home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 948 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 52067 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #60: 04 Nov 2011, 22:38 »

Tillykke med mesterskabet!

Det er ingen skam, at ryge ud til Barcelona, som i den grad er et overlegent hold i Football Manager. Jeg følger med i denne blog, fordi den er fantastisk skreven, men mindst lige så meget fordi jeg elsker din trang til at bruge de unge. En trang jeg selv har, men som dog ikke har udmøntet sig lige så flot, som i din situation.

Kunne man lokke et screenshot af Ravel Morrison og Poul Pogba ud af dig?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #61: 04 Nov 2011, 23:25 »

Tillykke med mesterskabet!

Det er ingen skam, at ryge ud til Barcelona, som i den grad er et overlegent hold i Football Manager. Jeg følger med i denne blog, fordi den er fantastisk skreven, men mindst lige så meget fordi jeg elsker din trang til at bruge de unge. En trang jeg selv har, men som dog ikke har udmøntet sig lige så flot, som i din situation.

Kunne man lokke et screenshot af Ravel Morrison og Poul Pogba ud af dig?

Mange tak for nogle dejlige ord! Smiley

Og selvfølgelig kan du få SS af de to: Pogba - Morrison. Jeg glæder mig voldsomt til at blive ved med at følge deres udvikling. De burde stadig have rigeligt med tid til at udvikle sig endnu, og i øjeblikket har de begge tre og en halv stjerne i potentiel ability.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #62: 04 Nov 2011, 23:28 »

Mange tak for nogle dejlige ord! Smiley

Og selvfølgelig kan du få SS af de to: Pogba - Morrison. Jeg glæder mig voldsomt til at blive ved med at følge deres udvikling. De burde stadig have rigeligt med tid til at udvikle sig endnu, og i øjeblikket har de begge tre og en halv stjerne i potentiel ability.
De er rimelig skarpe allerede nu, begge to. Især Pogba virker eminent god. Jeg har selv nogle af de samme planer med Josh McEachran, men nu må vi se, jeg synes ikke han er nær så god, som dine to talenter her. Det bliver meget spændende at følge Pogba og Morrison videre hen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #63: 04 Nov 2011, 23:33 »

De er rimelig skarpe allerede nu, begge to. Især Pogba virker eminent god. Jeg har selv nogle af de samme planer med Josh McEachran, men nu må vi se, jeg synes ikke han er nær så god, som dine to talenter her. Det bliver meget spændende at følge Pogba og Morrison videre hen.

Hvis du fra start af har sat Lampard, Ramires eller Essien (eller hvem Chelsea ellers har af midtbanespillere med høj determination) på ham som tutor, så burde der vel gemme sig en topspiller i McEachran.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #64: 04 Nov 2011, 23:37 »

Hvis du fra start af har sat Lampard, Ramires eller Essien (eller hvem Chelsea ellers har af midtbanespillere med høj determination) på ham som tutor, så burde der vel gemme sig en topspiller i McEachran.
Lampard var tutor for McEachran, men McEachran synes ikke rigtig, at han lærte noget. Der var for stor forskellig i personligheden. Men problemet med McEachran er netop, at han skiller sig ud i min trup, og ingen rigtig ligner ham, hvis vi taler om personlighed. Jeg er dog ret sikker på, at McEachran bliver fast spiller for mig i fremtiden. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #65: 05 Nov 2011, 12:22 »


Opsummering på youngsters
01/06-2013

Ligesom efter sidste sæson bringer jeg her en opsummering på, hvordan de syv unge spillere, jeg præsenterede i starten af sæsonen, udviklede sig på de forgangne 11 måneder:

Mats Dæhli
Corners + 1
Dribbling + 1
Finishing + 1
First Touch + 1
Free Kick Taking + 1
Long Shots + 1
Long Throws + 1
Marking + 1
Passing + 1
Penalty Taking + 1
Technique + 1
Anticipation + 1
Composure + 1
Concentration + 1
Creativity + 2
Decisions + 1
Determination + 1
Off The Ball + 1
Positioning + 1
Teamwork + 1
Work Rate + 1
Acceleration + 1
Agility + 1
Balance + 1
Jumping + 1
Pace + 1
Stamina + 2
Strength + 3


