home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 50732 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #75: 09 Nov 2011, 16:05 »

Hold da kæft hvor er det bare spændende! :-)

Fantastisk at du med så ungt at hold formår at komme videre i FA Cuppen og fedt at Champions League-succes endelig er inden for rækkevidde. The Triple bliver uden tvivl umådeligt svært at hente hjem, men det er heller ikke umuligt, og med dit afsluttende program burde der vel være gode muligheder for at tage et nyt mesterskab med til Manchester?

God update, glæder mig allerede til den næste!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #76: 10 Nov 2011, 14:20 »


Et magisk år
24/05-2014

Min tredje sæson i Manchester United er slut, og mine spillere kan holde sig en velfortjent pause - med mindre de selvfølgelig er udtaget til deres respektive landshold, som skal deltage i VM i Brasilien til sommer.

Vi havde muligheden for at vinde tre større titler. Her er, hvordan sæsonens sidste seks kampe forløb:

Premier League
vs. Ipswich (a) 4-2
vs. Watford (h) 2-1
vs. West Brom (a) 3-0
vs. Swansea (a) 0-0

Jeg var tæt på hjertestop, da Ipswich-forward Kevin Doyle udlignede vores 2-1-føring med et kvarter igen. Welbeck og Morrison havde med en scoring hver sikret mit mandskab en 2-0-føring, og alt synes at være i den skønneste orden. Men kort før pausen reducerede Ipswich, og efter 75 minutter fik de altså også udlignet. Lige efter udligningen skiftede jeg Rooney, Anderson og Nani på banen, og det skulle vise sig at være et fantastisk træk. Et pointtab imod Ipswich havde ikke været til at bære, og derfor var jeg ovenud lettet over, at Rooney og Anderson med hver et oplæg og et mål reddede de tre point hjem i land med to sene scoringer. City havde tidligere på dagen dummet sig hjemme imod Stoke og kun fået 1-1, hvorfor situationen nu så meget lys ud: Vi lå nu á point med City og havde en kamp i hånden.

Den kamp blev spillet fire dage senere, og her stod Nani og Vidic for en 2-1-sejr over Watford. Forspringet på tre point blev vedligeholdt med en skøn 3-0-sejr ude over West Brom, mens City vandt deres kamp med 4-1. Den 18. maj blev alting så afgjort. City tog imod Birmingham, mens vi skulle til Swansea og sørge for at hente mindst et point. Mine spillere dominerede kampen fuldstændig, men de kunne ikke få bolden i nettet, og derfor sad nerverne helt ude på tøjet i kampens døende minutter. En Swansea-scoring kunne sende guldet til den lyseblå del af Manchester, men sådan skulle det heldigvis ikke forløbe. Swansea var aldrig farlige, og vi kunne være ligeglad med, at vi var ineffektive og uskarpe, for med et point kunne kaptajn Vidic for fjerde år i træk løfte Premier League-trofæet, og jeg kunne fejre mit tredje mesterskab. City havde desuden ikke is i maven i deres opgør og måtte nøjes med 1-1, hvorfor vi endte tre point foran bysbørnene. For tredje år i træk måtte de nøjes med sølv...

Slutstilling

FA Cup
Tottenham - Manchester United
Line-up: de Gea; Rafael, Vidic, Jones, Evra; Nani, Pogba, Fletcher, Anderson, Young; Rooney

Så gjaldt det FA Cup-finalen på Wembley imod Tottenham, som kæmpede en brav kamp for 4. pladsen med Liverpool i ligaen, men efter at havde siddet på den fra runde 34 til 37, måtte de i sidste runde på grund af et nederlag til Ipswich overlade den til Liverpool.

Der var altså ikke tale om nogen let modstander, og det var jeg udmærket klar over på forhånd, men jeg skal love jer for, at der alligevel kun var et hold på banen. Der var ikke en gang spillet halvandet minut, da Nani udnyttede et koks i Tottenham-forsvaret og bragte mit hold i front. Her fra sad Manchester United fuldstændig på kampen, og det var til trods for, at Rooney måtte udgå med en skade efter kun 17 minutter.

Spillerne var virkelig klar på opgaven, og Tottenham havde ingenting at byde på - lige indtil overtidens femte minut. Mine spillere havde ikke formået at lukke kampen trods et utal af store muligheder, og så kunne Defoe langt inde i overtiden udligne efter total mangel på koncentration fra Jones og Evra i forsvaret. Det var ikke til at fatte, at der efter den ordinære spilletid kunne stå 1-1 på måltavlen.

Heldigvis fandt skarpheden frem til en indskiftet Ravel Morrison i den forlængede spilletid. Uret var ved at runde kampens 98. minut, da den engelske kreatør modtog en bold i dybden fra Cleverley og skød os foran med 2-1. Det var hamrende fortjent, og denne gang dummede vi os ikke. Tottenham var ualmindeligt tamme i opgøret, og så kunne vi atter lade os hylde.

1-2 (Defoe 90+5 - Nani 2, Morrison 98)

Champions League
Bayern München - Manchester United
Line-up: de Gea; Rafael, Vidic, Jones, Evra; Nani, Pogba, Carrick, Anderson, Morrison; Hernández

Rooney var ude på grund af den udvisning, han fik sig i semifinalen, og Fletcher havde i FA Cup-finalen pådraget sig en skade, hvorfor han heller ikke var med, da vi med tørnede sammen med tyske Bayern i Champions League-finalen på Amsterdam ArenA. Bayern var ude efter hævn efter deres legendariske nederlag i 99-finalen, hvor de smed trofæet væk efter at have lukket to mål ind i overtiden. Den gang kom de foran, og det gjorde de også i aften.

Efter 20 minutter fandt Thomas Müller landsmand Toni Kross inde foran mål, og her fra kunne den kreative tysker bringe sit hold foran. Tyskerne havde fået den bedste start på kampen, men mine spillere viste fantastisk moral efter Bayerns føringsmål. De vidste, at det ikke var slut...

Efter flere store redninger fra Manuel Neuer i Bayern-målet, fandt Hernández endelig vej til netmaskerne efter næsten en times spil. Mexicaneren modtog bolden i dybden fra Ashley Young, og den lille ært kunne tæt på mål udplacere Neuer med en bold i det korte hjørne. Det stod nu atter lige, og det var til trods for, at skaderne var haglet ned over os. Vidic, Morrison og Pogba var alle udgået med skader, og jeg var pavestolt over, at mine spillere alligevel kæmpede videre, selvom de blandt andet havde mistet deres anfører.

Bayern begyndte nu igen at blive farlige, men aldrig rigtig nok til at passere David de Gea, og som tiden gik begyndte det at ligne en uafgjort kamp efter de ordinære 90 minutter...

Men i de døende minutter, helt præcist i kampens 90. minut, blev Nani nedlagt få meter fra kanten af Bayerns felt. Brasilianske Anderson, som havde haft en strålende sæson på vores midtbane, gjorde sig klar til at sparke, og med et skruet spark sendte han læderet op i højre hjørne. Et fantastisk spark, som Neuer kun kunne få fingerspidserne på. Anderson havde afgjort kampen, og Bayern havde atter smidt en 1-0-føring og tabt Champions League-trofæet på gulvet. Min første Champions League-titel var i hus efter en forbilledlig præstation af 14 Manchester United-spillere.

1-2 (Kroos 21 - Hernández 60, Anderson 90)

En magisk sæson er ovre. En sæson, som intet mindre end 33 spillere havde en del i. Nogen med større del end andre, og der springer Nani og Rooney nok i øjnene med henholdsvis 15 assists og 23 mål. Men hele forsvaret skal også have kæmpe ros, specielt Rafael og Vidic, mens Morrison må siges at have haft sin gennembrudssæson med 11 mål og ni assists. Pogba har også cementeret sig på holdet. Han var på holdkortet til begge finaler og var fast mand i store dele af sæsonen.

« Seneste Redigering: 10 Nov 2011, 21:26 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #77: 10 Nov 2011, 14:21 »

Jeg har delt min opdatering op i tre dele, da det blev en ret stor mundfuld. Jeg vil derfor i løbet af i dag opdatere ovenstående opdatering to gange, først med FA Cup-finalen og så Champions League-finalen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #78: 10 Nov 2011, 14:44 »

Jaja, det var 1/3! Så mangler du to. En fantastisk triumf i Premier League, og især når du bruger så mange unge folk. Hvordan går det ellers med dine talenter? Jeg kan se, at Ravel Morrison har spillet en del, da han er at finde på assistlisten.

Fortsæt endelig!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #79: 10 Nov 2011, 18:32 »

Jaja, det var 1/3! Så mangler du to. En fantastisk triumf i Premier League, og især når du bruger så mange unge folk. Hvordan går det ellers med dine talenter? Jeg kan se, at Ravel Morrison har spillet en del, da han er at finde på assistlisten.

Fortsæt endelig!

Jeg laver en opsummering på talenterne efter sæsonen. Smiley

Og tak for kommentaren!

Indlægget er nu blevet opdateret med FA Cup-finalen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #80: 10 Nov 2011, 21:27 »

Så er der igen opdateret, denne gang med Champions League-finalen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #81: 10 Nov 2011, 21:36 »

Så fik du sgu The Treble. Stort tillykke med den!

Nogle fantastisk updates, som jeg har nydt at læse, på trods af, at det er Manchester United. Wink

Jeg har kun fundet enkelte småfejl i den sidste update, men det er bestemt ikke noget, som fjerner helhedsindtrykket af denne blog.
Logged

stefanizL
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #82: 11 Nov 2011, 21:03 »

Først og fremmest tillykke med de tre titler Smiley godt og se united på toppen, så mangler det bare de også gør det samme irl Smiley
Tænkte på om du bruger et bestemt træningsprogram i dit united save, for jeg har kunnet finde stabile træningsprogrammer til de tidligere fm men har endnu ikke fundet et til 12'eren hvor spillerne stiger bare nogenlunde stabilt.
Logged

Aaskov79
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #83: 11 Nov 2011, 21:11 »

Stort tillykke med titlerne. Håber at der kommer mere. Det er en fornøjelse at læse.
Logged

Don´t take life too serius, you will never get out of it alive!!

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #84: 12 Nov 2011, 15:11 »

Tak for lykønskningerne, drenge. Det var en fantastisk sæson! Smiley

Jeg har lavet mine egne træningsprogrammer til hver position (keeper, full back, center back, playmaker, midtbane, fløj og forward), stefanizL. Så det er ikke nogen bestemte, bare nogle jeg selv har lavet.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #85: 12 Nov 2011, 15:43 »


Opdatering på de unge drenge
02/07-2014

En sæson er gået, og mine unge håb har været igennem et år med hårdt arbejde. Nogle har gennemgået en større udvikling end andre. Nogen er måske klar til mere førsteholdsfodbold, mens andre måske er faldet igennem og ikke længere ligner spillere, man kan forestille sig i United-trøjen i langt ud i fremtiden. Her er en opsummering:

Karl Sinclair
Karl Sinclair er klar til at blive holdets andetvalg på målmandsposten. Lindegaard har forladt klubben på en fri transfer, da han ikke længere havde en rolle at spille, og nu er vejen banet for den 18-årige keeper. Jeg har store forventninger til Sinclair, som i løbet af året forbedrede sine reflekser og sin håndtering samt sine fysiske egenskaber.

Daryl Hornby
Hornby har indtil videre ikke skuffet mig. Han har udviklet sig meget i løbet af sæsonen, og så kom han også på måltavlen i Champions League.

Will Barker
Barker fik 12 optrædener i løbet af sæsonen og kommer tættere og tættere på fast førsteholdsfodbold. Han har udviklet sin kreativitet og sine afleveringer, hvilket jeg er yderst tilfreds med.

Barry Walker
Barry Walker har nydt godt af et samarbejde med Fletcher, og hans udvikling i løbet af året har ikke skuffet mig. Han er også et af klubbens store håb.

Ollie Cowen
Cowen er yderst beslutsom, og derfor tror jeg også, at han har alle muligheder for udvikle sig til en glimrende wing. Han har hurtigheden, og i løbet af de næste fem år skal der bare arbejdes hårdt på teknikken og de mentale evner.

Leon Walker
Leon Walker har haft et fantastisk år. Han fik en masse ud af et samarbejde med Evra, inden han smuttede af sted til Preston på et lejeophold. Han skal nok udvikle sig til noget nyttigt.

Toby Hughes
Hughes kan udvikle sig til noget meget stort, og jeg håber, at jeg finder den rette tutor til ham i den nye sæson og får ham udviklet en masse.

Tony Trindade de Vilhena
Hollænderen udvikler sig for hver dag, og der er håb om, at han blive en fin kreatør på den offensive midtbane.

Kevin Ingrey
Ingrey har smadret mål ind på samlebånd for både U18-holdet og reserveholdet i løbet af sæsonen. Han lever uden tvivl på sin hurtighed, og jeg tror stadig på, at de £15.000.000, jeg købte ham for, var godt givet ud.

Jack Barmby
Jeg er begyndt at tvivle på Barmby. Hans fysiske evner kan jeg ikke klage over, men hans mentale egenskaber halter meget efter, og han fylder snart 20. Jeg spår ham ikke længere en fremtid i United.

Lee Grant
Grant er stadig kun 17 år gammel, og jeg tror stadig på, at han kan udvikle sig til noget brugbart på midtbanen. Måske har han brug for en landsmand i form af Fletcher til at lære af.

Mats Dæhli
Et fint år for min kreative nordmand, som var i Huddersfield et smut i en lærerig periode. Den nye sæson vil afgøre, om han har en fremtid i United.

Adnan Januzaj
Januzaj spillede hele sæsonen i spanske Zaragoza, hvor han, selvom han ikke imponerede, udviklede sig. Ligesom med Dæhli bliver den nye sæson nok også den afgørende for Januzaj.

Joe Rothwell
Rothwell bliver kaldt den nye Scott Parker, men der er stadig et langt stykke vej, før han er på Parker-niveauet. Der skal arbejdes meget hårdt, men jeg er ved at miste modet med den 19-årige gut.

René Veerman
Veerman nærmer sig med hastige skridt førsteholdet. Belgieren har haft et super år, og jeg er ikke i tvivl om, at han nok skal få en masse førsteholdsfodbold - allerede i den kommende sæson.

Scott Cassidy
Cassidy er ikke en gang 16 år endnu, men jeg skal love for, at han er lovende. Han har optrådt flere gange på reserveholdet trods hans unge alder, og jeg glæder mig meget til at følge skottens udvikling.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #86: 14 Nov 2011, 11:12 »


Skuffende start
01/11-2014

Præcis som i sidste sæson har vi fået en skidt start. Efter ni runder befinder vi os på 7. pladsen i ligaen, og vi har tabt point flere gange, end vi har vundet. Det har skabt bekymringer i truppen, og Nani har været på mit kontor og ytre sin mening om den dårlige sæsonstart. Han er nu på transferlisten.
TOPSCORERE
9 - Javier Hernández
7 - Ravel Morrison
5 - Wayne Rooney

OPLÆGGERE
4 - Wayne Rooney
3 - Danny Welbeck
3 - Antonio Valencia

Kampe siden sidst
Ligastilling

Vi fik en meget mærkelig start på sæsonen. Det var fuldt fortjent, at City løb af med Community Shield-titlen efter en meget tam indsats fra mine spillere, inden vi var tæt på nederlag i ligapremieren hjemme imod Swansea. En indskiftet Rooney reddede heldigvis det ene point med et kvarter igen.

Vores offensiv havde haft store problemer i de to første kampe, men pludselig sprang den fuldstændig i luften med ni mål i de næste to ligakampe imod Arsenal og Chelsea. Arsenal blev krøllet sammen i en historisk 5-1-sejr på Emirates Stadium, før en Hernández i hopla smadrede Chelsea med et hattrick og var bag en 4-2-sejr. I mellemtiden havde vi vundet Super Cup-trofæet efter en 4-2-sejr over Paris Saint-Germain.

Defensiven har været katastrofal indtil videre. Vi har lukket intet mindre end 27 mål ind i sæsonens første 16 kampe. Det har blandt andet betydet, at vi har lukket tre mål ind på St. James' Park, hvor vi ellers førte 3-1 ved pausen og 3-2 indtil tillægstiden. Det har set meget skidt ud i defensiven, men senest i ligaen ude imod City synes jeg egentlig mine spillere gjorde det godt, og de burde have vundet kampen. Men City var irriterende skarpe foran målet og vandt 2-1. City har også slået os ud i League Cuppen med en 4-2-sejr, men det klagede jeg ikke over. Den eneste sædvanlige førsteholdsspiller i startopstillingen var Fábio, ellers var resten, bortset fra Park Ji-Sung, under 19 år gamle. City var i stærkeste opstilling, og derfor var 4-2 i virkeligheden et fantastisk resultat for os.

Champions League-starten har været okay. 5-1 i Mosvka og 3-1 i Amsterdam har været forrygende resultater, mens 2-1-nederlaget til Panathinaikos på Old Trafford var en smule pinligt. 17-årige Ferry Veerman havde bragt os i front efter en halv time, men i kampens sidste kvarter scorede grækerne to gange og fik tre sensationelle point.

Og netop Ferry Veerman har I nok aldrig hørt om før. I har hørt det der Veerman, for jeg har også en René Veerman i truppen, men nu har jeg altså også en Ferry, som er en yderst lovende forward. Derudover har jeg også sikret mig back-spiller Adam McGrath samt endnu en angriber i form af Ross Shanks.

Ravel Morrison har fået en vidunderlig sæsonstart med syv mål i ni optrædener, men imod Ajax pådrog han sig en skade, der holder ham ude i tre-fire måneder. Jeg håber ikke, det kommer til at betyde det store for hans udvikling. Jeg krydser mine fingre alt, hvad jeg kan.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #87: 14 Nov 2011, 12:27 »

Surt med Morrison at han bliver skadet efter at være kommet så godt igang!
hvad med ham & Pogba, altså kunne vi/jeg få et SS af dem, lyder da til de har udviklet sig utrolig meget igen i år! Smiley
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #88: 14 Nov 2011, 13:40 »

Surt med Morrison at han bliver skadet efter at være kommet så godt igang!
hvad med ham & Pogba, altså kunne vi/jeg få et SS af dem, lyder da til de har udviklet sig utrolig meget igen i år! Smiley

Uh, jeg elsker de to. Pogba har nu tre stjerner i current ability, og han har altså massere af år endnu til at udvikle sig yderligere. Morrison spiller bare godt næsten hver gang, jeg bruger ham.

Pogba
Morrison
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #89: 15 Nov 2011, 20:40 »


Verdensmestrene atter på 1. pladsen
01/02-2015

Manchester United er tilbage i storform. Selvfølgelig. Efter en skuffende start har vi igen fundet melodien, præcis som i sidste sæson. 1. pladsen er erobret, og vi er gået ubesejrede igennem de 21 kampe, som er spillet siden sidst.
TOPSCORERE
21 - Javier Hernández
11 - Wayne Rooney
7 - Ravel Morrison

OPLÆGGERE
9 - Anderson
8 - Antonio Valencia
7 - Javier Hernández

Kampe siden sidst
Ligastilling

Efter de to nederlag til bysbørnene fra City i slutningen af oktober måned gik spillerne straks ud og beviste, at de kan stå imod modgang. Ipswich, som havde fået en fantastisk sæsonstart og ligget i top to i flere runde i træk, blev slagtet med 5-1 efter blandt andet to scoringer af topscorer Hernández.

Siden er det blev til 10 sejre og tre uafgjorte kampe i ligaen. De mest betydningsfulde sejre har været imod Liverpool og Chelsea, som har været blandt de største konkurrenter indtil videre. Men for fjerde år i træk ser det dog ud til, at vores allerstørste konkurrent igen bliver City. Med en 2-0-sejr ude over Swansea har vi netop overtaget 1. pladsen fra de larmende naboer, og efter 23 runder har vi et enkelt point mere end de lyseblå.

Nani er fortid i United efter upopulær opførsel

I FA Cuppen har reserverne sikret os billetten til 5. runde efter sejre over Plymouth og Burnley, mens det ikke gik helt så stille for sig i Champions League. I 4. runde af gruppespillet havde en scoring fra Welbeck i minut 82 og en scoring i minut 89 af Pogba sikret et 2-2-resultat hjemme imod Ajax, som tidligt i kampen kom foran med to mål. Vi havde chancerne til en stor sejr, men vi måtte alligevel ånde lettede op over det ene point, eftersom det stadig stod 0-2 efter 80 minutter.

I næste runde skuffede vi igen med 0-0 imod CSKA Moskva, hvilket betød, at vi nødvendigvis ikke kunne nøjes med et point i Grækenland i sidste kamp. Vi lå faktisk på 3. pladsen efter 70 minutter af opgøret imod Panathinaikos, men heldigvis hjalp værterne os med et selvmål, og så lå vi lige pludselig på 1. pladsen. Det blev ved 1-0, og vi kunne fejre billetten til ottendedelsfinalen, hvor vi møder Paris Saint-Germain.

Desuden er vi blevet verdensmestre i en ikke særlig ophidsende turnering. Mexicanske Tigers og argentinske Estudiantes (LP) havde ikke niveauet til at byde os op til dans, og en 3-0-sejr over førstnævnte samt en 2-0-sejr i finalen over argentinerne sikrede os guldet.

I øvrigt har der været lidt transferaktivitet. Som nævnt i sidste opdatering røg Nani på transferlisten, og han fik ikke et minut på banen siden den gang. Han er nu at finde i Barcelona, som betalte £20.000.000. Utilfredse spillere har intet at gøre i min trup.

Den anden vej er kommet franske Pedro Pereira. For £3.100.000 kom den 17-årige forsvarsspiller til fra skotske Hearts. Det begynder efterhånden at se helt suverænt ud i det centrale forsvar, hvor Veerman, Cassidy og Davison i forvejen er lovende spillere på den position. Oven i hatten har klubben stadig Evans, Smalling og Jones, som også har en masse år foran sig.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010