcastle er alle blevet slagtet, og det har der været flere årsager til. Shanks er startet forrygende med to hattrick imod Blackpool og Birmingham, mens Barker har været helt ustyrlig med fem mål og otte assists.

Vi måtte lide et 1-0-nederlag til Arsenal, som i øvrigt også har slået også ud af League Cuppen med 2-0, men vi sidder stadig på første pladsen efter seks kampe. Vi har 15 point, City har 14. I Champions League har vi lagt godt fra land, og mine reserver fik sig en imponerende 2-0-sejr over Fiorentina på mål af Ahmed og Cassidy.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #205: 16 Dec 2011, 17:20 »

Du har givet mig inspiration til at starte et lignende save, dog med Liverpool i stedet Smiley
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: My United
« Svar #206: 18 Dec 2011, 15:49 »

Hvaså Toby, skal vi snart have en update? Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #207: 18 Dec 2011, 15:54 »

Du har givet mig inspiration til at starte et lignende save, dog med Liverpool i stedet Smiley

Lækkert at høre! Smiley

Hvaså Toby, skal vi snart have en update? Thumbs Up

Så la' gå da - opdatering indenfor en time. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #208: 18 Dec 2011, 16:30 »


Målamok
01/01-2020

Der er taget hul på et nyt årti, og United-fans verden over håber, at det bliver et lige så succesfuldt et som det foregående. Med ni mesterskaber ud af ti mulige har Manchester United har været suveræne siden 2010, og vi har også forladt år 2019 med manér.

73 mål i 19 ligakampe. Det er, hvad vi har præsteret. Vores offensiv har været fuldstændig vanvittigt sprudlende, og fortsætter vi i samme form, ender vi på 146 mål, hvilket er helt uhørt. Sejre som 7-0 over West Bromwich efter et hattrick hver fra Ingrey og McCabe og 5-0 over Cardiff efter et hattrick fra 19-årige Reilly har været store bidrag til den fantastiske målscorer, som lyder på 73-16. Defensiven er til gengæld ikke lige så god som i sidste sæson, hvor vi kun lukkede 17 mål ind. Det kommer næppe til at ske igen i år.



Efter otte flotte sæsoner i United
vender David de Gea snuden hjemad.
Den kommanderende målmand skifter
til den spanske gigant, Real Madrid.

Vi har otte point ned til Chelsea, og jeg nægter at tro på, at det bliver i år, at vi bliver væltet af guldpinden. Tottenham og Ipswich har formået at drille os, men sene mål fra mine spillere sikrede 2-2 imod førstnævnte og 3-3 imod sidstnævnte. Ellers har de største konkurrenter, Chelsea og City, ikke været i stand til at give os modstand. Chelsea fik en 4-1-sæk på Old Trafford, mens City tabte med 3-1, ligeledes på vores græs.

I Champions League rendte vi ind i en lussing i Italien, da Fiorentina slog os med 4-1 i femte runde af gruppespillet. Det gjorde mig dog ingenting, og vi endte på en overlegen første plads med syv point ned til nummer to. Mine reserver hentede blandt andet en flot 4-1-sejr over Standard efter to kasser fra Shanks. Paris Saint-Germain er modstanderen i ottendedelsfinalen. I 2015 sendte vi franskmændene ud med en samlet sig på 3-2 i samme runde.

Barker har som sædvanlig været en fantastisk oplægger med 14 assists i 13 optrædener, og på topscorerlisten ligger McCabe i spidsen med 20 mål. Ingrey og Shanks følger efter med henholdsvis 14 og 10 kasser. Vi har ikke været alt for heldige på skadesfronten, men Barker er heldigvis lige kommet tilbage efter en pause på halvanden måned. Hornby har derimod brækket benet. Den utrættelige midtbanespiller spillede sidst den 6. oktober og har stadig to-tre måneders pause foran sig.