Paul Pogba
Corners + 1
Dribbling + 1
First Touch + 1
Marking + 1
Passing + 2
Penalty Taking + 1
Technique + 1
Composure + 1
Concentration + 1
Creativity + 1
Decisions + 1
Influence + 1
Positioning + 2
Work Rate + 1
Pace + 1
Stamina + 1


Ravel Morrison
Finishing + 1
First Touch + 1
Free Kick Taking + 1
Heading + 1
Long Shots + 2
Marking + 1
Passing + 1
Penalty Taking + 1
Tackling + 1
Technique + 1
Anticipation + 1
Concentration + 1
Creativity + 1
Decisions + 1
Determination + 2
Influence + 2
Off The Ball + 1
Positioning + 2
Teamwork + 1
Work Rate + 1
Acceleration + 1
Jumping + 1
Pace + 1
Stamina + 1
Strength + 2


Jack Barmby
Corners + 1
Crossing + 1
Dribbling + 1
First Touch + 1
Free Kick Taking + 1
Heading + 1
Long Shots + 1
Marking + 1
Passing + 1
Penalty Taking + 1
Tackling + 1
Technique + 1
Anticipation + 1
Composure + 2
Concentration + 1
Creativity + 1
Decisions + 1
Determination + 3
Off The Ball + 1
Positioning + 1
Teamwork + 1
Work Rate + 1
Acceleration + 1
Agility + 1
Balance + 1
Jumping + 1
Stamina + 1
Strength + 2


Karl Sinclair
Aerial Ability + 1
Command Of Area + 1
Communication + 1
First Touch + 1
Handling + 1
Kicking + 1
One On Ones + 1
Reflexes + 1
Throwing + 1
Anticipation + 1
Composure + 1
Creativity + 1
Decisions + 1
Influence + 1
Teamwork + 1
Acceleration + 1
Agility + 1
Balance + 1
Jumping + 1
Stamina + 1
Strength + 3


Will Barker
Dribbling + 1
Finishing + 1
First Touch + 2
Heading + 1
Long Shots + 1
Marking + 2
Passing + 1
Technique + 1
Anticipation + 1
Composure + 1
Concentration + 2
Creativity + 1
Decisions + 1
Determination + 2
Influence + 1
Off The Ball + 1
Positioning + 1
Work Rate + 2
Acceleration + 1
Agility + 1
Balance + 1
Pace + 2
Stamina + 2
Strength + 2


Tony Trindade de Vilhena
Corners + 1
First Touch + 1
Free Kick Tacking + 1
Long Shots + 1
Long Throws + 1
Passing + 1
Penalty Taking + 1
Anticipation + 1
Concentration + 1
Decisions + 1
Determination + 2
Influence + 1
Off The Ball + 1
Positioning + 1
Teamwork + 1
Work Rate + 1
Agility + 1
Balance + 1
Jumping + 1
Stamina + 2
Strength + 1
Logged

Aaskov79
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #66: 06 Nov 2011, 12:05 »

Det er en super cool blog, du har gang i her. Har aldrig rigtig fuldt med i nogen tidligere, men din fanger da virkelig.
Det gør det så heller ikke ringere det er United, den handler om. Men forsæt endelig, den er fantastisk.
Logged

DonŽt take life too serius, you will never get out of it alive!!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #67: 06 Nov 2011, 13:58 »

Det er en super cool blog, du har gang i her. Har aldrig rigtig fuldt med i nogen tidligere, men din fanger da virkelig.
Det gør det så heller ikke ringere det er United, den handler om. Men forsæt endelig, den er fantastisk.

Det glæder mig, at du synes om den! Smiley

Opdatering inden længe.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #68: 06 Nov 2011, 14:16 »


Det nye kuld
01/07-2013

En ny sæson står for skud, og det betyder selvfølgelig også, at nye talenter banker på døren. I år kan jeg præsentere jer for hele 14 spillere , som jeg ser et lys i (min assistent, Mike Phelan, har vurderet spillernes potentiel ability med stjerner, hvor de lyse stjerner er halve stjerner):

***** Karl Sinclair
***** Daryl Hornby
***** Will Barker
***** Barry Walker
***** Ollie Cowen
***** Leon Walker
***** Toby Hughes
***** Tony Trindade de Vilhena
***** Kevin Ingrey
***** Jack Barmby
***** Lee Grant
***** Mats Dæhli
***** Adnan Januzaj
***** Joe Rothwell


I kender Karl Sinclair, som jeg stadig har enorme forventninger til. Han er efterhånden på niveau med Lindegaard, og han vil helt sikkert få kampe i denne sæson.

