home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 131733 gange)
smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Liverpool FC
« : 06 Okt 2011, 21:38 »

Selvfølgelig skal vi også have en tråd med klubben over alle klubber Smiley

Jeg har startet et save med dem her i demoen, og er faktisk blevet lidt skuffet. Til trods for de nye ejere har spyttet mange penge i truppen, så starter man kun med 17 mio DKK til indkøb og en balance på 150 mio DKK.

Endvidere virker midtbanen meget tynd på både den deffensive og offensive del. De unge midtbaner som Jojo og Henderson virker ikke gode nok, og på den deffensive har vi kun Lucas.

Jeg tror det bliver en hård start med Liverpool, især når der ikke kan købes forstærkninger. Jeg har spillet 4 træningskampe og vundet 3 og en uafgjort. Den uafgjorte var kun pga. hele 1. holdet var væk på landsholdstur.

God vind til alle med denne dejlige klub.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1: 06 Okt 2011, 21:47 »

Lidt træls, at man ikke kan købe nogen fra start af, men indkøbene er vel gjort i virkeligheden.

Jeg synes, det er et kanon spil efter, at man lige har kigget det igennem Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #2: 06 Okt 2011, 21:52 »

Klap nu lige hesten de herrer. Hvor meget er det lige vi har købt indfor kontra det vi har solgt for?

Vi snakker altså indkøb for ca 500 mio dkr og vi har vel ikke solgt for 100 mio dkr.

Så selvfølgelig er der ikke masser af penge at handle for.

Men nok om det.

Hvilken opstilling regner i at lave?
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken opstilling jeg præcis skal bruge men det skal jeg selvfølgelig bruge demoen til at finde ud af Wink
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #3: 06 Okt 2011, 21:58 »

Jeg spiller min klassiske smed klassiker. Den gav en sejr på 3-0 i første kamp imod Stoke. Jeg er ved at omskole Glen J og enrique til deffensive midtbanespillere pga. den manglende bredde. Jeg spiller jo ikke med backs, så må jeg jo bruge dem på andre pladser.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #4: 06 Okt 2011, 22:23 »

Jeg vil nok spille en flad 4-4-2 og prøve en masse spillere fra klubben af, for at gøre klar til det endelige spil.

Det er rigtigt JKJ, men jeg ville da gerne have prøvet at købe en spiller eller to til klubben Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #5: 07 Okt 2011, 22:11 »

Så fik jeg kigget lidt på økonomien, og gud hvor er jeg dog glad for FESV  Smiley

Der er kommet to årlige tøjsponsorater, et der giver 170 mio dkr som først udløber i 2014 og et andet på 110 mio dkr om året, det udløber så allerede i 2012.
Men det er altså 280 mio dejlige dkr der ryger lige nd i den trods alt stadig slunkne kasse  Wink

Og det måske bedste, gælden er barberet ned til kun 315 mio dkr og der skal dermed kun betales 1,88 mio dkr af på gælden hver måned  Thumbs Up
Sikken en forskel fra sidste år hvor det var ca 25 mio om mdr man skulle betale af på gælden  ticked off

Bare det man ikke skal bruge en frygtlig masse tid på at få økonomien til at hænge sammen er imo et kæmpe plus og gør at man nok har lidt større råderum økonomisk Smiley

Logged

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #6: 08 Okt 2011, 08:11 »

Hvlike indstillinger ville i bruge Suarez og andy carrol i en 4-4-2?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #7: 08 Okt 2011, 10:29 »

Hvlike indstillinger ville i bruge Suarez og andy carrol i en 4-4-2?

Carrol kan stort set kun bruges som targetman, og så Suarez som skarpretter. Det er mit bud.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

SkerderG
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #8: 08 Okt 2011, 13:58 »

Okay vil, prøve det
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #9: 08 Okt 2011, 16:47 »

Så fik jeg spillet min første halve sæson med Liverpool i demoen, og det gav følgende resultat:

http://img51.imageshack.us/img51/5438/engelskepremierdivisiono.png

Jeg har ikke gjort nogen indkøb, da økonomien i klubben stinker. Her pr. 31.12 har jeg en underbalance på 32 mio DKK. I ligacuppen er jeg stadig med, og skal snart spille semifinalen. I FA cuppen er jeg med i 3. runde indtil videre.

