home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 131788 gange)
Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1125: 06 Okt 2012, 19:04 »

Er I alle stoppet på jeres saves eller hvad?

Det skal dog siges, at jeg ikke selv har været inde i FM siden FIFA udgivelsen... Er dog i gang lige nu og regner med at spille meget i aften Smiley
Jeg har lige præcist i dag, startet på mit formentlig sidste FM12 save, som selvfølgelig skal spilles med LFC, jeg håber at kunne holde det kørende, indtil FM13's release, dog tvivler jeg, da det virkelig har været mit store problem i de ældre versioner af fm  Skuffet
Jeg skal nok komme med updates senere  Wink
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1126: 06 Okt 2012, 20:58 »

Nåede desværre kun til 3.runde i Ligacuppen efter et 2-1 nederlag ude til Sunderland. Jeg var egentlig foran næsten hele vejen igennem, men med to lynscoringer af Bendtner i 83. og 84. minut vendte kampen. Derfor ikke nogen Mickey Mouse cup til mig i denne omgang  ticked off
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1127: 07 Okt 2012, 12:09 »

Jeg er også vendt tilbage til det savet. Jeg overvejer stadig om Gerrards kontrakt skal forlænges da der stadig kræves 1.25 millioner i ugen, hvilket jeg synes er alt for meget. håber det bliver bedre mod slutningen af hans kontrakt. Er på vej mod mesterskabet igen ligesom i første sæson

Kan ikke huske hvor meget jeg har opdateret jer. Men jeg har vundet liga cuppen og stadig med i CL, hvor jeg skal møde United i kvartfinalen, i fa cup semi finalen skal jeg møde Fulham.
« Seneste Redigering: 07 Okt 2012, 12:12 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1128: 07 Okt 2012, 13:04 »

Ja, Gerrard kræver meget i løn..
Er kommet fint i gang med sæsonen. Efter 7 kampe er jeg 3 point efter Arsenal, som har spillet en kamp mere.

Mit mål er at vinde alt, der kan vindes i Liverpool inden FM13... Mangler CL, COC og VM for klubhold Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1129: 07 Okt 2012, 16:56 »

Ja, Gerrard kræver meget i løn..
Er kommet fint i gang med sæsonen. Efter 7 kampe er jeg 3 point efter Arsenal, som har spillet en kamp mere.

Mit mål er at vinde alt, der kan vindes i Liverpool inden FM13... Mangler CL, COC og VM for klubhold Smiley

hvad giver du ham? Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1130: 07 Okt 2012, 18:39 »

hvad giver du ham? Smiley

Efter 2. sæson skulle han have ny kontrakt, og så gik han fra 4,5 mio pr. måned til 4,25. Han ville overhovedet ikke længere ned.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1131: 08 Okt 2012, 11:24 »

Ok. Det må jeg så gå med til .. Jeg er pt også kun i 2. sæson
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1132: 09 Okt 2012, 16:15 »

Hold nu kæft hvor er jeg træt af det her skodspil skal være så pokkers realistisk. United har åbenbart også dommertække i spillet   ticked off

Jeg har netop spillet mod Man. U. på Old Trafford og selvom jeg taber 3-0 og de "kun" får to straffe til 1-0 og 2-0 så er det da pisse irriterende at jeg netop har siddet i 20 minutter og analyseret som død og helvede på både deres og mine styrker og svagheder osv. så får man to straffe mod sig og straks er man bagud 2-0. Jeg vil våge den påstand at jeg havde point hvis ikke det var sket. Alle statistikker siger at United dominerede ALT, men kom ikke og sig jeg ikke var tæt på, for Agger havde da et hovedstød på overliggeren.  Sur

Dette resultat var vel bare kulminationen på en svag sæsonstart, hvor mine kampe på udebane har være under middel. 3 uafgjorte og 3 nederlag er vel bare ikke godkendt. Heraf 0-0 mod Wolves og Bolton og 1-1 mod Sunderland. Mit problem har vel gennemgående været at jeg laver for få mål. Både mod Wolves og Sunderland sad jeg på tingene, men jeg fik jo ligesom ikke så meget ud af det  Sur Men jeg vender stærkt tilbage  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1133: 09 Okt 2012, 17:32 »

Hvor er Damiao ond i mit spil!

22 kasser + 7 assist i kun 16 kampe.

Fører ligaen med 2 point ned til 4. pladsen, så efter 10 kampe er det stadig meget tæt.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1134: 13 Okt 2012, 20:10 »

Godt så er jeg snart halvvejs i første (ja det går lidt langsomt) og det går hverken værre eller bedre end man kunnehave forventet.

Positivt er at jeg er startet godt ud på hjemmebane og Anfield er igen blevet et sted hvor man ikke forventer point. 8 sejre i ligeså mange kampe er det blevet til. En over Arsenal på 2-0, med mål af Agger, men ellers har det ikke været de sværeste modstandere. Men ikke desto mindre bedre end i virkeligheden  crazy

Negativt er at udebanen er nogenlunde ligeså dårlig som hjemmebanen er god. Bare 1 sejr er det blevet til i 8 forsøg. 3 uafgjote og 4 nederlag, deriblandt et til United (se ovenstående indlæg). Det er skidt.

Stillingen er således : Stillingen

Ja vi har et pænt stykke op, men mesterskabet er ikke væk endnu  Opstemt

I front har jeg ikke fået ligeså meget ud af Carroll som håbet, men han har dog lavet 5 mål 13 kampe. Ikke helt nok, men jeg har bare ikke bedre alternativer i front. Bagved ham, på den offensive midtbane, kæmper Suarez og Affellay en brav kamp for pladsen, men lige nu ser Affellay ud til at vinde den. Suarez præsterer ikke helt som hans evner berettiger til, mens Affelay bare giver noget offensivt som jeg ikke synes jeg ser ved Suarez. Men det kan hurtigt ændre sig da de er meget lige. Suarez er dog lidt mere målfarlig og han har således lavet 4 mål i 15 kampe, mens Affellay har lavet 2 i 13.

Update følger  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1135: 13 Okt 2012, 21:58 »

Ser faktisk helt fint ud.
Hvorfor bruger du ikke Suarez på top?  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1136: 13 Okt 2012, 22:01 »

Ser faktisk helt fint ud.
Hvorfor bruger du ikke Suarez på top?  Smiley

Fordi han for det første spilder den ene kæmpe chance efter den anden og fordi jeg for det andet VIL have Carroll til at lave mål. Det går dog lidt langsomt i øjeblikket  Ubeslutsom
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1137: 13 Okt 2012, 22:04 »

For mig scorede han ellers mål i bunkevis især i 1. sæson... Men held og lykke med AC projektet...
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1138: 13 Okt 2012, 22:08 »

For mig scorede han ellers mål i bunkevis især i 1. sæson... Men held og lykke med AC projektet...

Jo tak... Får jeg sandelig også brug for  crazy
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1139: 13 Okt 2012, 23:10 »



Der sikrede Jamie Carragher mig nærmest det engelse mesterskab her med 4 kampe igen i 2. sæson.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 74 75 [76] 77 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010