Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23490
0 Brugere, 808 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Liverpool FC
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
72
73
[
74
]
75
76
77
Forfatter
Emne: Liverpool FC (Læst 145114 gange)
bøvle
Manager
Sv: Liverpool FC
«
Svar #1095:
18 Sep 2012, 11:24 »
Hvordan ser dit hold ud, og hvad med lønbudgettet ?
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
«
Svar #1096:
18 Sep 2012, 13:28 »
Kort update fra mit save:
Er efterhånden nået til d.6 April 2013. Har dog allerede vundet 3 pokaler nemlig Charity Shield, Super cuppen, og Liga cuppen. Er stadig med i FA cuppen hvor jeg skal møde City i semifinalen, i Euro League er jeg nået til anden knock-out runde hvor jeg skal møde Sunderland.
I Ligaen ser det også okay ud, er dog bange for jeg vil løbe ind i samme problem som sidste år, har spillet langt færre kampe end de andre hold i toppen, og har derfor et ULTRA tæt pakket program til sidst, indtil videre ligger jeg nummer 2 med 69 point efter 27 kampe. City ligger nummer 1 med 78 point efter 32 kampe. Så det er stadig helt åbent, håber dog stadig på at jeg kan nappe mesterskabet, det ville være lækkert, dog er det vigtigste CHL, da økonomien ikke ser alt for god ud.
Op til 2 sæson her købte jeg Hamsik, Douglas Costa og lejede Pogba med en købsoption, de gør det alle sammen super godt, ja det gør hele holdet faktisk. Op til 3 sæson har jeg allerede lavet en del handler, nemlig en masse regens som kommer ind. Regner med jeg så småt vil begynde på et generationsskifte fra næste sæson af, hvor der vil blive renset godt ud, og derfor også bliver lidt mere luft i økonomien.
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #1097:
18 Sep 2012, 17:29 »
Citat af: bøvle 15 Sep 2012, 17:13
Så spørg jeg lige igen, hvordan har du fået råd til alle spillerene ?
Sys skam ikke det er spor snyd, vi spiller jo alle på hver vores måde. Det må vi jo alle respektere
Til vinter i første sæson lå jeg nummer 1 og jeg fik mulighed for at ændre mine forventninger til sæsonen. Af en eller anden grund fik jeg pænt mange penge og et meget større lønbudget. Bruger den der LFC marshall update fra fm-base. Ved ikke om det har noget at sige.
Har vundet hver eneste titel siden og fik et budget på omkring 600 millioner til 13/14. Der er stadig ~150 millioner og 3 millioner mere til løn tilbage.
Klubben har desuden udvidet stadion og er igang med at forbedre træningsfaciliteter og ungdomsfaciliteter.
Skal dog siges jeg ikke har betalt fuldt beløb for alle spillere, og noget af transferbeløbene er betalt over 48 måneder. Er det muligt at se, hvor meget det er i alt?
«
Seneste Redigering: 18 Sep 2012, 17:31 af Schytte
»
Enzo
Manager
«
Svar #1098:
18 Sep 2012, 18:52 »
Nu har jeg lige ehvervet mig Coventry som rugeklub, og derfor har jeg muligheden for at sende mine unge spiller dertil.
Men jeg er blev lidt i tvivl, om hvor muligt det er klogere at sende dem til Coventry end at beholde de unge spillere på U19 holdet..
Hvad har I erfaringer med herinde?
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #1099:
18 Sep 2012, 20:41 »
Hmm. Mange af talenterne i klubben kan gøre sig godt på førsteholdet. Men spillere som Yesil og Morgan ville nok kunne bruge noget førsteholds bold i de lavere rækker. Jeg har Fierro i Accerington i denne sæson og han gør det godt. Han har ikke udviklet sig vildt, men lidt og fordelen med det er jo at han vender sig til det engelske spil.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Risom
Manager
«
Svar #1100:
18 Sep 2012, 21:00 »
Er nu kommet til 1. oktober 2012 og dermed en ny update på mit spil.
Transfers
Er heldigvis kommet af med nogle løntunge spillere som slet ikke har niveauet til deres lønstr. Downing skal have 660 k pr måned i 2 år. Det er ca. 31 mio. og i og med jeg får 145 for ham (110 over 36 mdr.) så det er helt fint. Reina var ikke specielt god i første sæson, så han blev tilbudt. I første omgang bød City 255 mio men så afviste han dem. Senere hen kunne jeg ikke få dem højere op end 200. Mandanda og Dede er hentet ind som de defensive forstærkninger jeg efterlyste, og de gør det begge forrygende. Garragher vil ikke gå ned i løn, så han er på reserveholdet.
