home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 887 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 449472 gange)
AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3645: 04 Feb 2011, 11:00 »

Med de forstærkninger AaB har gjort i transfer-vinduet og hvis de kommer til at spille rigtigt ind. Vil jeg sige at en top 6 placering er inden for muligheds grænser. Special en Duncan og Augo kommer til at gøre en stor forskel. Men glæder mig til at hvad Kayke og Lumb kan gøre. Håber en opstilling som denne:


                                                                        Zaza
                            Lasse Nielsen - Kenneth Emil Petersen - Kjetil Wæhler - Michael Lumb
                                                      Kayke - Würtz - Augo - Chanko
                                                                        Curth
                                                                      Duncan

Hvad syntes i omkring denne opstilling Opstemt

Kayke er venstre-benet. Wink
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3646: 04 Feb 2011, 11:05 »

Kayke er venstre-benet. Wink

Derfor kan man jo godt ligge i højre side.

Dette er kun et eksempel, ingen sammenligning overhovedet. Men Messi er venstrebenet og spiller som regel ud fra en plads i højre side hvor han så trækker ind i banen.

Desuden er Due nok opgså noget tættere på pladsen som fløj sammen med Rolffes Wink
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3647: 04 Feb 2011, 11:09 »

Derfor kan man jo godt ligge i højre side.

Dette er kun et eksempel, ingen sammenligning overhovedet. Men Messi er venstrebenet og spiller som regel ud fra en plads i højre side hvor han så trækker ind i banen.

Desuden er Due nok opgså noget tættere på pladsen som fløj sammen med Rolffes Wink

Jojo, men Kayke så jeg helst på venstre kant, og så med Rolfe på højre kant. Augu og Würtz centralt, ligesom i de gode gamle dage.
Logged


Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3648: 05 Feb 2011, 15:03 »

Nu var jeg lige ude og se AaB mod Brabrand. Synes holdet ser ganske fornuftig ud. Smiley Især Rolfe, Kayke og Chijoke så rigtig gode ud. Man kan heller ikke komme uden om Helenius med sine to scoringer, hvoraf det ene var en fantastisk enkeltmandspræstati on hvor han slutter af med at banke den ind lidt ude foran feltet.

Men en holdopstilling kunne meget vel se sådan her ud:


Karim Zaza
Bøgelund - Nielsen - Wæhler - Lumb
Chijoke - Würtz - Augo - Kayke
      Duncan - Rolfe

Logged


fck-drengen
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3649: 14 Feb 2011, 22:00 »

hvad syntes i om jeres 15 årige signing fra H.I.K der tiltræder efter sommer? Kender i ham? jeg ved han støder til spanien her på torsdag Thumbs Up
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3650: 14 Feb 2011, 22:57 »

det eneste jeg har imod målmanden er at han er for ung til at kunne tage over for den gamle idiot til Zaza. Kender ham dog ikke, han kommer vidst fra djævleøen og kender ikke historien hvorfor og hvordan han kom til klubben, han hedder vidst "Jonas" et eller andet :S
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3651: 14 Feb 2011, 23:07 »

det eneste jeg har imod målmanden er at han er for ung til at kunne tage over for den gamle idiot til Zaza. Kender ham dog ikke, han kommer vidst fra djævleøen og kender ikke historien hvorfor og hvordan han kom til klubben, han hedder vidst "Jonas" et eller andet :S
Jonathan Aronsø. Det er selvfølgelig ikke meningen, at han skal overtage pladsen efter Zaza. Derimod håber jeg, at Nicolai Larsen eller en ny målmand overtager pladsen efter denne sæson. Der er længere og længere imellem de gode præstationer fra Zaza og det er oftere og oftere, at han laver fejl, hvor nogle er så store de koster mål, mens mange blot skaber farlige situationer og sætter medspillerne under pres.

