home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 839 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50675 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #105: 19 Nov 2011, 21:25 »

Den gjorde ondt den med Rooney, men jeg håber det er den rigtige beslutning Græder Det er stadig en kongeblog og jeg håber at du fortsætter i lang tid fremover..  Thumbs Up

btw total offtopic... Hvornår kommer der en ny blog om Blyth Spartans?  Hævet Øjenbryn
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #106: 19 Nov 2011, 21:35 »

Den gjorde ondt den med Rooney, men jeg håber det er den rigtige beslutning Græder Det er stadig en kongeblog og jeg håber at du fortsætter i lang tid fremover..  Thumbs Up

btw total offtopic... Hvornår kommer der en ny blog om Blyth Spartans?  Hævet Øjenbryn

Det var det eneste rigtige at sælge Rooney, men det var selvfølgelig trist. Man kan ikke have en spiller i truppen, som flere gange beder om et skifte. Smiley

Det kan være, at jeg starter med Spartans eller et andet lille hold, når jeg har fået nok af United.  Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #107: 20 Nov 2011, 12:12 »


United kan stadig
01/10-2015

Svaret på om Manchester United kan klare sig uden Wayne Rooney må indtil videre være et klart ja. Folk kunne betvivle, om United stadig ville være kandidat til mesterskabet efter Rooneys afgang, men hidtil bevidner sejre over City og Tottenham og en afklapsning af Everton om et United-hold, der stadig har høj, høj klasse.
COMMUNITY SHIELD
3-0 vs. Birmingham (n)

PREMIER LEAGUE
1-0 vs. City (h)
4-0 vs. Tottenham (a)
0-2 vs. Stoke (h)
3-1 vs. Middlesbrough (a)
0-0 vs. Birmingham (h)
5-0 vs. Everton (a)

CHAMPIONS LEAGUE
0-0 vs. Shakhtar (h)
5-0 vs. Besiktas (a)

LEAGUE CUP
2-2 (str. 7-6) vs. Liverpool (h)

Med en imponerende 3-0-sejr, som Hernández med tre mål stod for, på Wembley over Birmingham var stilen lagt med sæsonens første trofæ. To svære kampe imod City og Tottenham ventede forude, men med seks point fortsatte vi den gode start. Welbeck stod for en smal 1-0-sejr over City, mens spillerne med en fantastisk anden halvleg på White Hart Lane smadrede et ellers yderst farligt Tottenham-hold. Hernández med to mål og Pogba og Anderson med et enkelt hver stod bag den flotte 4-0-sejr.
MÅLSCORERE
8 - Hernández
5 - Danny Welbeck
3 - Will Barker

OPLÆGGERE
4 - Paul Pogba
3 - Danny Welbeck
3 - Anderson

Siden formåede vi dog at skuffe med pointtab hjemme imod både Stoke og Birmingham. Førstnævnte var bare skarpe med scoringer på halvdelen af deres afslutninger, og imod Birmingham manglede den sidste skarphed fra vores side bare. Imod Middlesbrough og Everton var der ingen slinger i valsen. Welbeck smadrede Boro med et hattrick, mens Hernández med tre nye mål tog overskrifterne på Goodison Park. Mexicaneren har scoret imponerende otte mål i fem kampe.

I Champions League har vi også lagt fint fra land. Vi var for ineffektive i hjemmekampen imod Shakhtar, men skarpheden manglede bestemt ikke, da vi rejste til Tyrkiet og Besiktas. 19-årige Will Barker scorede vores fjerde hattrick i sæsonen og var dermed hovedårsagen bag slagtningen af værterne. Det ser godt ud med henblik på videre avancement, men det ser dog lidt vanskeligere ud i Leauge Cuppen, efter vi har trukket City på udebane i 4. runde. Men hvis mine unge spillere spiller, som de gjorde imod Liverpool, tror jeg på et godt resultat. Ni af mine spillere i startopstillingen imod Liverpool var under 20 år gamle. Efter en time var det lykkedes dem at føre med 2-0 efter mål af en flyvende Ingrey og Morrison. Desværre kom de hurtigt på 2-2, men i straffesparkskonkur rencen viste drengene nerver af stål og sikrede en billet til næste runde.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #108: 21 Nov 2011, 19:46 »


18-årige Ingrey sænker City
27/10-2015

Manchester Uniteds unge stjerneskud klarede overraskende Liverpool i League Cuppens 3. runde, men ikke mange havde regnet med, at de også ville klare City, da der i dag var lagt op til ærkerivalopgør på City of Manchester Stadium.
City 1
Doumbia (50)
United 2
Ingrey (6, 20)           

Jeg stillede med Sinclair, McGrath, Walker, Pereira, Hornby, Hughes og Ingrey af mindre erfarne spillere, mens Evra, Cleverley, Welbeck og Young udgjorde den erfarne del af min startopstilling. De skulle op imod store profiler som Hamsik, Agüero, Silva og Hazard; mine stjernefrø præsterede over alt forventning.