Holdet
Har 2 taktikker jeg bruger næsten lige meget for at gøre os uforudsigelige.
4-3-2-1
4-4-2
I skal ikke lægge så meget i rollerne, da de varierer meget efter, hvem der er inde.
Truppen: (Spillere i parentes betyder, at de også bliver brugt der)
Målmænd: Steve Mandanda - Doni - Brad Jones. Mandanda klart 1. valgt, mens Doni spiller i CC.
Backs: Glen Johnson - Jose Enrique - Jack Robinson - Martin Kelly - John Flanagan. De unge for masser af spilletid her og de gør det fint.
Centrale forsvarere: Daniel Agger - Dedé - Martin Skrtel - Danny Wilson - (Martin Kelly) 3 klassespillere til 2 pladser, så der er pres på hele tiden.
Centrale midtbanespillere (og bred midtbanespiller i 442): Steven Gerrard - Yohan Cabaye - Joe Allen - Lucas - Jordan Henderson - Jonjo Shelvey - (Suso). Meget bred midtbane, men det skal den også være. Lucas er ofte skadet og Gerrard bliver hurtigere og hurtigere træt.
Fløje/Kanter: Assaidi - Sterling - (Borini) - Suso - Pacheco + inderste angribere. Det er helt fint, men måske en forstærkning hertil på et tidspunkt.
Angribere og inderste angribere: Leandro Damiao - Luis Suarez - Fabio Borini - (Pacheco) - Yesil
Alt i alt en bred trup, der gør at jeg går efter alle trofæer!
Sæsonstarten
De defensive forstærkninger har helt klart hjulpet. Vi har nemlig holdt nullet i 4 ud af 7 kampe, dog har vi lukket 7 mål i de andre tre kampe ind, hvilket jeg er godt træt af. Vi har 15 point efter de 7 kampe - 4 efter Arsenal. Vi vandt desuden også Community Shield i straffesparkskonkur
rence mod United. Det var en reservespækket kamp, men dejligt med et trofæ.
Økonomi
Vi havde et lille overskud på transferne plus vi har fået solgt en masse løntunge spillere. Den årlige løn er nu på 511 mio, hvilket er ca. 100 mio mere end FT91. Det er tilfredstillende. Der er 386 mio på balancen.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #1101:
18 Sep 2012, 21:58 »
I dette Football Manager har jeg, udover en enkelt afstikker til Crewe, kun spillet med Liverpool. 3 spil er det blevet til, men det sidste og nuværende tager alligevel præmien som det bedste. Jeg kan starte lidt, med at fortælle om de to sæsoner, der er blevet spillet.
Sæson #1
Alt starter som lyn og torden i første sæson, og holdet viser hurtig mange kvaliteter, hvor især Borini og Suarez scorer mål på stribe, men også nyindkøbet Ben Afra viser sig som værende en tidlig succes. Successen er så stor, at vi skal helt frem til 28. januar, før der kommer et Premier League-nederlag. Det er her ærkerivalen Manchester United, der nedlægger mine unge spillere. Dette kickstarter en periode på 6 kampe, som kun kaster 6 point af sig. Det er reelt her, hvor jeg taber mesterskabet til selv samme United, for selvom jeg med 86 point, ville kunne vinde mesterskabet mange andre år, kunne jeg ikke følge med Uniteds 92 point. De engelske cups bliver ikke nogen pokalhøst. Huddersfield ydmyger holdet med 1-4 i Capital One Cuppen, og senere er de også ved at slå holdet ud af FA Cuppen, hvor jeg dog når til Sunderland og Semifinalen. I det europæiske får jeg tilgengæld taget min første pokal hjem. Dette sker da først Borini og sidenhen Sterling bliver til folkehelte i 108. - og 119. minut af finalen mod Athletic Bilbao.
Pokaler:
Europa League
Ligaplacering:
2
Ind:
Hatem Ben Afra, Anthony Annan.
Ud:
Doni, Jay Spearing, Charlie Adam, Stewart Downing, Dani Pacheco, Joe Cole, Andy Carroll.
