home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1280 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 52042 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #45: 27 Okt 2011, 22:59 »


Millionsatsning
01/08-2012

Sæsonens første kamp, som igen i år er imod City i Community Shield, nærmer sig med hastige skridt, og jeg har hentet to nye ansigter til truppen. Dog er det ikke nogen, der kan gå direkte ind i truppen og spille førsteholdsfodbold, men derimod selvfølgelig nogle spillere til fremtiden. Det er to 15-årige knægte:

Kevin Ingrey
Lee Grant


Skotte Lee Grant er hentet i Dundee United for £625.000, mens Kevin Ingrey, døbt den næste Michael Owen, er købt i Aston Villa for - og hold så fast - £15.000.000. Det er noget af en satsning, jeg har foretaget mig. Angriberen er blot 15 år gammel, og derfor er det selvfølgelig noget at vovet at kaste £15.000.000 efter ham. Han har noget at leve op til, og jeg glæder mig meget til at følge hans udvikling. At han blev kaldt den næste Michael Owen, var heller ikke til at stå for.

Dermed er to nye kometer tilføjet holdet, som nu blot er endnu mere spændende at arbejde med.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #46: 27 Okt 2011, 23:15 »

De kan begge blive fremragende spillere. 15.000.000£ er dog en vanvittig gambling. Men tiden må vise, om det har været en genistreg. Ellers, vil jeg godt rose denne blog. Du er fantastisk til at gøre det dejlig simpelt, mens du også har gode grafiske evner. Fortsæt!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #47: 27 Okt 2011, 23:39 »

De kan begge blive fremragende spillere. 15.000.000£ er dog en vanvittig gambling. Men tiden må vise, om det har været en genistreg. Ellers, vil jeg godt rose denne blog. Du er fantastisk til at gøre det dejlig simpelt, mens du også har gode grafiske evner. Fortsæt!

Tusind tak! Og du har selvfølgelig ret i, at det er en megasatsning. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #48: 27 Okt 2011, 23:44 »

Jeg har lige et spørgsmål, forresten. Nu ved jeg godt, at du tror rigtig meget på de unge folk, og det gør jeg da også selv, og synes det er super fedt. Dog vil jeg gerne vide, hvilke spillere, du for alvor mener har en chance for at slå igennem?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #49: 27 Okt 2011, 23:55 »

Jeg har lige et spørgsmål, forresten. Nu ved jeg godt, at du tror rigtig meget på de unge folk, og det gør jeg da også selv, og synes det er super fedt. Dog vil jeg gerne vide, hvilke spillere, du for alvor mener har en chance for at slå igennem?

Paul Pogba er stensikker. Ham beholder jeg for evigt. Ravel Morrison er også næsten på niveau med Pogba. Karl Sinclair og Will Barker fra ungdomsholdet er jeg heller ikke i tvivl om. Førstnævnte skal jeg gøre til verdens bedste. Januzaj, Dæhli og Barmby er jeg mere i tvivl om. Dæhli har to og en halv stjerne i potentiel ability, de to andre har tre. Det kommer meget an på, om jeg udvikler dem godt nok. Og så er der indkøbene, Grant, Ingrey og de Vilhena. De skal nok også blive til noget, men det er svært at sige lige nu. De har mange år foran sig til at udvikle sig, specielt de to første.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #50: 28 Okt 2011, 11:30 »


Flyvende start
01/10-2012

Starten på min anden sæson i Manchester United har været fuldstændig forrygende. Da City blev smadret i Community Shield med 4-0 på Wembley kunne man også mærke, at United højst sandsynligt går en stor sæson i møde. Nani var manden bag opvisningen med to mål, mens også Vidic og Hernández kom på tavlen med et mål hver.
KAMPE
vs. Man City (n) 4-0
vs. Q.P.R. (h) 3-0
vs. Ipswich (a) 2-0
vs. Bolton (h) 3-0
vs. Liverpool (a) 2-1
vs. Benfica (a) 1-0
vs. Birmingham (h) 4-0
vs. Nottm Forest (h) 3-1
vs. Wigan (a) 3-0

MÅLSCORERE (TOP 5)
5 - Wayne Rooney
4 - Nani
2 - Ravel Morrison
2 - Park Ji-Sung
2 - Tom Cleverley

Siden har vi ikke set os tilbage, og Q.P.R., Ipswich, Bolton, Birmingham og Wigan er i ligaen blevet kørt over. Liverpool formåede dog at give modstand, da vi gæstede Anfield i fjerde ligarunde. Værterne havde udlignet vores 1-0-føring efter 68 minutter, men så sendte jeg Park Ji-Sung på banen, og i minut 88 kunne han sikre mit hold tre dejlige point. Seks sejre i seks kampe giver os selvfølgelig 1. pladsen, tre point foran Chelsea på 2. pladsen.

