home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449470 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3675: 25 Maj 2011, 19:48 »

Takker Opstemt Synd de ikke viser sådan en kamp, når de røde lamper angiveligt er tæt på at være tændte i det nordjyske !
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3676: 25 Maj 2011, 19:48 »

Takker Opstemt Synd de ikke viser sådan en kamp, når de røde lamper angiveligt er tæt på at være tændte i det nordjyske !

Ja utroligt man vælger "ligegyldige kampe" fremfor dem hvor det virkelig brænder. Men nå....Sådan har det jo altid været.
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3677: 25 Maj 2011, 19:50 »

Aalborg+ vises den på Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3678: 25 Maj 2011, 19:54 »

Ja utroligt man vælger "ligegyldige kampe" fremfor dem hvor det virkelig brænder. Men nå....Sådan har det jo altid været.
Jeg kan sagtens forstå at et opgør som OB-FCK bliver vist på 3+, da den er væsentlig mere attraktiv for kanalerne, da den vil kunne tiltrække flere seere end AaB-SønderjyskE. Dog ser jeg denne kamp som væsentlig mere interessant end både Midtjylland-Randers og Brøndby-FC Nordsjælland.

Duff: Det kan os udenfor Aalborg og Antenneforeningerne i Aalborg og omegn jo ikke bruge til noget Tunge
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3679: 25 Maj 2011, 19:55 »

Jeg kan sagtens forstå at et opgør som OB-FCK bliver vist på 3+, da den er væsentlig mere attraktiv for kanalerne, da den vil kunne tiltrække flere seere end AaB-SønderjyskE. Dog ser jeg denne kamp som væsentlig mere interessant end både Midtjylland-Randers og Brøndby-FC Nordsjælland.

Duff: Det kan os udenfor Aalborg og Antenneforeningerne i Aalborg og omegn jo ikke bruge til noget Tunge

aab fans er sjældne i aalborg men udenfor aalborg  Shockeret  Shockeret  Shockeret
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3680: 25 Maj 2011, 19:57 »

aab fans er sjældne i aalborg men udenfor aalborg  Shockeret  Shockeret  Shockeret

Du snakker som om du har forstand?

AaB har da virkelig vist sig frem her i foråret på fansiden.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3681: 25 Maj 2011, 19:59 »

De har haft enestående opbakning, nok det hold i foråret, der har haft den allerbedste opbakning !!  Wink

Men er enig så langt som at de er nødvendigt folk kommer på stadion nu, for de kommer sq næste sæson, hvis den står på divisionsbold !
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3682: 25 Maj 2011, 20:00 »

Jeg kan sagtens forstå at et opgør som OB-FCK bliver vist på 3+, da den er væsentlig mere attraktiv for kanalerne, da den vil kunne tiltrække flere seere end AaB-SønderjyskE. Dog ser jeg denne kamp som væsentlig mere interessant end både Midtjylland-Randers og Brøndby-FC Nordsjælland.

Duff: Det kan os udenfor Aalborg og Antenneforeningerne i Aalborg og omegn jo ikke bruge til noget Tunge

De Københavnere kan bare komme afsted hvis de vil se den kamp, guldet er vundet og sølvet ved alle hvor ender. Men en kamp om liv eller død er da om noget mere værd at se, fremfor en nærmest ligegyldig kamp.

Men sådan ser vi vel forskelligt på tingene. Fatter bare ikke folk fortrækker en ligegyldig kamp. De FCK fans, de har det for nemt!
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3683: 25 Maj 2011, 20:00 »

Du snakker som om du har forstand?

AaB har da virkelig vist sig frem her i foråret på fansiden.

det er fordi mcdonald giver gratis biletter Wink.. men ja har fra en pålidelig kilde at de sælger mere i standene end de gjorde da de blev mestre.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3684: 25 Maj 2011, 20:04 »

det er fordi mcdonald giver gratis biletter Wink.. men ja har fra en pålidelig kilde at de sælger mere i standene end de gjorde da de blev mestre.

Gaaaaab. Tvivler på at MacD gir gratis billetter til hele banden.

Gør de det, så er det stadigvæk flot og fed støtte da folk jo møder op, siden de runder de 10.000 gang på gang.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3685: 25 Maj 2011, 20:16 »

Det er næsten helt legendarisk at have Hans Peter Rytter tilbage i radioen til AaBs kampe. Han har været savnet i lang tid. Hans kommentering er næsten bedre end at se kampen direkte i fjernsynet.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3686: 26 Maj 2011, 18:29 »

Iøvrigt, er der nogle af jer AaB fans herinde der har benyttet sig af de pre-match arrangementer der har været holdt af Vesttribunen?
Logged

[Min signatur er for stor]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3687: 26 Maj 2011, 18:31 »

Det her var så ikke planen. Satans. Vi kan med meget uheld, ryge ud af Superligaen på søndag. Det gør vi selvfølgelig ikke, det kan jeg simpelthen ikke tro. Lyngby har en svær kamp mod OB, og Randers og Esbjerg har en fin chance for at ende uafgjort, selv om det vil betyde at de begge ryger ud. Vi har FCK i Parken, som vi skal være heldige hvis vi får noget med fra. Men vi kæmper til vi dør, gør vi!

VI RYKKER ALDRIG NED! AALBORG BK!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3688: 26 Maj 2011, 18:32 »

Iøvrigt, er der nogle af jer AaB fans herinde der har benyttet sig af de pre-match arrangementer der har været holdt af Vesttribunen?
Ja, det har jeg da. Det er super fedt. Er det noget du selv benytter dig af? :-)
« Seneste Redigering: 26 Maj 2011, 18:35 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3689: 26 Maj 2011, 18:47 »

Det har jeg skam gjort.

Og det lyder sgu godt. Så er vi måske rendt ind i hinanden, uden at vide det. Men det er sgu en fed march. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010