home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Fremtidige blogs 2012
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs 2012  (Læst 46054 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #60: 01 Jan 2012, 21:26 »

Hvilket tysk hold er det mest spændende?Huh

Jeg vil MEGET gerne spille i Tyskland, men kan ikke rigtig vælge hvem jeg skal fortælle jer om!
Jeg spiller lige nu med Dortmund, det er god udfordring, de har ikke det store økonomiske grundlag, men en masse dygtige unge spillere. Ellers synes jeg også Gladbach virker som et spændene hold. :-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #61: 01 Jan 2012, 22:04 »

Gladbach får hermed ny træner... Men nu er jeg faktisk i tvivl om jeg vil blogge om dem.... Vi ser Opstemt
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #62: 01 Jan 2012, 22:09 »

Jeg synes da du skal starte en blog Cesc!
Jeg ville med glæde læse med, da jeg har savnet dig på blogscenen Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #63: 01 Jan 2012, 23:06 »

Gladbach får hermed ny træner... Men nu er jeg faktisk i tvivl om jeg vil blogge om dem.... Vi ser Opstemt

Jeg syntes at du skal vælge blog efter hvad du selv føler. Hvis ikke du selv syntes at det er spændende og udfordrende at spille netop med det hold, så er det hele jo spoleret. Så vælg selv, og ikke få andre til at vælge for dig Wink Og husk så at spille dig godt ind i savet, så ikke du mister lysten på grund af al blogskriveriet Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #64: 02 Jan 2012, 00:34 »

Jeg går lidt med tanker om gerne at ville starte en blog igen, mest for hyggens skyld ved at sidde og skrive. Jeg ved dog ikke helt hvilket hold det skulle være med. Jeg vil gerne spille med enten Liverpool, Marseille eller AaB, men har som sagt svært ved at ligge mig fast på et af holdene. Hvad siger I? Er der noget I vil finde mere interessant end andet? Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #65: 02 Jan 2012, 00:36 »

En blog fra din pen om Pool er altid godt! Især hvis du kunne indføre et spændende koncept på transferområdet. Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #66: 02 Jan 2012, 00:37 »

Jeg går lidt med tanker om gerne at ville starte en blog igen, mest for hyggens skyld ved at sidde og skrive. Jeg ved dog ikke helt hvilket hold det skulle være med. Jeg vil gerne spille med enten Liverpool, Marseille eller AaB, men har som sagt svært ved at ligge mig fast på et af holdene. Hvad siger I? Er der noget I vil finde mere interessant end andet? Smiley

Alt er fantastisk fra din hånd, så bare kom med den.

Med hensyn til hold, ville jeg foretrække at læse om Marseille af de tre hold, men du kan være sikker på at jeg følger den uanset hvem det bliver. Glæder mig allerede!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #67: 02 Jan 2012, 09:56 »

Det kan kun blive godt med en blog fra din side, The Red! Smiley

Har selv spillet med Marseille, og det er et spændende hold med masser af potentiale, som du faktisk hurtigt kan få noget ud ad. Derfor ville jeg hellere end gerne se en blog fra det franske.

By the way - hvornår ser vi en blog fra din hånd igen, Inferno!? Erindrer at jeg har set en kommentar der lyder således; "Præsidenten vender tilbage!" På din tidligere blog, Præsidenten. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #68: 02 Jan 2012, 10:37 »

Som de andre, så er jeg også frisk på en blog fra din side Red. Jeg hælder dog nok mest til AaB. Liverpool ville også være spændende, men AaB vil være at foretrække.   Thumbs Up
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #69: 07 Jan 2012, 12:40 »

Gladbach får hermed ny træner... Men nu er jeg faktisk i tvivl om jeg vil blogge om dem.... Vi ser Opstemt
Hvordan står det til? :-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #70: 07 Jan 2012, 13:06 »

Hvordan står det til? :-)

Jeg har valgt at droppe at blogge om Gladbach, men har gang i et spændende spil med Newcastle, som jeg muligvis kunne blive fristet af at fortælle FmFreaks om. Jeg har spillet den første sæson med god succes, så nu må vi lige se!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #71: 07 Jan 2012, 13:27 »

Lyder godt!

Holdet er underordnet for mig, bare du kommer igang ;-)
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #72: 10 Jan 2012, 10:34 »

Nu er min blog om Guangzhou Evergrande desværre død, da spillet er blevet slettet og jeg ikke har den store lyst til at starte forfra. Men... Jeg har et spil igang med Paris SG., som jeg løbende har taget screenshots af osv, så ville høre om der evt. var interesse for en blog med den ny-rige tidligere franske storklub?
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #73: 18 Jan 2012, 17:41 »

Jeg ville lige høre herinde først, inden jeg går igang med at skrive. Om der er stemning for en blog, dog uden de helt store graphics eller lignende, i starten vil det stortset bare være tekst, og måske et par billeder, men ikke noget specielt.?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs 2012
« Svar #74: 18 Jan 2012, 17:55 »

Jeg ville lige høre herinde først, inden jeg går igang med at skrive. Om der er stemning for en blog, dog uden de helt store graphics eller lignende, i starten vil det stortset bare være tekst, og måske et par billeder, men ikke noget specielt.?

Hvilken klub har du i tankerne?

Hvis du laver et godt stykke arbejde med det du skriver,  så behøver en god blog heller ikke den vilde grafik.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010