Jonathan Aronsø skal jo i første omgang bare spille for U17 og gå på Colleget i Aalborg og vil ikke være i betragtning til Superligamandskabet, når han kommer til sommer. Men der er jo et håb om at han, når han får alderen kan gøre sig gældende omkring førsteholdet og det samme med Lucas Andersen, som også skal en tur til Spanien. At Lucas først tager til Spanien på torsdag er dog pga. skolegangen, hvor hans fravær nok i forvejen er stort pga. landshold og diverse andre fodboldrelaterede ting.
Logged

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3652: 02 Mar 2011, 11:27 »

Ses vi på stadion lørdag? Wink

<a href="http://www.youtube.com/v/VuIVNebfpTs?fs=1&amp;hl=da_DK&amp;rel=0&amp;hd=1" target="_blank">http://www.youtube.com/v/VuIVNebfpTs?fs=1&amp;hl=da_DK&amp;rel=0&amp;hd=1</a>

Se i HD!
« Seneste Redigering: 02 Mar 2011, 11:32 af AaB-ern » Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3653: 02 Mar 2011, 12:44 »

Selvfølgelig med opvarmning på Spirit inden!
Logged

[Min signatur er for stor]

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3654: 02 Mar 2011, 12:57 »

Selvfølgelig med opvarmning på Spirit inden!

Jeg regner med at tage på Spirit omkring middagstid og så gå til stadion omkring 13.45, da jeg skal til pre-match arrangementet med Augu, Kent og Lynge. Smiley
Logged


Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3655: 02 Mar 2011, 15:34 »

Jeg regner med at tage på Spirit omkring middagstid og så gå til stadion omkring 13.45, da jeg skal til pre-match arrangementet med Augu, Kent og Lynge. Smiley
Også fedt de har lavet sådan et arrangement derude. Men der er store chancer for vi også får et par spillere forbi på Spirit, samt Zjakalen kommer og optræder!
Logged

[Min signatur er for stor]

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3656: 04 Mar 2011, 11:52 »

Også fedt de har lavet sådan et arrangement derude. Men der er store chancer for vi også får et par spillere forbi på Spirit, samt Zjakalen kommer og optræder!

Jojo, men spillerne på Spirit kommer jo bare for at være der. Arrangementet i stadion hallen er jo med tale/foredrag af dem, hvilket jeg synes er interessant. Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3657: 04 Mar 2011, 16:10 »

Så er det sku i morgen det sker drenge! Der skal fuld gas på Vest og forhåbentlig bliver vi mange til den fælles march fra Spirit! Så vil gerne anbefale alle at komme på stadion imorgen, og dem der allerede skal afsted, tag en bror, en kammerat eller en kollega med! Håber vi kan samle over otte tusind imorgen, ifølge en bruger på debatside skulle der i onsdags være solgt lige under dette antal, men AaB-shoppen har det sku nogle gange med at overdrive lidt, men lad os håbe det er sandt denne gang!

Vi ses på stadion Smiley!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AaB-ern
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3658: 04 Mar 2011, 16:19 »

Selv vejret er optimalt:


Så er det sku i morgen det sker drenge! Der skal fuld gas på Vest og forhåbentlig bliver vi mange til den fælles march fra Spirit! Så vil gerne anbefale alle at komme på stadion imorgen, og dem der allerede skal afsted, tag en bror, en kammerat eller en kollega med! Håber vi kan samle over otte tusind imorgen, ifølge en bruger på debatside skulle der i onsdags være solgt lige under dette antal, men AaB-shoppen har det sku nogle gange med at overdrive lidt, men lad os håbe det er sandt denne gang!

Vi ses på stadion Smiley!

Helt enig. Jeg tropper op med to kammerater, to brødre og min far, hvoraf de 2 sidste og jeg har sæsonkort, mens de to kammerater er på stadion noget sjældnere.
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3659: 04 Mar 2011, 16:47 »

Nemlig! I forhold til det er forårets første kamp, så kan vi ikke klage der. Håber bare virkelig der kommer mange imorgen, og at vi så lige får hevet tre point ud af en kamp der sagtens kan gå hen og bliver en langgaber hvis Silkeborg pakker sig og vores midtbane, som formentlig bliver uden deciderede kanter, ikke lige finder opskriften til at få dirket Silkeborgs forsvar op.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010