Sæson #2
Sæsonen startede igen med en fart, som ingen kunne følge med i, og da endelig taber i starten af December på Stamford Bridge, har jeg slået en gammel og legendarisk rekord for fleste Liverpool-kampe uden nederlag. Igen starter det første nederlag en dårlig periode, og i løbet af de næste ni kampe i alle turneringer bliver det til tre sejre, tre uafgjorte og tre nederlag. Og selvom holdet kommer op i fart igen, når det aldrig rigtig sæsonstartens overlegne niveau. Dette kan tilskrives formnedgange og skader, men helt konkret var det et meget ungt hold, som blot ikke kunne holde niveauet over en hel sæson. Til sidst formår et FA Cup exit, 1-2 til City i semifinalen, og et samlet 2-5 nederlag til Barcelona i Champions League, at dræbe den selvtillid som er essentiel for de sidste kampe. Med to kampe tilbage, er der det, man kan kalde en finale, City er et point foran, og selvom Tottenham, Chelsea og United var tæt på bag mig, så vidste jeg, at vinderen af denne kamp ville vinde ligaen. Og da City vinder kampen, må jeg via et sidste runde-nederlag tage til takke med en 3.plads, grundet dårligere målscore end United.
Pokaler:
Uefa Super Cup
Ligaplacering:
3
Ind:
Gaston Ramirez, Jaroslav Drobny, Alex Oxlade-Chamberlain.
Ud:
Anthony Annan, Brad Jones, Oussama Assaidi
Sæson #3
Ind:
Nathaniel Chalobah, Jason Steele
Ud:
Jaroslav Drobny
Konceptet
Jeg har hele tiden haft en klar idé, omkring hvordan jeg ville skabe dette hold. Det ville jeg gøre fra bunden. Jeg er ikke den manager, der går ud og køber store navne, og jeg forsøger at undgå, at lave de køb som alle laver. Jeg har valgt at bruge transferlisten meget, og det er herfra Ramirez, Oxlade-Chamberlain og Chalobah kommer. Jeg har dertil også igennem årene udviklet en idé om, at skabe en meget britisk stamme, som dog skal krydres med spillere fra alle verdens lande. Dette skal forståes sådan, at jeg går hårdt efter, at få de bedste spillere ind, med klubbens fremtid in mente, men det er som regel kun de engelske, jeg vil gå ud og betale rigtig mange penge for.
Jeg har dog på samme tid gerne ville være loyal, overfor mine følelser for klubben i virkeligheden. Jeg har derfor valgt, at spillere som Borini, Shelvey, Henderson og Reina, som jeg har set andre sælge, vil jeg ikke drømme om at sælge. I Reinas tilfælde har jeg dog sat mine øjne på langsomt at spille ham ud, når jeg forhåbentlig har fundet en værdig afløser indenfor de næste tre år. Jeg kommer dog sandsynligvis nødsaget til, at sælge Agger inden 3. sæson går igang, da hans skade fuldstændig har forpurret hans karriere, og dertil er konkurrencen i Skrtel, Coates, Wilson, Kelly og Chalobah for stor.
Jeg har på nuværende tidspunkt 9 4½ stjernede spillere. Her er der seks englændere, to franskmænd og en tjekke. Fire af englænderne er i spillet fra start; Raheem Sterling, Alex Oxlade-Chamberlain, Nathaniel Chalobah og Mason Bennett.
I må sige til, hvis I vil høre mere, eller have SS.
bøvle
Manager
«
Svar #1102:
18 Sep 2012, 23:03 »
Citat af: Risom 18 Sep 2012, 21:00
Er nu kommet til 1. oktober 2012 og dermed en ny update på mit spil.
Transfers
Er heldigvis kommet af med nogle løntunge spillere som slet ikke har niveauet til deres lønstr. Downing skal have 660 k pr måned i 2 år. Det er ca. 31 mio. og i og med jeg får 145 for ham (110 over 36 mdr.) så det er helt fint. Reina var ikke specielt god i første sæson, så han blev tilbudt. I første omgang bød City 255 mio men så afviste han dem. Senere hen kunne jeg ikke få dem højere op end 200. Mandanda og Dede er hentet ind som de defensive forstærkninger jeg efterlyste, og de gør det begge forrygende. Garragher vil ikke gå ned i løn, så han er på reserveholdet.
Holdet
Har 2 taktikker jeg bruger næsten lige meget for at gøre os uforudsigelige.
4-3-2-1
4-4-2
I skal ikke lægge så meget i rollerne, da de varierer meget efter, hvem der er inde.
Truppen: (Spillere i parentes betyder, at de også bliver brugt der)
Målmænd: Steve Mandanda - Doni - Brad Jones. Mandanda klart 1. valgt, mens Doni spiller i CC.
Backs: Glen Johnson - Jose Enrique - Jack Robinson - Martin Kelly - John Flanagan. De unge for masser af spilletid her og de gør det fint.
