home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 435085 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3705: 29 Maj 2011, 19:11 »

Tillykke med overlevelsen Smiley

Det holdt hårdt må man sige, men gad vide om I kan takke Esbjerg nok for den sene udligning? Wink

Er i hvert fald glad for, at I blev oppe.
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3706: 29 Maj 2011, 19:12 »

Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3707: 29 Maj 2011, 19:12 »

NEMT? Havde vi haft det nemt, så havde vi sgu afgjort det selv for flere runder siden!
Logged

[Min signatur er for stor]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3708: 29 Maj 2011, 19:19 »

NEMT? Havde vi haft det nemt, så havde vi sgu afgjort det selv for flere runder siden!

I får det serveret på et sølvfad  Wink ... Men tillykke med det og alletiders at ramme X i Randers.

Vi fik jo 2 jyskehold ned!  Thumbs Up

Forsatan jeg ville ha nederen på, hvis jeg ikke havde været med i Parken idag. Fuck en fest og live oplevelse!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3709: 29 Maj 2011, 19:23 »

JAAAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAA! JAAAAAAAAAAAAAAA! JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AAAAAA! VI OVERLEVEDE!

Hold nu helt kæft mand! Jeg var helt nede i 2. halvleg, og sad bare med hænderne over hovedet, og fattede hat. Men så kom Esbjerg og reddede os, og tak for det! Nu lige er jeg bare glad. FORZA DE RØDE!

VI RYKKER ALDRIG NED!

Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3710: 29 Maj 2011, 19:26 »

Er sgu også træt af jeg ikke var afsted..
Men så kan man jo lune sig med oplevelser fra Manchester *2, Genoa, Glasgow, Göteborg osv osv. Ture man heller aldrig glemmer..
Logged

[Min signatur er for stor]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3711: 29 Maj 2011, 19:28 »

Er sgu også træt af jeg ikke var afsted..
Men så kan man jo lune sig med oplevelser fra Manchester *2, Genoa, Glasgow, Göteborg osv osv. Ture man heller aldrig glemmer..

Som jeg siger. I har det for nemt i Aalborg. I ville ha godt af at opleve divisionen bare en enkelt sæson!  Wink Forhelved, jeg gad godt ud i europa med min klub, mens jeg er ung.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3712: 29 Maj 2011, 20:53 »

Rygterne siger at Lumb bliver det næste halve år også.

Duncan mister vi helt sikkert og Curth er bare ikke god nok. Så der skal helt sikkert hentes fortsærkninger til angrebet igen. Og denne gang gerne en vi kan beholde frem for de hersens lejesvende vi har haft alt for mange af.

Spiller for spiller synes jeg altså vi har et hold til en plads blandt de 6 bedste men det er jo ikke ensbetydende at de også kan finde ud af det på banen.

Lynge har en stor skyld for at det er gået som det er. Han skulle have smidt MP på porten lang tid før det skete. Kent har jo haft særdeles vanskelige vilkår med at få rejst en trup op igen som jo nærmest var død og begravet.
Men Lynge skal selvfølgelig også have rost for at satse alt på et bræt og have hentet et par dyre herre i Duncan og Lumb. Hvis det så gik galt kan man jo ikke have brokket sig over at vi ikke i det mindste prøvede.

Esbjerg er nok hamrende ligeglade men det skal da bestemt lyde en tak til dem herfra. Man kunne jo godt have frygtet at de med så kort tid igen havde lagt sig ned og givet op. Flot fight af dem trods alt, selvom de som sagt intet kan bruge det til.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3713: 30 Maj 2011, 12:44 »

En dejlig nyhed i mine øjne: http://www.bold.dk/nyt/Karim-Zaza-er-fortid-i-AaB

Det er gået ned af bakke for Zaza det seneste 1-2 år og jeg har flere gange siddet med den følelse af at han burde have snuppet flere bolde i kampene, hvor de i stedet er gået i mål. Så en fornuftig beslutning så længe man får hentet en god erstatning. Her tænker og håber jeg på en Kevin-Stuhr Ellegaard, som skulle have stået rigtig godt i Holland, men ikke har fået sin kontrakt forlænget.

Derudover skal man efter min mening skynde sig at få forlænget med Anders Due! Manden har spillet ganske udmærket her i foråret og har generelt været en spiller, som har fightet for tingene, også selvom det ikke altid lykkes for ham.

Kayke må man også gerne få købt, da han har været et frisk pust i angrebet og på sigt vil han garanteret kunne gøre ondt på de fleste forsvar i Superligaen. Spørgsmålet er dog om man er villig til at bruge de millioner på ham eller om de kan bruges mere fornuftigt.

Sidst men ikke mindst, så ville det være fantastisk, hvis man kunne få indgået en ny lejekontrakt med Lumb, da jeg simpelthen tvivler at vi kan få en bedre venstre back på nuværende tidspunkt. En for hele sæsonen ville være at foretrække, men selv hvis det bare er en halv sæson, så ville jeg være glad.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3714: 30 Maj 2011, 12:55 »

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan den økonomiske situation ser ud i AaB, men der er jo ikke ligefrem positive udmeldelser man får deroppe fra..