I Champions League er vi havnet i en gruppe med Benfica, FC København og Dinamo Bucharest. I første runde mødte vi Benfica i Portugal, og jeg satsede en del i min startopstilling. Gennemsnitsalderen i min line-up var 21 år, og Sinclair, Pogba, Morrison, Barker og de Vilhena var at finde blandt de startende elleve. De gjorde det helt fantastisk, og et mål af Pogba gav os tre point.

I League Cup 3. runde imod Nottingham Forest stillede jeg med et endnu yngre hold, og igen imponerende mine unge gutter mig enormt. Morrison, Barmby og Evans var kommet på tavlen inden for en time, og så betød Forests reducering kort før tid ingenting. Mine youngters havde sikret billetten til 4. runde via en 3-1-sejr. 15-årige Ingrey var med fra start og lagde op til Barmbys mål, mens 15-årige Grant kom på banen efter 68 minutter.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #51: 30 Okt 2011, 21:52 »


Ustoppelige United
01/12-2012

Manchester United-toget banker der ud af, og vi må i øjeblikket betragtes som kæmpe guldfavoritter. Efter 13 Premier League-runder er det kun West Bromwich, der har formået at tage point fra os, og i Champions League har mine unge talenter imponeret ved at hente maksimum point efter fem kampe. Solen skinner i den grad på Old Trafford for tiden.
KAMPE
vs. FC København (h) 5-1
vs. Fulham (a) 4-2
vs. Arsenal (h) 3-0
vs. Dinamo Buc. (h) 3-0
vs. Stoke (a) 2-3
vs. Stoke (h) 3-0
vs. Dinamo Buc. (a) 3-1
vs. West Brom (a) 2-2
vs. Cardiff (h) 1-0
vs. Blackburn (a) 3-1
vs. Benfica (h) 2-0

MÅLSCORERE
FOR PERIODEN (TOP 5)

6 - Danny Welbeck
4 - Wayne Rooney
3 - Michael Carrick
2 - Antonio Valencia
2 - Tom Cleverley

Der har været overraskende lidt modstand i ligaen. Umiddelbart virkede Arsenal som den sværeste opgave i denne periode, men da de gæstede Old Trafford, fik de ikke et ben til jorden, og vi sejrede med 3-0. Det var i stedet West Bromwich, der skulle gå ud og drille os. På The Hawthorns førte værterne 2-0 ved pausen, men Valencia og Rooney stod bag et flot comeback i anden halvleg, som sikrede mine tropper det ene point. Med 37 point for 13 kampe ligger vi på 1. pladsen med otte point ned til Chelsea på 2. pladsen, som City har chancen for at overtage.

I Champions League har jeg holdt stilen med at spille med mine yngre kræfter. 16-årige Will Barker har været i startopstillingen i fire af de fem europæiske kampe, og da han på Old Trafford scorede til 2-0 imod Benfica blev han det yngste målscorer i Champions League nogensinde med hans 16 år og 162 dage. 17-årige Karl Sinclair har faktisk også stået på mål i fire af de fem kampe, og med kun to indkasserede mål har han gjort det glimrende. Med seks point ned til FC København er 1. pladsen i gruppen sikret.

I League Cup 4. runde har vi dog måtte lide sæsonens første nederlag imod Stoke, men jeg var bestemt ikke skuffet efter omstændighederne. Jeg stillede med et ultimativt ungt hold, som formåede at føre med 2-1 helt indtil minut 114, hvor Stoke udlignede, og kort efter gjorde de det også til 3-2. Jeg var meget stolt af mine spillere, som, med ti spillere på banen fra minut 75, havde udlignet Stokes 1-0-føring med fem minutter igen. Det var 19-årige Tom Thorpe, som stod bag scoringen. Men sæsonens første nederlag var en realitet; træerne vokser alligevel ikke helt ind i himlen.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: My United
« Svar #52: 31 Okt 2011, 09:39 »

Hvordan står udviklingen med Anders Lindegaard til og hvor meget bruger du ham ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #53: 31 Okt 2011, 11:44 »

Hej Toby, som altid United som første tester i et nyt FM-spil glædeligt at se du fortsætter den tradition. Og som altid en dejlig blog, dog vil jeg sige den er lige et nyk under de andre du har lavet, simpelthen fordi jeg i denne oplever sjuskefejl jeg ikke har set dig lave før.

Et eks. på sjuskefejl:

I Champions League har jeg holdt stilen med at spille med mine yngre kræfter. 16-årige Will Barker har været i startopstillingen i fire af de fem europæiske kampe, og da han på Old Trafford scorede til 2-0 imod Benfica blev han det yngste målscorer i Champions League nogensinde med hans 16 år og 162 dage. 17-årige Karl Sinclair har faktisk også stået på mål i fire af de fem kampe, og med kun to indkasserede mål har han gjort det glimrende. Med seks point ned til FC København er 1. pladsen i gruppen sikret.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #54: 31 Okt 2011, 14:42 »

Hvordan står udviklingen med Anders Lindegaard til og hvor meget bruger du ham ?

Som du kan se, var han i startopstillingen 12 gange i min første sæson, men efter jeg har fået Karl Sinclair, er det begyndt at se sort ud for ham. Han udvikler sig ikke meget, og der er ingen tvivl om, at Sinclair og de Gea er og bliver mine målmænd langt ud i fremtiden.

Hej Toby, som altid United som første tester i et nyt FM-spil glædeligt at se du fortsætter den tradition. Og som altid en dejlig blog, dog vil jeg sige den er lige et nyk under de andre du har lavet, simpelthen fordi jeg i denne oplever sjuskefejl jeg ikke har set dig lave før.

Et eks. på sjuskefejl:


Det er utroligt, man kan lave sådanne nogle fejl, når man selv læser opdateringerne igennem. Men tak for indlægget, jeg vil prøve at forbedre det. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #55: 31 Okt 2011, 21:39 »


En masse uafgjorte kampe
02/02-2013

Efter en decembermåned med en masse pointtab, der genoplivede mesterskabskampen, er vi i Manchester United kommet tilbage på sporet med en fantastisk start på det nye år. I januars blot fire kampe blev det til fire sejre og en målscorer på 16-3.
KAMPE
vs. Everton (h) 0-0
vs. Aston Villa (a) 2-2
vs. FC København (a) 1-1
vs. Dinamo Buc. (h) 3-0
vs. Chelsea (a) 2-0
vs. Man City (h) 1-1
vs. Tottenham (h) 2-1
vs. Newcastle (a) 1-1
vs. Q.P.R. (a) 2-0
vs. Newcastle (a) 5-1
vs. Ipswich (h) 4-1
vs. Bolton (a) 3-0
vs. Liverpool (h) 4-1

TOPSCORERE
17 - Wayne Rooney
9 - Javier Hernández
8 - Danny Welbeck
5 - Tom Cleverley
5 - Nani

OPLÆGGERE
9 - Antonio Valencia
9 - Anderson
6 - Rafael
6 - Nani
5 - Ravel Morrison

Vi er stadig ubesejrede i ligaen, men i december blev det til hele fire uafgjorte i ligaen, og oven i det fik vi kun 1-1 i København i Champions League-gruppespillets sidste kamp, men det rørte ikke ved vores 1. plads, og i ottendedelsfinalen  får vi fornøjelsen af portugisiske Porto.

Vi fik en meget frustrerende start på den sidste måned i år 2012. Først formåede vi ikke at udnytte vores chancer hjemme imod Everton og måtte tage til takke med 0-0, inden Aston Villa på Villa Park hentede vores 2-0-føring og fik 2-2. I midten af december var det tid til den måske vigtigste kamp indtil nu, da vi gæstede Chelsea. Denne gang skuffede spillerne ikke. De leverede en helt suveræn indsats. Der var kun et hold på banen, og det var Manchester United; Rooney og Valencia stod bag en 2-0-sejr.