Centrale forsvarere: Daniel Agger - Dedé - Martin Skrtel - Danny Wilson - (Martin Kelly) 3 klassespillere til 2 pladser, så der er pres på hele tiden.
Centrale midtbanespillere (og bred midtbanespiller i 442): Steven Gerrard - Yohan Cabaye - Joe Allen - Lucas - Jordan Henderson - Jonjo Shelvey - (Suso). Meget bred midtbane, men det skal den også være. Lucas er ofte skadet og Gerrard bliver hurtigere og hurtigere træt.
Fløje/Kanter: Assaidi - Sterling - (Borini) - Suso - Pacheco + inderste angribere. Det er helt fint, men måske en forstærkning hertil på et tidspunkt.
Angribere og inderste angribere: Leandro Damiao - Luis Suarez - Fabio Borini - (Pacheco) - Yesil
Alt i alt en bred trup, der gør at jeg går efter alle trofæer!
Sæsonstarten
De defensive forstærkninger har helt klart hjulpet. Vi har nemlig holdt nullet i 4 ud af 7 kampe, dog har vi lukket 7 mål i de andre tre kampe ind, hvilket jeg er godt træt af. Vi har 15 point efter de 7 kampe - 4 efter Arsenal. Vi vandt desuden også Community Shield i straffesparkskonkur
rence mod United. Det var en reservespækket kamp, men dejligt med et trofæ.
Økonomi
Vi havde et lille overskud på transferne plus vi har fået solgt en masse løntunge spillere. Den årlige løn er nu på 511 mio, hvilket er ca. 100 mio mere end FT91. Det er tilfredstillende. Der er 386 mio på balancen.
Hvor er Coates ?
Risom
Manager
«
Svar #1103:
19 Sep 2012, 08:01 »
Citat af: bøvle 18 Sep 2012, 23:03
Hvor er Coates ?
Han solgt for 170 mio. til Milan i 1. sæson i januar
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #1104:
19 Sep 2012, 11:40 »
Har i 14/15 sommer vinduet købt neymar for 425 og pastore for 85.ved ikke hvorfor han var så billig.
r-mand
Landsholdsspiller
«
Svar #1105:
19 Sep 2012, 12:30 »
Javier Pastore er stortset altid billig, utrolig han kan være så utilfreds i stortset alle spil.
Supra Societatem Nemo
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #1106:
20 Sep 2012, 12:35 »
Mange spændende projektor der er i gang med Liverpool på hver sin måde.
Jeg har netop vundet Liga Cuppen efter straffe mod Arsenal, hvor Reina blev den helt store helt hvor han reddede alle 4 straffe Arsenal nåede at fyre af!
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
150797
Juniorspiller
«
Svar #1107:
20 Sep 2012, 20:15 »
Er lige startet med Liverpool. Jeg har kun nået at spille nogle af venskabskampene samt købt en spiller, men jeg skriver igen når transfervinduet lukker. Indtil videre har jeg købt Mirko Vucinic fra Juve
Risom
Manager
«
Svar #1108:
20 Sep 2012, 21:34 »
Så er jeg nået til 1. februar, og der er vist tid til en lille update.. Orker ikke så meget i aften
Vintertransfers
Eneste tilføjelse til truppen er Stevan Jovetic, der er kommet til klubben for 190 mio. Har altid gerne ville prøve at have ham i FM, og da Douglas Costa var næsten lige så dyr, valgte jeg ham. Jay Spearing er forladt klubben på fri transfer. Prøver stadig og få Carra ned i løn, men han vil ikke snakke kontrakt eller sælges. Så må han jo ryge på fri til sommer... (
)
Ligaen
Det går forrygende og kun United kan følge med os. (har dem snart hjemme) Defensiven er rigtigt kommet op at stå, mens især Damiao bomber. Vi har taget en masse smalle sejre, hvilket vi ikke kunne i sidste sæson. Vil rigtigt gerne have det mesterskab hjem til Liverpool!
Vi er røget ud af Carling Cuppen, mens vi lige nu spiller mod Aston Villa i hvad der må være FA Cuppens 16-dels finale. Vil også gerne genvinde det trofæ.
I Europa League gik vi stensikkert videre og skal nu møde Braga i 1. knockout runde. Vi vil selvfølgelig også gerne have dette trofæ, men det må ikke ske på bekostning af PL.
Risom
Manager
«
Svar #1109:
20 Sep 2012, 22:10 »
Så vandt vi lige 2-0 mod United på Anfield
Dermed har vi 68 point efter 26 kampe, mens 2. pladsen, ManU, har 62 point. VIGTIGT!
Sider:
1
...
72
73
[
74
]
75
76
77
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »