home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50714 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #90: 16 Nov 2011, 19:16 »


Birmingham ender Uniteds sejrsstime
27/04-2015

14 sejre var det blev til i de forrige 14 ligakampe inden opgøret imod Birmingham for to dage siden. Et Champions League-brag imod Real Madrid venter den 28. april, hvorfor jeg sparede de største navne og blandt andet stillede med René Veerman og Pereira i forsvaret og Ferry Veerman i angrebet. Det kom til at koste, og et utroligt effektivt Birmingham-hold havde inden 46 minutters spil scoret hele fire gange på Old Trafford. Udvisninger til både René Veerman og Pogba hjalp ikke på det, men det blev trods alt til to mål scoret af Welbeck og Ferry Veerman.
TOPSCORERE
33 - Javier Hernández
13 - Wayne Rooney
11 - Ravel Morrison

OPLÆGGERE
14 - Antonio Valencia
13 - Will Barker
12 - Javier Hernández

Kampe siden sidst
Ligastilling


Selvom nederlaget endte vores ubesejrede stime i ligaen på 24 kampe, er jeg relativt ligeglad med, at det ikke blev til nogen point imod Birmingham. Vi har været fantastiske, og ingen har kunne komme i nærheden af os. Heller ikke Tottenham og Liverpool, som begge fik fornøjelsen af os på eget græs, men som også begge måtte se sig tabe. Med fire runder igen tør jeg godt sige, at mesterskabet er hjemme. Vi har otte point ned til City, og med Blackburn, Stoke, Cardiff og Blackpool ventende i de sidste fire ligakampe, kan mine reserver uden problemer sikre de sidste påkrævede point til at vinde guldet.

Vi har fået Morrison igen efter hans langtidsskade, men han måtte dog lige igennem en ny skade, inden han var helt klar igen. Han fik comeback de 28. januar, men pådrog sig få dage senere en ny skade, som holdt ham ude i en måned. Siden har han heldigvis været skadesfri, og han var med en scoring med at til at smide Paris Saint-Germain ud af Champions League, da vi efter 0-0 i Paris vandt med 3-2 på Old Trafford og sikrede videre avancement til kvartfinalen. Her blev det til en ny samlet 3-2-sejr, denne gang over franske Marseille. Derfor er vi nu klar til semifinalen, hvor Real Madrid venter. De spanske hold har været ekstraordinære i Champions League i år, og i den anden semifinale mødes Barcelona og Bilbao.

Vi dummede os i FA Cuppen. I 5. runde mødte vi Birmingham og virkede sikre på at gå videre til næste runde efter to tidlige scoringer. Men Birmingham viste utrolig moral og kom tilbage og tvang os ud i en omkamp, som de vandt efter at have udlignet vores 1-0-føring efter 70 minutter og scoret sejrsmålet i overtiden.

Mesterskabet er hjemme - nu venter Champions League. Kan vi genvinde trofæet? Det bliver svært, for Real Madrid og Ronaldo venter i semifinalen, inden Barcelona og Messi højst sandsynligt vil blive modstanderen i en eventuel finale.
Logged

vard
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #91: 16 Nov 2011, 20:06 »

Stor fan af din blog, har selv lavet et United save med de samme principper som dig.


det er  utroligt at se hvordan du har fået Ravel Morrison til at præstere.

RESPEKT!
« Seneste Redigering: 16 Nov 2011, 20:10 af vard » Logged

"When I looked down the leg was lying one way and my ankle was pointing towards Hong Kong - so I knew I was in serious trouble."

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #92: 17 Nov 2011, 13:46 »

Stor fan af din blog, har selv lavet et United save med de samme principper som dig.


det er  utroligt at se hvordan du har fået Ravel Morrison til at præstere.

RESPEKT!

Godt at høre, at mit spil inspirerer! Tak for kommentaren. Smiley

Sæsonen er slut, opdatering inden længe.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #93: 17 Nov 2011, 14:20 »


Fem i streg
30/05-2015

Selvom der blev bragt unødvendig spænding ind i mesterskabskampen, endte vi alligevel med en komfortabel 1. plads med seks point ned til City. Vi havde pludselig tabt tre kampe i træk imod svage modstandere, og med to runder igen var vores otte point-forspring reduceret til to point.

Efter 4-2-nederlaget til Birmingham kom Blackburn på besøg på Old Trafford, og hjemmepublikummet skulle få sig et ny chok, efter vi ellers var kommet foran 2-0 på mål af Barker og 18-årige Barker og 17-årige Davison. Men gæsterne kæmpede sig i slutminutterne til et imponerende comeback. Med mål i minut 78, 86 og 91 fik de sig en 3-2-sejr. Syv dage senere blev vi slået af Stoke med 3-1, og da City havde vundet deres to kampe over Middlesbrough og Watford, var hullet nu kun på to point.

Heldigvis vågnede spillerne til sidst med sejre over Cardiff og Blackpool, mens City faldt i søvn og kun fik to point imod Ipswich og Swansea. Vidic kunne igen, igen løfte Premier League-trofæet, og jeg kunne fejre mit fjerde mesterskab på fire år.
PREMIER LEAGUE
2-3 vs. Blackburn (h)
1-3 vs. Stoke (a)
3-0 vs. Cardiff (h)
1-0 vs. Blackpool (a)

CHAMPIONS LEAGUE
1-0 vs. Real Madrid (a)
1-0 vs. Real Madrid (h)
0-3 vs. Barcelona (n)

Spillerstatistik
Ligastilling

Og så var der lige Champions League, som i semifinalerne formede sig, som vi kunne ønske. På Santiago Bernabéu bragte Rooney os i front på et straffespark efter en halv time. Real Madrid var meget tamme, og de blev endnu dårligere, da Ronaldo med ti minutter igen blev udvist. Vi fik en tilfredsstillende 1-0-sejr, og undgik samtidig Ronaldo på Old Trafford. Her vandt vi også 1-0, efter Valencia kort efter pausen havde udnyttet et fejl af Casillas i Real-målet.

Og så brød Rooney-helvedet atter løs. Vi havde netop vundet billetten til Champions League-finalen for andet år i træk, og vi lå til mesterskabet, men Rooney savnede udfordringer. Det var tredje gang, han kom utilfreds til mig. Tidligere på sæsonen havde jeg med en aggressiv tone snakket ham fra det, men denne gang var han ikke til at rokke. Min topscorer fra de forrige tre sæsoner er nu på transferlisten, og City har netop budt £30.000.000 på englænderen...
LINE-UP IMOD BARCELONA
Hernández
Morrison    Cleverley    Valencia
Anderson    Pogba
Fábio    Smalling    Jones    Rafael
de Gea

Derfor var Rooney selvfølgelig ikke med i Champions League-finalen, som blev spillet foran næste 66.000 tilskuere på Estádio da Luz i Lissabon. Vi skulle op imod en Messi, som i 11 Champions League-kampe havde scoret intet mindre end 17 mål. Det blev svært, og vi gjorde det heller ikke lettere for os selv med to selvmål i minut 19 og 22 af Fábio og Pogba. Efter 27 minutter stod de selv bag en scoring, da Luis Suárez øgede til 3-0. Jeg vidste, at løbet var kørt. og Barcelona fik sig fuldt fortjent en 3-0-sejr.

Dermed måtte vi i år nøjes med VM-titlen samt mesterskabet, hvilket jeg heller ikke stiller mig utilfreds med. Vi mistede Nani i løbet af sæsonen, og nu ryger Rooney nok også snart. Det bliver spændende at se, hvordan vi klarer næste sæson.

For første gang under min ledelse endte Rooney ikke med at blive topscorer. Hernández tog sig suverænt af topscorerprisen med 33 mål, mens Valencia og Barker var de skarpeste oplæggere med 14 assists hver. Morrison imponerede stort med 11 mål i kun 24 kampe, og han er i den grad ved at bide sig fast på førsteholdet. Rafael var som altid fantastisk i forsvaret, mens Jones havde også en forrygende sæson, hvor han blev kåret til kampens bedste spillere hele otte gange.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #94: 18 Nov 2011, 12:28 »


Wayne Rooney skifter til Aston Villa
09/06-2015

Efter 11 sæsoner i Manchester United har Wayne Rooney søgt nye græsgange, og for £17.250.000 er han nu skiftet til Aston Villa, som endte sidste sæson på 12. pladsen. Det er et dybt underligt skifte for Englands vice-kaptajn, der har spillet 116 landskampe.
+
ROONEY UNDER MIG
148 kampe
79 mål
28 assists

Manchester City lignede ellers holdet, der skulle signe den kontroversielle angriber, men Rooney var ikke tilfreds med den kontrakt, som de tilbød, og derfor endte det i stedet med at blive Aston Villa, der snuppede ham. Det var til trods for, at de bød næsten det halve af, hvad City bød.

Men jeg var træt af ham, og penge er ikke noget problem i klubben. Jeg er glad for, at jeg er kommet af med ham, for det er ikke til at holde ud at have en utilfreds spiller i klubben.

