home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dortmund
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund  (Læst 43829 gange)
egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #105: 01 Dec 2011, 18:14 »

Forresten,, Hvad er dine indstillinger med Bender og Gúndogan?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #106: 01 Dec 2011, 20:49 »

Surt med Porto. De har også slået mig ud af CL. op til flere gange i mit spil Skuffet
Har benyttet samme formation. Direkte og med højt presspil. Den har jeg dog ændret her i 5. sæson. Så nu spiller jeg sjovt nok den også omtalte 4-5-1 opstilling. Den fungerer fortræffeligt! Har kun lukket 3 mål ind i 17 kampe. Har ændret taktikken til korte aflevering og standard pres. Fører ligaen med 8 point til Bayern. Det kører bare Thumbs Up
Altså stiller du således?:
     x
x x x x x
 x x x x
     x
Jeg bruger Bender som boldvindende, og Gundogan som felt-til-felt.

Lækkert start du har fået. Regner også med at jeg efter denne sæson, går over til en mere kontrollerende taktik. Jeg har forresten skrevet med Adler, Carlos Fierro og Lennarth Thy på fri, således de tiltræder efter sæsonen.
Logged

welbz is dat guy

NiklasV
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #107: 01 Dec 2011, 21:07 »

Altså stiller du således?:
     x
x x x x x
 x x x x
     x
Jeg bruger Bender som boldvindende, og Gundogan som felt-til-felt.

Lækkert start du har fået. Regner også med at jeg efter denne sæson, går over til en mere kontrollerende taktik. Jeg har forresten skrevet med Adler, Carlos Fierro og Lennarth Thy på fri, således de tiltræder efter sæsonen.
Må jeg se jeres nuværende hold? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #108: 01 Dec 2011, 21:16 »

Må jeg se jeres nuværende hold? Smiley
Jeg har ikke lavet nogle indkøb, foruden dem jeg får efter sæsonen, og er så småt færdig med første sæson.
Logged

welbz is dat guy

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #109: 01 Dec 2011, 21:31 »

Gode handler.. Har selv lige betalt lidt over 100 mil. for Carlos Fierro her i sommertransferen. Er i dencember nu, og han har bombet på det groveste. Han er meget skarpere end min anden angriber L. Damiao!
Opstillingen er lige som Barcas = fladt forsvar, en def. midt, 2 centrale midt, 2 kanter og 1 angriber. Spiller den også kontrolleret. Hvad skal man betale for Fierro så tidligt i spillet? Kan du forresten få bugt med Bayern i første sæson?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #110: 01 Dec 2011, 21:35 »

Gode handler.. Har selv lige betalt lidt over 100 mil. for Carlos Fierro her i sommertransferen. Er i dencember nu, og han har bombet på det groveste. Han er meget skarpere end min anden angriber L. Damiao!
Opstillingen er lige som Barcas = fladt forsvar, en def. midt, 2 centrale midt, 2 kanter og 1 angriber. Spiller den også kontrolleret. Hvad skal man betale for Fierro så tidligt i spillet? Kan du forresten få bugt med Bayern i første sæson?
Jeg skulle intet betale for Fierro da han kun havde et halvt år tilbage af hans kontrakt. Ligesom jeg skrev, tabte jeg 3-1 ude mod HSV, hvorfor Bayern kom 4 point foran mig, med en kamp tilbage. Dermed vandt de ligaen, jeg blev nummer to, og Leverkusen blev nummer 3 med hele 20 point op til mig. I ligaen vandt jeg og tabte en til Bayern.

Jeg møder Bayern i pokalfinalen; så håber jeg at jeg kan tage den pokal.
Logged

welbz is dat guy

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #111: 02 Dec 2011, 02:22 »

De er for onde deres offensiv... Klapsede Schalke 7 - 1 i den tyske super cup!
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #112: 03 Dec 2011, 17:28 »

Efter i første sæson at være den evige toer; 2'er i ligaen, og tabte pokalfinalen til Bayern, er jeg startet forrygende i anden sæson.