Jeg bruger taktikken smed klassisker, hvilket har givet lidt udfordringer med truppen, da midtaben ikke er særlig bred. Jeg er derfor igang med at omskole Johnson og Enrique til centrale midtbaner.

I ligaen er Man U helt suveræne....17 kampe og 17 sejre. Jeg tabte til dem på Anfield med 2-1 til trods for et spillermæssigt overtag.

Jeg glæder mig meget til det færdige spil udkommer, da Liverpool så skal have en ordentlig tur. Jeg er dog spændt på hvordan økonomien ser ud efter sæsonen...mon de nye ejere spytter flere penge i klubben?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #10: 09 Okt 2011, 21:19 »

Hvordan bruger i Gerrard?

Jeg kan ikke helt finde ud af om han skal spille centralt eller om han skal have en højremidt hvor han får lov til at flagre som han vil, men udgangspunktet som sagt er på kanten.

Lucas er selvskreven på den centrale midt, Downing på venstrekant. Men så er jeg lidt i tvivl om det skal være Adam eller Gerrard der skal spille siden af Lucas.
Og samtidig er jeg jo så også i tvivl om hvem der skal spillet på højrekant, skal det være Gerrard eller Kuyt der skal være derude.

Ellers er jeg faktisk ikke i tvivl om min opstilling, med de spillere der er til rådighed skal den gode gamle 4-4-2 støves af igen og helt sikkert prøves. Den har jeg ellers ikke brugt i en del år efterhånden.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #11: 09 Okt 2011, 21:59 »

Jeg ville bruge ham centralt. Men han er den fødte OMC. Han spillede aldeles fremragende i mit save som OMC.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #12: 09 Okt 2011, 22:08 »

Jeg ville bruge ham centralt. Men han er den fødte OMC. Han spillede aldeles fremragende i mit save som OMC.

Det er nok også det jeg hæller mest til.

Dog vil det blive som alm MC men med en offensiv indtilling. Samtidig skal han have lov til at være en rimelig fri fugl på banen.
Men med en sådan fri fugl skal jeg have plads til en defensiv MC og det bliver jo så Lucas. Her kunne jeg så godt forestille mig at jeg vil prøve at omskole Adam til at kunne tage den plads også.
Så har jeg en kloning af Alonso og Mascha som den defensive mand, næsten ihf  crazy
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #13: 10 Okt 2011, 07:33 »

Hvordan bruger i Gerrard?

Jeg kan ikke helt finde ud af om han skal spille centralt eller om han skal have en højremidt hvor han får lov til at flagre som han vil, men udgangspunktet som sagt er på kanten.

Lucas er selvskreven på den centrale midt, Downing på venstrekant. Men så er jeg lidt i tvivl om det skal være Adam eller Gerrard der skal spille siden af Lucas.
Og samtidig er jeg jo så også i tvivl om hvem der skal spillet på højrekant, skal det være Gerrard eller Kuyt der skal være derude.

Ellers er jeg faktisk ikke i tvivl om min opstilling, med de spillere der er til rådighed skal den gode gamle 4-4-2 støves af igen og helt sikkert prøves. Den har jeg ellers ikke brugt i en del år efterhånden.

Du kan da bruge Henderson på højre midt. Det var godt nok i 11`eren, men med opdateringen, at jeg brugte ham på den position.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #14: 10 Okt 2011, 09:48 »

Du kan da bruge Henderson på højre midt. Det var godt nok i 11`eren, men med opdateringen, at jeg brugte ham på den position.

Det har jeg bestemt også overvejet.

Men han er fremtidens mand og vil i den første sæson nok mest kun få kampe i de 2 cups. Her i starten mens Gerrard er skadet vil han selvfølgelig også få en del spilletid.
Men Henderson vil få 100% spilletid i de 2 cups, hvis han selvfølgelig er klar mens Gerrard nok vil få sine pauser her, pga hans skades historie og alder.

Jeg har næsten altid kun haft succes med Kuyt på kanten hvor han har scoret en del mål. Af en eller anden grund kan jeg bare ikke få ham til at fungere optimalt helt i front.
Så Kuyt er min mand på kanten, ihf til at starte med. Derefter er der slet ingen tvivl om at Henderson vil presse sig seriøst på til en startplads når 1. sæson er overstået.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 77 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010