home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  47 - Tottenham Hotspur (tidligere Ajax)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg skrive mere om Cruyff som person?  (Afstemning slut: 23 Nov 2011, 14:58)
Ja, det kunne være godt
- 1 (5,9%)
Nej, det er fint, som det er
- 12 (70,6%)
En gang imellem må du gerne skrive lidt om ham
- 4 (23,5%)
Antal Stemmer: 17

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 47 - Tottenham Hotspur (tidligere Ajax)  (Læst 22277 gange)
Roche
Landsholdsspiller

Sv: Fordoms styrke
« Svar #30: 24 Okt 2011, 13:54 »

jeg er sikker på at Jack bliver et Fantastisk køb!
- du skriver godt, og jeg vil (forhåbentlig) læse med i lang tid fremover Smiley
Ja, det tror jeg også. Min assistent vurderer ham til 4 stjerner Opstemt
Tak, jeg håber du vil følge i langt tid Smiley
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 15:15 af massu14 » Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 24 Okt 2011, 14:09 »

Er selv Ajax, og følger bestemt også med! :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #32: 24 Okt 2011, 15:15 »

Er selv Ajax, og følger bestemt også med! :-)
Det er dejligt at høre Brøndbyfanen Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #33: 24 Okt 2011, 15:28 »

Akademiets hotte navn

Så er det blevet tid til at kåre det første "hotte navn" fra Ajax' akademi. I år er der endnu engang et stort udvalg af talenter med bl.a. Ricardo Kishna, Ted Snijders, Roy van der Linden, Fabian Sporkslede og Lorenzo Ebecilio. Akademiets hotte navn går dog ikke til nogen af dem, men derimod danskeren Viktor Fischer.

Viktor Fischer startede sin karriere i AGF, og var et smut i FC Midtjylland, inden turen gik til Holland og Ajax. Blot 17-årige Viktor skiftede til Ajax for 10.000.000 i sidste sæson. Viktor er udråbt til den næste Michael Laudrup, selvom han ligger på en noget mere fremskudt position.

Viktor er i øjeblikket på Danmarks U/21 landshold, hvor han dog endnu ikke har fået debut. I Ajax er han sat til udlejning, for at kunne få noget førsteholdserfaring, men han forventes at få spilletid på Ajax' førstehold om et par år.

Hvis Viktor bliver ved med at fortsætte sin udvikling de kommende år, vil han formentlig komme til at spille sammen med de nu 3 andre danskere; Christian Eriksen, Nicolai Boilesen og nu Frederik Rønnow.

Viktor Fischer
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 15:34 af massu14 » Logged

Inter
Ynglingespiller

« Svar #34: 24 Okt 2011, 16:31 »

Jeg følge med i denne rapport, du skrive sq godt (den ros skal du sq have) Forsæt det gode arb.

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #35: 24 Okt 2011, 17:30 »

Jeg følge med i denne rapport, du skrive sq godt (den ros skal du sq have) Forsæt det gode arb.
Mange tak Inter Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #36: 24 Okt 2011, 17:39 »

Blog mener du vel?

By the way - god start, og fedt klubvalg, følger med!  Peace

Inter
Ynglingespiller

« Svar #37: 24 Okt 2011, 17:41 »

Blog mener du vel?

Blog self. ved ikke hvorfor jeg skrev rapport.:s

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #38: 24 Okt 2011, 17:41 »

Blog mener du vel?

Mange tak Daniel Smiley

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #39: 25 Okt 2011, 14:52 »

super cup - ajax vs twente | 23.07.11

Efter de 7 venskabskampe mod Anderlecht, Gent, Lommel, Rodez, Bayern München, Hannover 96 og Ajax CT, hvor vi ikke ligefrem havde været imponerende, skulle sæsonens første vigtige kamp spilles. Super Cuppen skulle spilles på Amsterdam ArenA mod Twente.

Kampen lagde ud med målchancer til begge hold. Det vra tydeligt at holdene var stort set lige gode med 49/51% boldbesiddelse i Ajax' favør i pausen. Derfor var pausestillingen 0:0.

Efter pausen var alt fortsat lige indtil det 89. minut, hvor Mounir El Hamdaoui satte 1:0 målet ind for Ajax. I 3 minutters overtid kunne Jac Collinson så lukke kampen med sin scoring til 2:0, og derved sikre os årets først pokal.

