home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AaB-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 264 Udprint
Forfatter Emne: AaB-tråden  (Læst 435739 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3690: 26 Maj 2011, 18:57 »

Det er ihvertfald en mulighed  Wink
Løb fuld rundt med megafonen ved sidste march, hehe. Så er sgu nok ikke så svær at kende  Tunge
Mod Lyngby? For så har jeg sgu set dig. Tunge
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3691: 28 Maj 2011, 20:20 »

Sender i hele Aalborg afsted til København imorgen så? I har da virkelig haft mange mand både ude og hjemme, på det sidste Smiley ..
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3692: 28 Maj 2011, 22:36 »

Jeg må sige, at AaBs chancer for overlevelse er yderst ringe ift. de øvrige hold i bunden. Randers-Esbjerg ender ikke uafgjort. Begge hold vil kæmpe indædt for at få sejren. Uafgjort kan ingen af holdene bruge til noget. Derudover lyder en Lyngby-sejr/Lyngby-point mod OB ikke som usandsynligt, da OB eftersigende mangler 4 spillere og ikke har det store at spille for. Motivationen vil derfor højst sandsynligt være størst hos hjemmeholdet, og den faktor vil nok have en stor indvirkning på resultatet. AaB skal derimod til hovedstaden, hvor FCK, de danske mestre, venter i den sidste kamp med Ståle Solbakken i spidsen. Derudover skal FCK ligeledes sige farvel til Oscar Wendt, Zdenek Pospech og Jesper Grønkjær. Disse spillere og resten af holdet vil højst sandsynligt gerne slutte godt af og give Solbakken så god en afsked som muligt. Derfor spår jeg ikke AaB mange chancer for overhovedet at tage point med fra Parken. Så AaB skal håbe på hjælp fra de andre bundhold for at blive i Superligaen til næste sæson. Det er i hvert fald min spådom. 
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3693: 28 Maj 2011, 23:09 »

Ved Esbjerg vinder og vi taber, så står vi vel med et scenario, hvor det skal afgøres på målscoren og der står AaB vel egentlig okay, så længe vi ikke får en snitter i Parken. Vi har et minus på 8, mens Esbjerg har et minus på 13.. Så jeg er egentlig positivt stemt, da Esbjerg-Randers er en tæt kamp, hvor Esbjerg egentlig er holdet med lidt vind i sejlene, mens Randers har haft store problemer længe og ikke rigtig har kunne finde vejen til nettet.

Vi er trods alt ude i enten en storsejr til Esbjerg, nederlag til AaB og point til Lyngby, sejr til Esbjerg og snitter til AaB og point til Lyngby, Lyngby point og Randers sejr for at vi skal rykke ned.. Altså uanset scenariet, så er der en del ting, som skal gå op i en højere enhed før vi skulle kunne rykke ned.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3694: 28 Maj 2011, 23:21 »

Lyder godt, du skal endelig komme ris og ros.
Og husk at joine vesttribunen på facebook også Vesttribunens drenge.

Og ja, har stået for det den første gang, og efterfølgende har det været hele Auxilia der har stået for det Smiley

Vesttribundens drenge, noget du vil uddybe?

Du nævner i et andet indlæg, det blir stort næste år. Hvis i overlever...
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3695: 29 Maj 2011, 08:57 »

 Lidt ala FCK (UC) med udebaneture så? Hvor mange består det af? (Hvis man ved det ca.)
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3696: 29 Maj 2011, 09:06 »

Altså i København er UC jo Urban Crew, de har så startet Urban familien med UJ, UB og sidst UC. Det der samler dem er vel S12 (Sektion12)
Men ja, samme måde med at få folk med på udebane via forum. Smiley

Men altså vesttribunen har vidst 1500 fans på facebook og på forummet er der oprettet 500 brugere ca. Så iforhold til hvad man normalt ser i Aalborg, så er fanscenen virkelig blomstret på det sidste.

Ja okay, det var også det jeg tænkte med København.

Det er da noget fornemt, der er da nogen at tage af, når i skal på tur.  Wink Er det ikke et nyt projekt her i foråret, synes ikke jeg har bemærket det førhen.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3697: 29 Maj 2011, 09:13 »

Det er næsten et år gammelt, eller der begyndte det så småt, også er det i løbet af pausen og hvor folk virkelig forstod hvilken situation klubben stod/står i, så gik det ligepludselig den rigtige vej også har der stortset været fremgang siden vinterpausen Smiley

Tak for de gode svar!

God kamp senere idag og held og lykke med det!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3698: 29 Maj 2011, 11:14 »

Jeg må sige, at jeg ser chancerne for at vi rykker ud, som bitte bitte små. Så skal alt virkelig gå i mod os! Men det er sgu i dag det gælder, og drengene vil give alt for at overleve. Jeg kunne faktisk godt forestille mig Randers-Esbjerg ende X. Selvom ingen af dem kan bruge det til noget. Lyngby tror jeg desværre får point i dag, men nu må vi se.

VI RYKKER ALDRIG NED!

FORZA DE RØDE!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3699: 29 Maj 2011, 13:13 »

Jeg vil ikke undvære AaB i suppen og jeg er enig i Jakob E's indlæg.. Det skal gå virkelig galt, hvis i ryger ud, men hiv nu bare et point i Parken Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3700: 29 Maj 2011, 18:02 »

 Peace kan i så tage jer sammen i næste sæson - det ligner sgu da ikke noget at ligge nede i de regioner af superligaen... tillykke med redningen - det vill være trist at skulle undvære Aab
Logged

YNWA

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3701: 29 Maj 2011, 18:05 »

Peace kan i så tage jer sammen i næste sæson - det ligner sgu da ikke noget at ligge nede i de regioner af superligaen... tillykke med redningen - det vill være trist at skulle undvære Aab
Mange tak DeBuur, det var squ godt nok lidt for tæt på efter min mening! Men hvad fanden, vi bliver i Superligaen, og håber godt nok på nogle forstærkninger i sommerpausen, både offensivt og defensivt!

Der er kun en ting at sige:
VI RYKKER ALDRIG NED!!!! <3
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3702: 29 Maj 2011, 18:11 »

Selvom det smerter mig siger den fornuftige del af mig (ja hvilken?) tillykke med at i bliver oppe. Bliver spændende at se hvad Lynge kan trylle frem for hvis truppen ikke får tilført nogle markante forstærkninger kan i sagtens rode med i bunden igen. Mon ikke han kan trylle et eller andet frem.
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3703: 29 Maj 2011, 19:06 »

JAAAAAA MAND!!!!!!
Nu skal de bare tage sig sammen næste sæson og sætte sig fast i den rigtige ende!
Logged

[Min signatur er for stor]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: AaB-tråden
« Svar #3704: 29 Maj 2011, 19:08 »

I har det for nemt i ålborg!

Wink
« Seneste Redigering: 29 Maj 2011, 19:11 af HansenLFC » Logged

Sider: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 264 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010