home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 09:53:49 warmon Blogkonkur... [32] Journeyman - Førs...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Indlæg: 1132795 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2012  (Læst 45617 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #30: 30 Okt 2011, 13:41 »

Men er blog er da ikke specielt gribende for læseren, hvis bloggen konstant blogger om gælden, og hvor få midler man har til rådighed, eller hvad? Opstemt
Jo da.. Det er da spændende at se hvordan man agere på transfermarkedet, og ikke konstant kan købe de samme gode spillere og opnår de samme fantastiske resultater..
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #31: 30 Okt 2011, 13:44 »

Okay, da Smiley
Jeg leder lidt efter en gæld, da jeg har tænkt mig at starte en blog, der som udgangspunkt omhandler den dårlige økonomiske situation de er i, men samtidig har de noget lovende spiller materiel..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #32: 30 Okt 2011, 13:52 »

Okay, da Smiley
Jeg leder lidt efter en gæld, da jeg har tænkt mig at starte en blog, der som udgangspunkt omhandler den dårlige økonomiske situation de er i, men samtidig har de noget lovende spiller materiel..

Men nu er det jo ikke alle der kan lide at spille med et hold med stor gæld, og svære betingelser for spillerindkøb.. Så det vigtigste er nu engang at finde et hold man selv har lyst til, og som matcher de kriterier som man selv har sat op, i stedet for at finde et hold som andre finder spændende..
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #33: 03 Nov 2011, 13:49 »

Regner med at starte en blog med Inter, inden et par dage!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #34: 16 Nov 2011, 22:07 »

Jeg er snart klar med min blog, men da jeg har to forskellige historier i samme blog, fra to forskellige vinkler, om to forskellige personer, der historiemæssigt hænger sammen, så ved jeg ikke om folk helst ser det i én blog eller i to forskellige, som vil blive opdateret lige ofte. Jeg er bange for at det kan virke forvirrende i bloggen at der skiftes mellem to forskellige historier, hvor det eneste, der indikerer hvilken historie det er, der bliver fortalt om, er et topbanner.

Skal det hele være i én blog, eller ville det være bedst med to forskellige blogs, der hænger sammen med historien, som dog først vil være tydeligt lidt senere henne. Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #35: 16 Nov 2011, 22:33 »

Du kunne evt. give hver "person" eller hvad det er, hvert sit topbanner på sine updates. På den måde vil man ikke være i tvivl om, hvornår vi snakker om den ene, og hvornår vi snakker om den anden Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #36: 17 Nov 2011, 06:49 »

Det også det jeg har gjort klart indtil videre, men jeg ville bare være sikker på at folk ikke fandt det forvirrende. Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #37: 17 Nov 2011, 07:47 »

Jeg har fået kreeret mig en brainstorm, og en masse idéer til min fremtidige blog.. Nu skal der bare skrives nogle updates, og jeg må så vente og se, om jeg stadig har skrivelysten efter en sæson Wink

Jeg har dog lige et spørgsmål:
- Hvilke blogs foretrækker i? Med små hold, eller med middelhold?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #38: 17 Nov 2011, 09:50 »

Jeg er snart klar med min blog, men da jeg har to forskellige historier i samme blog, fra to forskellige vinkler, om to forskellige personer, der historiemæssigt hænger sammen, så ved jeg ikke om folk helst ser det i én blog eller i to forskellige, som vil blive opdateret lige ofte. Jeg er bange for at det kan virke forvirrende i bloggen at der skiftes mellem to forskellige historier, hvor det eneste, der indikerer hvilken historie det er, der bliver fortalt om, er et topbanner.

Skal det hele være i én blog, eller ville det være bedst med to forskellige blogs, der hænger sammen med historien, som dog først vil være tydeligt lidt senere henne. Smiley

Vil også synes du skal skrive det i en blog og så gøre det tydeligt hvem du skriver om hver gang, tror det vil være mere forvirrende hvis man skal læse i to blogs om samme historie Smiley

glæder mig til du starter den op Wink
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #39: 17 Nov 2011, 17:20 »

Mathi og jeg snakkede lidt om bloggen(e) over MSN, og vi synes begge, at det, måske, kunne fungere fint med to blogs. Mine argumenter er: Jeg vil have mulighed for at høre respons på hver blog for sig, og det er godt da hver blog har hver sin historie, skrivestil, og den ene er en spillerblog, den anden en alm. blog om en manager. Derudover slipper man for den mindste forvirring, man er godt nok nød til at gå ud af en blog og ind i en anden, men, man er jo ikke tvunget til at læse begge. Det kan jo være (Gud forbyde det), at man kun vil læse den ene af dem, og ikke skulle springe indlæg over. Derfor vil jeg, medmindre nogen har nogle gode modargumenter eller råd(og gider skrive det her eller i PB), lave det som to forskellige blogs, der vil blive opdateret ca. lige mange gange om ugen, og som vil få ca. lige mange updates. Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #40: 26 Nov 2011, 14:19 »

Hejsan freaks.
Jeg overvejer lidt at begynde en blog.... Igen. Det er MEGET længe siden jeg har været aktiv på FmFreaks, da jeg ikke spiller så meget Football Manager som før i tiden, men min interesse er virkelig begyndt at komme frem igen - og synes virkelig spillet er spændende!

Ved ikke om folk kan huske mig, men jeg har skrevet utrolig mange blogs for et par år tilbage - nogen bedre end andre. Så det er ikke noget nyt for mig, udover jeg lige skal vende mig til alle de koder som siden har, man skal bøvle med...

Er det noget folk har interesse i? Jeg skriver for at underholde folk og give folk noget spændende læsning om spillet, så det betyder egentlig meget for mig, om folk har interesse i at læse det jeg skriver.

Cesc.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #41: 26 Nov 2011, 14:25 »

Cesc, du har efterhånden været i "gamet" så længe nu, at du godt ved at vi selvfølgelig altid er klar til nye blogs, men at det er kvaliteten af arbejdet der er afgørende for antallet af læsere og kommentar. Men dette har du jo tidligere bevidst at du er mere end istand til at opretholde..   Wink

Jeg håber blot for dig, at du er i stand til at holde bloggen kørende i noget længere tid end du har haft for vane i dine sidste par forsøg, men det handler ganske enkelt om ens motivation, og den var vist nedadgående for dig i dine sidste blogs..

Men det jeg egentlig prøver at sige er, at selvfølgelig vil vi gerne se en blog fra dig igen..   Thumbs Up
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #42: 26 Nov 2011, 14:32 »

Host host.. Sidst jeg lavede en blog må vel være for 2-3 års tid siden.. Tænk det prædikat ikke er vasket af endnu. Opstemt

Sjovt at høre igen! Opstemt
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #43: 26 Nov 2011, 14:41 »

Kom med den Cesc, jeg er game Smiley Ved du hvilket hold det bliver hvis det er??
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #44: 16 Dec 2011, 13:24 »

Med den nye patch udgivet, samt at den travle juletid snart er overstået, så er jeg igen gået i tænkeboksen omkring en ny blog. I stedet for de alm. historiefortællende blogs om enten klubben, journalisten, spilleren, fansene eller manageren, har jeg lyst til at tage en ny og lidt anderledes drejning på min kommende blog.

Hele ideen går nemlig ud på at fortælle om mit spil på en mere detaljeret in-game måde, hvor jeg går ind og fortæller om de overvejelser og beslutninger jeg gør mig med hensyn til:

  • Taktik & dødboldssituationer
  • Træning & træningsskemaer
  • Spillermaterialet & trup sammensætning
  • Kontraktforhandling er og transfers
  • Scouting
  • Bestyrelsesmøderne
  • Økonomi
  • Medie håndtering
  • Målsætninger med klubben på den korte og lange bane


- Det vil dog samtidigt betyde at der vil ikke komme kamprapportager af nogen slags. I vil selvfølgelig på den ene eller anden måde få et indblik i hvordan det går, og der vil måske fra tid til anden komme analyser af holdet, hvad der fungere godt, hvilke spillere der præstere bedst osv. 


Det jeg dog er interesseret i at vide, er hvorvidt dette vil være spændende for jer læsere at følge med i, og hvorvidt i har nogle punkter som i mener også bør inkluderes eller fravælges?  

Jeg håber at bloggen vil være med til at give et stort indtryk af hvordan jeg spiller, hvad jeg har af prioriteter i forhold til alle aspekter af spillet, og at måske mere uerfarne spillere vil kunne få inspiration til deres måde at spille på.

Holdet er endnu ikke fastlagt, men det vil med stor sandsynlighed blive et dansk hold, og OB er nok ikke et urealistisk klubvalg, da det både er mit favorithold, samtidigt med at der er en økonomisk udfordring med OB. (Også selvom jeg ved at jeg har lavet mange blogs med OB tidligere - Sorry Wink ) - Men klubvalget er endnu ikke fastlagt, så hvis i har nogle ønsker samt gode overtalelsesevner så kan alt ske.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010