Derudover fik City 1-1 på Old Trafford, før jeg faktisk stillede mig tilfreds med et point ude imod Newcastle, da vi med ti spillere på banen udlignede værternes 1-0-føring og løb af sted med et 1-1-resultat. Imellem de to kampe havde vi slået Tottenham med 2-1 på et sent selvmål af Spurs' King, inden året blev sluttet af med en 2-0-sejr imod Queens Park Rangers efter to tidlige scoringer af Hernández og Morrison.

Mine to angribere Wayne Rooney og Javier Hernández er startet helt forrygende ud i det nye år. Englænderen scorede i alt fire mål imod Newcastle (i en 5-1-sejr der sikrede billet FA Cuppens 4. runde) og Ipswich, mens mexicaneren nettede hele fem gange i alt imod Bolton og Liverpool. Med et hattrick var han man of the match i en fantastisk 4-1-sejr over Liverpool.

Indtil videre må Rooney siges at være sæsonens bedste spiller. Med 17 mål er han topscorer, og generelt har han præsteret upåklageligt. Fra midtbanen har Valencia og Anderson hver leveret imponerende ni assists, mens Rafael, som er den spiller, jeg har haft flest gange i startopstillingen, med seks assists og et altid meget højt niveau har været suveræn i forsvaret.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #56: 01 Nov 2011, 11:44 »

<3 Ronney <3

Ja der er ikke så meget andet end at sige at det her er min favoritblog og helt klart min kandidat til månedens blog..  Thumbs Up

Fortsæt endelig i samme spor og jeg venter spændt på flere updates..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #57: 01 Nov 2011, 17:36 »

<3 Ronney <3

Ja der er ikke så meget andet end at sige at det her er min favoritblog og helt klart min kandidat til månedens blog..  Thumbs Up

Fortsæt endelig i samme spor og jeg venter spændt på flere updates..  Thumbs Up

Tusind tak for en dejlig kommentar! Smiley

Der venter måske en update i aften.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #58: 04 Nov 2011, 11:27 »


Kostbare satsninger
01/04-2013

Min anden sæson i Manchester United spidser til: Med ni ligarunder igen fører vi ligaen med fem point ned til Chelsea, i Champions League-kvartfinalen venter spanske Valencia, mens vi desværre har skuffet i FA Cuppen.
KAMPE
vs. Sunderland (a) 1-1
vs. Birmingham (a) 2-2
vs. Fulham (h) 3-0
vs. Sunderland (h) 0-1
vs. Porto (a) 1-0
vs. Wigan (h) 4-1
vs. Arsenal (a) 1-0
vs. Swansea (h) 1-1
vs. Porto (h) 2-0
vs. Stoke (a) 2-1

TOPSCORERE
17 - Wayne Rooney
11 - Danny Welbeck
9 - Javier Hernández
7 - Jonny Evans
7 - Nani

OPLÆGGERE
12 - Antonio Valencia
11 - Anderson
8 - Nani
6 - Rafael
6 - Wayne Rooney

For at tage skuffelsen først, så var jeg måske lidt for satset i mine to holdsopstillinger imod Sunderland fra den næstbedste række i to opgør i FA Cuppens 4. runde. Jeg havde syv spillere under 21 år i min line-up på The Stadium of Light, hvor en udlignende Sunderland-scoring i overtidens tredje minut sikrede værterne en omkamp. Det ærgrede mig rigtig meget, at Jack Barmby føringsmålet kort efter pausen ikke var nok til videre avancement. I omkampen havde jeg hele otte spillere under 21 år i startopstillingen, og det blev kostbart, da Sunderland trak det længste strå med en 1-0-sejr.

I ligaen har for store satsninger i startopstillingen også kostet point. I hjemmekampen imod Swansea havde Barmby ellers atter fundet vej til nettet, men det var kun nok til et point. Bortset fra den kamp har det dog set fornuftigt ud i ligaen, hvor det udover Swansea-kampen er blevet til fire sejre og en uafgjort, blandt andet en imponerende 1-0-sejr over Arsenal på Emirates Stadium.

