home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvem skal jeg være? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 147 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM11  (Læst 155966 gange)
de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #120: 11 Nov 2010, 22:45 »

Jeg er også kæmpe Fiorentina fan, så det var et fremragende bud:) Jeg skal dog lige overveje det med fraværet af Europæisk. Har du andre forslag?
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #121: 11 Nov 2010, 22:48 »

Jeg søger en udsøgt udfordring - et hold, der har det hele men bare ikke har levet op til sit potentiale længe.  Det skal være et hold,der kunne være en blog værdig også:)

Min kriterier

Tyskland
Italien
England

Klubben skal helst spille europæisk og have et supertalent og en smule til transfers. Nogen bud?

Jeg kan klart anbefale Napoli.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #122: 11 Nov 2010, 22:48 »

Der er Dortmund, er usikker på om de spiller noget europæisk, men de har en spændende trup, aner ikke noget om deres økonomi, men altid spændende, at prøve at gøre dem til en stor klub igen.

Ellers andre hurtige bud ville være, Atl, Madrid, Everton, Leverkusen, Wolfsburg, Palermo, og Valencia.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #123: 11 Nov 2010, 22:56 »

Gode forslag.
Jeg overvejer at spille Valencia=)

Men Wolfsburg er også fede. Spiller de da Europæisk?
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #124: 14 Nov 2010, 13:39 »

Hejsa! Smiley

Jeg har et godt Brøndby spil kørende men jeg vil samtidig gerne have et anden save kørende.

Mine krav er blot at holdet skal have et transferbudget på omkring 150 mil kroner(GERNE OVER) samt at holdet skal enten være et midterhold i en stor liga eller et tophold i en lidt mindre liga Smiley

Fyr løs! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JacobSvarrer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #125: 14 Nov 2010, 13:41 »

Porto, se min tråd ! Smiley
Logged

DAVID VILLA = BOMBER

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #126: 14 Nov 2010, 14:35 »

Ingen andre der har nogle bud? Skuffet
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #127: 14 Nov 2010, 14:45 »

Hejsa! Smiley

Jeg har et godt Brøndby spil kørende men jeg vil samtidig gerne have et anden save kørende.

Mine krav er blot at holdet skal have et transferbudget på omkring 150 mil kroner(GERNE OVER) samt at holdet skal enten være et midterhold i en stor liga eller et tophold i en lidt mindre liga Smiley

Fyr løs! Smiley

Lyon, Marseille, Bordeaux, Porto, Benfica, Sporting, City, Sunderland, Bolton, Atletico Madrid, Werder Bremen, Dortmund Peace

Jeg ved dog ikke helt med deres transferbudget....
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #128: 14 Nov 2010, 14:54 »

Hejsa! Smiley

Jeg har et godt Brøndby spil kørende men jeg vil samtidig gerne have et anden save kørende.

Mine krav er blot at holdet skal have et transferbudget på omkring 150 mil kroner(GERNE OVER) samt at holdet skal enten være et midterhold i en stor liga eller et tophold i en lidt mindre liga Smiley

Fyr løs! Smiley

Shakhtar 270 mio. Spiller direkte i Champions League.  Thumbs Up
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #129: 14 Nov 2010, 15:20 »

Ja hvem skal jeg være?
Er i tvivl om hvilket engelsk hold jeg skal vælge. Ligaen er sådan set ligemeget, bare det ikke er et af topholdene. Økonomien er sådan set også underordnet bare de er en udfordring at spille med. Prøver med dette spil at kigge væk fra de normale ting som trup og økonomi og i stedet flytte fokus over på andre ting som klubbens historie, hvilken by klubben ligger i, f.eks. er det en storby hvor man kan få en stor fanskare hen ad tiden hvis man fører en lille klub op gennem rækkerne. Har kigget på nogle klubber baseret i London så som AFC Wimbledon, Crystal Palace, QPR, West Ham, Fulham osv.. Ja ved det er mærkelige grunde men i alle mine andre spil hvor jeg for det meste fokusere på økonomien bliver spillet aldrig til noget vildt da jeg ofte ender med at købe de samme spillere, og ja, generelt bare gå efter den samme rutine klub efter klub. Så i dette spil søger jeg noget andet som historien i klubben der kan være med til at holde motivationen oppe. Eneste krav der er denne gang er at klubben spiller i de engelske rækker og gerne må have lidt historie med sig.. håber i kan hjælpe Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #130: 14 Nov 2010, 15:33 »

Hvem skal jeg være?
Jeg er næsten ligeglad med truppen..
De skal bare have en Sugar Daddy.. Det behøver ikke være ham der smider flest penge ind i klubben, men bare en rig ejer.. Og det må ikke være City eller Aston villa, og helst i England, Spanien, Frankrig, Italien eller Tyskland..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

carller
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #131: 14 Nov 2010, 15:46 »

er der nogle der har gode/sjove efaringer med italiensk? har aldrig rigtig forsøgt men er åben for det nu.. helst et hold med europæisk og lidt finanser Wink
Logged

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #132: 14 Nov 2010, 16:35 »

Carller: Jeg har masser af erfaring med Italiensk. Jeg har spillet følgende hold til succes i FM 2010 og lige p.t ved at spille Milan og Fiorentina til tops.

Jeg tror, at du ville finde enten Palermo, Sampdoria eller Napoli interressante. Af de tre er Sampdoria nok det mest 'italienske' af holdene, da der kun indgår italienere og så nogle scwheizere i truppen - derudover er de i Champions League kvalifikationen med et spændende hold og to megastjerner i Cassano og Pazzini.
Logged

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #133: 14 Nov 2010, 16:36 »

...og HVEM skal jeg være:

Det skal være et hold, der...
er i England
Italien
Spanien
Frankrig


Der har enkelte gode spillere, men er decideret i nedrykkerfare. Har et lille eller stort transferbudget. Og hamrende spændende at spille med. Med andre ord, en opgave for FM feinschmeckere!
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM11
« Svar #134: 14 Nov 2010, 16:39 »

Blackpool? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 147 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010