Derfor fik Cruyff og Ajax-mandskabet en fantastisk start på sæsonen med en titel der - forhåbenligt - er den første i rækken af mange trofær som Ajax vil vinde fremover.

3-0 | el hamdaoui (89), collinson (90+3)

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #40: 26 Okt 2011, 15:32 »

Det ser sgu godt ud. Smiley
Har selv hentet Fischer til Brøndby i mit spil Smiley

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #41: 26 Okt 2011, 15:42 »

Det ser sgu godt ud. Smiley
Har selv hentet Fischer til Brøndby i mit spil Smiley
Tak Ne Smiley
Gør Fischer det godt?  Wink

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #42: 26 Okt 2011, 16:04 »

5. runde - 10.09.11

Sæsonen startede ret så fantastisk for Ajax og Cruyff, da de hjemme på en næsten udsolgt Amsterdam ArenA åbnede sæsonen med en 4:2 sejr. I den efterfølgende kamp blev det så til 2:2 mod VVV efter at have været foran med 2:0. Et selvmål af Enoh til 2:1, og et mål i det 89. minut gjorde, at VVV kunne spille 2:2 med Ajax.
vs SC Heerenveen(h) 4-2
vs VVV(a) 2-2
vs Feyenoord(h) 0-0
vs RKC(a) 3-0
vs AZ(h) 3-2

I 3. runde skulle Ajax spille mod ærkerivalerne fra Feyenoord hjemme på Amsterdam ArenA. Uheldigvs for Cruyff måtte han og Ajax nøjes med 0:0 i en lige kamp. En lettere kamp skulle spiles en uge efter, da Ajax skulle op imod RKC, der havde tabt alle deres tre hidtige kampe. Det blev da også til en sikker sejr på 3:0. Efter sejren ventede tre svære kampe på stribe. Først hjemme mod AZ, så ude mod PSV og til sidst ude mod FC Utrecht. Dog vil der i denne update kun blive fortalt om kampen mod AZ. De ca. 50.000 tilskuere der var mødt op fik god underholdning, da Ajax sejrede med 3:2.

Lodtrækninger
Både i Champions League og i pokalen er der blevet trukket lod, og i Champions League endte Ajax i en svær pulje. Inter, Benfica og Partizan var de tre modstandere der kom op af bowlen. I pokalen blev Achilles'29 modstanderen for Ajax. Et hold der bestemt burde kunne slås.

Eresdivise

CHL Grupperne
« Seneste Redigering: 26 Okt 2011, 16:13 af massu14 » Logged

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #43: 27 Okt 2011, 00:54 »

Tak Ne Smiley
Gør Fischer det godt?  Wink

Ikke i forhold til de penge jeg har brugt. Har ikke rigtig fundet ud af at bruge ham korrekt, fordi han har statsne til at gøre det godt.

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #44: 27 Okt 2011, 14:28 »

8. runde - 01.10.11
Æresdivisionen
0:1 v PSV
2:0 v FC Utrecht
4:1 v Heracles

Champions League
3:1 v Benfica
3:1 v Partizan

Pokalen
2:0 v Achilles'29

Efter den fine start, der havde placeret Ajax på Eresdivisiones 1. plads, skulle første kamp i årets Champions League spilles. Hjemme mod Benfica blev det til en rigtig flot 3:1 sejr. Efter sejren skulle vi møde rivalerne fra PSV. Det blev ikke mogen succesoplevelse i en kamp vi endte med at tabe 0:1.

Heldigvis fik vi lidt oprejsning i den efterfølgende kamp mod Achilles'29, hvor vi virkelig viste hvordan fodbold skal spilles, selvom vi "kun" sejrede med 2:0. I 7. runde af Æresdivisionen endte vi med at vinde 2:0 over FC Utrecht, i en kamp hvor begge hold fik en mand udvist. I årets anden gruppekamp i Champions League skulle vi en tur til Beograd for at møde Partizan. Her leverede vi endnu et tilfredsstillende europæisk resultat ved at sejre med 3:1. I 8. spillerunde skulle Ajax møde ligaens overraskelse fra Heracles der lå placeret på Æresdivisionens 4. plads inden kampen. Det blev da og så en svær kamp, hvor Ajax dog trak det længeste strå ved at vinde med 4:1.

Æresdivisionen (8 kampe)
« Seneste Redigering: 27 Okt 2011, 14:35 af massu14 » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010