I løbet af sidste sæson havde jeg selvfølgelig konstant mine scouts ude og finde mine næste kometer, og det kastede Leon Walker, Toby Hughes, Ollie Cowen og Barry Walker af sig. De kostede mig næsten £10.000.000. Førstnævnte var tiltrængt, fordi han er forsvarsspiller, og indtil videre har jeg ikke haft nogle for alvor lovende af den slags. Forhåbentlig udvikler han sig godt nok til at kunne erstatte Ferdinand inden længe.

Men Toby Hughes og Barry Walker er måske de to mest interessante køb. Hughes kaldes den nye Glenn Hoddle, mens Walker er døbt den nye Paul Gasgoigne, hvilket jeg i særdeleshed synes er spændende.

Daryl Hornby er også ny mand, efter jeg hentede ham ind som youth candidate, mens Will Barker, som ligesom Hornby har fire stjerner, allerede nu ligner en habil spiller på den offensive midtbane.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 14:19 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #69: 07 Nov 2011, 11:48 »


Ringe og turbulent start
01/11-2013

Starten på min tredje sæson i Manchester United er bestemt ikke gået, som jeg havde håbet. Efter ni ligarunder ligger vi allerede hele ti point efter 1. pladsen, som Manchester City med en uhyggelig start har sat sig fuldstændig på. Spillet flyder ikke på samme måde længere, og vi har helt usædvanligt allerede tabt point to gange på hjemmebane. Og så har en vis Wayne Rooney givet en unødvendig uro på holdet i sæsonens første måneder.
KAMPE
vs. Chelsea (n) 0-2
vs. Reading (a) 4-0
vs. Fulham (h) 1-1
vs. Wigan (h) 4-0
vs. Everton (a) 1-2
vs. Panathinaikos (a) 5-0
vs. Tottenham (h) 1-1
vs. Aston Villa (h) 0-1
vs. Aston Villa (a) 1-2
vs. HJK (a) 3-1
vs. Newcastle (h) 2-0
vs. Stoke (a) 4-2
vs. Marseille (a) 0-2
vs. Birmingham (a) 3-1

I juli måned henvendte min topscorer fra mine to første sæsoner i klubben sig til mig og fortalte, at han savnede udfordringer i klubben og ønskede et skifte. Jeg fortalte ham selvfølgelig, at det her hold stadig har meget at byde på, men han ville ikke lytte. Han ønskede at blive sat på transferlisten, og det accepterede jeg. Efter nogle måneder var jeg blevet særdeles træt af hans dårlige moral, og jeg begyndte at tilbyde ham til klubber. Netop det gjorde dog et eller andet ved Rooney. Pludselig ville han ikke længere væk, og jeg accepterede hans ønske om at blive sat af transferlisten. Hans opførsel har været svær at acceptere, men i sidste ende er det nok det bedste, at jeg beholder ham i klubben, da han uden tvivl er en af holdets bedste spillere og samtidig er yderst vigtig for klubbens udvikling.

Med den moral Rooney havde, havde jeg ikke lyst til at bruge ham, og han missede de tre første kampe i ligaen. Det har måske også spillet en rolle i den dårlige start på sæsonen, hvor vi har tabt point hjemme imod Fulham og Tottenham og lidt nederlag ude imod Everton og Aston Villa. Heldigvis er vi med tre sejre i de sidste tre ligakampe ved at komme tilbage på sporet.

Desuden blev det ikke til min tredje Community Shield-titel, da mine spillere simpelthen var for ineffektive, da Chelsea slog os med 2-0 på Wembley. I Champions League har det set noget bedre ud med skarpheden foran kassen efter en 5-0-sejr over Panathinaikos og en 3-1-sejr over HJK. Imod sidstnævnte stillede jeg et utroligt ungt hold, hvilket betød, at jeg for anden gang var med til at slå en Champions League-rekord. I sidste sæson blev Will Barker den yngste målscorer i turneringen nogensinde, men i kampen imod HJK blev den slået af 16 år og 120 dage gamle Daryl Hornby. Barker var sjovt nok en anden målscorer i kampen.