Desuden har jeg solgt de Gea til Real Madrid for £10.000.000, og dermed er Heywood nu officielt andenmålmand. En Heywood, som i øvrigt er i gang med en rivende udvikling, siden Sinclair blev hans læremester.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #209: 19 Dec 2011, 16:26 »


Nummer fem
01/06-2020

Efter to tabte finaler i træk blev tredje gang lykkens gang: Manchester United er atter Europas bedste klubhold efter en 1-0-sejr over Real Madrid på Stadion Slaski i Chorzow.

Liverpool har længe haft håneretten, hvad angår flest europæiske titler, men det var blandt andet dem, som vi slagtede på vejen til triumfen. Efter en overlegen samlet sejr på 4-1 over Paris Saint-Germain i ottendedelsfinalen blev det til en endnu mere suveræn sejr over Liverpool i kvartfinalen. Liverpool førte ellers 2-1 på Anfield efter 67 minutter, men så skulle Barker udligne på straffespark, og i overtidens tredje minut bragte verdensklassespille ren os også på sejrskurs. I overtidens femte minut blev det endnu værre for Liverpool med Pogbas scoring til slutresultatet 2-4.


United-fans slipper endeligt med at se på
Fowlers fem fingre efter deres femte triumf
i Europas største klubturnering. Nu jagter de røde
djævle den sjette.

Otte dage senere på Old Trafford satte vi de sidste søm i kisten med en imponerende 5-0-sejr efter en ny strålende præstation fra Barker. Liverpool var blevet tæsket ud af Champions League med et samlet nederlag på 9-2. Takterne fortsatte i semifinalen, hvor publikummet på Old Trafford igen oplevede en 5-0-sejr til mine tropper. Denne gang var det Lyon, der fik ørerne i maskinen, og efter en 2-1-sejr i Frankrig blev tingene også sat på plads denne gang, da returkampen blev spillet.

Den 23. maj 2020 tørnede vi sammen med Real Madrid i Polen til finalekampen. Spanierne havde to tidligere United-spillere på holdkortet i form af de Gea og Ronaldo, men ingen af dem formåede at vise sig frem. Det var for det meste en meget nervøs kamp, og kampens enlige mål blev først sat ind i minut 75. Det var selvfølgelig Will Barker, som stod bag sejrsmålet.

En fuldstændig utrolig sæson fra Barker kulminerede i Champions League-finalen med hans mål. Selvom den kreative midtbanespiller var skadet i løbet af sæsonen, endte han alligevel på 26 mål og 37 assists, og han er selvfølgelig blevet kåret til Europas bedste fodboldspiller.

Jeg vandt klubbens tredje treble. Med 30 sejre, seks uafgjorte og to nederlag blev ligaen vundet i suveræn stil, og min offensiv holdt niveau og endte på helt uhørte 140 ligamål. I FA Cuppen mødte vi aldrig rigtig stor modstand og kunne stille og roligt spille os til guldet efter sejre over Southampton, Accrington, Birmingham, Sunderland, Reading og Cardiff. Ingrey og Barker scorede de to mål i vores 2-1-sejr over Cardiff i finalen på Wembley.

Når Fábio til sommer ender en gloværdig United-karriere og skifter til Barcelona på en fri transfer, ville der kun være fire ikke-britere tilbage i truppen i form af Rafael, Bauer, Pogba og Hernandez. Det glæder mig, at klubben præsterer så forrygende, selvom jeg er i gang med en overgang til en trup bestående 100 % af britiske spillere.

Mine unge drenge bliver ved med at tage større og større ansvar. McCabe er kun 21 år, men det er ham, jeg regner med scorer mine mål. Moseley er kun 20 år, men i år har han fået 36 kampe for klubben og har været mit hyppigste valg på højre backen. Barker er ikke en gang fyldt 24 endnu, og i forsvaret kan man ikke sige, at Davison, Cassidy og Walker skuffer. Og nu skal jeg også til at tænke på at give kun 17-årige Wihtehead flere kampe efter en imponerende debutsæson med fire mål og fire assists. Og han er ikke den eneste, som presser sig på...
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010