Jensen218
Lilleputspiller
|
|
kan du ikke lige ligge et ss ud af dit hold matanque
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klodse
Lilleputspiller
|
|
Hvordan er Leitner efter nogle sæsoner? :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Muffe?
|
|
Hvordan bruger i Lewandowski? Han kan overhovedet ikke score for mig.
|
|
|
|
|
|
Nummer to er bare den første taber.
|
|
|
|
|
N_E_J
|
|
Hvordan bruger i Lewandowski? Han kan overhovedet ikke score for mig.
Bruger du ham som targetman? Hvis ja, så har jeg nøjagtig samme problem.
|
|
|
|
|
|
BARCA FOREVER!
|
|
|
|
egual
Lilleputspiller
|
|
Leitner solgte jeg op til 4.sæson. Han gjorde det skam fint, men det var ikke en jeg satsede på, og der skulle ske noget nyt. Så han røg videre i systemet. Levandowski har jeg også solgt. Han var i første og anden sæson førsteangriber. Det var meget i perioder med ham. Brugte ham også som targetmand. En blandet fornøjelse med ham..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Har netop skrevet med Adler på fri i første vinterpause. Yay \o/
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
Klodse
Lilleputspiller
|
|
Ter stegen købt for 65 mio. hvilket jeg vandt fornuftigt nok.  Erik Torres købt og trods sine 19 år har han scoret 10 mål i 8 kampe, hvor han danner duo med lewandowski. FARLIGT! :-) Hvad solgte du Leitner for?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egual
Lilleputspiller
|
|
Adler fik jeg også - en lækker handel:) Leitner solgte jeg for ca. 40 mil. Har forresten genvundet mesterskabet og også euro league. Så det var en fin 4. sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Adler fik jeg også - en lækker handel:) Leitner solgte jeg for ca. 40 mil. Har forresten genvundet mesterskabet og også euro league. Så det var en fin 4. sæson.
I mine øjne er det en skam at sælge Leitner. Ung, tysker og kan dække alle pladser over midten.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Sandt så sandt... Men det er også en skam, at lade et talent gå til spilde på bænken.. Jeg er en meget medfølende manager  Det er selvfølgelig fair, men bruger ham allerede flittigt i første sæson, og der gør han det udemærket.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
egual
Lilleputspiller
|
|
Det er godt at høre.. Hvilken formation benytter du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N_E_J
|
|
Bare sådan et generelt spørgsmål: Hvordan bygger i jeres spil op? Er det en kopi af Barca, eller er det mere direkte spil?
|
|
|
|
|
|
BARCA FOREVER!
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Det er godt at høre.. Hvilken formation benytter du?
Spiller en 4-5-1 eller rettere sagt en 4-2-3-1 :-) Mine stærkeste opstilling må formodes at være; Lewandowski Gotze Kagawa Grosskreutz Bender Gundogan Schmelzer Hummels Subotic Piszczek Weidenfeller Er lige røget ud til Porto, i kvartfinalen i EL, sammenlagt 4-4, hvor jeg taber på udebanemål. Dette skyldes et nederlag i returkampen hjemme på 2-3, hvor Rolando scorer tre gange på hjørne. Det er desuden hans 3 første mål i hele sæsonen .. Bare sådan et generelt spørgsmål: Hvordan bygger i jeres spil op? Er det en kopi af Barca, eller er det mere direkte spil?
Her i første sæson spiller jeg meget direkte, og på kontraangreb. Planen er dog at bygge et "Barcelona-agtigt" tysk mandskab.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|