home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dortmund
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund  (Læst 43991 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #75: 20 Nov 2011, 13:07 »

Synes jeg manglede en venstre kant efter 2. sæson i liverpool og da Chelsea hentede Hazard og Neymar ikke var til at få fat i og Götze, som var klart førstevalg, ikke var til at få for under 550 mio, så faldt valget på Bale, der ny agerer venstrekant. Så leget med tanken om, hvis muligheden byder sig, at hente Götze ind til højrekanten ! Smiley
Logged

N_E_J
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #76: 20 Nov 2011, 14:55 »

Hvordan bruger i Perisic? Synes han er svær at få til at fungere. Hvilken rolle og position?
Logged

BARCA FOREVER!

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #77: 21 Nov 2011, 13:23 »

Så kom titlen endelig i hus. Der måtte dog også 2 sæsoner til som hh. 2´er og 3´er. I CL. har det faktisk været ganske imponerende. Endestationen blev semifinalen i både første og anden sæson. Kvarfinalen her i 3. sæson- desværre.
Spiller en 4-2-3-1 med højt pres og direkte angrebsspil. De bærende kræfter er indiskutabelt Götze, Hummels, Adler, Shawcross, sekundært Eriksen og Barrios.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #78: 21 Nov 2011, 13:25 »

Götze som venstre kant og fremskudt playmaker eller hvad? Smiley
Logged

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #79: 21 Nov 2011, 15:27 »

Det spiller han for mig- og gør det smukt..
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #80: 22 Nov 2011, 21:02 »

Hvad har folk gjort af startkøb? Det er jo ikke de store penge man har at leje med, og der er få spillere man har lyst til at sælge. Højrebacken er ekstremt svag, jeg skiftede ham ud med Sime Vrsaljko, hvilket lettede mit lønbudget med 170k, og skaffede en profit på 15m, samtidig med at jeg nu har en bedre højreback. Selv med det er budgettet dog presset, og jeg synes man mangler lidt kvalitet i bredden rent offensivt.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #81: 22 Nov 2011, 22:14 »

Jeg lavede ikke de store indkøb eller salg.. Jeg lejede Thiago fra barca. Det tror jeg faktisk var det eneste i første sæson... Ham højrebacken gjorde det helt fint for mig. Har ham faktisk stadig, midt i 4.sæson. Dog starter han ikke inde længere. Har købt én preusser ved navn Andreas Beck, som sidder tungt på den backplads. Jeg solgte Kagawa i midten af første sæson for 142 mil. til Milan, da jeg var bange for han ville forlade klubben transferfrit. Ellers skete der som tidligere nævnt ikke det store i første sæson, hvor endestationen var semifinalen i CL. og Cup, og to'er i ligaen - Hvilket jeg var godt tilfreds med. 
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #82: 23 Nov 2011, 22:55 »

Så er 1 kamp spillet mod schalke vandt 6-0 hattrick af lewandowski   men han blev desværre også skadet..   Har kun handlet 1 spillere ind, Danny da costa. 
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #83: 24 Nov 2011, 12:35 »

Jeg overvejer lidt at sælge Lucas Barrios  til vinter..    Da jeg vil satse på de unge i angrebet, synes også    at barrios trænger til at prøve noget nyt..  Hvad synes i om det??
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #84: 24 Nov 2011, 12:44 »

Jeg overvejer lidt at sælge Lucas Barrios  til vinter..    Da jeg vil satse på de unge i angrebet, synes også    at barrios trænger til at prøve noget nyt..  Hvad synes i om det??
tja, det er jo helt op til dig selv..

Men hvis det var mig personligt, så skulle der en god sjat penge på bordet for at sælge ham, medmindre han underpræstere eller ikke passer ind i din taktik..
Logged

Matanque
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #85: 24 Nov 2011, 13:46 »

Har selv gang i et spil med Dortmund. Er netop blevet færdig med 3. sæson. Det er blevet til to tyske mesterskaber i træk og Europa League triumf i 2. sæson og har netop vundet CL 3-2 over Barcelona. De vigtigste indkøb gennem de tre sæsoner har været: Sime Vrsaljko, ter Stegen, Marco Reus, Seydou Doumbia (bomber for vildt! 42 kampe = 44 mål), Erick Torres, Fernando Gago, Essien og rigtig mange unge talenter som virkelig har grebet chancen og leveret varen. Jeg har netop solgt Subotic til City for 400 millioner, så overvejer om jeg skal have en erstatning eller to for de penge!
« Seneste Redigering: 24 Nov 2011, 13:48 af Matanque » Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #86: 24 Nov 2011, 14:00 »

Så er 5 kampe i Champions league overstået er sikker på nr 1      gruppen er helt åben ved de andre 3..  Er i gruppe med real cska og lille.    Mine sejr    vandt over real 1 gang og 2-2 på bernabeu   vandt 1 gang og tabt 1 gang til cska   og vandt over lille
Logged

egual
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #87: 24 Nov 2011, 14:59 »

Hvad bruger du Marco Reus som?
Logged

Jensen218
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #88: 24 Nov 2011, 17:35 »

Så er barrios solgt for 200mio til real madrid, synes det var ok beløb da han spillede 24 kampe og scorede kun 5 måll
Logged

Matanque
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #89: 24 Nov 2011, 17:36 »

Marco Reus spiller offensiv kant og gør det fremragende! Har netop vundet det tyske mesterskab for 3. år i træk og CL igen igen! Det kører. Doumbia og Erick Torres har scoret 80 mål tilsammen. AV AV!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010