Jeg er begyndt at spille et mere afventende spil, lidt ligesom Barcelona, der bygger på korte afleveringer og højt pres.

Mine kampe i sæsonen, er gået således;

Super Cup:
0-2 til Bayern
Ligaen:
5-1 over Mainz
4-0 over Hertha
4-0 over Wolfsburg
Pokalturneringen:
5-0 over Lok Leipzig

Eneste indkøb der kommer til at gøre sig gældende på førsteholdet op til denne sæson er:
Rene Adler (start elleve)
Marco Reus (start elleve)
Lennarth Thy (backup)
Logged

welbz is dat guy

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #113: 03 Dec 2011, 19:28 »

Det lyder jo godt.
Reus misunder jeg dig for. Han passer perfekt ind på holdet. Jeg ændrede også min taktik op til 5. sæson. I stedet for et direkte og højt presspil blev det til mere afventende og korte afleverninger. Det har resulteret i en jerndefensiv, som de færreste hold i den tyske liga kan hamle op med. Fører med 12 point ned til Bayern og har endnu ikke tabt en kamp i ligaen - er i februar måned nu. Det eneste minus i denne sæson er Christian Eriiksen. Han er faldet lidt i form efter at han er blevet rykket fra den offensive midt til den centrale midt. Håber han kan tivænde sig den centrale midt som en naturlig position, da det er en fryd for øjet at se hans udvikling rent statsmæssigt..
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #114: 03 Dec 2011, 19:46 »

Det lyder jo godt.
Reus misunder jeg dig for. Han passer perfekt ind på holdet. Jeg ændrede også min taktik op til 5. sæson. I stedet for et direkte og højt presspil blev det til mere afventende og korte afleverninger. Det har resulteret i en jerndefensiv, som de færreste hold i den tyske liga kan hamle op med. Fører med 12 point ned til Bayern og har endnu ikke tabt en kamp i ligaen - er i februar måned nu. Det eneste minus i denne sæson er Christian Eriiksen. Han er faldet lidt i form efter at han er blevet rykket fra den offensive midt til den centrale midt. Håber han kan tivænde sig den centrale midt som en naturlig position, da det er en fryd for øjet at se hans udvikling rent statsmæssigt..
Reus har været god, men har "desværre" stået i skyggen for Kagawa, som vil sælges, og Götze. Derudover har Lewandowski bombet.  Han blev hentet, da Gladbach rykkede ned, og jeg kunne købe ham forholdsvist billigt. Jeg gav 90 mil, og efter han er tiltrådt klubben, er han blevet udtaget til det tyske landshold, men fik dog ikke debut.

Ændringen i taktikken, har også gjort at jeg lukker færre mål ind.

Siden sidste indlæg, har jeg vundet 2-0 over Bayern, tabt 2-0 til Köln, hvilket var MEGET uheldigt, da jeg brændte alt, og vundet 7-0 over St. Pauli.

Min målscore i ligaen er efter 6 kampe 22-3.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2011, 19:50 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #115: 05 Dec 2011, 14:46 »

Så er jeg nået til vinterpausen i anden sæson.

I ligaen går det strygende, hvilket resulterer i en statikstik der efter 17 kampe siger; 13-2-2 med en målscore der lyder på 48-12. Dette gør at jeg ligger nummer 1, med Köln lige efter og Bayern derefter. Til Köln har jeg et 3-points forspring, imens Bayern er hele 6 point efter mig.

I Champions League, hvor min gruppe bestod af Barcelona, CSKA Moskva og AZ, kvalificerede jeg mig efter 4 kampe med fire sejre til knockout-fasen. Derfor stillede jeg med reserver i de to sidste kampe mod Barcelona og CSKA, som resulterede i et 0-2 nederlag samt en 4-1 sejr. I første knockout runde skal jeg møde Manchester United.

