home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  1 Bruger, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 156492 gange)
de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #135: 14 Nov 2010, 16:42 »

Hvorfor tænker du på Blackpool? Smiley
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #136: 14 Nov 2010, 16:46 »

Ja, altså de er nyoprykket til primer league, og må siges at være nedryknings kandidater.
Udover det har de nogen gode spillere. Ved ikke lige hvad deres transfer budget er, men vil tro det ligger et sted imellem 45-150 millioner.
Logged

Supra Societatem Nemo

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #137: 14 Nov 2010, 17:48 »

Har startet et spil op med Brøndby og Arsenal, da det er mine favorithold. Men mangler noget nyt, da jeg har haft mange spil med dem.

Mine krav:
En af de store ligaer
Et transferbudget på mindst 50 mio kr
Midterhold - gerne Europa League

Starter først op efter Brøndby kampen, så masser af tid til at komme med gode ideer.

Smiley
Logged

Krenchel12
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #138: 14 Nov 2010, 17:53 »

Nogen der kan sige hvad for et hold jeg skal være bare de ikke ligger i top 6
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #139: 14 Nov 2010, 18:58 »

Ja hvem skal jeg være?
Er i tvivl om hvilket engelsk hold jeg skal vælge. Ligaen er sådan set ligemeget, bare det ikke er et af topholdene. Økonomien er sådan set også underordnet bare de er en udfordring at spille med. Prøver med dette spil at kigge væk fra de normale ting som trup og økonomi og i stedet flytte fokus over på andre ting som klubbens historie, hvilken by klubben ligger i, f.eks. er det en storby hvor man kan få en stor fanskare hen ad tiden hvis man fører en lille klub op gennem rækkerne. Har kigget på nogle klubber baseret i London så som AFC Wimbledon, Crystal Palace, QPR, West Ham, Fulham osv.. Ja ved det er mærkelige grunde men i alle mine andre spil hvor jeg for det meste fokusere på økonomien bliver spillet aldrig til noget vildt da jeg ofte ender med at købe de samme spillere, og ja, generelt bare gå efter den samme rutine klub efter klub. Så i dette spil søger jeg noget andet som historien i klubben der kan være med til at holde motivationen oppe. Eneste krav der er denne gang er at klubben spiller i de engelske rækker og gerne må have lidt historie med sig.. håber i kan hjælpe Smiley

Hiver den lige frem igen
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #140: 14 Nov 2010, 19:00 »

Så er det ved at blive kedeligt at spille med Shakhtar efter at have gjort dem til det bedste hold i Europa. Derfor vil jeg bede om hjælp ved at komme med nogle forslag om min ny klub. Kunne godt tænke mig noget igen á la Shakhtar, dvs. i hvert fald en klub, der titeludfordrer og har en rimelig god økonomi, så jeg lige kan hente et par spillere til klubben.
Landet er ligegyldig, bare fyr løs. Smiley
På forhånd tak.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #141: 14 Nov 2010, 19:05 »

Kongesoennen7: Hva med Spartak Moskva.. Man har 175 mio til at købe ind for plus hvis du spørg om flere penge får du omkring 210 mio at købe indfor.. der burde være lidt startkapital der .. De har en god trup ellers så er der også Dinamo Moskva som har et super angreb og en fin trup ... De er en smule efter de bedste dvs. CSKA og Zenit.. Men så er der også lidt udfordring i at gøre dem bedst i ligaen + at gøre dem til europas bedste.. Måske noget du har manglet i Shaktar (udfordringen i ligaen)!
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #142: 14 Nov 2010, 19:10 »

Spartak Moskva lyder meget spændende, vil klart kigge på dem. Tak for det. men på den anden side, så kunne jeg godt tænke mig en liga der tæt på de øverste 5, eller blandt de øverste fem i Europa. Kan åbenbart slet ikke tænke selv lige nu.
Men tro det eller ej, så har Dynamo K og Metalist givet nogle problemer i løbet af sæsnonen, hvor jeg tvivlede på mesterskabet. Opstemt
Logged

andreasberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #143: 14 Nov 2010, 19:11 »

Hiver den lige frem igen

Charlton Athletic Wink
Logged

andreasberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #144: 14 Nov 2010, 19:15 »

Hey hvem skal jeg være?

krav. Lille eller en middel hold.

bare lidt penge at gøre med.

Mål at kom med i Cl.

Holdet må ikke være i tyskland

Bare skyd.

Viborg FF, meget svær at fører til tops. skylder en masse penge, og i mit save med dem, ligger de og pendler mellem 1. divisionen og superligaen Smiley
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #145: 14 Nov 2010, 19:20 »

Spartak Moskva lyder meget spændende, vil klart kigge på dem. Tak for det. men på den anden side, så kunne jeg godt tænke mig en liga der tæt på de øverste 5, eller blandt de øverste fem i Europa. Kan åbenbart slet ikke tænke selv lige nu.
Men tro det eller ej, så har Dynamo K og Metalist givet nogle problemer i løbet af sæsnonen, hvor jeg tvivlede på mesterskabet. Opstemt

Den russiske liga er vidst rated 6'er i Europa uden at være helt sikker på dette.. Det må man da sige er TÆT på Top 5 i hvert fald.. Opstemt
Hvis vi skal op i en af de absolut store ligaer så bliver det jo standard spil med hold som:

Tottenham, Man City, Aston Villa, Wolfsburg, Valencia, At. Madrid, Sevilla, Juventus, Napoli, Palermo og sådan nogle hold .. Smiley Ud fra de krav du selv stiller ..
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #146: 14 Nov 2010, 19:21 »

Jeg takker for responsen i hvert fald, tror det vil tage sin tid før jeg får besluttet mig. Smiley 
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #147: 14 Nov 2010, 19:58 »

Jeg overvejer at starte et spil i England. Har ikke rigtig lyst til at spille med topholdene, men heller ikke bundholdene.. Nogle som har et godt forslag til et midterhold og hvorfor det lige skulle være præcis det hold? Smiley

Fyr løs Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #148: 14 Nov 2010, 20:07 »

Prøver at starte et spil op med Leeds. Har i de seneste to udgaver haft nogle fede spil med dem, så giver dem en chance til. Er mest til de spil hvor man starte i den næstebedste og så rykker op. Har ikke tålmodighed til at starte i den laveste engelske division men synes heller ikke det er fedt at starte i den bedste.. så det er en god løsning Wink
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #149: 14 Nov 2010, 20:09 »

Jeg overvejer at starte et spil i England. Har ikke rigtig lyst til at spille med topholdene, men heller ikke bundholdene.. Nogle som har et godt forslag til et midterhold og hvorfor det lige skulle være præcis det hold? Smiley

Fyr løs Smiley

Tottenham, mange spillere og en god del penge at købe ind for, de har klart truppen til at slutte højt, men gør det dog sjældent i virkeligheden, så det er bare op til dig at gøre det, de er samtidig med i CL, hvis du kan kvalificere dig.
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010