I øvrigt har jeg hentet flere unge ansigter til klubben. 18-årige René Veerman er hentet i Genk, og 15-årige Scott Cassidy er købt for næsten en million pund i Dundee United. De begge er forsvarsspillere, hvilket jeg netop har været på udkig efter, da jeg har været lidt tynd besat på det område, hvad angår mine yngre spillere.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #70: 07 Nov 2011, 17:06 »


Manchester United er tilbage
02/12-2013

En fantastisk november måned og en vidunderlig start på december har talt sit tydelige sprog: Manchester United er i den grad ovenpå igen efter en skidt sæsonstart.
KAMPE
vs. Cardiff (h) 6-0
vs. Marseille (h) 2-0
vs. Chelsea (h) 2-0
vs. Man City (a) 2-1
vs. Panathinaikos (h) 2-0
vs. Liverpool (h) 3-0

TOPSCORERE
5 - Danny Welbeck
5 - Javier Hernández
5 - Wayne Rooney

OPLÆGGERE
5 - Ravel Morrison
5 - Nani
4 - Anderson

Med fire sejre i ligaen siden sidst er vi nu oppe på syv ligasejre i træk, hvilket er tilfredsstillende. Men hvad, der gør det endnu mere tilfredsstillende, er, at vi har sejret over Chelsea og Liverpool på Old Trafford, mens vi drog til den lyseblå del af Manchester og kom hjem med tre point efter en vigtig 2-1-sejr City. Nani og Rooney vendte 0-1 til 2-1 imod ligaens 1'er, og sejren har bidraget gevaldigt til, at Citys forspring nu er halveret til fem point. Senest stod Vidic, Morrison og Anderson så bag en forrygende 3-0-sejr over Liverpool. At vi med spillere som Sinclair og Veerman i startopstillingen tilintetgjorde Cardiff med 6-0 var også ganske begejstrende. Young var i hopla i opgøret med tre kasser, hvilket var yderst usædvanligt, da han meget sjældent finder vej til netmaskerne. I de forrige to sæsoner har han i alt blot scoret fem mål.

Med sejre over Marseille og Panathinaikos er billetten til ottendedelsfinalern e i Champions League kommet i hus, men i øjeblikket ligger vi dog kun på 2. pladsen i gruppen, fordi Marseille har scoret et enkelt mål mere end os. En stor sejr over HJK i sidste gruppekamp burde være nok til at overtage 1. pladsen fra franskmændene. I ligaen ser det straks sværere ud med hensyn til at erobre 1. pladsen. Godt nok har vi som sagt indhentet fem point på City, men der er stadig fem op, og der er også Aston Villa og Arsenal at tage hensyn til. Førstnævnte ligger højst overraskende på 2. pladsen, fire point efter City.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #71: 08 Nov 2011, 16:35 »

I øvrigt har jeg hentet flere unge ansigter til klubben. 18-årige René Veerman er hentet i Genk, og 15-årige Scott Cassidy er købt for næsten en million pund i Dundee United. De begge er forsvarsspillere, hvilket jeg netop har været på udkig efter, da jeg har været lidt tynd besat på det område, hvad angår mine yngre spillere.
Citat


Rene Veerman ser meget lovende ud. Hvor mange stjerner har han nu og i potential ability ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #72: 08 Nov 2011, 20:23 »


I øvrigt har jeg hentet flere unge ansigter til klubben. 18-årige René Veerman er hentet i Genk, og 15-årige Scott Cassidy er købt for næsten en million pund i Dundee United. De begge er forsvarsspillere, hvilket jeg netop har været på udkig efter, da jeg har været lidt tynd besat på det område, hvad angår mine yngre spillere.


Rene Veerman ser meget lovende ud. Hvor mange stjerner har han nu og i potential ability ?

Ja, han ser nemlig lovende ud. Jeg er ret sikker på, at han har en fremtid i klubben. Han bliver også kaldt den nye Philippe Albert, en tidligere belgisk landsholdsspiller, som blandet andet spillede i Newcastle. Jeg har netop udlejet ham til Middlesbrough, så jeg kan ikke se, hvor mange stjerner han er vurderet til. Er dog ret sikker på, at han har tre og en halv stjerne i potentiel ability.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #73: 08 Nov 2011, 20:50 »


United atter på 1. pladsen
01/03-2014

Manchester United virker ustoppelige i øjeblikket. Siden den 28. september, hvor holdet tabte 2-1 til Aston Villa, er det blevet til 17 sejre og tre uafgjorte kampe i ligaen, hvilket også betyder, at der i den grad er kommet liv i mesterskabskampen igen efter Citys suveræne start. Det står imellem de to Manchester-klubber, som ligger á point efter 26 runder.
Kampe siden sidst
Ligastilling