På spillerfronten imponerer Reus, Kagawa, Götze, Lewandowski, Gündogan, Barrios og Adler.
Reus: Kampe 21(5), mål 12, assists 8
Kagawa: Kampe 25, mål 9, assists 9
Götze: Kampe 23(1), mål 3, assists 19
Lewandowski: Kampe 17, mål 12, assists 2
Gündogan: Kampe 20(1), mål 1, assists 8
Barrios: Kampe 9(10), mål 8, assists 4
Adler: Kampe 22, imod 15, rent mål 11

Derudover er Subotic og Hummels som altid gode. Desværre har jeg lige fået Lewandowski og Hummelse skadet i 3 måneder hver. Lennarth Thy har været en fin (tysk) reserve, der med 4(7) kampe, har scoret 2 mål, og assisteret 4. Han blev efter første sæson hentet gratis i Werder Bremen.

Transfermæssigt sker der ikke det store. Jeg har fået tildelt 90 mil op til transfervinduet, og med mindre jeg finder et røverkøb, regner jeg ikke med at bruge penge. Jeg har dog skrevet med Bayern's Emre Can, således han tiltræder efter sæsonen. Han er et stort talent, der skal rotere og senere tage over for Sven Bender. Jeg har ikke en reel reserve for Bender nu, da jeg skilte med af med Sebastian Kehl ved hans kontraktudløb. Jeg bruger Julian Koch og Marc Hornschuh skiftevis som reserve på defensive midtbane. Jeg generelt en bred trup, og denne bliver da også brugt flittigt, da 23 spillere har været på banen.

Jeg har investeret i et par trænere, herunder Bernhard Peters i Hoffenheim, da jeg som Dortmund i virkeligheden, satser på ungdommen.

Har formået af skaffe to samarbejdsklubber; nemlig NEC fra Holland og AA Gent fra Belgien. Jeg har udlånt Carlos Fierro til NEC for sæsonen, hvor han i øjeblikket med 13 kampe, 6 mål og 2 assists, er en medvirkende faktor til at de ligger midt i tabellen.

Jeg vender tilbage efter sæsonen, og forklarer yderligere om mit spil. Jeg vil råde alle til at gøre det samme, og til dem der ikke har gang i et spil med Dortmund; kom igang, klubben er ganske morsom at føre mod storhed.




Logged

welbz is dat guy

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #116: 05 Dec 2011, 17:54 »

Ikke ringe med den fine placering.
Selv har jeg lige overstået 5. sæson. Den forløb ganske glimrende. Vandt sikkert ligaen med 12 point ned til nærmeste forfølger. I CL. blev endestationen nok engang semifinalen. Efter at have sat chelsea på plads i kvatrfinalen med en sikker 6-0 sejr i første kamp, ikke mindst pga. Carlos Fierros 5 mål, mødte jeg holdet lidt længere nordpå Man Utd. Det blev desværre for stor en mundfuld og tabte samlet 5-2. Jeg var temmelig skuffet. Pokalturneringen har jeg endnu ikke haft succes med - dog satses der heller ikke på den. Talenter og reserver for lov at holde sig kampklar med den.
Her i transfervinduet sker der det at Gregory Van Der Wiel kommer til på en fri transfer ligesom også Niang og Cavani gør det. Van Der Wiel kommer tiltrængt, da jeg solgte Andres Beck til Lyon for knap 100 mil. i vintertransferen. I transfervinduet nu, har jeg solgt Christian Eriksen, Kwado Asamoah og Leandro Damiao. Eriksen fordi spillestilen ikke længere kræver en off. midt og et bud fra Chelsea på 185  var en fin fortjeneste. Asamoah passer heller ikke på min centrale midt, da jeg spiller med en dybdeliggende og en fremskudt playmaker. Damiao satser jeg ikke på og han vil også bare være fyld, nu hvor erstatningerne( Niang og Cavani) delvist er billigere og muligvis bedre. Carlos Fierro har overstrålet Leandro på den enlige plads i angrebet.
Transferopgaven er nu at finde en kanon dybdeliggende CM, som kan styre holdets angreb. Gundogan og Mehmet Ekici har nu disse pldser, men der skal noget til at styrke den post. Hamsik har jeg haft i hovedet, med han er efterhånden blevet 28 år. David Alaba tror bliver spilleren, hvis det kan lade sig gøre.. Penge er nok af
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #117: 05 Dec 2011, 18:02 »