Der var kun spillet i fem minutter, da Ingrey modtog bolden ved hjørneflaget, driblede ind mod mål, snød et par City-spillere og bankede bolden op i hjørnet, ind bag Hart i værternes mål. Et kvarter senere modtog den lynhurtige Ingrey bolden i dybden fra Cleverley, afrundede Hart og skød bolden i det tomme net. 18-årige Ingrey havde næsten på egen hånd sikret en 2-0-føring til mit mandskab efter 20 minutters spil.

Det imponerende spil fortsatte, og det burde være blevet til flere mål. I stedet fik Doumbia reduceret for City, men så længe hjemmeholdet ikke fik scoret mere, var jeg tilfreds. Vi vandt 4-0 i åbne chancer og var klart det bedste hold. Det endte med en 2-1-sejr, og jeg var ovenud stolt af mine spillere.

Siden sidst er det også blevet til tre sejre ud af tre mulige i ligaen efter 2-0 over Fulham, 2-0 over Sunderland og 1-0 over Wigan. I alle tre kampe havde vi chancerne til meget mere, og spillernes skarphed foran mål har været uhyggeligt dårlig. Heldigvis kostede det ikke point i ligaen, men det gjorde det til gengæld i Champions League, da Celtic tog en 1-0-sejr med hjem fra Old Trafford.

Ligastilling
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 20:36 af SirToby » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #109: 21 Nov 2011, 19:58 »

Du skriver stadig rigtig godt!

Det må dog være en fejl at Doumbia udlignede for City, eller er det mig der er helt væk? Udover det har du også skrevet "Sundland" men det er selvfølgelig bare mindre ting Smiley
« Seneste Redigering: 21 Nov 2011, 20:27 af MS » Logged

Manchester United

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #110: 21 Nov 2011, 20:36 »

Du skriver stadig rigtig godt!

Det må dog være en fejl at Doumbia udlignede for City, eller er det mig der er helt væk? Udover det har du også skrevet "Sundland" men det er selvfølgelig bare mindre ting Smiley

Du har helt ret - det er nu rettet. Smiley

Og tak!
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #111: 21 Nov 2011, 20:42 »

Du har helt ret - det er nu rettet. Smiley

Og tak!

Det var så lidt.. Bare fortsæt det gode arbejde. Jeg følger bloggen hver dag Smiley
Logged

Manchester United

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #112: 21 Nov 2011, 21:24 »

Er Ingrey blevet bedre siden han var 17? SS? Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #113: 21 Nov 2011, 21:59 »

Er Ingrey blevet bedre siden han var 17? SS? Smiley

Han er blevet meget bedre. Han er hurtigere og en langt bedre afslutter:

http://i77.photobucket.com/albums/j72/SirToby/myutd_ingrey4.png

Han er også topscorer for mine reserver. Smiley
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #114: 21 Nov 2011, 22:02 »

Hvordan rater dine scouts ham? Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #115: 21 Nov 2011, 22:11 »

Hvordan rater dine scouts ham? Smiley

Min reserveholdstræner (Paul Scholes selvfølgelig) giver ham halvanden stjerne i current ability og tre stjerner i potentiel ability. Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #116: 21 Nov 2011, 22:12 »

Haar fulgt med på sidelinjen indtil nu.

Fantastisk med en blog om verdens bedste klub!!

Du skriver helt formidabel og elsker din blogs opsætning (grafik)

Forsæt endelig det gode arbejde Smiley
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #117: 21 Nov 2011, 22:21 »

Min reserveholdstræner (Paul Scholes selvfølgelig) giver ham halvanden stjerne i current ability og tre stjerner i potentiel ability. Smiley

Lyder lovende!

Har du Giggs som træner også? Smiley
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #118: 21 Nov 2011, 22:27 »

Haar fulgt med på sidelinjen indtil nu.

Fantastisk med en blog om verdens bedste klub!!

Du skriver helt formidabel og elsker din blogs opsætning (grafik)

Forsæt endelig det gode arbejde Smiley

Tusind, tusind tak! Smiley

Lyder lovende!

Har du Giggs som træner også? Smiley

Selvfølgelig.  Wink

Scholes med forcer i Attacking (20) og Technical (20), mens Giggs er bedst til Mental (17) og Technical (19).
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #119: 21 Nov 2011, 22:40 »

Deres trænere er også vilde i FM! Jeg har jo selvfølgelig også selv et save med United, og min træning ser således ud: http://imageshack.us/f/338/traening.jpg/
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010