home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2012  (Læst 44836 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #15: 20 Okt 2011, 00:00 »

Jeg ligger også inde med en række forskellige blog-ideer, og overvejer lidt en helt ny form for blog, som jeg har gået med i hovedet i flere måneder. Vi må dog vente og se, for jeg regner med, at der vil komme en halv million blogs i løbet af de første par dage, hvorefter de så løbende vil dø ud, og jeg tror at dette vil gøre, at mange vælger at vente med at finde ud af, hvad de vil læse med i - og det er jo altid sjovest at læse med fra starten, så mon ikke, det er optimalt at vente en uges tid eller to. :-)
Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #16: 20 Okt 2011, 05:58 »

Hvis jeg endelig kan få mig taget sammen, så vil jeg se om jeg kan få lavet en blog i år Smiley
Evt. lidt inspireret af http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28409.new#new denne blog Smiley
Logged

fantastisknavn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #17: 21 Okt 2011, 14:38 »

Overvejer at lave en Dusty inspireret  llm blog i så fald vil den nok komme i slutningen af November, men nu må vi se gider ikke laave en blog hvor jeg efter 3-4 updates får et "crash dump" eller "min computer går i stykker." Enten laver jeg en blog der holder eller så laver jeg ikke en blog  Smiley
« Seneste Redigering: 21 Okt 2011, 14:41 af fantastisknavn » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #18: 27 Okt 2011, 18:18 »

Overvejer at begive mig ud på mit første FM 12 blog eventyr, og her overvejer jeg atter igen at blogge om OB. Nu gik det jo så godt sidst jeg spillede med dem, men jeg ved ikke om i har lyst til at læse om endnu en OB blog, eller om jeg i stedet skal vente lidt, til jeg finder et andet hold at spille med?

Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #19: 27 Okt 2011, 18:41 »

Jeg spiller selv med OB, så jeg ville finde en OB-blog underholdende Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #20: 29 Okt 2011, 22:23 »

Jeg har overvejet at starte en blog senere hen på året. Har i nogle forslag til spændende alternativer? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #21: 30 Okt 2011, 13:03 »

Slet ingen forslag?  ticked off - Jeg sprudler af skrivelyst Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #22: 30 Okt 2011, 13:05 »

Slet ingen forslag?  ticked off - Jeg sprudler af skrivelyst Opstemt

Du kunne jo starte et spil som undertegnede...

Du tager alle ligaer med (Det tager lidt tid, men så er der jo tid til at skrive) - Hvor du starter som klubløs (med sunday league footballer erfaring) og så venter du på du får job Smiley Det er super fedt, og en kæmpe udfordring!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #23: 30 Okt 2011, 13:07 »

Du kunne jo starte et spil som undertegnede...

Du tager alle ligaer med (Det tager lidt tid, men så er der jo tid til at skrive) - Hvor du starter som klubløs (med sunday league footballer erfaring) og så venter du på du får job Smiley Det er super fedt, og en kæmpe udfordring!
Jeg har prøvet det et par gange før, og den første blog jeg har tænkt mig at skrive, skal være med et nogenlunde hold, som normalt stormer ud i den bedste række, i et af de bedste lande, rundt om i Europa.

Ellers er meget kvalificeret svar, som jeg sætter stor pris på. Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #24: 30 Okt 2011, 13:09 »

Slet ingen forslag?  ticked off - Jeg sprudler af skrivelyst Opstemt

Personligt så har jeg det altid sådan at jeg finder et hold jeg gerne vil spille med, starter spillet, ser om det fanger mig og så skriver jeg blog derudfra hvis lysten er der. :-)

Når du lader andre byde ind med hold kan det jo være du får holdforslag tildelt som slet ikke fanger dig, jeg er slet ikke i tvivl om at folk nok skal læse med hvis bloggen er god uanset hvilket hold du blogger om, det vigtige er bare at du selv har en vis interesse inden for dit hold og selv elsker at skrive om det hold du vælger, så du ikke skriver for læserne, men skriver fordi du har lyst. Lysten driver værket, for lige at være lidt filosofisk.

Når det er sagt kunne det være særdeles spændende med en blog om galehuset Atletico Madrid, hvis det kunne fange dig måske. De har mistet et par højtprofilerede spillere i Aguero og De Gea, men også fået tilgang af tre vanvittigt dygtige spillere i måltyven Falcao, teknikeren Diego(hvis stats i FM er fuldstændigt hjernedøde) og Tyrkiets bedste spiller Arda Turan. :-)
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #25: 30 Okt 2011, 13:11 »

Personligt så har jeg det altid sådan at jeg finder et hold jeg gerne vil spille med, starter spillet, ser om det fanger mig og så skriver jeg blog derudfra hvis lysten er der. :-)

Når du lader andre byde ind med hold kan det jo være du får holdforslag tildelt som slet ikke fanger dig, jeg er slet ikke i tvivl om at folk nok skal læse med hvis bloggen er god uanset hvilket hold du blogger om, det vigtige er bare at du selv har en vis interesse inden for dit hold og selv elsker at skrive om det hold du vælger, så du ikke skriver for læserne, men skriver fordi du har lyst. Lysten driver værket, for lige at være lidt filosofisk.

Når det er sagt kunne det være særdeles spændende med en blog om galehuset Atletico Madrid, hvis det kunne fange dig måske. De har mistet et par højtprofilerede spillere i Aguero og De Gea, men også fået tilgang af tre vanvittigt dygtige spillere i måltyven Falcao, teknikeren Diego(hvis stats i FM er fuldstændigt hjernedøde) og Tyrkiets bedste spiller Arda Turan. :-)

Jeg har faktisk stærkt overvejet et andet spansk hold Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #26: 30 Okt 2011, 13:12 »

Tag Valencia. eller Depotivo der har en massiv gæld på 850mio hvis jeg husker rigtig
Logged

,,

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #27: 30 Okt 2011, 13:35 »

Hvorfor er det gribende at spille med en klub med en gigantisk gæld, om jeg må spørge ? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #28: 30 Okt 2011, 13:38 »

Hvorfor er det gribende at spille med en klub med en gigantisk gæld, om jeg må spørge ? Smiley

stiller store krav til hvad du kan som manager
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #29: 30 Okt 2011, 13:40 »

stiller store krav til hvad du kan som manager

Men er blog er da ikke specielt gribende for læseren, hvis bloggen konstant blogger om gælden, og hvor få midler man har til rådighed, eller hvad? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010