Held og lykke til Rooney, som i den grad har fået sig de nye udfordringer, han søgte, ved at tage et kæmpe skridt ned af rangstigen.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #95: 18 Nov 2011, 12:42 »

Hold da op et underligt skifte af Rooney. Det må vel næsten være en bug i spillet? Smiley
Logged

Manchester United

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #96: 18 Nov 2011, 13:36 »

Hold da op et underligt skifte af Rooney. Det må vel næsten være en bug i spillet? Smiley

Ja, det er lidt underligt, når Aston Villas bedste placering de sidste fem år er en 7. plads. Men Villa er dog en forholdsvis rig klub, men han er faktisk gået ned i løn og tjener nu £145.000 om ugen. Jeg ved ikke, hvad de har lokket med. Wink
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #97: 18 Nov 2011, 13:37 »

Ja, det er lidt underligt, når Aston Villas bedste placering de sidste fem år er en 7. plads. Men Villa er dog en forholdsvis rig klub, men han er faktisk gået ned i løn og tjener nu £145.000 om ugen. Jeg ved ikke, hvad de har lokket med. Wink

Hvad var hans alder? Gider ikke lige sidde og regne på det :p.

Men super god blog, keep it up.
Logged

Manchester United

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #98: 18 Nov 2011, 13:39 »

Hvad var hans alder? Gider ikke lige sidde og regne på det :p.

Men super god blog, keep it up.

Det er fandme sløvt!  Grin

Han bliver 30 den 24. oktober.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #99: 18 Nov 2011, 13:55 »

Fik -3 i matematik Wink
Logged

Manchester United

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #100: 18 Nov 2011, 14:36 »

SS af Morrison? Opstemt
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #101: 18 Nov 2011, 14:39 »

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #102: 19 Nov 2011, 12:28 »


En særdeles lovende fremtid
01/08-2015

Så står en ny sæson for døren, og hvor vi har mistet lidt erfaring med afgange af Ferdinand, Ji-Sung Park, Carrick og Rooney, mangler vi bestemt ingenting i ungdommen. Til højre ses intet mindre end 19 spillere, som alle har alle muligheder for at blive førsteholdsspillere i Manchester United før eller siden.

Nogle af spillerne har jeg flyttet fra reserveholdet til førsteholdet. Der er selvfølgelig Will Barker, som var førsteholdsspiller hele sidste sæson og slog sig fast med 14 assists, samt andenkeeper Karl Sinclair, men i denne sæson kan McGrath og Hughes, som begge var udlejet i sidste sæson, også se frem til relativt mange førsteholdskampe. Derudover banker Pereira, Hornby og de to Veerman i den grad også på døren.

I løbet af sommeren blev det til to indkøb. Italienske Marchi på 17 år blev hentet i Inter for £5.750.000, mens tyske Bauer kom til på en fri transfer. På venstre backen er Evra ved at ældes, hvorfor jeg specielt var glad for tilkomsten af Bauer, som er en lynhurtig venstre back. Han bliver kaldt den nye Stefan Reuter, som spillede 69 landskampe for det tyske landshold, så der må være et stort potentiale.

Og så har der været en del tilgange af de såkaldte youth candidates. Mest spændende er nok Robbie McCabe, som siden han kom til klubben har smadret flere U18-hold.

14 af de 19 spillere er britiske, hvilket også glæder mig. Udover dem er der ni britere i førsteholdstruppen. Det er vigtigt for mig at have en trup, der er domineret af britiske spillere.

Nu venter der inden længe et Community Shield-opgør imod Birmingham, inden vi tager hul på ligaen med en hjemmebanekamp imod ærkerival Manchester City. Nani, Rooney, Ferdinand, Carrick er væk. Nu gælder det om for de unge for alvor at træde i karakter. Kan Manchester United klare sig uden profilen, Wayne Rooney?
Logged

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #103: 19 Nov 2011, 13:34 »

Først vil jeg starte med at sige, det er en rigtig god blog du har gang i! Det en den eneste jeg følger med i faktisk! Smiley

Vil det være muligt at se din taktik? Og hvordan brugte du Rooney, dengang du havde ham i truppen?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #104: 19 Nov 2011, 17:10 »

Først vil jeg starte med at sige, det er en rigtig god blog du har gang i! Det en den eneste jeg følger med i faktisk! Smiley

Vil det være muligt at se din taktik? Og hvordan brugte du Rooney, dengang du havde ham i truppen?

I de første sæsoner tror jeg mest jeg brugte ham som angriber, men i hans sidste sæson spillede han primært venstre fløj.

Hvad vil du se ved taktikken? Er det formationen, eller hvad er det? Jeg har gjort brug af tre forskellige taktikker/formationer: en 4-5-1 med en defensiv midtbanespiller, en 4-5-1 med en offensiv midtbanespiller og en 4-4-2 med en wing back.

Og dejligt at du læser med! Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010