home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 156799 gange)
MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #165: 16 Nov 2010, 16:43 »

Sunderland. De har en god pengepung, men trænger til en opgradering af spillermaterialet.

Eller Sunderland. Ellers er Sunderland også et oplagt valg.  Thumbs Up

tak Smiley
Logged

MSkare
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #166: 16 Nov 2010, 17:06 »

Hej kunne godt tænke mig en klub i:
Den anden bedste i england.
Den bedste i portugal
Helst en klub med okay god økonomi (eller bedre økonomi) og en spændende trup, eller penge til at lave en spændende trup
Det må godt være et midterhold eller hvad i tror vil være spændende at prøve at føre til tops
Håber i kan hjælpe mig Opstemt
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #167: 16 Nov 2010, 17:08 »

Leicester i The Championship

Tak Smiley
Logged

Krenchel12
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #168: 16 Nov 2010, 17:46 »

Nogen der kan hjælpe mig med hvem jeg skal være mangler lidt udfordringer og jeg vil helst ha at holdet ikke spiller i England Italien
Frankrig og Spanien
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #169: 16 Nov 2010, 18:09 »

B93 i 2. divison! Smiley
BK Skjold FTW gider ikke se sådanne hold !!!
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #170: 16 Nov 2010, 21:47 »

Jeg er lige kørt død i mit spil med FCK, der var simpelthen INGEN udfordring i Suppen!

Det skal IKKE være en klub i Danmark eller andre små lande, som f.eks. Norge, Holland, Belgien osv. det vil jeg prøve mig med senere hen. Det skal heller IKKE være en storklub, men mere en midterklub, der har potentialet til at blive en storklub, og det skal være realistisk/en udfordring at komme med i Europa (bare EL) i første sæson. De skal have et okay budget og gerne en ung trup og jo flere talenter jo bedre.

HIT ME Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #171: 16 Nov 2010, 21:51 »

Montpellier i Frankrigs bedste række matcher dine krav perfekt! Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #172: 16 Nov 2010, 21:52 »

Jeg er lige kørt død i mit spil med FCK, der var simpelthen INGEN udfordring i Suppen!

Det skal IKKE være en klub i Danmark eller andre små lande, som f.eks. Norge, Holland, Belgien osv. det vil jeg prøve mig med senere hen. Det skal heller IKKE være en storklub, men mere en midterklub, der har potentialet til at blive en storklub, og det skal være realistisk/en udfordring at komme med i Europa (bare EL) i første sæson. De skal have et okay budget og gerne en ung trup og jo flere talenter jo bedre.

HIT ME Peace

Atletico er et hold med kæmpe potentiale. Det er ikke et midterhold, men chancerne for at vinde ligaen de første par år er ikke ret stoer, hvis der ikke sker mirakler. Et meget fedt hold som har muligheder for top-4 i første sæson + nogle gode talenter, f.eks. Keke, De Gea og Camacho.
Palerno og Lazio er også 2 rigtigt fede hold. Begge 2 hold som ligger lidt over midten, men bestemt heller ikke er favoritter til noget mesterskab de første par år, men kan kvalificere sig til EL og CL med en god manager. Nogle gode spillere med dejligt potentiale, i sær Abel Hernandez.

Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #173: 16 Nov 2010, 21:54 »

Tror egentlig, at jeg helst vil spille i Spanien, da whales blog virkelig har inspireret mig, dog bliver det nok ikke med Hercules, at jeg vil tage udfordringen op. Jeg vil da lige give Montpellier en chance Peace

@Riis

Har også overvejet Atletico kraftigt, men jeg ved ikke helt, om de er for store....
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #174: 16 Nov 2010, 22:04 »

Kan fortælle, at Montpellier har 0 kroner i transferbudget og 7 millioner til lønninger om måneden uanset, hvad man vælger Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #175: 16 Nov 2010, 22:05 »

Nårh undskyld min fejl såå.. Skuffet
Logged

MSkare
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #176: 17 Nov 2010, 16:13 »

Hej kunne godt tænke mig en klub:
Land: England, Portugal
Økonomi: okay god eller bedre.
Gerne et midterhold eller i toppen.

Holdet skulle gerne have en spændende trup med nogle gode unge eller penge til dette
Håber i har nogle forslag til mig Opstemt
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #177: 17 Nov 2010, 16:51 »

Hej drenge! Opstemt

jeg søger et hold som er udenlandsk noget ligsom Rumænien, Ukraine eller irlandsk, men er interreseret i at, starte et save med et hold, som ikke spiller i Europa, men har dog lige nogle enkelte krav; Fin økonomi og et transferbudget på mindst 20 mio.

Hit me!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #178: 17 Nov 2010, 16:54 »

Hej drenge! Opstemt

jeg søger et hold som er udenlandsk noget ligsom Rumænien, Ukraine eller irlandsk, men er interreseret i at, starte et save med et hold, som ikke spiller i Europa, men har dog lige nogle enkelte krav; Fin økonomi og et transferbudget på mindst 20 mio.

Hit me!
Tror ikke der er mange der kender til de hold, som ikke spiller europæisk fodbold i de nævnte lande - det samme med økonomien. :-)

Men synes du skal prøve et hold som Cluj, som har vist at de godt kan være med i europæisk fodbold, og har nogle spænende spillere. Ved godt ikke det passer ind i dine krav, men er på bar bund med de mindre ligaers økonomi osv.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #179: 17 Nov 2010, 17:05 »

De hold jeg mest har i tankerne er vist nok Shaktar Donestk, Timisoara, Sparta Prag, Red Bull Salzburg.

hælder dog mest til det første hold da det lyder veldig interresant! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010