home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund  (Læst 42829 gange)
Apple
Gæst
 
Dortmund
« : 21 Okt 2011, 13:41 »

Andre der har valgt at kaste sig over de tyske mestre ??

Umiddelbart et fedt hold, med fremragende spillermateriale, især med en giftig offensiv med gøtze, kagawa og barrios

Vender tilbage når jeg fået spillet noget mere Smiley

Del jeres erfaringer!!
Logged

Apple
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #1: 21 Okt 2011, 18:59 »

Ingen der spiller med dortmund???
Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #2: 21 Okt 2011, 19:39 »

Du kunne måske selv starte med at fortælle om dit save, sidder lige nu og kigger deres trup igennem. regner med at jeg starter lige om lidt så hvis du har nogle råd så kom med dem! Wink
Logged

Apple
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #3: 22 Okt 2011, 00:17 »

Så kom jeg igang med dortmund Smiley

5 kampe og 5 sejre Smiley

Offensiven er vanvittig, gøtze,grosskreutz, kagawa og lewandowski banker kasser ind ( barrios er skadet)
Det halter lidt på backsene, især højre back, hvor piszcek spiller, dog har jeg ikke fundet forstærkning endnu. Jeg har istedet hentet en backup på venste back i form af atouba på fri transfer og et ungt norsk talent til midtbanen markus henriksen som har vidst sig at være mere end en fremtidens mand. 5 kampe 3 mål og en bedømmelse på 7.73. (kan klart anbefales) Jeg har skilt mig af med Florian kringe og le tallec for symbolske beløb. jeg stiller op i en 4 -2-3-1, hvilket fungere fint.

andre?
Logged

thomaspb
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #4: 22 Okt 2011, 08:35 »

Har spillet 1 kamp!!!

Dortmund - Kaiseslautern 7 - 0!!!!!
Ser frem til at spille videre, vender tilbage...
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #5: 23 Okt 2011, 12:45 »

Hvordan stiller i op med Dortmund..?

Er netop startet op med dem, men syntes det er svært at finde plads til alle profilerne, uden at de konflikter med hinanden, eller uden at taktikken bliver for offensiv.
Logged

Apple
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #6: 23 Okt 2011, 12:50 »

jeg stiller op i en 4-2-3-1.
                         weidenfeller
Schmelzer - Subotic - Hummels - Piszeck
               Sven Bender - Gundogan
     Grosskreutz   -     Kagawa   -       Gøtze
                             Lewandowski

Og det fungere fint, jeg rotere en del, men lægger nr 1. efter 20 kampe, desværre er jeg røget ud af cl
     
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dortmund
« Svar #7: 23 Okt 2011, 13:03 »

jeg stiller op i en 4-2-3-1.
                         weidenfeller
Schmelzer - Subotic - Hummels - Piszeck
               Sven Bender - Gundogan
     Grosskreutz   -     Kagawa   -       Gøtze
                             Lewandowski

Og det fungere fint, jeg rotere en del, men lægger nr 1. efter 20 kampe, desværre er jeg røget ud af cl
     

Ligner den jeg har planer om at forsøge mig med. Jeg har bare Kagawa på højrekanten, og Perisic på den offensive. Planen er så at Gøtze som playmaker skal sende bolde i feltet til Lewandowski, samt Perisic der kommer fra dybden og kagawa fra kanten. Så må vi se hvordan det kommer til at fungere,
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #8: 26 Okt 2011, 13:26 »

Er i gang med et Liverpool save, hvor Shinji Kagawa snart har kontraktudløb. Så vil høre hvordan han gør det for jer der spiller med ham og hvordan i bruger ham? Smiley

Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Apple
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #9: 26 Okt 2011, 14:44 »

Jeg synes klart du skal købe ham!! især hvis han er gratis, jeg bruger ham som off midt med offensiv rolle og her brilliere han, han lægger op og kommer frem til vildt mange chancher, desværre kniber det med hans afslutninger generelt.. Senest scorede han hattrick for mig i en 6-0 sejr over schalke Smiley KØB!
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #10: 26 Okt 2011, 15:04 »

Jeg synes klart du skal købe ham!! især hvis han er gratis, jeg bruger ham som off midt med offensiv rolle og her brilliere han, han lægger op og kommer frem til vildt mange chancher, desværre kniber det med hans afslutninger generelt.. Senest scorede han hattrick for mig i en 6-0 sejr over schalke Smiley KØB!
Jeg takker mange gange Apple! Smiley Han er bliver hentet gratis og en ugeløn på 350.000 mener jeg, hvilket jeg er glad for. Gider ikke skrive kontrakt med nogen der skal have 700+ hvis de ikke ses som fast mand Smiley
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

NiklasV
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #11: 27 Okt 2011, 16:43 »

Lækkert lækkert hold! Som ligger op til at føre videre på min yndlings indkøbs politik, køb billige talenter, og giv dem MASSER af spille tid og se dem blomstre!
I første sæson solgte jeg ingen og købte ingen, jeg følte ikke der var behov for det, har dog købt Lucas Andersen hertil 2. sæsons start! Glæder mig til at se hvad han bliver til Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #12: 01 Nov 2011, 14:35 »

Lige startet med Dortmund :-)
Regner med at hente Radon, Toby Alder, eller Eriksen
Logged


Apple
Gæst
 
Sv: Dortmund
« Svar #13: 01 Nov 2011, 15:02 »

Kan kun give jeg ret Smiley FANTASTISK hold, har også en blog med dem Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dortmund
« Svar #14: 04 Nov 2011, 17:18 »

Hvordan klarer Götze det hos jer ?? Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010