home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 131924 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1110: 22 Sep 2012, 15:26 »

Okay. Jeg bliver nødt til at prøve min egen hjerteklub. Jeg har faktisk ikke rigtigt haft et ordenligt save med Liverpool i FM 12 endnu, og det er jo ved at være sidste udkald. I virkeligheden er jeg for sent ude hvis jeg skal lave et langt save, så det er egentlig ikke planen. Hvis det kan holde en måned endnu er det jo sidste save. Men bedre sent end aldrig  Wink

Skal lige siges at jeg pr. princip spiller med standard database, så ikke noget med at spørge ind til Joe Allen eller Borini  Wink
 
Jeg har ikke sat mig noget konkret mål, men jeg vil sætte ALT ind på at vinde FA cuppen. Eller det er i hvert fald planen her inden sæsonstart. Hvis jeg ligger nummer 2 når vi kommer til vinter kan det være at det synspunkt har ændret sig  Smiley Ellers skal jeg bare vinde over United  Djævel

Men jeg har set at i andre har haft problemer, med Carroll eller bare solgt ham. I min bog er han for god i hovedspillet til at jeg bare uden videre kan sælge ham. Jeg VIL have ham til at lave mål. Han skal bombe løs. Derfor har jeg sat kanterne og backerne til bare at smide indlæg ind i boksen hver gang de får chancen Hvis jeg alligevel bliver tvunget til at opgive, har jeg en plan b klar.

Derfor har jeg sat taktikken således:


Truppen ser fin ud og jeg synes også at jeg har en god bredde. På transfermarkedet vil der derfor ikke være stor aktivitet og der skal sælges før der købes.

Så er det vel bare at komme i gang? Jeg får muligvis den sværeste start jeg kunne få, med City på udebane. I øvrigt har jeg vildt mange venskabskampe. Har i andre bare sat assistenten til at klare det eller hvad?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1111: 22 Sep 2012, 16:15 »

Uha det er spændende ved mig. Efter 34 kampe ser det sådan ud:
1. Liverpool 87 point, målscore + 42
2. ManU 84 point, målscore + 64

Glen Johnson og Gerrard blev lige skadet i den seneste kamp. De er begge ude resten af sæsonen.

Vi er i semifinalen i FA Cuppen mod Spurs og i EL semi mod Juve.

AR: Arrangerer selv. Typisk 3 kampe mod lavere rangerende hold og så et cup mod 3 gode hold Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1112: 22 Sep 2012, 16:56 »

Uha det er spændende ved mig. Efter 34 kampe ser det sådan ud:
1. Liverpool 87 point, målscore + 42
2. ManU 84 point, målscore + 64

Glen Johnson og Gerrard blev lige skadet i den seneste kamp. De er begge ude resten af sæsonen.

Vi er i semifinalen i FA Cuppen mod Spurs og i EL semi mod Juve.

AR: Arrangerer selv. Typisk 3 kampe mod lavere rangerende hold og så et cup mod 3 gode hold Smiley

Mente nu mere om du selv spiller dem eller assistenten tager den  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1113: 22 Sep 2012, 17:20 »

Mente nu mere om du selv spiller dem eller assistenten tager den  Wink
Nå for søren.

Dem tager assistenten.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1114: 22 Sep 2012, 17:25 »

Nå for søren.

Dem tager assistenten.

Ja det gør han  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1115: 22 Sep 2012, 22:04 »

Er jeg den eneste der oplever at City spammer min indbakke med bud på Jack Robinson?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1116: 23 Sep 2012, 21:10 »

Så kom jeg fire kampe ind i sæsonen og jeg er startet ganske fint. Tabte lidt ærgerligt 1-0 ude til City i den første kamp hvor jeg bestemt havde fortjent point.  Derefter vandt jeg 1-0 ude over Blackburn på mål af Carroll hvorefter det er blevet til to ikke specielt imponerende hjemmesejre over Norwich og Stoke på henholdsvis 1-0 og 2-0. Jeg har kun lukket 1 mål ind i fire kampe, så forsvarsmæssigt fungerer det fint. Angrebsmæssigt har det ikke set ligeså godt ud som håbet, men jeg får trods alt point, hvis jeg holder modstanderen fra at score  Smiley

Af transfers blev det som lovet ikke til det store og eneste indkøb blev Maxwell som er hentet på en lejeaftale. Indkluderet i den lejeaftale er også købsoption på 20 mio. Ind kom også Mushaga Bakenga. En ungdomsspiiller fra Rosenborg, som jeg tidligere har haft pæn succes med. Han bombede løs da jeg spillede med dem. Han er også startet ganske udmærket da han i u18 kampene har lavet 10 mål i 10 kampe  Opstemt Og han starter på venstrekanten  Opstemt Ellers er Nathan Eccleston og Jack Robinson lejet ud et halvt år hver.

