home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dortmund
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund  (Læst 52216 gange)
egual
Lilleputspiller
*

Sv: Dortmund
« Svar #120: 05 Dec 2011, 20:05 »

Lyder som en god plan. ozil lyder ideelt!

ptrN
Manager

« Svar #121: 05 Dec 2011, 20:13 »

Lyder som en god plan. ozil lyder ideelt!
Han bliver uden tvivl en lønsluger, men tvivler dog også på at det bliver en realitet.

Må jeg se dit hold? :-)

welbz is dat guy

Klodse
Lilleputspiller
*

« Svar #122: 08 Dec 2011, 19:42 »

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal acceptere et tilbud på 132.000.000 mio. kr. for Mats Hummels?? Any advise? og hvem kunne ses som en erstatning? Jeg er i anden sæson, Januar.

ptrN
Manager

« Svar #123: 08 Dec 2011, 20:08 »

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal acceptere et tilbud på 132.000.000 mio. kr. for Mats Hummels?? Any advise? og hvem kunne ses som en erstatning? Jeg er i anden sæson, Januar.

Lad for guds skyld være med at sælge ham. Slet ikke for den pris da.

welbz is dat guy

egual
Lilleputspiller
*

« Svar #124: 08 Dec 2011, 22:27 »

Har lige været lidt fraværende desværre.. Her kommer et link - første gang jeg gør det, så derfor denne oldnordiske metode Ubeslutsom
http://billedeupload.dk/upload/files/2011-12/60aef485.png

Jeg har desværre svært ved at komme igang med 6. sæson. Jeg håber det går over. Var også i en kortvarig bølgedal i 2. sæson. Jeg mangler stadig et indkøb til den centrale midt. En som kan spille dybdeliggende playmaker. David Alaba var ikke frisk - desværre. Det hæmmer min motivation, at jeg ikke kan få indkøbt en ny playmaker, som jeg har forventninger til! Det er ganske utilfredsstillende.
Har du nogle bud - gerne sydamerikansk eller tysk selvfølgelig..??

Yessir
Manager

« Svar #125: 08 Dec 2011, 23:18 »

Har lige været lidt fraværende desværre.. Her kommer et link - første gang jeg gør det, så derfor denne oldnordiske metode Ubeslutsom
http://billedeupload.dk/upload/files/2011-12/60aef485.png

Jeg har desværre svært ved at komme igang med 6. sæson. Jeg håber det går over. Var også i en kortvarig bølgedal i 2. sæson. Jeg mangler stadig et indkøb til den centrale midt. En som kan spille dybdeliggende playmaker. David Alaba var ikke frisk - desværre. Det hæmmer min motivation, at jeg ikke kan få indkøbt en ny playmaker, som jeg har forventninger til! Det er ganske utilfredsstillende.
Har du nogle bud - gerne sydamerikansk eller tysk selvfølgelig..??

Mikel, Banega eller en gut der hedder Laglais Kouassi (starter i Servette FC)

Morten Vest
Lilleputspiller
*

« Svar #126: 10 Dec 2011, 11:41 »

Spiller jeres U23 heller ikk kampe?

egual
Lilleputspiller
*

« Svar #127: 13 Dec 2011, 15:03 »

Mikel, Banega eller en gut der hedder Laglais Kouassi (starter i Servette FC)
Har fået fat i en fantastisk regen-spiller, som har ejet midtbanen i størstedelen af sæsonen. Har også indkøbt en gut fra Georgien som gør det aldeles glimrende.
6. sæson er netop overstået. CL kom endelig i hus, hvor det blev til en 1-0 sejt over Lyon i finalen. Mesterskabet var endnu en gang tidligt afgjort- det 4. i træk. Pokalfinalen tabte jeg til köln 3-2, hvilket selvfølgelig er enormt skuffende. Köln blev nr. 2. i  ligaen. Bayern har fyret 3 trænere i løbet af sæsonen og de ligger på en håbløs 7. plads .
Sæsonens markante spillere har været Fierro, shawcross, Hummels, og en regenspiller på den centrale midt.

hoense
Lilleputspiller
*

« Svar #128: 13 Dec 2011, 20:45 »

Hej Dortmund-folk.
Jeg mangler en god angriber til mit Dortmund hold.
Jeg er lige startet på 2. sæson og har 90 millioner dkk til indkøb.
Jeg har ikke rigtigt kunne få gang i Lewandowski, og Barrios er meget svingende, men var i 1. halvsæson fremragende kørende.
Jeg spiller 4-2-3-1 ligesom mange af jer andre, og vil derfor høre om nogen har en anbefaling af en angriber.
Han skal naturligvis være forholdsvis ung, så det må godt være en spiller der skal bruge en sæson eller to for at komme helt op på højeste niveau!

Håber i kan hjælpe - på forhånd tak!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #129: 13 Dec 2011, 20:59 »

Carlos Fierro?

hoense
Lilleputspiller
*

« Svar #130: 13 Dec 2011, 21:05 »

Carlos Fierro?

Ham har jeg faktisk lige anskaffet mig, og det lyder da til at han bliver rimelig vild, så måske er det bare at arbejde hårdt med ham!

egual
Lilleputspiller
*

« Svar #131: 13 Dec 2011, 21:05 »

Carlos Fierro?
Tja,,, ham ville jeg jo også anbefale. Han scorer mere end han spiller! Ellers Podolski... Jeg ærgrer mig over det ikke var ham jeg hentede til mit hold i anden sæson. I stedet valgte jeg Damiao, som aldrig overgik Poldolski i ligaen. Han har virkelig bombet for Köln i mit spil. Jeg kunne få Podolski for ca. 160 mil. Det samme som jeg gav for Damiao. Desævrre var jeg for nærig i kontraktforhandling erne og derfor valgte jeg Damiao, Desværre. Mit råd, hent ham på afbetaling og brug ham som trequartista eller skarpretter..

egual
Lilleputspiller
*

« Svar #132: 13 Dec 2011, 21:07 »

Hva købte du ham for...

hoense
Lilleputspiller
*

« Svar #133: 13 Dec 2011, 21:14 »

Hva købte du ham for...

Sølle 12 mio. Så det håber jeg da han hurtigt kan få tjent ind igen.

Podolski er dælme også vild i mit save, men han er nok desværre lige end smule for dyr - men samtidig forfærdelig at spille i mod!  Skuffet

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #134: 17 Dec 2011, 20:59 »

Nogen der kan lægge et SS ud af deres holdopstilling, holdinstuktioner og spillerinstruktione r? Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010