Ikke ringe med den fine placering.
Selv har jeg lige overstået 5. sæson. Den forløb ganske glimrende. Vandt sikkert ligaen med 12 point ned til nærmeste forfølger. I CL. blev endestationen nok engang semifinalen. Efter at have sat chelsea på plads i kvatrfinalen med en sikker 6-0 sejr i første kamp, ikke mindst pga. Carlos Fierros 5 mål, mødte jeg holdet lidt længere nordpå Man Utd. Det blev desværre for stor en mundfuld og tabte samlet 5-2. Jeg var temmelig skuffet. Pokalturneringen har jeg endnu ikke haft succes med - dog satses der heller ikke på den. Talenter og reserver for lov at holde sig kampklar med den.
Her i transfervinduet sker der det at Gregory Van Der Wiel kommer til på en fri transfer ligesom også Niang og Cavani gør det. Van Der Wiel kommer tiltrængt, da jeg solgte Andres Beck til Lyon for knap 100 mil. i vintertransferen. I transfervinduet nu, har jeg solgt Christian Eriksen, Kwado Asamoah og Leandro Damiao. Eriksen fordi spillestilen ikke længere kræver en off. midt og et bud fra Chelsea på 185  var en fin fortjeneste. Asamoah passer heller ikke på min centrale midt, da jeg spiller med en dybdeliggende og en fremskudt playmaker. Damiao satser jeg ikke på og han vil også bare være fyld, nu hvor erstatningerne( Niang og Cavani) delvist er billigere og muligvis bedre. Carlos Fierro har overstrålet Leandro på den enlige plads i angrebet.
Transferopgaven er nu at finde en kanon dybdeliggende CM, som kan styre holdets angreb. Gundogan og Mehmet Ekici har nu disse pldser, men der skal noget til at styrke den post. Hamsik har jeg haft i hovedet, med han er efterhånden blevet 28 år. David Alaba tror bliver spilleren, hvis det kan lade sig gøre.. Penge er nok af
Mehmet Ekici har jeg overvejet at hente. Er han værd at satse på?
Logged

welbz is dat guy

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #118: 05 Dec 2011, 18:39 »

Jeg fik ham for billige penge, da Werder rykkede ned (60. Mil). Han har ikke fået så meget spilletid på den centrale midt, da han har stået i skyggen af Eriksen, gundogan og Asamoah. Så jeg aner faktisk ikke om han er værd at satse på. Men i kampene hvor han har spillet har han gjort det fint. Hans snit ligger omkring de 7,03. Han skal nok få mere spilletid næste sæson.. Så jeg kan vende tilbage senere..
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #119: 05 Dec 2011, 19:03 »

Jeg fik ham for billige penge, da Werder rykkede ned (60. Mil). Han har ikke fået så meget spilletid på den centrale midt, da han har stået i skyggen af Eriksen, gundogan og Asamoah. Så jeg aner faktisk ikke om han er værd at satse på. Men i kampene hvor han har spillet har han gjort det fint. Hans snit ligger omkring de 7,03. Han skal nok få mere spilletid næste sæson.. Så jeg kan vende tilbage senere..
Werder står til at rykke ned, så håber jeg kan snuppe Marko Marin og Mehmet Ekici for billige penge. Står og skal erstatte Kagawa da han smutter til Roma på fri transfer. Regner med at rykke Gotze ind centralt, og så rotere Grosskreutz, Reus, Marin og Leitner på kanterne. Dog er Ozil sat til salg, så ideelt set henter jeg ham, selvom dette nok er et ønskescenarie taget hans pris(200 mil) i betragtning.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010