TOPSCORERE
13 - Wayne Rooney
9 - Javier Hernández
7 - Ravel Morrison

OPLÆGGERE
13 - Nani
9 - Anderson
8 - Ravel Morrison

Siden sidst har vi kun tabt point ude imod Arsenal og Tottenham, hvilket overhovedet ikke er verdens undergang, men at vi har tabt point hjemme imod Reading er særdeles skidt. Vi formåede ikke at udnytte den statistik, der sagde 22-3 i vores favør, og så er det svært at løbe af sted med tre point. Men udover det har jeg ikke kunne klage. Der er blevet scoret en masse mål, hvor 4-0-sejrene imod West Brom og Sunderland samt 5-2-sejren over Ipswich er mest bemærkelsesværdige. Senest blev det til tre meget vigtige point, da Paul Pogba med et mål i minut 89 sikrede sejren ude over Newcastle, som lige præcis sikrede os 1. pladsen. Vi har en målscorer, der er to mål bedre end Citys, og derfor ligger vi nummer et.

I Champions League vandt vi 1. pladsen i sidste runde med en 1-0-sejr over HJK, mens Marseille tabte i Grækenland. Det betød, at vi skulle møde en 2'er, og vi trak den måske nemmeste i form af skotske Rangers. Men skotterne har måske overrasket os en lille smule. De tog minsandten en 1-0-sejr på hjemmebanen i det første opgør i ottendedelsfinalen og brød en stime på 25 ubesejrede kampe fra vores side. Vi var hamrende uskarpe foran Rangers' mål, og det kostede gevaldigt. Billetten til kvartfinalen synes nu ikke længere så sikker.

I FA Cuppen er vi efter sejre over Plymouth, Sunderland og Birmingham klar til 6. runde, hvor vi skal op imod Reading eller Everton på udebane. Vi var ellers i lidt problemer i hjemmekampen imod Sunderland, men blandt andet en scoring fra Ravel Morrison sikrede os videre avancement. Og netop Morrison har været fantastisk i den her sæson. Han har lavet syv mål og otte oplæg, og han har også scoret sit første hattrick for klubben. Det skete i ligakampen imod Watford.

12 ligakampe resterer, blandt andet fire kampe imod Chelsea, City, Arsenal og Liverpool, som ligger lige i streg, og netop den periode bliver nok meget afgørende for, hvor guldet ender i år.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #74: 09 Nov 2011, 15:10 »


Vanvittig spænding til det sidste
01/05-2014

Sjældent har jeg oplevet så intens og vanvittig sæson som denne. Marts og april måned har i alt budt på intet mindre end 16 kampe, og der har i den grad været noget at se til, og jeg har ikke kunne sætte en holdopstilling uden at tænke på den næste kamp. Der har været brug hver og en af mine spillere. De 16 kampe forløb som følgende:

2. marts - 22. marts
vs. Stoke (h) 2-0
vs. Cardiff (a) 0-1
vs. Birmingham (h) 1-1
vs. Rangers (h) 4-0 (CL)
vs. Reading (a) 0-0 (FA Cup)


Denne periode kunne jeg ikke være tilfreds med, hvis man ser bort fra 4-0-sejren over Rangers i en kamp, hvor vi endelig fandt skarpheden foran kassen, og to Anderson-mål samt et mål hver fra Rooney og Welbeck sendte os videre til kvartfinalen i Champions League.

Men kampene imod Cardiff, Birmingham og Reading efterlod mig meget frustreret. Imod Cardiff sad vi på tingene, men kunne ikke få scoret, og i stedet scorede Rafael et latterligt selvmål kort før tid, og vi led dermed et meget skidt nederlag i mesterskabskampen. Otte dage senere manglede effektiviteten atter, og fem åbne målchancer kastede blot et enkelt mål af sig, da Birmingham hentede et point på Old Trafford. Og en omkamp i FA Cuppen var det sidste, vi manglede med det stramme program, vi havde, men ikke en gang 27 afslutninger mod Reading-målet kunne give bare én scoring, og derfor måtte vi efter 0-0 ud i en omkamp.