Derfor kan jeg undre mig over at man ikke vælger at forlænge, så man i stedet er fri for at bruge penge på at købe en ny målmand. Som jeg ser det, så er der andre pladser på AaB mandskabet som skal forstærkes, og selvom Zaza har toppet i sin karriere, så er han stadig en god målmand.

Jeg skal selvfølgelig ikke sige hvilke lønkrav Zaza har stillet for en mulig forlængelse, men umiddelbart tror jeg at der er større omkostninger forbundet med at købe en ny målmand fremfor en forlængelse..
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3715: 31 Maj 2011, 21:57 »

Vent nu og se, vi får en god gammel dags udrensning i truppen, også skal Lynge nok får hentet kvalitet ind.
Se nu bare en mand som Chanko der sidder på bænken og tjener 4mio + om året.

Jeg håber og tror det bliver sådan her:

UD:
Chanko
Zaza
Leonard
Michael Sten
Marc Pedersen
DC
Duncan
KEP

IND:
Lumb (Leje halvt år mere)
Kayke ( 3år )
Ny (Forsvar)
Ny (Reserve Keeper)
Ny (Angriber)

Og af dem med kontrakt udløb til vinter mener jeg der er tre som IKKE skal have forlænget, og det er: Ronnie S, M. Tracy og D. Dedovic.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2011, 21:59 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3716: 31 Maj 2011, 22:02 »

Vent nu og se, vi får en god gammel dags udrensning i truppen, også skal Lynge nok får hentet kvalitet ind.
Se nu bare en mand som Chanko der sidder på bænken og tjener 4mio + om året.

Jeg håber og tror det bliver sådan her:

UD:
Chanko
Zaza
Leonard
Michael Sten
Marc Pedersen
DC
Duncan
KEP

IND:
Lumb (Leje halvt år mere)
Kayke ( 3år )
Ny (Forsvar)
Ny (Reserve Keeper)
Ny (Angriber)

Og af dem med kontrakt udløb til vinter mener jeg der er tre som IKKE skal have forlænget, og det er: Ronnie S, M. Tracy og D. Dedovic.
At sende KEP afsted ville i mine øjne være en kæmpe fejl. Sammen med Wæhler udgør han et ganske habilt stopperpar. Og jeg tør desuden ikke overlade midterforsvaret til Lasse Nielsen, da han i mine øjne er alt for usikker; har ellers været fortaler for ham i nogle år efterhånden. Jovist du beder om en ny forsvar, men derfor synes jeg stadig KEP skal blive. For mig at se kan vi ikke finde en stopper der er markant bedre end KEP, og derfor er det fint stadig at have noget konkurrence på positionen.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3717: 31 Maj 2011, 22:04 »

Jeg er meget enig med dig, og især Chanko skal væk! Magen til dårlig attitude og en mand der trækker så grusom en løn for ingenting, skal man lede længe efter. Dog forstår jeg ikke, hvorfor du tror/håber at KEP forsvinder?
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3718: 31 Maj 2011, 22:07 »

Der er en grund til vi lå som vi gjorde..
Og syntes ærligtalt ikke KEP har holdt et ordenlig niveau. Lasse Nielsen derinde, eller evt en ny en. Det er i mine øjne det bedste. Han er alt alt for dårlig teknisk, samt han tit bliver spillet alt for nemt forbi, både udenom og over faktisk trods hans højde. Vi så det flere gange i parken i søndags.
Desuden er KEP også hentet til klubben mens det hele var rosenrødt, og til det han tjener, der tror jeg vi kan hente en der er bedre.
Logged

[Min signatur er for stor]

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3719: 31 Maj 2011, 22:15 »

Holm: Nu kan jeg se, at du efterlyser en ny reservekeeper. Vil du bruge den unge, tidligere Lyngby-målmand Nicolai Larsen på mål i stedet for Karim Zaza? Jeg mener ikke, at han endnu har klassen til at begå sig i Superligaen, og så har han heller ikke rigtig erfaringen med Superliga-bold helt på plads. Jeg mener derimod, at AaB og Lynge Jakobsen skal finde sig en klassemålmand og sætte fokus på en stærk defensiv næste sæson. Derudover mener jeg, ligesom ptrN, at Lasse Nielsen ikke er værd at satse på i midterforsvaret. Jeg mener dog heller ikke, at han er værd at satse på som fremtidig højre back. Han har virket alt for ustabil i sit spil, og i de kampe, som jeg har set med AaB i denne sæson, har han bestemt ikke præsteret på et værdigt niveau for en Superliga-spiller.

EDIT: Det er faktisk sjovt at AaBs topscorer i denne sæson er Morten "Duncan" Rasmussen med 6 mål. Den nærmeste er Nicklas Helenius, som endda har haft en halv sæson mere end "Duncan" til at score sine 5 mål. Det beviser vist "klassen" hos AaBs fastansatte angribere.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2011, 22:23 af Sulo » Logged

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010