home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 880 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 161277 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #150: 14 Nov 2010, 20:24 »

Jeg overvejer at starte et spil i England. Har ikke rigtig lyst til at spille med topholdene, men heller ikke bundholdene.. Nogle som har et godt forslag til et midterhold og hvorfor det lige skulle være præcis det hold? Smiley

Fyr løs Smiley

Stoke eller Sunderland
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Harlis
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #151: 15 Nov 2010, 18:00 »

Ja hvem skal jeg være?
Er i tvivl om hvilket engelsk hold jeg skal vælge. Ligaen er sådan set ligemeget, bare det ikke er et af topholdene. Økonomien er sådan set også underordnet bare de er en udfordring at spille med. Prøver med dette spil at kigge væk fra de normale ting som trup og økonomi og i stedet flytte fokus over på andre ting som klubbens historie, hvilken by klubben ligger i, f.eks. er det en storby hvor man kan få en stor fanskare hen ad tiden hvis man fører en lille klub op gennem rækkerne. Har kigget på nogle klubber baseret i London så som AFC Wimbledon, Crystal Palace, QPR, West Ham, Fulham osv.. Ja ved det er mærkelige grunde men i alle mine andre spil hvor jeg for det meste fokusere på økonomien bliver spillet aldrig til noget vildt da jeg ofte ender med at købe de samme spillere, og ja, generelt bare gå efter den samme rutine klub efter klub. Så i dette spil søger jeg noget andet som historien i klubben der kan være med til at holde motivationen oppe. Eneste krav der er denne gang er at klubben spiller i de engelske rækker og gerne må have lidt historie med sig.. håber i kan hjælpe Smiley

Sheffield Wednesday og Birmingham hører begge hjemme i store byer, men har ikke såå meget succes sportsligt. Notts Forest er også en mulighed
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #152: 15 Nov 2010, 18:01 »

En lille klub ejet af en Sugar Daddy..
Eller et midterhold i enten England, Italien, Tyskland eller Frankrig..
Begrund gerne..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Harlis
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #153: 15 Nov 2010, 18:03 »

Jeg overvejer at starte et spil i England. Har ikke rigtig lyst til at spille med topholdene, men heller ikke bundholdene.. Nogle som har et godt forslag til et midterhold og hvorfor det lige skulle være præcis det hold? Smiley

Fyr løs Smiley

West Ham!

Ellers Blackburn, Bolton eller Newcastle
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #154: 15 Nov 2010, 18:05 »

Tror at jeg starter med Stoke..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #155: 15 Nov 2010, 18:06 »

Måske skulle man lave en blog, hvad synes i?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Skipper
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #156: 15 Nov 2010, 18:09 »

Måske skulle man lave en blog, hvad synes i?

Nu skal man jo kun skrive en blog hvis man virkelig brænder for det, så hvis du gør det helt klart Thumbs Up.
Men har nu fået at vide at det er bedst at starte en blog om en klub man virkelig kender meget til, og også det område klubben kommer fra. Men det kan man jo altid researche, og hvis du har lyst og tid til det helt klart Smiley.
Jeg synes i hvert fald det kunne være godt med en blog om Stoke, da jeg har set dem spille en del her i sæsonen og synes de har et spændende hold og spiller på en spændende måde Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #157: 15 Nov 2010, 18:36 »

Nu skal man jo kun skrive en blog hvis man virkelig brænder for det, så hvis du gør det helt klart Thumbs Up.
Men har nu fået at vide at det er bedst at starte en blog om en klub man virkelig kender meget til, og også det område klubben kommer fra. Men det kan man jo altid researche, og hvis du har lyst og tid til det helt klart Smiley.
Jeg synes i hvert fald det kunne være godt med en blog om Stoke, da jeg har set dem spille en del her i sæsonen og synes de har et spændende hold og spiller på en spændende måde Smiley

Jeg kender ikke så meget til dem, men vil da undersøge det.. Det er min første blog så, skal jeg lave den imens jeg spiller eller efter 1. sæson eller? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #158: 15 Nov 2010, 18:37 »

Jeg kender ikke så meget til dem, men vil da undersøge det.. Det er min første blog så, skal jeg lave den imens jeg spiller eller efter 1. sæson eller? Opstemt
tror at du laver transfers og alt det der også sriver du lidt også spiller du lidt også laver et update om kampene:)
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #159: 16 Nov 2010, 15:47 »

Hej alle:)

Jeg vil gerne være det hold der har en god økonomi, og et par nøglespillere, men som stadig har brug for en "kærlig hånd" Helst England men er også åben for andre ligaer :I
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #160: 16 Nov 2010, 15:48 »

Hej alle:)

Jeg vil gerne være det hold der har en god økonomi, og et par nøglespillere, men som stadig har brug for en "kærlig hånd" Helst England men er også åben for andre ligaer :I

Leicester i The Championship
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #161: 16 Nov 2010, 16:08 »

Sheffield Wednesday og Birmingham hører begge hjemme i store byer, men har ikke såå meget succes sportsligt. Notts Forest er også en mulighed
Du skal da klart være Brighton fra League One.. De har ik de store stjerner men får tilgengæld et helt nyt stadion med plads til små 23000 tilskuere i starten af anden sæson.. uden at man har en mega gæld man skal betale af på.. også har de jo Ankergren på mål.
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #162: 16 Nov 2010, 16:19 »

@Darkalf: Hvordan bliver man Brighton fan?
Logged

schousboe
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #163: 16 Nov 2010, 16:25 »

Hej alle:)

Jeg vil gerne være det hold der har en god økonomi, og et par nøglespillere, men som stadig har brug for en "kærlig hånd" Helst England men er også åben for andre ligaer :I

Sunderland. De har en god pengepung, men trænger til en opgradering af spillermaterialet.

Eller Sunderland. Ellers er Sunderland også et oplagt valg.  Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #164: 16 Nov 2010, 16:26 »

Berbatov.. uha.. det var en jeg gik i skole med for mange år siden som var fan af dem også har jeg fulgt dem siden.. de har desværre ik været i PL siden dengang jeg var 1 år gammel, men de har da haft deres del af de kendte spillere i deres stald, som spiller i Pl i dag.. Gareth Barry og Bobby Zamora har begge haft succes i klubben.
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010