26. marts - 14. april
vs. Chelsea (a) 5-1
vs. Man City (h) 2-0
vs. Porto (h) 2-0 (CL)
vs. Liverpool (a) 0-2
vs. Porto (a) 1-3 (CL)
vs. Arsenal (h) 2-1


Og nu ventede så perioden med de mange topkampe, og jeg kunne vel ikke klage over udfaldet. Det startede fantastisk med sæsonens bedste præstation, da Chelsea ikke fik et ben til jorden på deres egen hjemmebane, hvor vi sejrede med 5-1.
Samme dag tabte City hjemme til Fulham, og da vi tre dage senere selv besejrede bysbørnene med 2-0 efter scoringer af Rooney og Welbeck, var vi pludselig tilbage i guldkampen efter de dumme pointtab imod Cardiff og Birmingham.

Liverpool formåede at besejre os efter en skidt indsats fra vores side, inden Vidic den 13. april scorede det, der måske kan gå hen og blive en af sæsonens vigtigste mål. I det fjerde minuts overtid headede han et hjørnespark i kassen til 2-1 over Arsenal og sikrede os tre vitale point.

Fem dage forinden scorede Rooney dog også et mål, der kan kandidere til sæsonens vigtigste. Efter en komfortabel 2-0-sejr hjemme på Old Trafford over Porto i Champions League-kvartfinalen, gik mine spillere ud og spillede en glimrende returkamp, men problemet var, at Porto efter den ordinære spilletid førte 2-0. Efter 100 minutters spil kom de også foran 3-0, og jeg var ved at rive håret af mig selv.

Vi havde været bedre end portugiserne, men var alligevel bagud med tre mål. Men så - da alt håb syntes ude, og uret netop havde rundet 120 minutter - kom Rooney først på et Rafael-indlæg og bankede reduceringen i kassen, som betød, at vi gik videre til semifinalen på udebanemål.

16. april - 30. april
vs. Reading (h) 2-0 (FA Cup)
vs. Fulham (n) 2-1 (FA Cup)
vs. Liverpool (a) 1-1 (CL)
vs. Sunderland (h) 1-0
vs. Liverpool (h) 1-0 (CL)


Nu ventede så en periode med afgørende betydning for sæsonens helhedsindtryk. Der var nemlig chance for at avancere til to finaler. I FA Cuppen følte jeg mig nødsaget til at spare nogle af mine spillere, og det betød, at mine yngre spillere kom i spil. Det var et sats, men det skulle vise sig at lykkedes. Sinclair, Hornby, Dæhli, Cowen og Walker var i startopstillingen, da mit hold sejrede hjemme over Reading i kvartfinalen, og jeg havde 15-årige Cassidy, 16-årige Hornby, 17-årige Barker og 18-årige Sinclair med i min line-up, da billetten til finalen blev sikret efter en 2-1-sejr over Fulham på Wembley. Det var helt fantastisk, at det kunne lade sig gøre, og at jeg samtidig fik sparet en stor del af mine vigtigste spillere. I finalen venter Tottenham.
Ligastilling

TOPSCORERE
22 - Wayne Rooney
10 - Javier Hernández
9 - Danny Welbeck

OPLÆGGERE
14 - Nani
10 - Anderson
9 - Ravel Morrison

I Champions League-semifinalen stod Anderson med en udligning kort før pausen imod Liverpool for et godt udgangspunkt forud for returkampen. Og den omvendte kamp på Old Trafford, hvor 100.000 mennesker var på plads, startede forrygende for os. Der var spillet 11 minutter, da Nani scorede et drømmemål fra distancen og bragte os i front. Men kort tid før uret rundede den halve time dummede Rooney sig gevaldigt. Han gik alt for voldsomt ind i en tackling og blev præsenteret for det røde kort. Heldigvis kom udvisningen ikke til at betyde det store. Mine spillere gjorde det fantastisk, og Liverpool fik aldrig åbnet vores defensiv op, hvorfor vi fortjent kunne fejre 1-0-sejren og avancementet til Champions League-finalen, hvor Bayern München 15 år efter den legendariske 1999-finale får chancen for revanche.

Med en 1-0-sejr over Sunderland er spændingen intakt i ligaen. City ligger på 1. pladsen med to point ned til os, men vi har en kamp ekstra i hånden og kan altså selv afgøre det. Ipswich, Watford, West Brom og Swansea venter i de sidste fire kampe. Spændingen er kolossal.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010