home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2012  (Læst 44875 gange)
Dida
Gæst
 
Fremtidige blogs 2012
« : 10 Okt 2011, 19:28 »

-FREMTIDIGE BLOGS 2012
De fleste har sikkert bidt mærke i at Football manager 2012 demoen er udkommet, og der blot er 11 dage til selve spillet ligger i et hav af postkasser. Det betyder også at det snart er på tide at vi skal begynde at blogge om Football manager 2012 istedet for 2011.

I den forbindelse, kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har planer om at starte nogle blog i det nye FM år, hvem folk vil blogge om, og hvorfor?

Personligt forbereder jeg mig i øjeblikket på at starte en efterfølger, på en af mine forrige blogs, nemlig "Den evige toer". En blog om FC Midtjylland, hvor jeg igen vil forsøge at holde det realistisk og satse på unge danske talenter.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #1: 10 Okt 2011, 21:47 »

Silkeborg IF vil jeg lave en blog om.
Det bliver dog slet ikke lige når spillet er udkommet, da jeg ikke er helt sikker på jeg anskaffer mig det med det samme og ligeledes heller ikke vil blogge med det samme.
Starter nok et save op med Ajax først og når jeg får sat mig ordentligt ind i spillet så vil jeg nok begynde den Smiley
Logged


Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #2: 10 Okt 2011, 22:04 »

jeg kunne godt se mig selv lave blogs igen , hvis jeg får spillet spillet igen .. og hvis jeg gøre det skal det så være som en af de 2 blogs links der er i min signatur ? .. De er godt nok gamle, men skal jeg forsætte den slags koncept ? ..
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #3: 10 Okt 2011, 23:13 »

Der er ingen tvivl om, at der skal blogges fra min side, når 12'eren kommer. Det bliver nok ikke lige med det samme, da jeg lige skal tilvende mig spillet og få afprøvet nogle forskellige hold, men efter en måneds tid, så tror jeg at jeg starter op.

Med hensyn til klubvalget, så har jeg nogle forskellige i tankerne.

- Nordsjælland, West Ham, Udinese, HSV, Valencia og Real Madrid. 

Min indgangsvinkel vil være meget blandet, da der både vil være perspektivet og synspunkterne fra pressen/medierne og selve manageren, som der var i min blog, "Impossible is nothing" hvor jeg bloggede om Bolton. Der vil altså være en del storytelling, da jeg synes det er en fed måde at skrive og gøre bloggen interessant på.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #4: 10 Okt 2011, 23:23 »

Hold godt øje med blog-sektionen, når det nye spil kommer. Har hørt rygter om, at blogmesteren fra 2010 vender stærkt tilbage. Hvornår vides ikke. Men godt bliver det :Q
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #5: 11 Okt 2011, 06:44 »

Hvis tiden er til det vil jeg da lave endnu en blog med ynglingene fra Brighton nu hvor de er i Championship og har fået deres nye stadion.
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #6: 11 Okt 2011, 12:31 »

Jeg kommer også til at blogge på et tidspunkt og jeg tror faktisk, det bliver med favoritholdet fra United denne gang  Wink

Men der kommer også til at gå en måned som minimum, inden jeg kaster mig ud i en blog  Peace
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #7: 11 Okt 2011, 14:24 »

Regner med at skulle sende "The Gunners" tilbage til toppen, når jeg lige har prøvet spillet lidt af.

Opgaven er jo blevet væsentlig sværere efter denne sommer, men der er som altid potentiale i holdet. Og så har jeg i indeværende sæson prøvet lidt at finde en stil til en mere fuldendt blog, i næste sæson Wink
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #8: 12 Okt 2011, 22:06 »

Kunne sagtens se mig selv skyde en blog af, Huddersfield, NottForrest eller Brøndby kunne godt trække interessen frem. Skal dog klart have mig et nyt tastatur først, da jeg har store problemer med A, S, 7 og et par flere af mine taster, som gør det træls at skrive.

Vil dog ikke, modsat andre, have de store grafiske tryllerier fremme, til gengæld vil jeg prøve (til den tid :p) at holde styr på fejlene så godt som muligt i det sproglige..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #9: 16 Okt 2011, 18:20 »

Jeg regner med, at starte en Ajax-blog et par uger efter udgivelsen. I dette save vil jeg forsøge, at få totalfodbolden tilbage på holdet. Desuden regner jeg med, at bruge Dida's idé "Akademiets hotte navn".

Glæder mig også til, at se hvad i kommer frem med!
Logged

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #10: 17 Okt 2011, 22:26 »

Overvejer at kaste mig ud i at lave en blog, i såfald bliver det i hvert fald om Brøndby, men ikke sikkert jeg får pisset lavet. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #11: 17 Okt 2011, 22:58 »

Regner også med at starte en blog om Arsenal. Så skal i se, at det rent faktisk er muligt at starte ringere end i virkeligheden.
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #12: 18 Okt 2011, 13:07 »

Jeg overvejer lidt at forsøge mig med en blog igen, og lige nu står valget imellem Norwich og Atalanta. Begge hold skal kæmpe for overlevelse, hvilket passer perfekt til en kontraelskende manager som mig Smiley
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #13: 19 Okt 2011, 10:45 »

Efter at have været fraværende et par sæsoner - gamer fortsat med 09-verisonen - har jeg netop bestilt FM12 - og jeg håber, at jeg kan få tid til en blog igen. Holdet kunne meget vel blive Leeds United!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #14: 19 Okt 2011, 23:54 »

Går og leger med tanken om nogle forskellige blogs, intet er sikkert endnu og jeg afslører intet specifikt da jeg stadig skal have tænkt tingene igennem. Jeg får nok ikke købt FM12 denne måned, men jeg finder en historie i løbet af måneden. Så I kan nok godt forvente at jeg starter en blog i løbet af november måned.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010