Nu venter så United hjemme på Anfield i Liga cuppens anden runde  Djævel
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1117: 23 Sep 2012, 21:55 »

Så har jeg fået spillet 2. sæson færdig. Det blev til 3 trofæer  Smiley

Ligaen
Vi blev mestre Opstemt Amen, hvor er det dejligt  Opstemt
Vi stod lige på point med United med 1 kamp tilbage og vi havde den dårligste målscore, men heldigvis kvajede de sig hjemme mod Aston Villa. Vi var det hold med flest clean sheets, mens vi scorede færrest mål af top 4 holdene.

FA Cuppen
Vi røg ud i semifinalen mod Spurs i straffe. Ærgerligt.

Europa League
Vi fik et trofæ, som vi formentligt ikke kommer til at spille om de næste mange sæsoner, så det var fint at få vundet EL. I finalen mod Genoa manglede vi bl.a. Gerrard, Damiao, Agger og Jovetic.Allen rødt efter 20 sek og vi var bagud efter 11 min, så det var op af bakke, men Suarez og Assaidi scorede 2 mål og vi vandt dermed.

Spillerpræstationer
Leandro Damiao scorede hele 44 mål i alle turneringer og havde et snit på 7.50, så han var vel årets spiller.
Mandanda gjorde det rigtigt fint - ihf bedre end Reina - med som sagt 20 CS i PL.
Jordan Henderson fik sit gennembrud med 15 assist, 9 mål og et snit på 7.19.
Andre spillere som Suarez, Gerrard, Cabaye og Dedé var alle gode.
Unge folk, der gjorde det godt var Sterling, Flanagan og Shelvey mens Wilson, Yesil, Pacheco og Borini har skuffet.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1118: 23 Sep 2012, 22:03 »

Sådan noget forbandet lort  ticked off  ticked off Har lige opdaget at jeg faktisk spiller i en editor fil der gør at Frem er i superligaen og har en økonomi man kun ser i engelske topklubber.  Jeg lavede den for sjov med en af mine venner. Kan det virkeligt være rigtigt at man ikke kan spille uden Editor data når man har en fil liggende i mappen? Jeg trykkede ikke på "ændr" inden jeg startede  Huh Men jeg starter i hvert fald forfra. Jeg vil så lave samme indkøb taktik osv  Smiley
« Seneste Redigering: 23 Sep 2012, 22:06 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1119: 23 Sep 2012, 22:07 »

Sådan noget forbandet lort  ticked off  ticked off Har lige opdaget at jeg faktisk spiller i en editor fil der gør at Frem er i superligaen og har en økonomi man kun ser i engelske topklubber.  Jeg lavede den for sjov med en af mine venner. Kan det virkeligt være rigtigt at man ikke kan spille uden Editor data når man har en fil liggende i mappen? Jeg trykkede ikke på "ændr" inden jeg startede Opstemt Men jeg starter i hvert fald forfra. Jeg vil så lave samme indkøb taktik osv  Smiley

Den plejer automatisk at sætte flueben ved filen, når man lægger den ind i Editor data.

Men ærgerligt for dig. Siden du spiller uden update er det så med den 1. eller 2. patch eller hvordan?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1120: 23 Sep 2012, 22:10 »

Den plejer automatisk at sætte flueben ved filen, når man lægger den ind i Editor data.

Men ærgerligt for dig. Siden du spiller uden update er det så med den 1. eller 2. patch eller hvordan?

Som jeg skrev øverst på siden, Standard  Wink Jeg mener bare at jeg så havde klikket den fra, men det er der ikke noget at gøre ved nu  Sur Det gav mig i øvrigt også lige mulighed for at fikse det tyske landshold..
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1121: 23 Sep 2012, 22:16 »

Okay så Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1122: 26 Sep 2012, 21:27 »

Update pr 1. september ´13

Transfers
Glen Johnsons plads bliver erstattet af Kelly og Flanagan.
De to indkøb er to talenter, jeg vil prøve at udvikle.

Økonomi
Der er tyndet godt ud i lønbudgettet efter Glen, Carra og Donis afsked. Den årlige udgift til lønninger er nu på 446 mio, hvilket er 6. størst i ligaen. Det er meget godt.
Der står 723 mio på bundlinjen.
Anfield er blevet udvidet til 53.342 Smiley

Sæsonstarten
To pokaler i form af Community Shield og den Europæiske SuperCup. Nu har jeg vundet 5 forskellige titler i alt (6 i alt) med klubben og målet er at vinde alle, der er mulige. Mangler CL, Carling Cuppen og klub vm.

Hvordan går det hos jer andre?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1123: 06 Okt 2012, 17:13 »

Er I alle stoppet på jeres saves eller hvad?

Det skal dog siges, at jeg ikke selv har været inde i FM siden FIFA udgivelsen... Er dog i gang lige nu og regner med at spille meget i aften Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #1124: 06 Okt 2012, 18:38 »

Er I alle stoppet på jeres saves eller hvad?

Det skal dog siges, at jeg ikke selv har været inde i FM siden FIFA udgivelsen... Er dog i gang lige nu og regner med at spille meget i aften Smiley

Nej, jeg kan godt fiske det frem igen  Smiley Jeg har ligesom dig ikke spillet siden FIFA udkom, og jeg synes det er lidt svært at komme tilbage til et gammelt save.  Skuffet Men jo jeg kan da godt spille lidt igen.  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010