I Champions League var Porto ingen udfordring i ottendedelsfinalern e. Porto havde ikke noget at byde på over de to kampe, og en samlet sejr på 3-0 har banet vejen til kvartfinalerne, hvor vi har trukket Valencia. Vinder vi her, venter enten Inter eller Barcelona i semifinalen.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2011, 20:17 af SirToby » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #59: 04 Nov 2011, 22:32 »


Mestre for 21. gang
26/05-2013

Vi lå lunt i svinget til en double, men vi måtte nøjes med det halve. Manchester United blev kronet mestre for tredje i træk og for niende gang i det nye årtusinde, men tyve katastrofale minutter imod Barcelona på Old Trafford kostede drømmen om min første Champions League-triumf.
KAMPE
vs. West Brom (h) 3-1
vs. Cardiff (a) 2-0
vs. Valencia (h) 1-1
vs. Blackburn (h) 1-1
vs. Valencia (a) 3-0
vs. Aston Villa (h) 3-0
vs. Everton (a) 2-0
vs. Barcelona (h) 2-4
vs. Man City (a) 0-2
vs. Barcelona (a) 0-2
vs. Chelsea (h) 1-0
vs. Tottenham (a) 4-2
vs. Newcastle (h) 2-0

Med en flot præstation i Valencia, der kastede en 3-0-sejr af sig, gjorde vi op for et skuffende 1-1-resultat på Old Trafford, og så gjaldt det Barcelona, som havde ødelagt Inter fuldstændig med en samlet sig på 9-1 i kvartfinalen.

Første opgør var på Old Trafford, og det lovede fantastisk, da Nani efter blot fem minutters spil scorede et pragtmål og bragte os i front med 1-0. Desværre for os havde Messi en god kamp, og efter flere misbrugte forsøg udlignede han kort inde i anden halvleg til 1-1. Den stilling varede dog ikke længe, og Valencia kunne få minutter senere bringe os foran igen. Men så brød helvede løs. Fábio tacklede Villa med begge fødder, og dommeren gav brasilianeren et direkte rødt kort, inden Messi meget kort tid efter udlignede til 2-2. Vidic brokkede sig til sit andet gule kort, fordi han mente Messi var løbet ind i en offside, og så var vi pludselig kun ni spillere på banen. Fem minutter forinden var vi 11 og havde en 2-1-føring. Vi måtte spille med Valencia på højre back og med Hernández på den centrale midtbane, og det virkede, ikke overraskende, dårligt. Pedro gjorde det til 3-2 til spanierne, og efter 85 minutter blev 4-2 ved Abidal. Barcelona var så godt som videre efter en 4-2-sejr på Old Trafford. I returkampen slukkede Messi og co. vores lys fuldstændig med en tidlig scoring i hver halvleg. Champions League-vinderne fra både 2011 og 2012 var klar til deres tredje finale på tre år.

Heldigvis dummede vi os ikke i ligaen, og så længe vi vinder mesterskabet, burde jeg være tilfreds. Desværre blev det ikke som ubesejrede. Vi fik sæsonens eneste liganederlag i fjerde sidste runde, da City blev holdet, som endelig besejrede os. Derudover var der ingen slinger i valsen, og vi endte hele 11 point over City, som nåede at nappe 2. pladsen fra Chelsea, som ellers længe så ud til at være vores største konkurrent. Chelsea havde været helt suveræne lige indtil de sidste fire kampe, hvor det kun blev til to point.

Endnu en sæson er færdig, og det er tid til at tage et kig på spillerne. Hernández havde en fantastisk aprilmåned, hvor det blev til ni scoringer, som sikrede ham 2. pladsen på klubbens topscorerliste. Foran andet år i træk toppede Rooney den, denne gang med 22 kasser. Rafael eller Nani var dog i mine øjne sæsonens to bedste spillere.

Tager vi et blik på mine yngre spillere, var jeg super glad for, at jeg fik Pogba og Morrison involveret i så mange kampe. De optrådte i henholdsvis 33 og 34 kampe. Derudover fik 17-årige Karl Sinclair hele 13 kampe fra start. Til næste sæson har jeg selvfølgelig hentet flere spændende unge spillere...
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010